1quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb pics van 4 fokstersWat jij?
Balen man, maar bij mij komt alles uit een duister verleden. Welke user jij?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
1. Ben nieuw in de FOK! hossel scene.
Er zijn maar weinig mensen "moeders mooiste" vrees ik. En wellicht hoor jij daar ook niet bij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee.. "lelijk" vind ik overdreven.
Gewoon niet moeders mooiste. En zeker niet iemand waar ik iets in zie. Maar de reactie van die fokker die haar geblokt heeft is erg overdreven.
Aberkullie, wie heb jij in je verzameling?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Balen man, maar bij mij komt alles uit een duister verleden. Welke user jij?
Inderdaad, pics van hem.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef spierbal het volgende:
Ik wilde godverdomme de lapo maken. Zet eens een foto vn die practics neer dan.
ik ben wel mooiste maar niet moeders. Ik heb het zelf ontwikkeld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen "moeders mooiste" vrees ik. En wellicht hoor jij daar ook niet bij.
Goh, je ziet er anders uit dan ik verwachtte Pierson87quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Pierson87 het volgende:
Heb je contact met een fokker via whatsapp. Blockt hij je nadat je foto stuur.
Oke duidelijk hij vind me lelijk.
maar dan niet eens durven reageren.
Klacht: geen contact meer.
* ik ben een meid
Dit was een van de foto's
[ afbeelding ]
goed voor de poco.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Greyson het volgende:
Waarom zetten wij deze kansloze discussie voort? Ik zie geen reden eerlijk gezegd.
Even alle pics hier postenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aberkullie, wie heb jij in je verzameling?
Tot over een uur of 2quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef Pierson87 het volgende:
ik ga fijn masturberen op de tieten1992
doei
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee ze heeft die van mij ook straks post ze die nog, ik ben chanteerbaar
Ik ga even mijn derde spierbal trainen. Misschien komt er wat nuttigs uit.quote:
Ik ken genoeg meiden/vrouwen die daadwerkelijk heel knap en mooi zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen "moeders mooiste" vrees ik. En wellicht hoor jij daar ook niet bij.
veel succes met het vingeren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef Pierson87 het volgende:
ik ga fijn masturberen op de tieten1992
doei
picsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef -supergirl- het volgende:
ik ben ook niet moeders mooiste vind ik zelf.
MAAR NOU EN OKE?
Verschillende maar ik durf eigenlijk geen user names te noemen, veel te gevaarlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aberkullie, wie heb jij in je verzameling?
En dan moet je zonder slaap naar je werkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
tijd gaat zo snel door dit topic. voor ik het weet ik het morgenochtend
Wat staat hierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
voor ik het weet ik het morgenochtend
Pics om te oordelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef -supergirl- het volgende:
ik ben ook niet moeders mooiste vind ik zelf.
MAAR NOU EN OKE?
Echt me naam word gewoon verpest.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
3 delen alweer? Doe je goet Tieten1992
pics even centraal gooienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Verschillende maar ik durf eigenlijk geen user names te noemen, veel te gevaarlijk
15.00 pasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En dan moet je zonder slaap naar je werk
Geeft niet meid de enige zin die je nog maar hoeft te posten is een imgur link naar een foto van jouquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
godverde ik kan niet meer mensen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ff serieus
ik heb nog nooit een meisje in mijn contacten lijst gehad![]()
wie wil me toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Nou me moeder heeft me die naam gegeven! Troetel naampje alleen spreek je het totaal niet uit als tietenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie kiest er dan ook voor zo'n naam?
Gewoon doen naam maakt niet uit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Verschillende maar ik durf eigenlijk geen user names te noemen, veel te gevaarlijk
Hoe spreek je het uit danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:47 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nou me moeder heeft me die naam gegeven! Troetel naampje alleen spreek je het totaal niet uit als tieten
tita? (hihihihi ik zei ook tiet, maar dan in het engels)quote:
weet ik veel ik heb nog nooit drugs gedaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
JA, SCHUIF MAAR DOOR. GA JE DAAR GROEN VAN ZIEN?!
Als ik een meisje was zou ik je toevoegen! Maar wil je me ook als jongen? nohommoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ff serieus
wie wil me toevoegen
Het is mij ooit eens aangeboden op een feestje, maar ik heb het afgeslagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb nog nooit drugs gedaan![]()
maar een fokker heeft me beloofd een spacecake voor me te bakken
inb4 haha grapjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:48 schreef -supergirl- het volgende:
weet je Braddie: jij bent best een toffe gastmeen ik oprecht
Hihihiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:48 schreef -supergirl- het volgende:
weet je Braddie: jij bent best een toffe gastmeen ik oprecht
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen kunnen best serieus zijn hier
Niet liegen Dima, je had Fanta toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ff serieus
wie wil me toevoegen
tit a?Mquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:48 schreef titta1992 het volgende:
[..]
zoals het er staat
titta ipv tieta
neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet liegen Dima, je had Fanta toch?
ik hou ook niet van drugs maar een cakeje gaat er wel inquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is mij ooit eens aangeboden op een feestje, maar ik heb het afgeslagen.
Effect van Spacecake schijnt minder te zijn dan van een normale joint, maar ik hou niet van drugs
iemand die buiten de boot valt cq intressant probeert te doen.quote:
stuur eens een pic schatje krijg je ook van mijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik hou ook niet van drugs maar een cakeje gaat er wel in
Waarom heb jij eigenlijk geen pics in je foboquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
eeen lul ook of niequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nope. Poging 2?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef spierbal het volgende:
[..]
iemand die buiten de boot valt cq intressant probeert te doen.
uitgefapt dusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Pierson87 het volgende:
tietloos1992 is vast heel gezellig
dikke mensen zijn namelijk vaak heel leuk in de omgang
Cake gaat er soberzeaux wel in hierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee joh ik meen hetquote:
vraag het dan gewoon aan mij aapjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Inverted_World het volgende:
maar wie is die supergirl eigenlijk
omdat ik anoniem blijfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen pics in je fobo
Ah, zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef spierbal het volgende:
[..]
iemand die buiten de boot valt cq intressant probeert te doen.
Nog zo'n snelle jongenquote:
ik zeg toch ook niet dat jij spuit11 ben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, zo.
Maar ik probeer niet interessant te doen, ik ben het
Het is wat minder leuk als je met dikke mensen een stuk moet lopen/fietsen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Pierson87 het volgende:
tietloos1992 is vast heel gezellig
dikke mensen zijn namelijk vaak heel leuk in de omgang
En dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef ntm het volgende:
Wacht nog steeds op een reactie van practics...
ik wil anders wel iets wat te ver met jou gaan...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OH NO YOU DIDN'T
nu ga je te furrrr
We gaan voor deel 4, waarschijnlijk ook nog wel een deel 5. Heb je al vertelt wie het was? Dan komen er nog meer delen want we willen wraak!quote:
Jij, ik, en een plak spacecake? Bij jou thuis of bij mij thuis?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Braddieboy
kom op jongenik zeg; spacecakeje jij en ik
Die jij dan weer hier post natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef Inverted_World het volgende:
jongensss ik spreek supergirl net aan via dm, ze gaat pics sturen![]()
![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die jij dan weer hier post natuurlijk.
Practics toch jongen, wel oplettenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
We gaan voor deel 4, waarschijnlijk ook nog wel een deel 5. Heb je al vertelt wie het was? Dan komen er nog meer delen want we willen wraak!
maar daardoor val je weer af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wat minder leuk als je met dikke mensen een stuk moet lopen/fietsen.
Ik kan het weten:
Er word snel gezeurd dat ze snel moe zijn. i.v.m overgewicht.
ik wil welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
waarom wil niemand mee naar de kermis godverdomme. ik nodig jullie nog wel allemaal uit in mijn topic![]()
Jouw kermis zit toch niet in dit topic?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
waarom wil niemand mee naar de kermis godverdomme. ik nodig jullie nog wel allemaal uit in mijn topic![]()
Als je 6 hamburgers op een dag eet en je loopt 5 minuten val je niet af.quote:
Welke kermis ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
Je loopt niet achter. ECHT nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
We gaan voor deel 4, waarschijnlijk ook nog wel een deel 5. Heb je al vertelt wie het was? Dan komen er nog meer delen want we willen wraak!
Nee jij kon gewoon niet!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
ja ik wil mee tchquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
Neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je 6 hamburgers op een dag eet en je loopt 5 minuten val je niet af.
dan etenze ECHT te veel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar sommige mensen niet.
MY PLACEquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij, ik, en een plak spacecake? Bij jou thuis of bij mij thuis?
Er is hier binnenkort ook al kermis, maar ik ben geen 14 meer dus het kan mij (op wat oliebollen na) gestolen worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
Nog nooit van gehoord!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Practics toch jongen, wel opletten
Mij dan dan stuur ik van mij naar jou en vice versa?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sowieso dus dat ik jou niks stuur
maar je verbrandwel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je 6 hamburgers op een dag eet en je loopt 5 minuten val je niet af.
Het was een garp om tof te doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sowieso dus dat ik jou niks stuur
neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jouw kermis zit toch niet in dit topic?
Hou je irritante kutkop eensquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:56 schreef Pierson87 het volgende:
valt tietloos1992 onder rundvee of melkvee?
Paardenvlees natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:56 schreef Pierson87 het volgende:
valt tietloos1992 onder rundvee of melkvee?
quote:
holy soda (hihihihihihi van de reclamequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
GEEF ME FF HET NUMMER VAN TAXI CENTRALE AHMEDINEDJAD OK?!
Nemen ze dan Fashionistas Safado 3 op en kan je daar dan bij zijn? Anders zou ik niet weten wat je in Berlijn moet doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Inverted_World het volgende:
Wie gaat er morgen ook naar Berlijn?
wat praat jij en wie ben je.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het geheim van supergirl is veilig bij mij gelukkig.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
holy soda (hihihihihihi van de reclame![]()
)
wat zeg je nu? ahmawie?
aaaai je nu weet ik toch omg zeg dat dan meteeen!!!!!!! zoooooquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je weet wel, dat is het neefje van ishjem en de broer van davina tog? Die maken mij helemaal wauzz altijd in die grijze dieselLekker scheuren, uit die raampje schreeuwen " BWHAAAAA BHWAAA LEEIIPPUUUHH MOKKRTEEAAUUWW VLEEEFOOOORRRR "
________!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Nemen ze dan Fashionistas Safado 3 op en kan je daar dan bij zijn? Anders zou ik niet weten wat je in Berlijn moet doen.
Weet je zeker dat je nu al geen spacecake op hebt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je weet wel, dat is het neefje van ishjem en de broer van davina tog? Die maken mij helemaal wauzz altijd in die grijze dieselLekker scheuren, uit die raampje schreeuwen " BWHAAAAA BHWAAA LEEIIPPUUUHH MOKKRTEEAAUUWW VLEEEFOOOORRRR "
________!
Ja G, maar ey, wollah, ik wist niet dat je die mensen ook kende, watsdeze dan?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
aaaai je nu weet ik toch omg zeg dat dan meteeen!!!!!!! zooooo
Pieker er niet over. Ik ben oud.quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nu al geen spacecake op hebt?
Kickt laat in dan..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaIk ben gewoon even in een melige bui
In m`n eentje ja i know triest
![]()
Dat krijg je van koffie om half 12 `savonds.
WIE IS PIEKER?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pieker er niet over. Ik ben oud.
Je komt uit 2009 je bent hooguit 4 ideale doelgroep voor veel FOK!ers hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te hengelen naar een voetmassage
Vertel het onsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet hoe je heet. Spannend he? Sjongejonge.
milfje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Jezus je moet wel een fucked op ritme hebben lijkt mequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaIk ben gewoon even in een melige bui
In m`n eentje ja i know triest
![]()
Dat krijg je van koffie om half 12 `savonds.
Ga je gang man ik ga even rustig een ontbijtje maken denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Jezus je moet wel een fucked op ritme hebben lijkt me
Ik wil nog wel eens een pilsje pakken tijdens het FOK!en savonds maar nooit koffie
Pas instructies gekregen van een dame hoe ik het moest doenquote:
OPROTTEN MET DIE CAMERA!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Braddie het volgende:
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT. JA, DAAAG!!!!
Geen kinderen, dus neequote:
JE SPEELT MET M'N PRIVE!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Braddie het volgende:
Mijn ritme is redelijk kut ja. Maar opzich is dit niet heel klote, ik kan tóch niet slapen voorlopig i.v.m verkoudheidquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Jezus je moet wel een fucked op ritme hebben lijkt me
Ik wil nog wel eens een pilsje pakken tijdens het FOK!en savonds maar nooit koffie
OH BRADDYBOY VERGEET JE DE MELK NIET MEE TE NEMEN?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Braddie het volgende:
Maar ik welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Braddie het volgende:
Je moet het zelf wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn ritme is redelijk kut ja. Maar opzich is dit niet heel klote, ik kan tóch niet slapen voorlopig i.v.m verkoudheid
En ik word heel creatief van koffie
WAAR MOET IK DIE NU NOG HALEN?!?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OH BRADDYBOY VERGEET JE DE MELK NIET MEE TE NEMEN?
Oh laat maar zien dan. Nadat we over de kermis zijn geweestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Pas instructies gekregen van een dame hoe ik het moest doen![]()
Voorheen kon ik alleen rug en schouder massages
Was heul niet in Wegmisbruikersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef Braddie het volgende:
Turken/Marokkanen bij Wegmisbruik.
Alles wat ze ontkennen over hun slechte gedrag word zó weer teniet gedaan
Echt hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef Braddie het volgende:
Turken/Marokkanen bij Wegmisbruik.
Alles wat ze ontkennen over hun slechte gedrag word zó weer teniet gedaan
Komt goed, dan zal ik je een full body massage gevenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh laat maar zien dan. Nadat we over de kermis zijn geweest
JA ZOEK DAT GODVERDOMME ZELF MAAR UIT LUIE ZAKquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
WAAR MOET IK DIE NU NOG HALEN?!?!?!
DE NACHTWINKEL HIER IS EEN PAK MELK VERDOMME 2,39!!!! DAN KAN IK BETER TANKEN SCHAT?!?!?!?!?!?!
laat dat full maar weg. ik heb je wel doorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Komt goed, dan zal ik je een full body massage geven
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
JA ZOEK DAT GODVERDOMME ZELF MAAR UIT LUIE ZAK
JA HAAL VERDOMME GEWOON DIE MELK BRADDIE ZET JE RELATIE NIET ZO OP HET SPEL!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
WAAR MOET IK DIE NU NOG HALEN?!?!?!
DE NACHTWINKEL HIER IS EEN PAK MELK VERDOMME 2,39!!!! DAN KAN IK BETER TANKEN SCHAT?!?!?!?!?!?!
Een gewone massage dan maarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
laat dat full maar weg. ik heb je wel door
IK HEB HELEMAAL GEEN LUIE ZAK!!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
JA ZOEK DAT GODVERDOMME ZELF MAAR UIT LUIE ZAK
JA MAAR, DAN MOET IK LOPEN, EN EN EN EN.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
JA HAAL VERDOMME GEWOON DIE MELK BRADDIE ZET JE RELATIE NIET ZO OP HET SPEL!!!
Luie krenterige zakquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
JA MAAR, DAN MOET IK LOPEN, EN EN EN EN.
NEEIIIINNNN
Het is zo mooi inderdaad.quote:
En koude tenenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef -supergirl- het volgende:
oh lieve mensen ik heb toch zo'n last van mijn schouders/rugvan het harde werken
Doe jij je werk op je rug dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef -supergirl- het volgende:
oh lieve mensen ik heb toch zo'n last van mijn schouders/rugvan het harde werken
Nergens overquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef titta1992 het volgende:
He waar gaat het nu eigenlijk over ? Prive ?
DOE HET GEWOON!!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
JA MAAR, DAN MOET IK LOPEN, EN EN EN EN.
NEEIIIINNNN
Van alles en nog wat tochquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef titta1992 het volgende:
*Insert neger* MAAK ME GEKquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DOE HET GEWOON!!!!!
JE KUNT TOCH WEL LOPEN WANT JE HEBT EEN GOED STEL BENEN EN NU GEWOON DOEN ANDERS WORD IK HELEMAAL GEEEEEEKKK!!!!!
te makkelijk ditquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Doe jij je werk op je rug dan?
Doe gezellig mee andersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef titta1992 het volgende:
Hou eens op man, je bent niet grappigquote:
Hallo, dat kan zo'n meisje pijn doen, beetje respect graag potjandikkie zeg!quote:
Maakt niet uit toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef titta1992 het volgende:
JIJ hebt NU ruzie met MIJquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef Pierson87 het volgende:
tiet1992 heeft ruzie met greenpies[ afbeelding ]
als ik niet weet waar over het gaat is dat moeilijk hequote:
Nergens over hahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef titta1992 het volgende:
[..]
als ik niet weet waar over het gaat is dat moeilijk he
Wat? Bloed je neus? Ahhww..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik was gewoon bloedjeserieus
ik ben niet van de taalpolitie. maar het is JOUWquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jou zieke obsessie met dikke vrouwen zegt eerder iets over jou sicko
Ik ook over die massagequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik was gewoon bloedjeserieus
wjnmk bff4ever lysmquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben niet van de taalpolitie. maar het is JOUW
daar wilde ik je toch even op wijzen xoxoxoxox
doet er niet toe. verzin maar wat. dan haken wij erop inquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef titta1992 het volgende:
[..]
als ik niet weet waar over het gaat is dat moeilijk he
Van links naar rechts, van voor naar achter, je kent het wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doet er niet toe. verzin maar wat. dan haken wij erop in
Ik wou morgen gaan, maar dan kon jij weer nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
JA zeg dan ook eens wanneer we naar de kermis gaaan
Beetje mijn posts aanpassen he!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben niet van de taalpolitie. maar het is JOUW
daar wilde ik je toch even op wijzen xoxoxoxox
ja schiet op dan, we wachtenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Hier zouden toch pics gepost worden?
jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Hier zouden toch pics gepost worden?
de kermis IS het goeie gedeeltequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik wou morgen gaan, maar dan kon jij weer niet
Anders kunnen we de kermis ook overslaan en meteen over stappen op het goeie gedeelte
[..]
Beetje mijn posts aanpassen he!
Kk op met je aids plaatjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Pierson87 het volgende:
[..]
ja
op deze pic verbrandt tiet1992 drie calorieen [ afbeelding ]
Wat voel jij je veilig he achterquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef Pierson87 het volgende:
tiet1992 heeft ruzie met greenpies[ afbeelding ]
eerst jij dan ik. dat is hoe de zaken gaan hierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Stuur jij mij die van jou en ik die van mij naar jou?
HEY, EEN BEEN ZO NEERZETTEN KOST HEEL VEEL PIJN EN MOEITE JA?!?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Pierson87 het volgende:
[..]
ja
op deze pic verbrandt tiet1992 drie calorieen [ afbeelding ]
Joe go girlquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:16 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wat voel jij je veilig he achter
Je computer scherm
Ik heb tenminste het lef om te laten zien wie ik echt ben ipv. Foto's te bewerken of niet eens een foto te durven laten zien.
jammer hoor jongen
ik haat lapo's .... moet je weer nieuw topic maken enzo. veel te lui voorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:16 schreef spierbal het volgende:
Nobody wont surive, at the lapo hunting
Maar dan wil ik niet getrolld worden!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
eerst jij dan ik. dat is hoe de zaken gaan hier
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik haat lapo's .... moet je weer nieuw topic maken enzo. veel te lui voor
tuurlijk niet babyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Maar dan wil ik niet getrolld worden!
Ja, nu jij er bent niet meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef chroestjov het volgende:
Jammer, dit was eerst een leuk topic.
Volgensmij heb ik serieus ooit een pic van jou gezienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik haat lapo's .... moet je weer nieuw topic maken enzo. veel te lui voor
Vond ik ook maar nu niet meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef chroestjov het volgende:
Jammer, dit was eerst een leuk topic.
Oké Braddie okéquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
HEY, EEN BEEN ZO NEERZETTEN KOST HEEL VEEL PIJN EN MOEITE JA?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |