Nog netjes uitgedrukt..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
Tja... mensen vallen nu eenmaal op uiterlijk. En jij bent nu niet bepaalt moeders mooiste.
Mogen dames ook bij de knokploeg? Ik weet wel raad met die knul.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beetje lame ook wel van 'm ja, we lichten hem 's nachts met de FOK! knokploeg wel van bed
Ik doe meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beetje lame ook wel van 'm ja, we lichten hem 's nachts met de FOK! knokploeg wel van bed
jongen kijk in de spiegel voor je je mond opendoetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
Tja... mensen vallen nu eenmaal op uiterlijk. En jij bent nu niet bepaalt moeders mooiste.
Gastquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
Nog één die denkt dat hij lekker isquote:
Helaas, wat is de mensheid toch stom, waarom vallen ze op uiterlijk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
Alleen als je sexy onthullend uniformpje aandoetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mogen dames ook bij de knokploeg? Ik weet wel raad met die knul.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:29 schreef Inverted_World het volgende:
TS post eens een foto van de user in kwestie. " Practics" Hij heeft geen foto's in zijn fobo en we moeten natuurlijk even oordelen.
Dealquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Alleen als je sexy onthullend uniformpje aandoet
Tja... erg netjes is het niet inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen vallen op uiterlijk, dat is duidelijk.
Maar je kan het ook overdrijven vind ikDoor dit soort dingen te flikken. Dan mag je nog zo knap zijn, dan heb je geen innerlijk.
Goeie performance main!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |