SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Vuistjuuuuuuuuuhhhhhhhh
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-door-te-komen.dhtmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaan ? Wie is de auteur ?
Tommeke Dumoulin had deze ook uitgezocht.quote:
Bartali was uit de tijd voor en tijdens Coppi.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef alors het volgende:
ik dacht ook Bartali... maar ik kende geen renner die zo heet. Maar dat is het wel dus
Nog beter!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Tommeke Dumoulin had deze ook uitgezocht.
Wat, hij zuipt! Haha nee joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt waar? Okee komt ie:
Mani89 is een alcoholist.
We pakken ze.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-door-te-komen.dhtml
Nee Gino Bartali.quote:
quote:
FOK! knokploeg for the win.quote:
Als in afremmen voor de flitspaal en dan direct weer het gas erop.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Flitspalen? We hebben het toch over fietsen?
doe ik voor de show begint, anders kom ik er niet doorheenquote:
die bokser?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef pietkanarie het volgende:
ik dacht bij die rebus aan (tommy) simpson... maar dat klopt dan weer niet met de bokser...
Mohammed Tommyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef pietkanarie het volgende:
ik dacht bij die rebus aan (tommy) simpson... maar dat klopt dan weer niet met de bokser...
Samenvatiing is altijd het hoogtepunt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Matige show. Samenvatting + Bram was wel het hoogtepunt denk ik.
Toch even terugkijken dan. Schakelde pas net in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Wel een beetje een christengekkie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
sympathieke meid! Was een paar weken geleden in de buurt.....
ja, maar altijd dat het nu langzamer, schoner is, terwijl de data weer een stijgende lijn vertoontquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Thomas B. het volgende:
Wéér de halve avond over doping zitten praten
Mart vond het mooiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
Wat triest om te horen hoe die man is omgekomen tijdens de Eerste Wereldoorlog
Dood gaan we allemaal, behalve Mart.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
Darwin awardje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
Zoals ze al zeiden dat is er met meer gebeurt. Maar wel leuk die historie, maar sneu voor de renners dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
Alsof we ons alleen maar zorgen moeten maken als Froome dat op de Alpe produceert. Zelfs Armstrong heeft dat zelden gedaan op een lange klim.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
6,49 W/kg is belachelijk...blijkbaar heeft die Belg dat niet door.
De menselijke maat is terugquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Thomas B. het volgende:
Wéér de halve avond over doping zitten praten
Ja wat wil je als je uit Babyloniënbroek komt.quote:
Misschien wordt de herhaling iets spannenderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Liggen Jaap en co in het skoekeloen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nu waar de Knudde van morgen over gaat.
Oke, werelds meest bekende bokser dan. Dit klonk misschien een beetje minderwaardig.quote:
quote:
toch mis ik Fifiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Zoals ze al zeiden dat is er met meer gebeurt. Maar wel leuk die historie, maar sneu voor de renners dat dan weer wel.
moet toch makkelijk te achterhalen zijn wie dat is?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat verhaal van die Belg over Vacansoleil en die 'dokter' was wel mooi. Wat een enorm schimmige ploeg is het eigenlijk toch ook.
Nou, hier alvast een beginnetje:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
moet toch makkelijk te achterhalen zijn wie dat is?
ik geloof dat daar de server backup is begonnenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, hier alvast een beginnetje:
http://www.dopingzaak.nl/blog/2012/04/10/vacansoleil/
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, hier alvast een beginnetje:
http://www.dopingzaak.nl/blog/2012/04/10/vacansoleil/
Dus Lagrou is waar het om gaat?quote:UPDATE JANUARI 2013: Op de site staan nu Feico Douma, Jan Waling Huisman, Lex Harfterkamp, Miek Vyncke, Nando Liem, Remko Roelofs en Servaas Bingé als doktoren vermeldt. Een opvallend groot aantal, bovendien is Peter Lagrou met stille trom blijkbaar vertrokken. Na een korte zoektocht blijkt Lagrou nu bij Saxo Tinkoff aan de slag te zijn gegaan.
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 17:51:36Vanavond Ariane Greep (maakte film over Ventoux), Winnie Sorgdrager en Thijs Zonneveld aan tafel. En lange interviews m. Quintana + Mollema reageer retweet
Die denkt dat er EPO in de band zit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef Evertjan het volgende:
Winnie weet nog eens of er lucht of zand in een fietsband zit
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke keeperblunder is dat ook alweer in die reclame voor het EK vrouwenvoetbal?
Met Testosteron op drums.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die denkt dat er EPO in de band zit.
aan t commentaar te horen nietquote:
Trèntèèèèèèènquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af hoe Mart straks Trentin gaat uitspreken.
Op zijn Frans.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af hoe Mart straks Trentin gaat uitspreken.
Haha, ik hoop dat stiekem echt weerquote:
Dan kijk je niet genoeg naar wielrennen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je niet weet wat een Sjas Patat is...
Mevrouw Van Zetten moet het ook kunnen snappen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat weet jij ook nog niet zo lang.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat weet ik al langer dan jij denkt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet jij ook nog niet zo lang.
Zal teveel over het D-woord gaan en daarnaast weer iemand met een filmquote:
Het is een sjas frietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mevrouw van Zetten in bed :quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mevrouw Van Zetten moet het ook kunnen snappen.
Qua leeftijd, maximaal.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Winny had een zus van Karina kunnen zijn.
Thijsje Zonneveld is de derde idd.quote:
Ja bah. En ze weet niks die met die laarzen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal teveel over het D-woord gaan en daarnaast weer iemand met een film
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef reddevil1408 het volgende:
Oke......1 lelijk mens aan tafel kan, maar 2 lelijkerds naast elkaar is te triest voor woorden.
Dit lieten ze bij toer de sjoer ook zien manquote:
Kan de NOS niet aan fanservice doen door er gelijk een pijl bij te zettenquote:
Ja. Volgens Mart bedoelde ikquote:
Daar kon ik alleen de laatste 10 minuten zien man.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lieten ze bij toer de sjoer ook zien man
Landgenoot van Sagàn inderdaad.quote:
ok manquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar kon ik alleen de laatste 10 minuten zien man.
Zijn luchtbed is lek, dat is live.quote:
Markquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:32 schreef De_Fietser het volgende:
Morgen wordt de mooiste etappe van de laatste 5 jaar. Mark my words.
Denk het wel. Morgen zal er waarschijnlijk weer geen sidekick aan tafel zitten, zoals de andere zondagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit de laatste dag dat Thijs aan tafel zit?
Ondanks dat Johnny tot nu ontzettend dom koerst is de ploeg buiten hem en Flecha waardeloos aan het rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Johnny is woedend op zijn ploeggenoten.
Wat wil je met Pastoor Vierhouten en Clown Verschuren achter het stuur....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Johnny is woedend op zijn ploeggenoten.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:32 schreef De_Fietser het volgende:
Morgen wordt de mooiste etappe van de laatste 5 jaar. Mark my words.
Poels?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ondanks dat Johnny tot nu ontzettend dom koerst is de ploeg buiten hem en Flecha waardeloos aan het rijden.
Zijn woede is dan ook terecht. Ook Flecha doet weinig. Zoveel ervaring, maar lijkt niemand te coachen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ondanks dat Johnny tot nu ontzettend dom koerst is de ploeg buiten hem en Flecha waardeloos aan het rijden.
Laat het Ria maar niet horen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
Winnie kijkt wat te verleidelijk naar Mart, dat gaat fout vanavond.
Nee, die was later. Mart heeft hem nog bijles gegeven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
DeMart is ooit jong geweest en heeft op school gezeten? Laat me raden zijn andere klasgenoot was Jezus Christus.
Nou ja niet de hele ploeg danquote:
DeMart gaat scoren, goed toch!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
?quote:
Het is gewoon een campingploeg, Pro Tour onwaardig.....ze zijn er bij als het kansloos is en er niet bij als het er om gaat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart zet er vanavond een triple op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
DeMart gaat scoren, goed toch!
Alsof er echt iemand nog verleidelijk naar dat fossiel kijkt. Hooguit uit verbazing dat de Mart nog niet is uitgestorven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Redefine het volgende:
Logisch, want Jezus werd uiteindelijk maar timmerman.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, die was later. Mart heeft hem nog bijles gegeven.
Maar dat is niet altijd zo geweest. Daan Luijckx heeft ze jarenlang naar de kloten geholpen (terwijl hij in het begin zo goed bezig was).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Het is gewoon een campingploeg, Pro Tour onwaardig.....ze zijn er bij als het kansloos is en er niet bij als het er om gaat.
Mart is geen Israëliërquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
DeMart is ooit jong geweest en heeft op school gezeten? Laat me raden zijn andere klasgenoot was Jezus Christus.
Ik denk vanaf maandag, de andere zondagen waren er ook geen seitkiks.quote:
Is wel goed met wijn.quote:
Hmm, vind ik bij zulks een etappe van morgen wel raar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk vanaf maandag, de andere zondagen waren er ook geen seitkiks.
Morgen waarschijnlijk wel renners of ploegleiders aan tafel, want het is de dag voor de rustdag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, vind ik bij zulks een etappe van morgen wel raar.
Dan maar geletruidrager Mollema te gast.
Tot aan het Ned.Kampioenschap hadden ze ook weinig gepresteerd. Broeckmans en de Gendt rijden ook waardeloos dit jaar, is toch een trend in de ploeg maar Hilaine Verschuuren kan ik niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is niet altijd zo geweest. Daan Luijckx heeft ze jarenlang naar de kloten geholpen (terwijl hij in het begin zo goed bezig was).
Hilaire is wel een beetje maf ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Tot aan het Ned.Kampioenschap hadden ze ook weinig gepresteerd. Broeckmans en de Gendt rijden ook waardeloos dit jaar, is toch een trend in de ploeg maar Hilaine Verschuuren kan ik niet meer serieus nemen.
Of omweer ofzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
Daar werd iemand geliquideerd op de achtergrond?
Het hele jaar rijden ze al slecht ja,quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Tot aan het Ned.Kampioenschap hadden ze ook weinig gepresteerd. Broeckmans en de Gendt rijden ook waardeloos dit jaar, is toch een trend in de ploeg maar Hilaine Verschuuren kan ik niet meer serieus nemen.
kenny van hummel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
Daar werd iemand geliquideerd op de achtergrond?
etappe wordt niet volledig uitgezonden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk wel renners of ploegleiders aan tafel, want het is de dag voor de rustdag.
Hummeltje heeft schijt aan Cavendish, dus Mark zal morgen wel niet opstappenquote:
Het is geen vraag maar een uitroep.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef noodgang het volgende:
Ik dacht dat ik deze vraag nooit zou stellen, maar laat het verhaal van Joost maar komen!
14.10u pasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
etappe wordt niet volledig uitgezonden.
En wat heeft dat te maken met de Avondetappe?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
etappe wordt niet volledig uitgezonden.
dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Kan er eens een dag niet over doping gesproken worden?
Als je kanker krijgt, kun je maar het beste de variant krijgen die Armstrong kreeg. 90% overlevingskans.quote:
En Froome heeft Billy overwonnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Armstrong had kanker overwonnen. En hij was gewoon de beste.
Zag het zelf ook, had eerst waar blijft het verhaal getypt maar weer veranderdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen vraag maar een uitroep.
wat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
14.10u pasEn laatst opeens wel een hele etappe.
Geen moer!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met de Avondetappe?
vanaf 1 uur tot 2 uur fish-o-mania kijken dus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
wat.
Ik ging ervan uit dat ik de hele dag kon kijken.
Die heeft Stichting Correlatie alweer aan de lijn.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
wat.
Ik ga voor een siësta denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
vanaf 1 uur tot 2 uur fish-o-mania kijken dus.
Waarom zou je die 240 vlakke kilometers voor de Ventoux willen zien?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
wat.
Niet overdrijven: 220.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou je die 240 vlakke kilometers voor de Ventoux willen zien?
Waaiersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
omdat ik tijd heb, omdat ik zin heb om de tour te kijken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jan Janssen en Joop Zoetemelk? of op Alpe d'Huez?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, vind ik bij zulks een etappe van morgen wel raar.
Dan maar geletruidrager Mollema te gast.
Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef Redefine het volgende:
De dag van morgen al zo vroeg in de uitzending.
En het is relaxendquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
omdat ik tijd heb, omdat ik zin heb om de tour te kijken.
Maar dan is om twee uur inschakelen toch zat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
omdat ik tijd heb, omdat ik zin heb om de tour te kijken.
Ik vind het fantastisch om te zien, hoe meer, hoe beter.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan is om twee uur inschakelen toch zat.
Hé Syntix, je zit onder je verkeerde account.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
Morgen geeft Sky iedereen fiets les.....
Bij een volledige bergrit wel ja, maar bij zo'n lang stuk vantevoren nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch om te zien, hoe meer, hoe beter.
Gewoonte en luiheid denk ik vooral.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:45 schreef DeLuna het volgende:
Zijn jullie zo verslaafd aan de rebus dat jullie nog steeds kijken?
Nee, ik wil Joostquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:45 schreef DeLuna het volgende:
Nee, KvdB is hierna.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:45 schreef DeLuna het volgende:
We kijken allemaal voor Dalida.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:45 schreef DeLuna het volgende:
Godverquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:45 schreef iGiorni het volgende:
Koud, kaal en stijl, ze zit echt op de pik van Mart te azen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |