quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik stalk je, je weet toch dushiMaar DB jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Yes!yeeey volgende week inrichten
Ik moest eerst even mijn fotoverzameling van supergirl doorkijkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:18 schreef maxburger het volgende:
[..]
Gekke piraat die snel mijn antwoord jat
Nice, op kamers toch? Of appartementje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar DB jayeeey volgende week inrichten
Want die heb jij natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik moest eerst even mijn fotoverzameling van supergirl doorkijken
HAHAHA ik ben fking droog bezigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
joh! neeee echt? wow nee dit komt echt als een schok! OO EM GEE
Je bent gewoon jaloers dat jij geen foksters op je app hebt!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:20 schreef Greyson het volgende:
Wat een niveau. Deel twee nog wel over dit interessante verhaal. Wat een nonsens.
Kamers jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nice, op kamers toch? Of appartementje?
Ja mag eigenlijk wel dicht nu.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:20 schreef Greyson het volgende:
Wat een niveau. Deel twee nog wel over dit interessante verhaal. Wat een nonsens.
Nonsens? NOSENSE:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:20 schreef Greyson het volgende:
jeweet dushiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik wel ja, gemaakt met mijn 20x zoom lens vanuit mijn auto met geblindeerde ramen
Huisgenoten zijn wel gezellig hoor, vermaak me prima op kamers, altijd wat te doen iigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kamers janiet rijk genoeg voor een eigen appartement.
waar zit je op kamers ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Huisgenoten zijn wel gezellig hoor, vermaak me prima op kamers, altijd wat te doen iig
Ja we hebben nog steeds je cupmaat niet he? Dat is toch wel de hoofdvraag van dit topicquote:
Eindhoven, midden in Woenselquote:
whatsapp hahahhquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
NO! waar moet ik anders ongestoord sc'en?
Hmm ik twijfelde nog over Breda/ Eindhoven / Den Bosch. Het is toen Den Bosch geworden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja we hebben nog steeds je cupmaat niet he? Dat is toch wel de hoofdvraag van dit topic
[..]
Eindhoven, midden in Woensel
Dankje,quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terecht actie van desbetreffende FOK!ker!!![]()
![]()
![]()
Ga afvallen dikzak
Ik hoef geen dames van lichte zeden op mijn telefoon. Daarnaast heb ik geen "Apps". Als het maar bellen kan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen foksters op je app hebt!
ja zoals foto's van mijn piel sturenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kannie toch, dan ga je enge dingen doen
Dit ^ Respectloos.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dankje,
Maar hij had dat best de rede mogen zeggen
Alsof hij toen nog een woord kon uitbrengen...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dankje,
Maar hij had dat best de rede mogen zeggen
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik hoef geen dames van lichte zeden op mijn telefoon. Daarnaast heb ik geen "Apps". Als het maar bellen kan.
Ik kweek wel mijn eigen kindjes in een fatsoenlijk gereformeerde bergspleet.
Tsja is toch allemaal best dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm ik twijfelde nog over Breda/ Eindhoven / Den Bosch. Het is toen Den Bosch geworden.
Tja dat kan ook maar hij wist hoe ik eruit zag door me fotoboek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof hij toen nog een woord kon uitbrengen...
nou dm je nummer dan, creepy supergirlquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja zoals foto's van mijn piel sturen
JIJ bent echt gemeen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
TS'jezeg eens wie die gemene rotzak is dan. Maken we hem helemaal kapot
O. Je bedoelde FOK!sters.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen...
Gecondoleerd denk ik maar?
Was ook me bedoeling niet om zo groots te maken hahah maar is wel grappigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:26 schreef Inverted_World het volgende:
Wat is de enorme issue, dit soort dingen gebeuren dagelijks? Mensen vallen gewoon op uiterlijk.
Dit!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik hoef geen dames van lichte zeden op mijn telefoon. Daarnaast heb ik geen "Apps". Als het maar bellen kan.
Ik kweek wel mijn eigen kindjes in een fatsoenlijk gereformeerde bergspleet.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
Tja... mensen vallen nu eenmaal op uiterlijk. En jij bent nu niet bepaalt moeders mooiste.
Mensen vallen op uiterlijk, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
Tja... mensen vallen nu eenmaal op uiterlijk. En jij bent nu niet bepaalt moeders mooiste.
Beetje lame ook wel van 'm ja, we lichten hem 's nachts met de FOK! knokploeg wel van bedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Was ook me bedoeling niet om zo groots te maken hahah maar is wel grappig
Waar is jouw pic, aansteller?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |