Dan biedt je toch €9.80quote:
staat niet bij waar het ding staat hequote:
quote:
5 versnellings handbakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:20 schreef Jano9 het volgende:
Wat voor transmissie, zal wel voor 99,99% handbak wezen anders interesse
Wordt op zijn vroegst maandag. Ik ben vandaag en morgen niet in de buurt. Zondag zou kunnen, maar dan gaat het overschrijven wat lastig wegens de dag des heeren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef T42 het volgende:
kan hem morgen al ophalen eventueel voor die 50 euro(kom uit helmond)
Dat haal ik niet op de tank, en ik wil letterlijk geen geld er meer in steken (eigenlijk al veel te veel geld in gestoken)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef -niemand- het volgende:
als je hem naar omgeving venlo brengt geef ik je er 70 euro voor.
helaas, had hem graag gehad als hobby/leerprojectje. dan mag hij naar iemand andersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef RodeCordoba het volgende:
[..]
Dat haal ik niet op de tank, en ik wil letterlijk geen geld er meer in steken (eigenlijk al veel te veel geld in gestoken)
Vandaar mijn minimumbod van €9,70 (De kosten om de auto over te schrijven)
APK-technisch is waarschijnlijk het enige grote issue dat de motor niet lekker loopt wanneer die warm is. En wat verwaarloosbare dingen, zoals het afstellen van de ruitensproeier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Neo-- het volgende:
voor dat beetje geld, valt er ook niets te klagen denk ik, en een andere gek ken er nog mooi even 3 maandjes in knallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop