VOor mij ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wow dit is echt 10/10 voor mij WOW
ONGELOOFLIJK
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dan doen we wel gespierde mannen
[ afbeelding ]
die foto is niet meer beschikbaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef spierbal het volgende:
Heb je contact met een fokker via whatsapp. Blockt hij je nadat je foto stuur.
Oke duidelijk hij vind me lelijk.
maar dan niet eens durven reageren.
Klacht: geen contact meer.
* ik ben een meid
Dit was een van de foto's
[ afbeelding ]
Geen gezicht, die Arniequote:
Wel kutstuk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toevallig ben ik nog bezig met een kutstuk dat ik af moet schrijven. We gaan ons hier wel gedragen.
wie? pics?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef IrCute het volgende:
Je hebt een mooi gezicht, maar je bent wel 15-20 kilo te zwaar. Afvallen en dan die fokker keihard uitlachen. Dat zal em leren.
Arniequote:
Je bent te goed voor deze wereld Frankquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toevallig ben ik nog bezig met een kutstuk dat ik af moet schrijven. We gaan ons hier wel gedragen.
ik wil jou niet misse xxxquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef -supergirl- het volgende:
oke mensies. ik ga even verhuizen naar boven me de laptop. dus even rustig aan hier. ik wil niks missen
Je hebt dus gewoon nachtdienst?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, dat meen ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind het ook best een knappe man.
Heb jij veel keus dan? Niet om te hatenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet mijn smaak zal ik maar zeggen!
Maar je zegt, geen gezicht... Bedoel je echt zijn gezicht of dat zijn spiermasse te overdreven is (in jouw ogen)?quote:
Beide.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:32 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar je zegt, geen gezicht... Bedoel je echt zijn gezicht of dat zijn spiermasse te overdreven is (in jouw ogen)?
Kutstuk? Komt goed uit, er is er net een gepost, dat kan toch geen toeval zijn? Doe er je voordeel mee!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |