1quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb pics van 4 fokstersWat jij?
Balen man, maar bij mij komt alles uit een duister verleden. Welke user jij?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
1. Ben nieuw in de FOK! hossel scene.
Er zijn maar weinig mensen "moeders mooiste" vrees ik. En wellicht hoor jij daar ook niet bij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee.. "lelijk" vind ik overdreven.
Gewoon niet moeders mooiste. En zeker niet iemand waar ik iets in zie. Maar de reactie van die fokker die haar geblokt heeft is erg overdreven.
Aberkullie, wie heb jij in je verzameling?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Balen man, maar bij mij komt alles uit een duister verleden. Welke user jij?
Inderdaad, pics van hem.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef spierbal het volgende:
Ik wilde godverdomme de lapo maken. Zet eens een foto vn die practics neer dan.
ik ben wel mooiste maar niet moeders. Ik heb het zelf ontwikkeld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen "moeders mooiste" vrees ik. En wellicht hoor jij daar ook niet bij.
Goh, je ziet er anders uit dan ik verwachtte Pierson87quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Pierson87 het volgende:
Heb je contact met een fokker via whatsapp. Blockt hij je nadat je foto stuur.
Oke duidelijk hij vind me lelijk.
maar dan niet eens durven reageren.
Klacht: geen contact meer.
* ik ben een meid
Dit was een van de foto's
[ afbeelding ]
goed voor de poco.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Greyson het volgende:
Waarom zetten wij deze kansloze discussie voort? Ik zie geen reden eerlijk gezegd.
Even alle pics hier postenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aberkullie, wie heb jij in je verzameling?
Tot over een uur of 2quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef Pierson87 het volgende:
ik ga fijn masturberen op de tieten1992
doei
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee ze heeft die van mij ook straks post ze die nog, ik ben chanteerbaar
Ik ga even mijn derde spierbal trainen. Misschien komt er wat nuttigs uit.quote:
Ik ken genoeg meiden/vrouwen die daadwerkelijk heel knap en mooi zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen "moeders mooiste" vrees ik. En wellicht hoor jij daar ook niet bij.
veel succes met het vingeren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef Pierson87 het volgende:
ik ga fijn masturberen op de tieten1992
doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |