Dat. Ideaal voor backups deze dingen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:17 schreef CafeRoker het volgende:
Nostalgie
Wat heb ik toen lang voor dat ding moeten sparen..
Wel maximaal 1GB deze soort geloof ik, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat. Ideaal voor backups deze dingen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 schreef Garbageman het volgende:
Ik zal es kijken, volgens mij heb ik "ergens" een stand alone scsi en ééntje die op de floppy aansluiting kan.
Die tapes uit de OP.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:53 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is het type tape wat hier in past ?
Op die DLT en LTO tapes past een stuk meer dan 1gb namelijk.
Nee, ik heb verder geen enkel idee. Ik heb een SCSI waar die tapes inpassen maar er zit een versleten snaar op in een onmogelijk formaat en het wieltje van binnen is vergaan en zo zit er allemaal plaksel aan die tapes.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Duur het volgende:
Heb je meer info over de hardware die je had?
Want in die tijd had je meerdere typen tapestreamers die dezelfde tapes gebruiken, en soms zelfs dezelfde software, maar de manier waarop de tapes beschreven werden (vaak door de hardware matige compressie opties) niet op een ander model/merk uit te lezen zijn.
(de meeste DC2120 compatible drives waren met floppy aansluiting en externe met parallelle poort)
Ok, wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:01 schreef Garbageman het volgende:
Floppy disk aansluiting. Ik moet vanavond werken dus dan is de communicatie wat minder vlot.
Tof, absoluutquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:16 schreef Garbageman het volgende:
Verzendkosten als je belooft het ding te gaan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |