Ik ga al weerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig, ik houd niet van verandering.
Of lurken in LIF.quote:
Jij gaat nergensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee malle dat bedoelde ik helemaal niet, dan ga ik zelf wel weer hoor als je dat denkt
Ja mazzelquote:
Ja, spannend hequote:
Nee blijf maar hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee malle dat bedoelde ik helemaal niet, dan ga ik zelf wel weer hoor als je dat denkt
Ja, ik ken de meesten al inderdaad. Allemaal heel leuk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, je bent toch weleens geweest? Dus dan ken je er al een paar.
Welke film gaan jullie heen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik ken de meesten al inderdaad. Allemaal heel leuk.
Dat is nog niet besloten, zou eigenlijk World War Z worden. Maar nu is er een aantal mensen dat niet per se naar de film hoeft, dus misschien belanden we wel ergens op een terras ofzo.quote:
Ook gezellig, al zou ik wel een filmpje willen kijken juist met zo een meet als FMT.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is nog niet besloten, zou eigenlijk World War Z worden. Maar nu is er een aantal mensen dat niet per se naar de film hoeft, dus misschien belanden we wel ergens op een terras ofzo.
Nee ik heb vakantie dus ben in Nederland. En de meet is in Utrecht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
Nou ja je weet maar nooit misschien was iedereen al lang blij dat ik weg was of zo, weet ik het.
Maar goed, waar is die meet Njo? Jij zit toch in Brussel?
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
Nou ja je weet maar nooit misschien was iedereen al lang blij dat ik weg was of zo, weet ik het.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:26 schreef Tem het volgende:
We gaan gewoon weer verder waar we gebleven zijn.
Hexje zit al ergens op een terras achter de opzij met kijkgaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik heb vakantie dus ben in Nederland. En de meet is in Utrecht.
Ik hoorde dat hexje ook een afspraak had bij de barbier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Hexje zit al ergens op een terras achter de opzij met kijkgaten.
OK klinkt leukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik heb vakantie dus ben in Nederland. En de meet is in Utrecht.
Ik ben gewoon raar en zo onzeker als de pestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.
The return of the Corrie.
Ja ik ga weer lekker klagen op zijn tijdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:26 schreef Tem het volgende:
We gaan gewoon weer verder waar we gebleven zijn.
Natuurlijk escaleert die ook uit de hand,quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Tem het volgende:
Dramatische topics. Net als dat topic over stenen gooien.
Rare fantasieën heb jij..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Tem het volgende:
Maar goed, de spanning bij Elflettering is zo hoog op dit moment dat je nu een ei in z'n anus kan gaar koken.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb je wel gemist hier iig![]()
Die 2 chagrijnen draaien helemaal door, en hexje ook geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |