Waarom ??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar deze heeft foto's met briefje geplaatst in het vorige topic.
Haar doodvonnis is bij deze getekend.
Ik zet mijn geld op vogeltjesdansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ooooooooooh jij SCér! je gaat op mn SC in!foei
Als je de botsauto's ontwijkt om bepaalde types te ontwijken dan wel jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik moest googelen om uit te vinden waar Vlissingen lagMaar is dat een beetje een fatsoenlijke kermis ja?
Omdat iemand niet aan zijn/haar standard voldoet betekend dit niet dat je iemand maar moet blokkeren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n actie over onzekerheid van diegene? Helemaal niks ja. Hij dacht gewoon, een vrouwmens oke die zal wel lekker zijn danNiet dus, dus hij hoeft haar niet meer.
Ja, maar TS heeft een kut en Braddie niet, dus het zal wel met een sisser aflopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is alleen als je een debiel bent, of je zo gedraagt zoals Braddie
Die staan bij elke kermis bij de botsauto's, en bij de boksbal, beetje typisch weerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als je de botsauto's ontwijkt om bepaalde types te ontwijken dan wel ja
Jij had AdoreBella toch geblokt toen ze je iets persoonlijks vertelde?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat iemand niet aan zijn/haar standard voldoet betekend dit niet dat je iemand maar moet blokkeren.
In mijn ogen doe je dit dan puur omdat je zelf zo onzeker bent als de pest, én omdat je het niet durft om iemand eerlijk de waarheid te vertellen. En blokkeer je die persoon maar, zodat je er vanaf bent.
You tell me!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die staan bij elke kermis bij de botsauto's, en bij de boksbal, beetje typisch weer![]()
Dus... wanneer gaan we?
Vergelijk me niet met hem!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is alleen als je een debiel bent, of je zo gedraagt zoals Braddie
Ja, wanneer is die kermis?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
You tell me!
Boksbal hebben we hier geloof ik niet
tot zover mijn bijzonder nuttige bijdrage danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef SixsixNine het volgende:
Is
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar deze is goed!
Pik je dit, Braddie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met hem!
Ik werk voor me geld
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
Editquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij had AdoreBella toch geblokt toen ze je iets persoonlijks vertelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |