SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
[ Bericht 39% gewijzigd door BurnaBoy op 11-07-2013 19:15:01 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Ze moeten wel. XBL en PSN worden ook alleen maar beter op chievo vlak ed. Dus Steam moet daarin wel mee als ze een vooraanstaand gameplatform willen blijven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef JimmyJames het volgende:
Hij doet het. Ik zie niets interessantsEr wordt wel zwaar ingezet op de tradings cards.
Dat heb je toch altijd bij die prut mmo's?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:11 schreef Metonae het volgende:
Defiance heeft echt een diepe val gemaakt3 maanden geleden een launchprijs van 50 en nu 10 euro. Is het zo slecht?
quote:Plus!
Voting could get you a Summer Getaway Trading Card
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:15 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Blijven die sales die geen daily deals, flash sales of community's choice zijn gewoon dezelfde prijs de hele sale?
Dat is al een jaar of drie het geval.quote:
Dat is niet opmerkelijk. 48h is opmerkelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef VelitoX het volgende:
Opmerkelijk... de DD's zijn maar 24 uur lang ipv 48?
Nou nee, tis de afgelopen sales altijd DD's van 48 uur geweestquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is niet opmerkelijk. 48h is opmerkelijk.
De afgelopen twee sales ja, de 450 sales daarvoor was het gewoon 24h.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nou nee, tis de afgelopen sales altijd DD's van 48 uur geweest.
Die game moet wel fikse korting hebben om te verkopen. Mijn gameregel is een minimaal een uur speeltijd voor elke betaalde euro, maar zelfs met de Holiday Sale afgelopen winter haalde ik dat niet eens, toen was ie ¤25,- dacht ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef JimmyJames het volgende:
Kunnen jullie even allemaal op dishonored stemmen?
Ik koop niet eens meer games van 20+ euro...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:19 schreef Froop het volgende:
[..]
Die game moet wel fikse korting hebben om te verkopen. Mijn gameregel is een minimaal een uur speeltijd voor elke betaalde euro, maar zelfs met de Holiday Sale afgelopen winter haalde ik dat niet eens, toen was ie ¤25,- dacht ik.
Ik heb hem voor minder dan 10 euro bemachtigd bij gamersgate. Voor die prijs zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:19 schreef Froop het volgende:
[..]
Die game moet wel fikse korting hebben om te verkopen. Mijn gameregel is een minimaal een uur speeltijd voor elke betaalde euro, maar zelfs met de Holiday Sale afgelopen winter haalde ik dat niet eens, toen was ie ¤25,- dacht ik.
Ik heb 60% van alle games die ik op steam heb nog niet eens gestartquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik deze sale moet kopenWat ik wilde hebben heb ik al.
Ik heb m nog nooit gespeeld, klinkt wel interessant.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef ImMaxa het volgende:
Dragon Age Ultimate voor ¤ 9,- klinkt niet slecht. Heb die game nooit gekocht, enkel kort wat minder legaal gespeeld...
Dragon Age is zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb m nog nooit gespeeld, klinkt wel interessant.
Als ze in de flash, daily of community choice zitten kan je lang wachten op je 75%quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:24 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Alle games in m'n wishlist zijn -50%... Toch maar wachten tot -75%
Ok.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef JimmyJames het volgende:
Kunnen jullie even allemaal op dishonored stemmen?
Ik heb al een trading cardquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:24 schreef Metonae het volgende:
Triest dat je gewoon 100 euro moet uitgeven om die Steam Getaway Badge te krijgen. Vond het achievement systeem (gift a game, vote 10 times, buy a game for yourself etc.) leuker
Is iets van vorige sale,quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is niet opmerkelijk. 48h is opmerkelijk.
De content van 1 zit ook in 2, geen reden om 1 te kopen zowiesoquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja, alleen de vorige sale had ik 1 en 2 voor ¤ 5
Nou en. Staat leuk in je lijst. en als je het zelfde betaald!quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
De content van 1 zit ook in 2, geen reden om 1 te kopen zowieso.
Vette multiplayer co-op. Heb er wel 40 uur inzitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom?
En jammer dat het Co-op is
Dan laat ik het zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Vette multiplayer co-op. Heb er wel 40 uur inzitten.
Voor de solo hoef je hem niet te halen.
Ik zit daar ook van te balen ja,quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef Katth het volgende:
Hhmmm de Skryrim DLC zijn samen een Euro goedkoper dan de legendary edition
Ooh ik ook maar die niet gekregenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb badges gecraft, kreeg je mystery cards bij...
die zijn dus gebruikt voor deze cards
Zo weinig uur?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan laat ik het zitten.
Ben toch nog bezig met FM13 (758 hours played)
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef Metonae het volgende:
Snap sowieso dat hele systeem niet. Trading cards verdienen... door wat te doen exactly? Alleen spelen?
jup je kan bij de meeste games ongeveer de helft van de kaarten verdienen die er te behalen zijn daarna word het kopen en verkopen, of ruilen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef Metonae het volgende:
Snap sowieso dat hele systeem niet. Trading cards verdienen... door wat te doen exactly? Alleen spelen?
Mik ik meteen Bioshock Infinite aanquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ja.
Je hoeft zelfs niet eens echt te spelen. Gewoon de game laten draaien.
wat? leg dat eens uitquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ja.
Je hoeft zelfs niet eens echt te spelen. Gewoon de game laten draaien.
Op Steam gekocht voor 7,49.. op 25 april van dit jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef ImMaxa het volgende:
Dragon Age Ultimate voor ¤ 9,- klinkt niet slecht. Heb die game nooit gekocht, enkel kort wat minder legaal gespeeld...
Hoeveel is zo'n kaart waard dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:36 schreef Moro het volgende:
[..]
jup je kan bij de meeste games ongeveer de helft van de kaarten verdienen die er te behalen zijn daarna word het kopen en verkopen, of ruilen.
je krijgt X drops per game.. die drops kan je krijgen door het spel "aan" te zetten (gewoon op starten dus)quote:
varierend van ¤0,17 tot 5-6 euro voor de foil kaartenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hoeveel is zo'n kaart waard dan?
Dus dan heb ik 1,40 verliesquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Op Steam gekocht voor 7,49.. op 25 april van dit jaar.
Gekocht in vorige sale. Nog geen twee uur gespeeld. Heel irritante besturingsdingetjes (je kunt gvd niet eens inzoomen om beter te richten. Alleen hipfiren. Naja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben nog in dubio over CS:GO die in de flash sale zit.
Wat zijn foil kaarten dan precies?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
varierend van ¤0,17 tot 5-6 euro voor de foil kaarten
Waar kan je die drops/boosterpacks zien?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijgt X drops per game.. die drops kan je krijgen door het spel "aan" te zetten (gewoon op starten dus)
zijn de drops op maak je vervolgens kans op een random booster pack..
Gewoon de game opstarten en daarna ALT-TAB doen.quote:
varieert welke kaart het is ze gaan voor een paar cent tot een paar euro voor een foil versie of booster kit ( die je random krijgt).quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hoeveel is zo'n kaart waard dan?
kaarten met een zilver randje.. en zeldzamerquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:40 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Wat zijn foil kaarten dan precies?
Iets met CS?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gekocht in vorige sale. Nog geen twee uur gespeeld. Heel irritante besturingsdingetjes (je kunt gvd niet eens inzoomen om beter te richten. Naja.
V.
Geen ADS is wat alle CS hoeren hardcore vindenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gekocht in vorige sale. Nog geen twee uur gespeeld. Heel irritante besturingsdingetjes (je kunt gvd niet eens inzoomen om beter te richten. Naja.
V.
T is ook gewoon bs dat je ADS nodig hebt om te kunnen mikkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Geen ADS is wat alle CS hoeren hardcore vinden
Ik heb er ook wel eens op zitten ragen, niet VelitoX ?
Nonsens. ADS hoort er gewoon bij. Of je het gebruikt is deel twee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
T is ook gewoon bs dat je ADS nodig hebt om te kunnen mikken.
Hoort waarbij? ADS heeft nooit bij CS gehoord, dus je lult poep.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nonsens. ADS hoort er gewoon bij. Of je het gebruikt is deel twee.
V.
Die heb ik een gedownload (cracked), veel te verwarrend voor mijquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Anitchamber is opeens tussen de dailys verschenen -66%
Bij een fatsoenlijke FPS. Zeker een strategische. En ik praat geen poep, je klinkt zelf als een schijtende lama.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hoort waarbij? ADS heeft nooit bij CS gehoord, dus je lult poep.
komend uur zijn er behoorlijke performance issues, daarna zal het wel rustiger worden...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Anitchamber is opeens tussen de dailys verschenen -66%
Hoeso? je mikt gewoon op het midden bij elke FPS?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijke FPS. Zeker een strategische. En ik praat geen poep, je klinkt zelf als een schijtende lama.
V.
CS (vooral 1.5 en 1.6) was en is nog steeds immens populair.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijke FPS. Zeker een strategische. En ik praat geen poep, je klinkt zelf als een schijtende lama.
V.
Nogmaals: de optie moet er gewoon zijn (net als leanen, eigenlijk, wat ook niet elke heeft). En ik ben niet zo van de spray and pray.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hoeso? je mikt gewoon op het midden bij elke FPS?.
Ty.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/<steamID>/badges/
Als je in cs aan de spray and pray doet ben je toch echt raar bezig, tis geen doom/quake.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nogmaals: de optie moet er gewoon zijn (net als leanen, eigenlijk, wat ook niet elke heeft). En ik ben niet zo van de spray and pray.
V.
Prima, ben ik vast een skilloze noob. Ik vind het best. Ik geef alleen aan dat ik CS:GO niet heb aangeraakt wegens geen ADS. Persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
CS (vooral 1.5 en 1.6) was en is nog steeds immens populair.
Vooral in de eSports waar het om geld gaat.
Alhoewel ze nu volgens mij wel allemaal overstappen op CS:GO.
niet elk spel heeft cards, 8 drops bij brutal legend, hoeveel kaarten heb je daar in totaal?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ty.
Heb 4 card drops remaining bij Crusader Kings 2, 8 card drops remaining bij Brutal Legend, 4 card drops remaining bij Alan Wake en 4 card drops remaining bij FTL. En m'n andere spellen dan![]()
pff n00bquote:Ben wel lvl 5 met 557 xp
Doom en Quake hadden ook geen ADSquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als je in cs aan de spray and pray doet ben je toch echt raar bezig, tis geen doom/quake.
...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
niet elk spel heeft cards, 8 drops bij brutal legend, hoeveel kaarten heb je daar in totaal?
[..]
pff n00b
http://steamcommunity.com/id/mschol/badges/
tree fiddyquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Heeft iemand hier een idee voor hoeveel ik Left 4 Dead 2 kan verkopen na de sale? Ik heb er nog een over van 4-pack.
Nee, tuurlijk, die mening mag je hebben. Maar omdat je zei dat elke fatsoenlijke FPS ADS moet hebben wou ik je even laten weten dat CS de grootste FPS in eSports was(is?). Dus best wel veel mensen vinden het een fatsoenlijke FPSquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Prima, ben ik vast een skilloze noob. Ik vind het best. Ik geef alleen aan dat ik CS:GO niet heb aangeraakt wegens geen ADS. Persoonlijke voorkeur.
V.
15.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
niet elk spel heeft cards, 8 drops bij brutal legend, hoeveel kaarten heb je daar in totaal?
[..]
pff n00b
http://steamcommunity.com/id/mschol/badges/
Moet je niet die nieuwe aangepaste kutversie hebben, gewoon de oude Doom3quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:52 schreef Verbal het volgende:
Oeh, daarover gesproken, Doom3 in de aanbieding wil ik ook wel. In een *goede* aanbieding.
V.
ik heb iemand met level 72 gezien...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
15.
Wat.
Tot hoever gaan die levels
Neequote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef SillyWalks het volgende:
Gaat CS:GO nog meer korting krijgen dan de huide -66% in de Flash Deal?
Reken daar maar niet op.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef SillyWalks het volgende:
Gaat CS:GO nog meer korting krijgen dan de huide -66% in de Flash Deal?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb iemand met level 72 gezien...
quote:How can I earn more cards?
Summer Getaway cards are awarded for purchases made on the Steam Store.
You have spent approximately $28.86 USD in the store since the sale began.
Progress to next card drop
(approximately $10.00 USD per card drop)
Ja, maarja... Orange box was de afgelopen dagen al 75%........quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Denken jullie dat de orange box nog 75% gaat krijgen?
hoe weet je hoeveel drops er zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijgt X drops per game.. die drops kan je krijgen door het spel "aan" te zetten (gewoon op starten dus)
zijn de drops op maak je vervolgens kans op een random booster pack..
Doen, Topgame. Kopen. yisssssquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef SillyWalks het volgende:
Gaat CS:GO nog meer korting krijgen dan de huidige -66% in de Flash Deal?
zoals ALTIJD bij steam sales: de eerste paar uren zitten vol met hickupsquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef Gatenkaas het volgende:
Net wat games gekocht, betaald en vervolgens geen games in m'n library. Begint al goed.
Waarschijnlijk wel, is afgelopen sales altijd 75% geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef LeaderRoel het volgende:
Zal PayDay: The Heist nog omlaag gaan met de prijs? Ik vind -50% eigenlijk nog een beetje weinig eerlijk gezegd
Vrijwel zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef LeaderRoel het volgende:
Zal PayDay: The Heist nog omlaag gaan met de prijs? Ik vind -50% eigenlijk nog een beetje weinig eerlijk gezegd
Nee alleen de HL's portal was nog gewoon volle prijs waardoor de orange box ook nog gewoon 19 euro was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ja, maarja... Orange box was de afgelopen dagen al 75%........
Als ie als daily/flash sale komt wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef LeaderRoel het volgende:
I know, maar ik hoop toch wel dat het snel in m'n library gaat verschijnen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ALTIJD bij steam sales: de eerste paar uren zitten vol met hickups
Aaah dat had ik niet gezienquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:01 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Nee alleen de HL's portal was nog gewoon volle prijs waardoor de orange box ook nog gewoon 19 euro was.
SPOILER: Half Life 2-voorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn de omschrijvingen van de kaarten die je in HL2 kunt krijgen. Maar erg duidelijk is dat nog niet?
Het werkt niet met terugwerkende kracht, nee. En verder is het random. Je kunt dus ook een kaart krijgen die je al hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef MaxMark het volgende:
Maar een redelijk aantal spellen heb ik al (en uitgespeeld), maar geen kaarten ervoor. Moet je die dan helemaal opnieuw spelen? En is er ook duidelijker te zien welke kaart je waarvoor precies krijgt?
Dat vroeg ik mij al af... wat is het verschil precies?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Moet je niet die nieuwe aangepaste kutversie hebben, gewoon de oude Doom3.
Cthulhu?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef VelitoX het volgende:
Cthulhu is 0,65, vraag me af of zo'n game in de daily komt, issie waarschijnlijk te klein voor ^^ hehe.
Opvallend vind ik dat Monaco totaal niet afgeprijsd is.
Komt nog wel. Erg toffe game trouwens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef VelitoX het volgende:
Opvallend vind ik dat Monaco totaal niet afgeprijsd is.
http://doom.wikia.com/wiki/Doom_3_BFG_Editionquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij al af... wat is het verschil precies?
V.
Hmjah dat houdt wss wel in dat het maar 20% off is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Komt nog wel. Erg toffe game trouwens.
De game is nog niet eens uit....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Jammer Rise of the Triad geen korting
1, Tis niet in de daily/flash dealquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De devs van Prison Architect zijn echt zwaar gierig...10% korting. Ik ga die hele game niet kopen denk ik....
Boeit me niet. Genoeg indie developer die al tegen de 75% korting zitten zonder daily deal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
1, Tis niet in de daily/flash deal
2. Tis early access... De game is nog niet uit.... Wees blij dat er überhaupt korting is.
Van games die al uit zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeit me niet. Genoeg indie developer die al tegen de 75% korting zitten zonder daily deal.
Jezus man doe normaal, kijk eens hoe lang die games al uit zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeit me niet. Genoeg indie developer die al tegen de 75% korting zitten zonder daily deal.
Dus, gouden regel; WAIT TILL THE DAILY/FLASH DEAL. Wordt ie dus goedkoper wssquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef Brammie1 het volgende:
Tomb Raider is ook -50%, al staat 'ie niet op de main site aangekondigd
Jij was dan ook de enige die die onzin hier herhaaldequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:26 schreef meowingtons het volgende:
Sale loopt t/m 22 juli dus, blijkbaar een fout bij de dev van fortix ofzo toen ze 18 jul zeiden
Of het is een foutje en komt niet meer terug voor die prijsquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dus, gouden regel; WAIT TILL THE DAILY/FLASH DEAL. Wordt ie dus goedkoper wss.
Volgens mij wel. Zo heb ik Tomb Raider maar ik heb geen zin om die nog een keer te spelen, misschien werkt het ook als ik die gewoon in het menu laat staan terwijl ik een film/serie kijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik snap dat verkrijgen van Game cards niet zo. Je moet spellen bezitten en vervolgens spelen om kaarten vrij te spelen. Maar een redelijk aantal spellen heb ik al (en uitgespeeld), maar geen kaarten ervoor. Moet je die dan helemaal opnieuw spelen? En is er ook duidelijker te zien welke kaart je waarvoor precies krijgt?
Dat laatste werkt gewoon, het gaat op basis van speeltijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zo heb ik Tomb Raider maar ik heb geen zin om die nog een keer te spelen, misschien werkt het ook als ik die gewoon in het menu laat staan terwijl ik een film/serie kijk
Mooi, dan ga ik zo even een paar uur Tomb Raider spelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat laatste werkt gewoon, het gaat op basis van speeltijd.
yupquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:39 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Kan je trouwens voor die trading cards je game gewoon aanzetten op het menu en dan krijg je cards?
Arme Wellsiequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Kreeg ook een error bij het confirmeren van me betaling. ook de games nog niet
Briljant dat ze niet alles hebben vertaald.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef MaxMark het volgende:
http://steamcommunity.com/tradingcards/faq
Godver, dit is me allemaal veel te ingewikkeld
Nee, tis een Daily Dealquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef eQuaL het volgende:
Wat denken jullie? Gaat Bioshock Infinite nog lager dan 24,95? Kan nog wel wat lager wat mijn portemonnee betreft
Dit dus. Geld is wel van m'n rekening afgeschreven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Kreeg ook een error bij het confirmeren van me betaling. ook de games nog niet
pas postte ik een linkje naar tweakers voor 10 euro Bioshock en tomb raider ofzo...quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef eQuaL het volgende:
Wat denken jullie? Gaat Bioshock Infinite nog lager dan 24,95? Kan nog wel wat lager wat mijn portemonnee betreft
quote:
Volg dit topic nog maar netquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
pas postte ik een linkje naar tweakers voor 10 euro Bioshock en tomb raider ofzo...
1 uur geleden bij g2play voor ¤15quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef eQuaL het volgende:
tweakers, vraag en aanbod in de gaten houden...quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik deze toch maar even oversla dan, komt nog wel in de winter
[..]
Volg dit topic nog maar net![]()
Op GMG kun je met de -20% coupon de game voor 20 euro krijgen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef eQuaL het volgende:
Heeft TR überhaupt trading cards? Volgens mij niet namelijk.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik zo even een paar uur Tomb Raider spelen
Ja, dat helpt ook niet echt. Steeds in je hoofd switchen van Engels naar Nederlands.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Briljant dat ze niet alles hebben vertaald.
Gewoon taal naar Engels veranderen, niks mis meequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat helpt ook niet echt. Steeds in je hoofd switchen van Engels naar Nederlands.
dat kan goedkoperquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:48 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Op GMG kun je met de -20% coupon de game voor 20 euro krijgen.
http://www.onlinekeystore(...)ck-CD-KEY-STEAM.htmlquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef eQuaL het volgende:
Wel een wachtrij staat er.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:06 schreef VulpX het volgende:
Dota is nu gold, dus je hebt geen key nodig
Eindelijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die beta invites gedelete.
De Flash/Community sale games zitten altijd ook bij de Daily Dealsquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wel kut dat die Flash sales/community's choices van 3:00 tot 11:00 zijn. Dan slaap ik
Denk dat hij wil voten voor de trading cardsquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
De Flash/Community sale games zitten altijd ook bij de Daily Deals.
zolang ie maar niet voor 50% sale komt want dan verlies ik de weddenschap, weet alleen niet meer tegen wiequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Manke het volgende:
dit is een tof spel
http://store.steampowered.com/app/241600/
Klopt, ik volg Northernlion's serie ervan. Ik ga em misschien kopen als die nog een hogere korting krijgt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Manke het volgende:
dit is een tof spel
Zodra die in de daily komt koop ik hem!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Manke het volgende:
dit is een tof spel
Lijkt op CK2quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef Manke het volgende:
dit is een tof spel
Ik heb em ooit gedownload, veel te verwarrend voor mij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:33 schreef Zeroku het volgende:
Iemand Antichamber al gespeeld? Lijkt wel een tof spel op zich, alleen denk ik wat kort.
mja onzin...quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:32 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Jij was dan ook de enige die die onzin hier herhaalde
Door badges, games kopen en langer lid zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik heb nog 74 xp nodig voor level 5, krijg je die xp alleen door badges te craften?
Ik zit op 9 years of service, wat jullie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Door badges, games kopen en langer lid zijn.
Pff, nog niet eens 2 jaar...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik zit op 9 years of service, wat jullie?
Krijg je ook xp door games te kopen dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Door badges, games kopen en langer lid zijn.
7, 350 xp daardoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, ik zit met 140 games op 360 xp, maar xp neemt af per game.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Krijg je ook xp door games te kopen dan?
maar bedoel je dan die mijlpunten van 10+ games, 20+ games, etc?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
7, 350 xp daardoor.
[..]
Ja, ik zit met 140 games op 360 xp, maar xp neemt af per game.
9 natuurlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Yep. Denk dat de volgende mijlpaal voor mij 150+ of 200+ is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
maar bedoel je dan die mijlpunten van 10+ games, 20+ games, etc?
High fivequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
9 natuurlijk
http://steamcommunity.com/id/crazy987/badges/
20quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Als ik 9 jaar zou hebben zou ik mijn Steam account aangemaakt hebben toen ik 7 was...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
9 natuurlijk
http://steamcommunity.com/id/crazy987/badges/
En de store doet nog steeds ruk bij mij
Mn huidige steam account zat bij de 1e 400.000, mn andere (2e) steam account zat bij de 1e 40.000quote:
Nice. Ik weet nog de dag dat ze overgingen op steam. Dikke server problemen etc en iedereen vond het maar kut. Nu vind iedereen het geweldigquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Mn huidige steam account zat bij de 1e 400.000, mn andere (2e) steam account zat bij de 1e 40.000hehe (qua signup dan).
Shieldspam in 1.6.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nice. Ik weet nog de dag dat ze overgingen op steam. Dikke server problemen etc en iedereen vond het maar kut. Nu vind iedereen het geweldig
Geniaalquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Shieldspam in 1.6.
Ah de goede oude tijd.
Dit dus
Baasquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Shieldspam in 1.6.
Ah de goede oude tijd.
Dit dus
1.5 >>>>>>>>>>> 1.6quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef lipjes het volgende:
Trouwens, voor degene die echt nostalgisch willen doen, het is nog steeds mogelijk om CS 1.5 te spelen.
Pfff... beta 3.1, man.quote:
http://store.steampowered.com/app/34900/quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Manke het volgende:
deze is tof
http://store.steampowered.com/app/207170/
Iemand nog aanraders?
90%quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:19 schreef Beach het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/34900/
vetquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:19 schreef Beach het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/34900/
Het is ook echt zo van... "hmm, 2 euro, 1 biertje, kopen", terwijl ik het waars toch nooit zal spelenquote:
Als de games zo goedkoop zijn, denk ik ook niet dat het het waard is om de moeite te nemen om het te kopen.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Als de games zo goedkoop zijn, denk ik ook niet dat het het waard is om de moeite te nemen om het te kopen.
Nouja, als ze beter zouden verkopen zouden ze hun game niet 39 cent maken... Ik spreek mezelf ook wel een beetje tegen, omdat ik al 130 uur heb in the binding of isaac terwijl die nu ook maar 2,49 kost.quote:
Half life 2 saga kostte gisteren 5 euro ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Nouja, als ze beter zouden verkopen zouden ze hun game niet 39 cent maken... Ik spreek mezelf ook wel een beetje tegen, omdat ik al 130 uur heb in the binding of isaac terwijl die nu ook maar 2,49 kost.
Hmjah die game in kwestie is gewoon een parodie/ode aan oldschool rpg's, en je krijgt dr nog een andere game bij, prima tochquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Nouja, als ze beter zouden verkopen zouden ze hun game niet 39 cent maken... Ik spreek mezelf ook wel een beetje tegen, omdat ik al 130 uur heb in the binding of isaac terwijl die nu ook maar 2,49 kost.
Ja, ik ken de game alleen van naam. Ik had de trailer van Bad Rats wel gezien en dat zag er nou niet echt uit hoe ik mijn zaterdag avond wil verspillenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah die game in kwestie is gewoon een parodie/ode aan oldschool rpg's, en je krijgt dr nog een andere game bij, prima toch. Beter dan Bad Rats..........
Ohja. Binding of Isaac moest ik nog halenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Iemand uit Amerika aan je laten giften en diegene betalen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef Manke het volgende:
Hoe kan je makkelijk in dollars kopen? Iemand ervaring hiermee?
Doen, joh! Geniaal spel! Wel slim om de DLC pas te halen (als je dat al wilde) als je er een beetje beter in bent geworden. Het maakt het een stuk moeilijkerquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja. Binding of Isaac moest ik nog halen.
Zou wel handig zijn, games zijn een stuk goedkoper in Amerika, als je ze omrekent naar euro's.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:43 schreef Manke het volgende:
Hoe kan je makkelijk in dollars kopen? Iemand ervaring hiermee?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:45 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, ik ken de game alleen van naam. Ik had de trailer van Bad Rats wel gezien en dat zag er nou niet echt uit hoe ik mijn zaterdag avond wil verspillen
Ik ken het alleen van Youtube, van een halfjaar geleden toen zo'n beetje elke let's player dat deed. Lijkt me dat het snel gaat vervelen, ik zou er mischien een uur of 2 lol mee kunnen hebben. Kan mischien leuk zijn als je het met vrienden doet.quote:
Ik heb al een uur of 2 geen problemen meer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan niet eens kopen door de server loads in de store!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:00 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik heb al een uur of 2 geen problemen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |