Ik ben wat zwaarder maar goed, ook 14 centimeter langer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik weeg trouwens wel 2 kilo minder dan jou TS
Nee, foksters op de App zijn wel een goed idee wil je zeggen.quote:
Nee, was grapje. TS is man, stuurt foto's, wordt geblokkeerd. Dus dan weet je wat voor foto's dat warenquote:
Ben je een drinker?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat ik al te veel had gedronken, het was ineens weg.
Wie is het?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Titta1992 heeft een fokker op whapp, zij stuurde de foto in de OP en werd meteen geblokkeerd zonder uitleg
Met mij kan je leuk appen hoor!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik dit baseer op 1 slechte ervaringhelemaal geen goed argument dus.
![]()
![]()
![]()
sorry man
Dit is waardeloos zonder namenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik dit baseer op 1 slechte ervaringhelemaal geen goed argument dus.
![]()
![]()
![]()
sorry man
practicsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, was grapje. TS is man, stuurt foto's, wordt geblokkeerd. Dus dan weet je wat voor foto's dat waren
[..]
Ben je een drinker?
[..]
Wie is het?
Ligt eraan welkequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, foksters op de App zijn wel een goed idee wil je zeggen.
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar deze heeft foto's met briefje geplaatst in het vorige topic.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, was grapje. TS is man, stuurt foto's, wordt geblokkeerd. Dus dan weet je wat voor foto's dat waren
Ruzie gehad met meloewa?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, foksters op de App zijn wel een goed idee wil je zeggen.
Vlissingse kermis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELL YEAH.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jaaa!
Is serieus best wel leuk, altijd chillen en af en toe in attractiesKermis
Ik moest googelen om uit te vinden waar Vlissingen lagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vlissingse kermis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELL YEAH.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |