quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Nemen ze dan Fashionistas Safado 3 op en kan je daar dan bij zijn? Anders zou ik niet weten wat je in Berlijn moet doen.
Weet je zeker dat je nu al geen spacecake op hebt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je weet wel, dat is het neefje van ishjem en de broer van davina tog? Die maken mij helemaal wauzz altijd in die grijze dieselLekker scheuren, uit die raampje schreeuwen " BWHAAAAA BHWAAA LEEIIPPUUUHH MOKKRTEEAAUUWW VLEEEFOOOORRRR "
________!
Ja G, maar ey, wollah, ik wist niet dat je die mensen ook kende, watsdeze dan?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
aaaai je nu weet ik toch omg zeg dat dan meteeen!!!!!!! zooooo
Pieker er niet over. Ik ben oud.quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nu al geen spacecake op hebt?
Kickt laat in dan..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaIk ben gewoon even in een melige bui
In m`n eentje ja i know triest
![]()
Dat krijg je van koffie om half 12 `savonds.
WIE IS PIEKER?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pieker er niet over. Ik ben oud.
Je komt uit 2009 je bent hooguit 4 ideale doelgroep voor veel FOK!ers hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te hengelen naar een voetmassage
Vertel het onsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet hoe je heet. Spannend he? Sjongejonge.
milfje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Jezus je moet wel een fucked op ritme hebben lijkt mequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaIk ben gewoon even in een melige bui
In m`n eentje ja i know triest
![]()
Dat krijg je van koffie om half 12 `savonds.
Ga je gang man ik ga even rustig een ontbijtje maken denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Jezus je moet wel een fucked op ritme hebben lijkt me
Ik wil nog wel eens een pilsje pakken tijdens het FOK!en savonds maar nooit koffie
Pas instructies gekregen van een dame hoe ik het moest doenquote:
OPROTTEN MET DIE CAMERA!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Braddie het volgende:
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT. JA, DAAAG!!!!
Geen kinderen, dus neequote:
JE SPEELT MET M'N PRIVE!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Braddie het volgende:
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT. JA, DAAAG!!!!
Mijn ritme is redelijk kut ja. Maar opzich is dit niet heel klote, ik kan tóch niet slapen voorlopig i.v.m verkoudheidquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nu nog koffie? Jezus je moet wel een fucked op ritme hebben lijkt me
Ik wil nog wel eens een pilsje pakken tijdens het FOK!en savonds maar nooit koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |