En zijn die voor een kleinigheid over te nemen?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik heb nog speakers uit dezelfde tijd. Niet precies deze. Wel met "Digital" op het embleempje (vet merk)
Wat een mooi ding! Hoe sluit je die aan, gewoon met jacks? Ik kan er niet zo veel over vinden.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:27 schreef PetervdK het volgende:
Heb nog wel een originele IBM monitor stand met speakers (Model 9529001) voor je:
[ afbeelding ]
Zal morgen ff kijken naar de aansluitingen, geloof tulp en/of 3.5 jack.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een mooi ding! Hoe sluit je die aan, gewoon met jacks? Ik kan er niet zo veel over vinden.
Voor hoeveel zou deze van eigenaar kunnen wisselen?
Dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:20 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Zal morgen ff kijken naar de aansluitingen, geloof tulp en/of 3.5 jack.
Ding is overigens een jaar of 20 oud, dus echt iets voor je verzameling.
10tje voor verpakken en verzenden? Ligt hier toch al 18 jaar stof te happen....
Ik ook, maar dan weer van Targetquote:Op zondag 7 juli 2013 14:09 schreef Khadgar het volgende:
Wat grappig, dit setje had ik ook maar dan van Trust
Tulp naar jack heb ik bakken vol van, dus dat gaat wel lukken. Aan de andere kant gewoon 230V er uit neem ik aan, dan gaat hij gewoon mee het stekkerblok in. Ben benieuwd naar de soundquote:Op maandag 8 juli 2013 07:58 schreef PetervdK het volgende:
Heb je pm gestuurd.
Aansluiting is tulp (in & out). Zit ook throughput op voor mic en video.
Zag net dat ik nog de originele manual in seal erbij heb liggen (tja, een mens bewaart wat he).
Type op de unit is btw IBM MM-1, maar ook daar is vrijwel niets over te vinden.
Dat gebeurt mij echt altijd, dat mensen nèt iets hebben weggegooidquote:Op maandag 8 juli 2013 16:38 schreef raulbouli het volgende:
Ach, heb serieus 2 setjes "retro" speakers uit de jaren 90 aan de hoek van de straat gezet 2 weken geleden......
Als je die nou voor mij haalt en meteen die mackloon inpakt, krijg je het geld voor die speakers terug en die mooie 486 laptop er voor terugquote:Op maandag 8 juli 2013 16:31 schreef T42 het volgende:
de kringloop in gemert heeft die van je foto staan. (ik had die namelijk vroeger ook)
Kreeg een kaart in de bus om oude elektrische apparatuur aan de straat te zetten..... normaal verkoop ik altijd alles... maar had er geen zin in :pquote:Op maandag 8 juli 2013 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij echt altijd, dat mensen nèt iets hebben weggegooid
Precies wat ik zoekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:45 schreef kwekkeboom het volgende:
Grappi,g ik heb de speakers uit de OP staan. Zelfde model, alleen dan met een ander merkje erop. Ingang is tulp en ze spelen nog goed. 12v voeding van 2A zit erbij (niet origineel) erbij. Ik wil ze wel tegen verzendkosten opsturen. Laat maar weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |