Ik weet niet hoe aberkullie eruit ziet. Ik ben erg gefocused op uiterlijk dus daar hangt het wel van af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:35 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Van wie, ik van aberkullie? kwartetten?
Die ken ik niequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
practics
[..]
Ze passen zo goed bij elkaar!![]()
Pak haar tijger!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
HE GODVERDOMME, WAAROM MOET JE DAT NOU ZO WERELDKUNDIG MAKEN?!?!?! HET MOEST GEHEYYIIJM BLIJFUH
dit ^quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:36 schreef titta1992 het volgende:
[..]
respect houden voor elkaar heb ik net zo goed voor een ander
Hej, ik ben niet degene die de foto van TS bekritiseert.quote:
Ik had het meer over foto`s uitwisselen in de vorm van kwartetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe aberkullie eruit ziet. Ik ben erg gefocused op uiterlijk dus daar hangt het wel van af.
Nee, je was het er mee eens. GROOT verschil..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Hej, ik ben niet degene die de foto van TS bekritiseert.
Vind het alleen een tikkeltje triest om de mensen die dit wel doen af te zeiken. Het is namelijk niet heel gek als mensen het over je uiterlijk hebben wanneer je een foto post.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef Greyson het volgende:
Wat is nou schoonheid, de generatie van nu kijkt liever naar het uiterlijk.
Waarom een kiwi pakken als je een appel kunt hebben? Spot on.
Het is een gehersenspoeld iets vanuit de modewereld.
omdat kiwi's godverdomme 100x lekkerder zijn!!!!!!!!!!!!!!! EN UIT NIEUW-ZEELAND KOMEN FUCKING VET.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef Greyson het volgende:
Wat is nou schoonheid, de generatie van nu kijkt liever naar het uiterlijk.
Waarom een kiwi pakken als je een appel kunt hebben? Spot on.
Het is een gehersenspoeld iets vanuit de modewereld.
Ik heb pics van 4 fokstersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:37 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik had het meer over foto`s uitwisselen in de vorm van kwartet
Heb jij van KLB snolletjes Magemaya?
Nee.. "lelijk" vind ik overdreven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind TS anders niet lelijk. Jij wel?
schatje, liefje, schoonheid, schoesjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |