ik wil jou niet misse xxxquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef -supergirl- het volgende:
oke mensies. ik ga even verhuizen naar boven me de laptop. dus even rustig aan hier. ik wil niks missen
Je hebt dus gewoon nachtdienst?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toevallig ben ik nog bezig met een kutstuk dat ik af moet schrijven. We gaan ons hier wel gedragen.
Ja, dat meen ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind het ook best een knappe man.
Heb jij veel keus dan? Niet om te hatenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet mijn smaak zal ik maar zeggen!
Maar je zegt, geen gezicht... Bedoel je echt zijn gezicht of dat zijn spiermasse te overdreven is (in jouw ogen)?quote:
Beide.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:32 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar je zegt, geen gezicht... Bedoel je echt zijn gezicht of dat zijn spiermasse te overdreven is (in jouw ogen)?
Kutstuk? Komt goed uit, er is er net een gepost, dat kan toch geen toeval zijn? Doe er je voordeel mee!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toevallig ben ik nog bezig met een kutstuk dat ik af moet schrijven. We gaan ons hier wel gedragen.
Wat is dat voor ondergoed?quote:
quote:
Artikeltje dat volgende week af moet maar waar ik tot op heden geen inspiratie voor heb.quote:
Hehequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld Frank
Zal ik je helpen? Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Artikeltje dat volgende week af moet maar waar ik tot op heden geen inspiratie voor heb.
[..]
Hehe.
Geen smerigheid en een fijne nacht.
.
Dank, jij ook en succes met je stukjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe.
Geen smerigheid en een fijne nacht.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |