quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ff serieus
ik heb nog nooit een meisje in mijn contacten lijst gehad![]()
wie wil me toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Nou me moeder heeft me die naam gegeven! Troetel naampje alleen spreek je het totaal niet uit als tietenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie kiest er dan ook voor zo'n naam?
Gewoon doen naam maakt niet uit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Verschillende maar ik durf eigenlijk geen user names te noemen, veel te gevaarlijk
Hoe spreek je het uit danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:47 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nou me moeder heeft me die naam gegeven! Troetel naampje alleen spreek je het totaal niet uit als tieten
tita? (hihihihi ik zei ook tiet, maar dan in het engels)quote:
weet ik veel ik heb nog nooit drugs gedaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
JA, SCHUIF MAAR DOOR. GA JE DAAR GROEN VAN ZIEN?!
Als ik een meisje was zou ik je toevoegen! Maar wil je me ook als jongen? nohommoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ff serieus
ik heb nog nooit een meisje in mijn contacten lijst gehad![]()
wie wil me toevoegen
Het is mij ooit eens aangeboden op een feestje, maar ik heb het afgeslagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb nog nooit drugs gedaan![]()
maar een fokker heeft me beloofd een spacecake voor me te bakken
inb4 haha grapjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:48 schreef -supergirl- het volgende:
weet je Braddie: jij bent best een toffe gastmeen ik oprecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |