SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door titta1992 op 13-07-2013 00:00:59 ]Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
Moet ik moeite doen op m'n vrije avond.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:44 schreef titta1992 het volgende:
[..]![]()
geweldig alleen nog iets beter leren dat het "echt" lijkt
Same here, met 1m90. Maar ik ben dan ook ectoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik weeg trouwens wel 2 kilo minder dan jou TS
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik weeg trouwens wel 21 kilo minder dan jou TS
nee hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:45 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Moet ik moeite doen op m'n vrije avond.
Titta1992 heeft een fokker op whapp, zij stuurde de foto in de OP en werd meteen geblokkeerd zonder uitlegquote:
Afvallen een optie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef maxburger het volgende:
Wat is er gebeurd vlak voor het slotje? Ik heb geen piemel gezien.
mortaxx btje van de kaart ofsoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef maxburger het volgende:
Wat is er gebeurd vlak voor het slotje? Ik heb geen piemel gezien.
Wat is je nr?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik dit baseer op 1 slechte ervaringhelemaal geen goed argument dus.
![]()
![]()
![]()
sorry man
Ik ben wat zwaarder maar goed, ook 14 centimeter langer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik weeg trouwens wel 2 kilo minder dan jou TS
Nee, foksters op de App zijn wel een goed idee wil je zeggen.quote:
Nee, was grapje. TS is man, stuurt foto's, wordt geblokkeerd. Dus dan weet je wat voor foto's dat warenquote:
Ben je een drinker?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat ik al te veel had gedronken, het was ineens weg.
Wie is het?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Titta1992 heeft een fokker op whapp, zij stuurde de foto in de OP en werd meteen geblokkeerd zonder uitleg
Met mij kan je leuk appen hoor!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
sorry man
Dit is waardeloos zonder namenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
sorry man
practicsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, was grapje. TS is man, stuurt foto's, wordt geblokkeerd. Dus dan weet je wat voor foto's dat waren
[..]
Ben je een drinker?
[..]
Wie is het?
Ligt eraan welkequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, foksters op de App zijn wel een goed idee wil je zeggen.
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar deze heeft foto's met briefje geplaatst in het vorige topic.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, was grapje. TS is man, stuurt foto's, wordt geblokkeerd. Dus dan weet je wat voor foto's dat waren
Ruzie gehad met meloewa?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, foksters op de App zijn wel een goed idee wil je zeggen.
Vlissingse kermis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELL YEAH.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jaaa!
Is serieus best wel leuk, altijd chillen en af en toe in attractiesKermis
Ik moest googelen om uit te vinden waar Vlissingen lagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vlissingse kermis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELL YEAH.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar deze heeft foto's met briefje geplaatst in het vorige topic.
Haar doodvonnis is bij deze getekend.
Ik zet mijn geld op vogeltjesdansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ooooooooooh jij SCér! je gaat op mn SC in!foei
Als je de botsauto's ontwijkt om bepaalde types te ontwijken dan wel jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik moest googelen om uit te vinden waar Vlissingen lagMaar is dat een beetje een fatsoenlijke kermis ja?
Omdat iemand niet aan zijn/haar standard voldoet betekend dit niet dat je iemand maar moet blokkeren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n actie over onzekerheid van diegene? Helemaal niks ja. Hij dacht gewoon, een vrouwmens oke die zal wel lekker zijn danNiet dus, dus hij hoeft haar niet meer.
Ja, maar TS heeft een kut en Braddie niet, dus het zal wel met een sisser aflopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is alleen als je een debiel bent, of je zo gedraagt zoals Braddie
Die staan bij elke kermis bij de botsauto's, en bij de boksbal, beetje typisch weerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als je de botsauto's ontwijkt om bepaalde types te ontwijken dan wel ja
Jij had AdoreBella toch geblokt toen ze je iets persoonlijks vertelde?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat iemand niet aan zijn/haar standard voldoet betekend dit niet dat je iemand maar moet blokkeren.
In mijn ogen doe je dit dan puur omdat je zelf zo onzeker bent als de pest, én omdat je het niet durft om iemand eerlijk de waarheid te vertellen. En blokkeer je die persoon maar, zodat je er vanaf bent.
You tell me!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die staan bij elke kermis bij de botsauto's, en bij de boksbal, beetje typisch weer![]()
Dus... wanneer gaan we?
Vergelijk me niet met hem!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is alleen als je een debiel bent, of je zo gedraagt zoals Braddie
Ja, wanneer is die kermis?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
You tell me!
Boksbal hebben we hier geloof ik niet
tot zover mijn bijzonder nuttige bijdrage danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef SixsixNine het volgende:
Is
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar deze is goed!
Pik je dit, Braddie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met hem!
Ik werk voor me geld
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
Editquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij had AdoreBella toch geblokt toen ze je iets persoonlijks vertelde?
Hij mag doen wat hij wilquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met hem!
Ik werk voor me geld
zaterdag is morgenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zaterdag dus? Dan heb ik nog wel een plekje in mijn agenda over
[..]
Je bent ook wel moeilijk zegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zaterdag is morgendan moet ik werken en ik weet niet tot hoelaat
Ik las ook al meteen op dat toontje van Derksenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige in KLB die VI verwijzingen snapt![]()
![]()
Dat klinkt als een prima basis voor een huwelijk hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:03 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hij mag doen wat hij wil
Alleen ik denk over dingen heel anders![]()
sorry
Hey, ken je mij nog?quote:
Nee, dat stond er echt, maar toen bedacht hij zich en deed hij ''edit''.quote:
Braddie eindbaas, ik zit elke avond te viben op zijn youtube hits, vooral de zangeres is geefbaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Braddie heeft zijn piemelfoto naar een andere kerel gestuurd
Hoe groot zijn jouw titta eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:03 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hij mag doen wat hij wil
Alleen ik denk over dingen heel anders![]()
sorry
Dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat klinkt als een prima basis voor een huwelijk hoor.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Braddie eindbaas, ik zit elke avond te viben op zijn youtube hits, vooral de zangeres is geefbaar
Wow dat heb ik nooit gezecht !!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:03 schreef Braddie het volgende:
[..]____!
Want ondanks dat ben ik geen fatsoenlijk persoon met normen en waarden en respect enzo
Burgersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:07 schreef maxburger het volgende:
wrm doen mesne altyd so hard tege elkaar op whatsapp ensow is togh nerges voor nodug
voor de zoveelste x titta heeft NIKS MET TIETEN TE MAKEN !quote:
ja eigenlijk heb ik ook helemaal geen tijd ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je bent ook wel moeilijk zeg
Beter doe je zelf een voorstel als je het zo graag wil
80E?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:08 schreef titta1992 het volgende:
[..]
voor de zoveelste x titta heeft NIKS MET TIETEN TE MAKEN !
Nee, true.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:07 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wow dat heb ik nooit gezecht !!
Maar ik ben wel anders als jou en daarmee zeg ik niet dat ik beter ben ofzo maar gewoon anders
geen probleem ik vergeef jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, ken je mij nog?
Nog sorry van vroeger, ik was beetje onvolwassen omgegaan met je afwijzing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |