Ja die krijg je na de KERMIS mahahahahquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef -supergirl- het volgende:
wat is gnagnagna
klinkt als een ingewikkelde soa
DOE EENS NIET?!?!?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef -supergirl- het volgende:
wat is gnagnagna
klinkt als een ingewikkelde soa
Mijn nichtje weet nog niet wat ep is en mijn pa weet niet wat een app is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik werd laatst geapped op what's blok.
van voetmassages? coolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja die krijg je na de KERMIS mahahahah
PLECTRUM? WASDA BRADDIIIIIquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
DOE EENS NIET?!?!?!?!
Ik slikte bijna m`n plectrum in van die post
Hou je bek johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Moet je maar oplettender zijn, gnagnagna.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef titta1992 het volgende:
Hallo maak lekker je eigen topic ipv de mijne te stelen
Zolang ze samen weten wie Aad is is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Mijn nichtje weet nog niet wat ep is en mijn pa weet niet wat een app is.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef titta1992 het volgende:
Is dat niet oké dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Doe ff gezond, letterlijk en figuurlijk.
Wat een arrogantie, anderen zijn blij als ze ooit eens een topic aanmaken die dan een slotje krijgt omdat er 300 keer is gepost en jij bent not amused als je topic 4 delen heeft...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef titta1992 het volgende:
Je had de tekst sowieso wel even mogen quoten en mogen schrijven van wiens hand hij afkomstig is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef spierbal het volgende:
[..]
Moet je maar oplettender zijn, gnagnagna.
Chago
Die is superdik ja!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef spierbal het volgende:
Even zonder dollen, had laatst ook een meid geblokkeerd op whatsapp.
[ afbeelding ]
Ze was lelijk swa
Idd, mager 6'jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was lelijk swa
VMBOquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was lelijk swa
Die heeft bij het vegen iets te hoog doorgeveegd, is wat blijven zittenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:24 schreef spierbal het volgende:
Ik ging voor dr zus namelijk
[ afbeelding ]
klopt maar geef het dan andere titel en inhoudquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef spierbal het volgende:
Oow titta voordat je denkt: Ik heb een succesvol topic. Dit is gewoon een verplaatse nachtbagger
Jippiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef spierbal het volgende:
Nu gaat het topics over hele mooi kontjes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |