quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:29 schreef titta1992 het volgende:
[..]
jongen kijk in de spiegel voor je je mond opendoet
en pics van jou
Want men mag geen kritiek meer hebben? TS is toch ook niet echt moeders mooiste (al weet ik niet of ze broers of zussen heeft ..) Dat mag dan niet meer gezegd worden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog één die denkt dat hij lekker is
Doe maar zo, dan zal jij nooit succes hebben.quote:
Ging jij niet een halfuur geleden slapenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beetje lame ook wel van 'm ja, we lichten hem 's nachts met de FOK! knokploeg wel van bed
Met één ruk weet jij zeker het testeron te verlagen tot 0,0. (Lees: de balzak eraf).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mogen dames ook bij de knokploeg? Ik weet wel raad met die knul.
Beetje jammer dat we al weten wie het isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef spierbal het volgende:
Ik had heul die foto niet ontvangen en heb je ook niet geblokt wolla.
Mij beetje aan schandpaal nagele
Speel zelf niet in de clip mee, heb wel de instrumenten gespeeld (inclusief gitaar soloootjeee)quote:
dit is viesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef Greyson het volgende:
[..]
Met één ruk weet jij zeker het testeron te verlagen tot 0,0. (Lees: de balzak eraf).
Kinky.
Heb nog een download aanstaan die niet opschietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ging jij niet een halfuur geleden slapen
Sommige mensen hebben gewoon geen normen en waarden meegekregen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja... erg netjes is het niet inderdaad.
Jij bent het ook helemaal niet !???quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef spierbal het volgende:
Ik had heul die foto niet ontvangen en heb je ook niet geblokt wolla.
Mij beetje aan schandpaal nagele
Jij vind TS lelijk? Of voldoet ze gewoon niet aan je supermodellen-natte-droom-scenario?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Want men mag geen kritiek meer hebben? TS is toch ook niet echt moeders mooiste (al weet ik niet of ze broers of zussen heeft ..) Dat mag dan niet meer gezegd worden?
Als je niet op je uiterlijk beoordeeld wilt worden, moet je ook geen fotos in KLB posten. Sim-pel.
*duwt de download* SCHIET EENS OP!?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb nog een download aanstaan die niet opschiet
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
*duwt de download* SCHIET EENS OP!?!?!?!?!?!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:29 schreef titta1992 het volgende:
[..]
en pics van jou
1: Je bent gewoon wat aan de dikke kant. Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:29 schreef titta1992 het volgende:
[..]
en pics van jou
Dan lijkt de reden mij duidelijk: hij wil haar niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Titta1992 heeft een fokker op whapp, zij stuurde de foto in de OP en werd meteen geblokkeerd zonder uitleg
Ik doe mijn best. Maar er moeten meer foto's gepost worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gewoon alle andere topics vergeten en focus op deze
Pardon? Het is beter dan nagels in een rug planten. De bedreiging is onmiddelijk uitgeschakeld. Wat moet een vrouw anders in de knokploeg? Enlighten me.quote:
Beetje anoniem lopen zeiken is makkelijker toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
[..]
1: Je bent gewoon wat aan de dikke kant. Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen.
2: Ik heb geen enkele rationele rede om foto,s te plaatsen op fok.
Dat jij nu zo narcistisch bent daar kan ik weinig aan doen. Narcistisch zijn + zo,n uiterlijk hebben. Ik houd van ironie !
Ik vind dat ze een bol gezicht heeft en lang haar in een staart dat alleen maar benadrukt. Lelijk, nee dat niet echt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij vind TS lelijk? Of voldoet ze gewoon niet aan je supertmodellen-natte-droom-scenario?
Dan post je zelf wat picsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Maar er moeten meer foto's gepost worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |