SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Vuistjuuuuuuuuuhhhhhhhh
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-door-te-komen.dhtmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaan ? Wie is de auteur ?
Tommeke Dumoulin had deze ook uitgezocht.quote:
Bartali was uit de tijd voor en tijdens Coppi.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef alors het volgende:
ik dacht ook Bartali... maar ik kende geen renner die zo heet. Maar dat is het wel dus
Nog beter!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Tommeke Dumoulin had deze ook uitgezocht.
Wat, hij zuipt! Haha nee joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt waar? Okee komt ie:
Mani89 is een alcoholist.
We pakken ze.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-door-te-komen.dhtml
Nee Gino Bartali.quote:
quote:
FOK! knokploeg for the win.quote:
Als in afremmen voor de flitspaal en dan direct weer het gas erop.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Flitspalen? We hebben het toch over fietsen?
doe ik voor de show begint, anders kom ik er niet doorheenquote:
die bokser?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef pietkanarie het volgende:
ik dacht bij die rebus aan (tommy) simpson... maar dat klopt dan weer niet met de bokser...
Mohammed Tommyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef pietkanarie het volgende:
ik dacht bij die rebus aan (tommy) simpson... maar dat klopt dan weer niet met de bokser...
Samenvatiing is altijd het hoogtepunt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Matige show. Samenvatting + Bram was wel het hoogtepunt denk ik.
Toch even terugkijken dan. Schakelde pas net in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Wel een beetje een christengekkie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
sympathieke meid! Was een paar weken geleden in de buurt.....
ja, maar altijd dat het nu langzamer, schoner is, terwijl de data weer een stijgende lijn vertoontquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Thomas B. het volgende:
Wéér de halve avond over doping zitten praten
Mart vond het mooiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
Wat triest om te horen hoe die man is omgekomen tijdens de Eerste Wereldoorlog
Dood gaan we allemaal, behalve Mart.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
Darwin awardje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
Zoals ze al zeiden dat is er met meer gebeurt. Maar wel leuk die historie, maar sneu voor de renners dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
Alsof we ons alleen maar zorgen moeten maken als Froome dat op de Alpe produceert. Zelfs Armstrong heeft dat zelden gedaan op een lange klim.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
6,49 W/kg is belachelijk...blijkbaar heeft die Belg dat niet door.
De menselijke maat is terugquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Thomas B. het volgende:
Wéér de halve avond over doping zitten praten
Ja wat wil je als je uit Babyloniënbroek komt.quote:
Misschien wordt de herhaling iets spannenderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Liggen Jaap en co in het skoekeloen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nu waar de Knudde van morgen over gaat.
Oke, werelds meest bekende bokser dan. Dit klonk misschien een beetje minderwaardig.quote:
quote:
toch mis ik Fifiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Zoals ze al zeiden dat is er met meer gebeurt. Maar wel leuk die historie, maar sneu voor de renners dat dan weer wel.
moet toch makkelijk te achterhalen zijn wie dat is?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat verhaal van die Belg over Vacansoleil en die 'dokter' was wel mooi. Wat een enorm schimmige ploeg is het eigenlijk toch ook.
Nou, hier alvast een beginnetje:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
moet toch makkelijk te achterhalen zijn wie dat is?
ik geloof dat daar de server backup is begonnenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, hier alvast een beginnetje:
http://www.dopingzaak.nl/blog/2012/04/10/vacansoleil/
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou, hier alvast een beginnetje:
http://www.dopingzaak.nl/blog/2012/04/10/vacansoleil/
Dus Lagrou is waar het om gaat?quote:UPDATE JANUARI 2013: Op de site staan nu Feico Douma, Jan Waling Huisman, Lex Harfterkamp, Miek Vyncke, Nando Liem, Remko Roelofs en Servaas Bingé als doktoren vermeldt. Een opvallend groot aantal, bovendien is Peter Lagrou met stille trom blijkbaar vertrokken. Na een korte zoektocht blijkt Lagrou nu bij Saxo Tinkoff aan de slag te zijn gegaan.
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 17:51:36Vanavond Ariane Greep (maakte film over Ventoux), Winnie Sorgdrager en Thijs Zonneveld aan tafel. En lange interviews m. Quintana + Mollema reageer retweet
Die denkt dat er EPO in de band zit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef Evertjan het volgende:
Winnie weet nog eens of er lucht of zand in een fietsband zit
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke keeperblunder is dat ook alweer in die reclame voor het EK vrouwenvoetbal?
Met Testosteron op drums.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die denkt dat er EPO in de band zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |