Ah okay ik weet niet hoe je eruit ziet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Speel zelf niet in de clip mee, heb wel de instrumenten gespeeld (inclusief gitaar soloootjeee)
Foto van TS is bijna uitgeprint, lans in de aanslagquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Maar er moeten meer foto's gepost worden.
Mijn 14cm steve madden pumps weten wel raad met zijn jongeheer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef Greyson het volgende:
[..]
Pardon? Het is beter dan nagels in een rug planten. De bedreiging is onmiddelijk uitgeschakeld. Wat moet een vrouw anders in de knokploeg? Enlighten me.
Zeur dan niet zo..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een bol gezicht heeft en lang haar in een staart dat alleen maar benadrukt. Lelijk, nee dat niet echt.
Ik heb hem via de 3d printerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Foto van TS is bijna uitgeprint, lans in de aanslag
Hoeft ook niet, ik speel er toch niet in meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ah okay ik weet niet hoe je eruit ziet.
I agree.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn 14cm steve madden pumps weten wel raad met zijn jongeheer.
Van wiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb pics van heel wat fok dames![]()
Wie dan wel geen zin om terug te lezequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we al weten wie het is
Leuke poging wel
Zeiken? Ik doe gewoon een redelijk objectieve constatering.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje anoniem lopen zeiken is makkelijker toch?
LOVE IS IN THE AIRquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:35 schreef Braddie het volgende:
TS is trouwens niet lelijk te noemenMaar dat is puur persoonlijk.
practicsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:36 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wie dan wel geen zin om terug te leze
Ze passen zo goed bij elkaar!quote:
Wie dan, schatje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:32 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Jij bent het ook helemaal niet !???
HE GODVERDOMME, WAAROM MOET JE DAT NOU ZO WERELDKUNDIG MAKEN?!?!?! HET MOEST GEHEYYIIJM BLIJFUHquote:
Dankje voor je nette reactiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een bol gezicht heeft en lang haar in een staart dat alleen maar benadrukt. Lelijk, nee dat niet echt.
Neemt niet weg dat je gewoon kritiek kan hebben zonder zelf als gedrocht-dat-geen-foto-post neergezet te worden.
Ik vind TS anders niet lelijk. Jij wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeiken? Ik doe gewoon een redelijk objectieve constatering.
Ik beweer nergens dat ik super knap ben ofzo.
Vind ik stiekem ook wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
practics
[..]
Ze passen zo goed bij elkaar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |