Nope. Poging 2?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef spierbal het volgende:
[..]
iemand die buiten de boot valt cq intressant probeert te doen.
uitgefapt dusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Pierson87 het volgende:
tietloos1992 is vast heel gezellig
dikke mensen zijn namelijk vaak heel leuk in de omgang
Cake gaat er soberzeaux wel in hierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik hou ook niet van drugs maar een cakeje gaat er wel in
nee joh ik meen hetquote:
vraag het dan gewoon aan mij aapjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Inverted_World het volgende:
maar wie is die supergirl eigenlijk
omdat ik anoniem blijfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen pics in je fobo
Ah, zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef spierbal het volgende:
[..]
iemand die buiten de boot valt cq intressant probeert te doen.
Nog zo'n snelle jongenquote:
ik zeg toch ook niet dat jij spuit11 ben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, zo.
Maar ik probeer niet interessant te doen, ik ben het
Het is wat minder leuk als je met dikke mensen een stuk moet lopen/fietsen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Pierson87 het volgende:
tietloos1992 is vast heel gezellig
dikke mensen zijn namelijk vaak heel leuk in de omgang
En dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef ntm het volgende:
Wacht nog steeds op een reactie van practics...
ik wil anders wel iets wat te ver met jou gaan...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OH NO YOU DIDN'T
nu ga je te furrrr
We gaan voor deel 4, waarschijnlijk ook nog wel een deel 5. Heb je al vertelt wie het was? Dan komen er nog meer delen want we willen wraak!quote:
Jij, ik, en een plak spacecake? Bij jou thuis of bij mij thuis?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Braddieboy
kom op jongenik zeg; spacecakeje jij en ik
Die jij dan weer hier post natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef Inverted_World het volgende:
jongensss ik spreek supergirl net aan via dm, ze gaat pics sturen![]()
![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die jij dan weer hier post natuurlijk.
Practics toch jongen, wel oplettenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
We gaan voor deel 4, waarschijnlijk ook nog wel een deel 5. Heb je al vertelt wie het was? Dan komen er nog meer delen want we willen wraak!
maar daardoor val je weer af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wat minder leuk als je met dikke mensen een stuk moet lopen/fietsen.
Ik kan het weten:
Er word snel gezeurd dat ze snel moe zijn. i.v.m overgewicht.
ik wil welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
waarom wil niemand mee naar de kermis godverdomme. ik nodig jullie nog wel allemaal uit in mijn topic![]()
Jouw kermis zit toch niet in dit topic?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
waarom wil niemand mee naar de kermis godverdomme. ik nodig jullie nog wel allemaal uit in mijn topic![]()
Als je 6 hamburgers op een dag eet en je loopt 5 minuten val je niet af.quote:
Welke kermis ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
Je loopt niet achter. ECHT nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
We gaan voor deel 4, waarschijnlijk ook nog wel een deel 5. Heb je al vertelt wie het was? Dan komen er nog meer delen want we willen wraak!
Nee jij kon gewoon niet!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
ja ik wil mee tchquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
Neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je 6 hamburgers op een dag eet en je loopt 5 minuten val je niet af.
dan etenze ECHT te veel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar sommige mensen niet.
MY PLACEquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij, ik, en een plak spacecake? Bij jou thuis of bij mij thuis?
Er is hier binnenkort ook al kermis, maar ik ben geen 14 meer dus het kan mij (op wat oliebollen na) gestolen worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
Nog nooit van gehoord!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Practics toch jongen, wel opletten
Mij dan dan stuur ik van mij naar jou en vice versa?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sowieso dus dat ik jou niks stuur
maar je verbrandwel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je 6 hamburgers op een dag eet en je loopt 5 minuten val je niet af.
Het was een garp om tof te doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sowieso dus dat ik jou niks stuur
neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jouw kermis zit toch niet in dit topic?
Hou je irritante kutkop eensquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:56 schreef Pierson87 het volgende:
valt tietloos1992 onder rundvee of melkvee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |