en mijn videoreportage naar aanleiding van dit topicquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:51 schreef Housekeeper het volgende:
Nog even wat pics van deze expeditie. Gewoon, omdat het kan![]()
Net 20 minuten op de baan, nog 1,5 uur te gaan
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klokslag 20.30 voor de deur, wij lusten wel koffie heur
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De hoofdattraktie: de A4000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naast de A4000 hebben we nog andere spullen die we mee gaan nemen. Die doos zit vol met leuke Amiga dingen. En genoeg diskettes om jaaaaaaaren zoet mee te zijn
ik accepteer de cookies.
Spullen gereed voor transport
ik accepteer de cookies.
Na een lekker ritje dwars door Belgie om 23.00 weer thuis. 340 km heen en weer. Nu nog even kijken hoe we het naar de eindbestemming krijgen, maar dat komt zeker goed.
![]()
Nutkees: dank je wel voor de toffe ontvangst, de heerlijke koffie en de gezellige babbel.
quote:
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk spul die MM-1, toen alles nog degelijk gemaakt werd...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
Om de boel op gang te helpen hier de fotoreportage van Housekeeper uit dit topic
[..]
en mijn videoreportage naar aanleiding van dit topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
IBM MM-1
Ik hoop dat jullie ook foto's, filmpjes en anekdotes van jullie aankopen gaan plaatsen
Ja tuurlijk joh.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:56 schreef pjay het volgende:
Mag je ook posts plaatsen van jaren terug? Of is dat niet helemaal de bedoeling?
Ik heb net mijn fototoestel schoon gemaakt met 'Made in Japan' van Deep Purple op de achtergrond, een LP gekocht van Vincpod. D'r zit niet alleen muziek in die LP, er zat tevens een mooi plaatje inquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
En de platenspeler in het meubel waar ook platen in passen![]()
Wat ga je er mee doen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef T42 het volgende:
V&A / [TK] Seat Cordoba '93 te koop
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Thanks voor het compliment.quote:
Zeg, we hoeven niet álles te weten hè..quote:
Hij zingt er altijd "'k heb de hele nacht liggen dromen" inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, we hoeven niet álles te weten hè..
Dat is van Wolter Kroes, niet van Driesquote:
Ik gooi ze altijd door elkaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is van Wolter Kroes, niet van DriesZou jij moeten weten als dubbelganger.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
Nog veel méér dan waar ik om gevraagd had
Een antieke CD-ROM speler waarbij je zelf de la er nog moet uithalen en terugdoen en die draait op een aparte interfacekaartquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zoals wat?
* Lt.Surge heeft er geen verstand van
Ah, nu ik de foto's nog een keer bekijk zie ik 2 verschillende apparatenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een antieke CD-ROM speler waarbij je zelf de la er nog moet uithalen en terugdoen en die draait op een aparte interfacekaart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop