Als jij gaat winkelen kom je altijd met meer terug, Lut, ik zie enkel voordelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:26 schreef Lutte het volgende:
Ging winkelen voor een driekwartbroek. Liep tegen een outlet aan. Nu heb ik een broek (lang) een bikini, een trui en een hemdje. Mijn kast huilt.
Bij korte pootjes blijft er juist geen been over.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Driekwarts past ook minder bij lange benen! Ik heb ze nog nooit gehad. Korte staan mij veel beter.
Je hebt gelijk ook! Maar ik trek die kledingkeus van Lut niet in twijfel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij korte pootjes blijft er juist geen been over.
Het begint ernstige vormen aan te nemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij gaat winkelen kom je altijd met meer terug, Lut, ik zie enkel voordelen![]()
En driekwart, ik ben er sowieso niet zo'n fan van
Precies! Als je zoekt, dan is hij er niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:47 schreef Lutte het volgende:
Komende winter kan ik er dagen naar zoeken en vind hem niet.
Ja maar das ook een leggingquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
En dan vooral die spierwitte, zeer luchtige, driekwarts voor mannen, een jaar of 8 geleden was dat erger dan nu.
En hier het pareltje van de huisvrouw:
[ afbeelding ]
Zelfs voor kinderen gruwel ik, de moeders die het zelf dragen geven het door aan de dochters. Ik pas
Maar een korte chino dan:quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:47 schreef Lutte het volgende:
Want in een broek die net over m'n kont komt ga ik niet naar school
Sokken maakt niet zoveel uit?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk is die driekwart het enige dat ik voor mannen erg vind, verder kan ik niks bedenken.
True! Legging is legging.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar das ook een leggingDriekwartleggings en witte leggings in het algemeen mogen een enkeltje naar het hellevuur, dat dan weer wel.
quote:
Sokloos vind ik ook vreselijk.quote:
Die heb ik een paar (maar strakker inderdaad), alleen dan meer voor thuis of naar een vriendinnetje of het zwembad. Beetje de officieuze dingenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar een korte chino dan:
[ afbeelding ]
Alleen is deze net te baggy.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Doe mij maar gewone korte sokken. Beetje mannelijk graag.
Die gevouwen handjes vind ik dan wel zo cutequote:
Uh-ohquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zodra een man weet wat een voetsok is, dan is het al (bijna) mis
Die petquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig, deze!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P94_0142_001r_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.1]&set=key[width],value[2990]&set=key[height],value[3496]&set=key[x],value[273]&set=key[y],value[288]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik ben benieuwd als je het vindt, hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik een paar (maar strakker inderdaad), alleen dan meer voor thuis of naar een vriendinnetje of het zwembad. Beetje de officieuze dingen
Zoek nu een strakke driekwart, maar dan wat netter dus. Heb er eentje maar die vind ik niet mooi met een shirtje, moet dus altijd een tuniekje op.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:01 schreef Pagan het volgende:
Ik kwam mijzelf net tegen op Google Streetview.Met Othello, Kundun, Tashi en Bullie, dus ergens voor september 2011 gemaakt
Wat coolquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:01 schreef Pagan het volgende:
Ik kwam mijzelf net tegen op Google Streetview.Met Othello, Kundun, Tashi en Bullie, dus ergens voor september 2011 gemaakt
Hoe tofquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Pagan het volgende:
Geen idee hoe ik de link hier kan delen.
https://maps.google.com/?(...)bp=12,165.03,,2,7.43
Heel leuk en toevalligquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Pagan het volgende:
Geniaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Pagan het volgende:
Gaafquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Pagan het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Pis, geloof het of niet, ik heb net mijn foto's voor 2012 uitgezocht
Wowquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Pagan het volgende:
Heerlijk, zo in een hele rits ineens al je to-do dingen gedaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:25 schreef Lutte het volgende:
Net m'n baantje opgezegdZe begonnen nog net niet te janken maar waren wel blij dat ik het ruim van tevoren ipv de verplichte vier weken liet weten.
Ook maar gelijk gebeld voor rijles, zag door de bomen het bos niet meer dus maar op gevoel een rijschool gekozen. Eerste gesprekje voelde goed, belt zo terug.
Nu nog een tandarts fixen en m'n verplichte telefoontjes die ik al weken moest plegen zijn gedaan
Had het voor een paar maanden opgespaard, dus nu lekker aan het strepen. Ook al naar de bank geweest voor wat hoera-je-bent-achttien handtekeningen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk, zo in een hele rits ineens al je to-do dingen gedaan
Ik heb mijn orgaandonorregistratie laatst aangepast. Ik laat het nu aan mijn nabestaanden over..quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had het voor een paar maanden opgespaard, dus nu lekker aan het strepen. Ook al naar de bank geweest voor wat hoera-je-bent-achttien handtekeningen.
Nu alleen nog boeken bestellen (stel ik heel subtiel uit, als er iets je bankrekening ruïneert) en me registreren als donor. Daar hoor je een brief over te krijgen, maar die heb ik nog niet gehad. En doe het liever op papier dan via DigiD en zo
Dus wacht nog even en anders print ik de boel zelf wel uit. Maar de hele brief met wss nog een foldertje en zo had ik persoonlijk fijner gevonden, hoewel het mijn mening niet zal veranderen.
Kan me voorstellen dat dat een prettige gedachte is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn orgaandonorregistratie laatst aangepast. Ik laat het nu aan mijn nabestaanden over..
Sokken in sandalen Huh.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk is die driekwart het enige dat ik voor mannen erg vind, verder kan ik niks bedenken.
mwah, loop op vakantie weleens in een soort van 3/4 trainingsbroek. Zit lekker en niets mis mee hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook! Maar ik trek die kledingkeus van Lut niet in twijfel.Driekwarts bij mannen kan niet nee, bij kinderen wel.
Ik draag vaak een zwarte legging, ook onder een rok. Dan vallen die steunkousen niet op. (Gelukkig zijn die er in zwart, sinds twee jaar, daarvoor waren ze van dat would be huidkleur roze)quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Heel leuk en toevallig![]()
Ik doe gewoon geen leggingsen ook geen driekwart broeken ,want met mijn lengte zijn die net te kort om voor normale lengte door te gaan en is het gewoon hoogwater
nee dat kan echt nooit. Nooitquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
En idd, die superkorte broekjes, ala hotpants, die echt in de bilnaad zit.
Nou ja, als je 18 bent kan het ook wel.
Truestory.quote:
Dat zijn geweldige ontwikkelingen inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik draag vaak een zwarte legging, ook onder een rok. Dan vallen die steunkousen niet op. (Gelukkig zijn die er in zwart, sinds twee jaar, daarvoor waren ze van dat would be huidkleur roze)
en de hele weg naar huis waren je ogen gevangen hequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Toen pa en ik dinsdag na het voetbal naar huis liepen, liep er iemand voor ons met een rokje/broekje die nog maar net over de billen kwam. Echt zo not done/sletterig vind ik dat
Nou niet naar die damequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:37 schreef gomi het volgende:
[..]
en de hele weg naar huis waren je ogen gevangen he
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:37 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh, wat ben je toch een lieverd! Wat een enorm leuk en lief kadootje!![]()
![]()
Geweldig, zo mooi!
![]()
![]()
En dan dat BettyBoop inpakpapier. Ik maak straks even een foto, echt wat een gaaf mooi dingetje!
![]()
![]()
Ja ik snap dat echt niet. Ik ben niet preuts of zo, loop gewoon in bikini over het strand, geen probleem. Maar kleren ruim over de bips en ook geen gigantisch decolleté, dan een hemdje eronder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Toen pa en ik dinsdag na het voetbal naar huis liepen, liep er iemand voor ons met een rokje/broekje die nog maar net over de billen kwam. Echt zo not done/sletterig vind ik dat
Echt heweldig!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja die lagen zomaar bij de Xenos toen ik laatst in de stad was, die kon ik echt niet laten liggen hoor!
t gaat er Imo eigenlijk om dat t een beetje klasse uit moet kunnen stralen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik snap dat echt niet. Ik ben niet preuts of zo, loop gewoon in bikini over het strand, geen probleem. Maar kleren ruim over de bips en ook geen gigantisch decolleté, dan een hemdje eronder.
Maar jij hebt een flinke boezem, dan staat het anders natuurlijk. Om níks te laten zien moet je een coltrui aanquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja doei, ik laat mijn beste assets zien wanneer ik dat wil hoor
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar jij hebt een flinke boezem, dan staat het anders natuurlijk. Om níks te laten zien moet je een coltrui aan
Nee, Pa loopt niet meer zo snel dus dat ging nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, je hebt d'r dus maar snel ingehaald zodat je uitzicht niet we vervuild?
ah k. Ga je eigenlijk vaak met je vader naar PSV?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Pa loopt niet meer zo snel dus dat ging niet
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef gomi het volgende:
Oh ja, m'n vakantie was super. Leuk dat je erom vraagt
Oh kolere, ja zeg, niet eens door dat je alweer terug was, veel mensen posten ook vanaf vakantie hequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef gomi het volgende:
Oh ja, m'n vakantie was super. Leuk dat je erom vraagt
Boejakaquote:
hehe, beetje bruiner idd. Paar tripjes naar de jungle gemaakt. Minder diep dan vorig jaar, maar m'n vriendin was voor t eerst mee. Wilde t dus niet al te basic maken, maar ook zij heeft t geweldig naar d'r gehad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar vertelNog bruiner dan je al was?
We hebben alletwee een scc, maar zitten niet naast elkaar. We zijn tegelijk als SCC-er begonnen in 1989 (quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. Ga je eigenlijk vaak met je vader naar PSV?
Zo'n mini broek (mits goed lijf en geen vetrollen) kan prima met blouse en net kapsel enzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef gomi het volgende:
[..]
t gaat er Imo eigenlijk om dat t een beetje klasse uit moet kunnen stralen.
Sommige mensen kiezen echter gewoon voor cheap ass uitstraling en ik vind dat dus gewoon totaal geen gezicht.
ben een weekje terugquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kolere, ja zeg, niet eens door dat je alweer terug was, veel mensen posten ook vanaf vakantie heHoe was het in de jungle??
idd, maar t moet nooit in de bilnaad kruipen. Dat is te hequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n mini broek (mits goed lijf en geen vetrollen) kan prima met blouse en net kapsel enzo.
Anita op de Sita en met tijgerprint en 'Anita' in het goud om de nek, en tieten uit het hemdje, dan wordt die korte broek teveel ja
Er zijn zo weinig mensen die daar mee wegkomen dat we ze toch beter preventief verbieden die broeken hoor...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Vrij kort, maar best degelijk.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/V26_0019_014R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.75]&set=key[width],value[3834]&set=key[height],value[4483]&set=key[x],value[632]&set=key[y],value[115]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zie genoeg jong grut van 18, dat er met gemak met maatje 34 in past, maar helaas doen de dikkere vriendinnen dan ook mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er zijn zo weinig mensen die daar mee wegkomen dat we ze toch beter preventief verbieden die broeken hoor...
Och de helft van de bevolking klaagt nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, maar t moet nooit in de bilnaad kruipen. Dat is te he
Tof, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, beetje bruiner idd. Paar tripjes naar de jungle gemaakt. Minder diep dan vorig jaar, maar m'n vriendin was voor t eerst mee. Wilde t dus niet al te basic maken, maar ook zij heeft t geweldig naar d'r gehad.
De sterrenhemel vanuit de jungle blijft echt super. Geen last van licht, maar gewoon echt donker met t licht van de sterren.
En deze keer ben ik m'n fototoestel niet kwijtgeraakt. Das ook wel lekker
Zal van de week een paar foto's op fb zetten.
Tof!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:13 schreef Lutte het volgende:
27 juli om 8.00 m'n eerste rijles. Dan is het nog lekker rustig op de weg. Ik mag die vent wel.
Ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.hm.com/nl/summer-black
Deze broek legging, ik ben benieuwd wie hem zo gaat dragen
Ja, echt wat een enorm lief kadoo!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind die pin-up stijl sowieso erg leuk.
Oh en die buttons, daar kocht ik een heel vel van in Nijmegen laatst, die vond ik zo cute
Wat een mooi plekkie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:45 schreef Strega het volgende:
http://goo.gl/maps/VPfKv
Als het goed werkt, is dit ons huis, ook via Google maps
Goed bezig!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:13 schreef Lutte het volgende:
27 juli om 8.00 m'n eerste rijles. Dan is het nog lekker rustig op de weg. Ik mag die vent wel.
O wat wonen jullie mooi daarquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:45 schreef Strega het volgende:
http://goo.gl/maps/VPfKv
Als het goed werkt, is dit ons huis, ook via Google maps
Leuk, kunnen jullie hier komen koffie drinken, lunchen o.i.d. Het mooist natuurlijk in de tuin.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:36 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat wonen jullie mooi daar
Ik moet toch eens een weekendje Groningen boeken als mijn man weer op de been is , dat is de enige provincie waar ik nog nooit geweest ben .
Natuurlijk bedoel ik hier niet ons kleine groepje hier hé!quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, kunnen jullie hier komen koffie drinken, lunchen o.i.d. Het mooist natuurlijk in de tuin.
Ik heb een blog, over o.a. de tuin. PM maar even als je de link wilt. Ik hoef hem niet met alle lurkers of fokkers te delen.
Rok-o-Meterquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Exact de reden dat ik geen donor ben, mijn ziel moet rustig de tijd krijgen om mijn lichaam te verlaten. Ik wil ook geen donororganen ontvangen trouwens, te veel rare dingen over xenotransplantatie gelezen. veranderingen van karakter, eetpatroon en zelfs levensovertuiging.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben geen donor meer, ze snijden mij te snel in je lijf, je bent amper half dood en ze hebben je 'spullen' al nodig. Gaat mij veel te snel, en het roept teveel vraagtekens op of je soms ook werkelijk al opgegeven bent. Ze jagen op je, wetende dat er een codicil ligt.
Bij deze was het duidelijk bij het streepje whorequote:
En hoe sta je tegenover bloeddonatie?? @quote:Exact de reden dat ik geen donor ben, mijn ziel moet rustig de tijd krijgen om mijn lichaam te verlaten. Ik wil ook geen donororganen ontvangen trouwens, te veel rare dingen over xenotransplantatie gelezen. veranderingen van karakter, eetpatroon en zelfs levensovertuiging.
Ook je paspoort??quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Oef, dat is nog eens een onderwerp. Ik ben wel donor, ze mogen alles van me hebben.
Ik geef geen bloed vanwege mijn heftige medicijngebruik. In noodgevallen zou ik een bloedtransfusie niet weigeren, maar liever plasma dan volbloed. Die rode bloedcellen die niet in plasma zitten maakt een mens er normaal vrij snel zelf weer bij aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij deze was het duidelijk bij het streepje whore
[..]
En hoe sta je tegenover bloeddonatie?? @
quote:
duidelijk. ik twijfel al een tijdje om over te stappen op plasma als donor. Ik ga me er binnenkort toch maar meer in verdiepenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik geef geen bloed vanwege mijn heftige medicijngebruik. In noodgevallen zou ik een bloedtransfusie niet weigeren, maar liever plasma dan volbloed. Die rode bloedcellen die niet in plasma zitten maakt een mens er normaal vrij snel zelf weer bij aan.
Dank je.Die kwam opeens bij me opzetten tijdens een van mijn eerste werkdagen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu je tekst onder je username Bos, geweldig
Ja! Die is leuk Bos!quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is coolquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Sterkte Lut, waar is Hij heen en voor hoe lang??quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is cool
Net het vriendje uitgezwaaid voor z'n vakantieVoor hem heel leuk, voor mij iets minder
Maar anderhalve week hoor, naar Spanje. Ze gaan alleen zelf rijden en daar maak ik me zorgen omquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sterkte Lut, waar is Hij heen en voor hoe lang??
Sinds de keer dat één van die dudes met 180 km/per uur een rotonde niet aan zag komen, houd ik m'n hart vast ja. Stap er zelf ook absoluut niet meer bij in. Maar dat is ook omdat ik drink and drive een onvergeeflijke zonde vind.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Lut je lijkt je ouders wel![]()
Komt wel goed. Mocht je niet mee?
Ik moest hard lachen om deze net:
[ afbeelding ]
Precies, daarom moet hij ook lekker gaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, dat vinden jongens van die leeftijd leuk.
Jupquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij ook zo'n feestganger, Lut? Ik had een ander type voorgesteld
Sterkte met wachten, dat reizen/rijden is idd niet je van het, maar dat komt vast helemaal goed!
Piquote:
Ja dat is de laatste dag vandaag, wat een boel gemiste kansenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, ik zie ook kaartjes winnen op de site van 3FM, ook maar eens meedoen, QOTSA wil ik wel
Voor QOTSA was Google even nodigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, ik zie ook kaartjes winnen op de site van 3FM, ook maar eens meedoen, QOTSA wil ik wel
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupWe zijn echt totaaal anders haha!
Het is niet echt realistisch dat er iets gebeurt, dat weet ik ook wel. En ik kan hier ook van m'n sokken afgereden worden, het ligt ook niet altijd aan jezelf natuurlijk. Maar me buitenproportioneel veel zorgen maken zit gewoon in m'n karakter
Beebiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Pi
Gisteren een leuke dag gehad.
Beebie vastgehouden, slapende kittens op schoot gehad
, en een kleuter geduwd op zijn skelter
![]()
Mooi, ben ik nog op tijd, en als ik naar de rest kijk is dit de enige die ik echt graag zou willen, dus it's all goodquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste dag vandaag, wat een boel gemiste kansen
Geen snottebelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
BeebieKittens
Kleuters
(met snottebel
) Skelters
#yoloquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen snottebelhij kwijlde wel een hele bal onder die steeds weg rolde en waarna ik hem weer op pakte
Doe je ook mee? Als we nou allebei winnen kunnen we een mini-meet doenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je ook mee? Als we nou allebei winnen kunnen we een mini-meet doen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Als je moet googelen waar QOTSA voor staat dan win je nog niet met de makkelijkste vragen hoor!
Was de moeite zeker waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
#yolo
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet elke keer lachen als ik YOLO zie staan
Wat oh-oh zegt hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je ook mee? Als we nou allebei winnen kunnen we een mini-meet doen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat oh-oh zegt hahaMaar ik doe wel mee, krijg jij de kaartjes mocht ik winnen
Moet je ook even die prijsvraag invullen!quote:
Ik zag zaterdag iets van kaartjes bij Annemieke voor Wu-Tang en daar wilde ik in 1997 écht graag heen, helaas geen kaartjes gekocht. Nu zag ik iets voor Tilburg, dat is mij te ver.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Bij 3 FM houden ze wel bij hoevaak je wint, dus ik doe echt alleen maar mee als ik echt echt wil winnen, zodat ik dan ook win
Okquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je ook even die prijsvraag invullen!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:06 schreef oh-oh het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAY OF LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag iets van kaartjes bij Annemieke voor Wu-Tang en daar wilde ik in 1997 écht graag heen, helaas geen kaartjes gekocht. Nu zag ik iets voor Tilburg, dat is mij te ver.
QOTSA wil ik ook wel graag, nog nooit eerder iets gewonnen bij 3FM!
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vanochtend mijn vogelsdekbed eraf gehaald en in de was gemikt, als ik thuis kom in de droger doen en dan kan ie er zo weer op
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Lutte het volgende:
Wat is bedden verschonen toch een rotklusMaar vanavond wel onder m'n enorm bazige teletubbie dekbed
Pff wat naar! Sterktequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Strega het volgende:
Krijg net een berichtje dat een goede vriendin in het ziekenhuis zit voor scan en andere onderzoeken, wss een longembolie. Bah.... 2 kleine kinders, 3 en 7. De schrik sloeg me zo om het hart. Ik heb al steeds van die nare dromen over doodgaan. Dus nu ga ik even heel positief zitten duimen dat het meevalt bij haar.
Aiks, wat een schrikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Strega het volgende:
Krijg net een berichtje dat een goede vriendin in het ziekenhuis zit voor scan en andere onderzoeken, wss een longembolie. Bah.... 2 kleine kinders, 3 en 7. De schrik sloeg me zo om het hart. Ik heb al steeds van die nare dromen over doodgaan. Dus nu ga ik even heel positief zitten duimen dat het meevalt bij haar.
Whehehequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Krijg net een mail:
Onlangs heeft u van ons e-mail ontvangen met daarin een code om een Albelli fotoboek te maken. Volgens onze administratie heeft u uw Albelli fotoboek nog niet gemaakt.
Wij willen u er graag op wijzen dat wij uw code voor u verlengd hebben tot 31 juli 2013. U heeft nu dus nog ruim twee weken om alsnog uw digitale fotoboek formaat liggend M te maken.
Daar vind ik eigenlijk niet veel aan. Ben ik zo klaar mee..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Lutte het volgende:
Wat is bedden verschonen toch een rotklusMaar vanavond wel onder m'n enorm bazige teletubbie dekbed
Pff.Gelukkig is ze nu in profesionele handen en zijn ze er blijkbaar vroeg bij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Strega het volgende:
Dat vraagt bijna om een fotoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:34 schreef Lutte het volgende:
Ja, ze had al een tijdje druk op haar borst.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Barbaaf het volgende:
Da's inderdaad schrikken Strega, maar als het idd. een longembolie is heeft ze het ergste al achter de rug nu ze in het ziekenhuis is, die dingen zijn prima te behandelen weet ik uit ervaringMaar je schrikt je wel bijna letterlijk dood als je opeens zo benauwd bent
Oh wat leuk Visje, dat je er bij zit. Tashi helaas niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zal de viervoeter hier smullen, de nieuwe brokken opgehaald die ik zij voor Insiders mag testen (zalm).
Ik had verwacht dat ze wellicht het liefst de meest jonge honden zouden hebben. Al is de leeftijd hier bij een ander ras weer gewoon redelijk gemiddeld, dus zij weten ook niet beter natuurlijk, als je geen ras opgeeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh wat leuk Visje, dat je er bij zit. Tashi helaas niet.Ach volgende keer beter. Midas heeft wel eens de kattenbrokken van ze getest.
Ik duim ook meequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Strega het volgende:
Nee nog niet zeker, daarvoor krijgt ze nu een ct scan en onderzoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:43 schreef Barbaaf het volgende:
Druk op de borst herken ik niet als symptoom... eigenlijk voelde ik me kiplekker zolang ik niet langer dan 30 seconden actief was. Is de diagnose al 100%? Anders zou het ook een kleine klaplong kunnen zijn, daar dachten ze bij mij ook aan...
Het moet echt allemaal strak en netjes inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vraagt bijna om een foto![]()
Kun je nagaan met een 2-persoons bed, ik ben er ook geen fan van en dan vooral omdat ik het laken om het matras echt naadloos en perfect wil, en instoppen vind ik ruk. Godzijdank geen irritant zwaar matras ofzo. Ik twijfel nu of een boxspring ook zwaar is. Om die reden zou ik het al skippen!
Het is ook gewoon leuk om je dieren iets nieuws/anders dan normaal aan te biedenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze wellicht het liefst de meest jonge honden zouden hebben. Al is de leeftijd hier bij een ander ras weer gewoon redelijk gemiddeld, dus zij weten ook niet beter natuurlijk, als je geen ras opgeeft.
Ik ben ook blij, voelt elke keer weer als een cadeau als ik iets mag testen.
Gelukkig goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef Strega het volgende:
Nou, net berichtje van haar, geen embolie, ze mag eerst naar huis. Wat het wel is moet nog uitgezocht worden.
Wat een prachtige foto van ze samenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Pfieuw gelukkig Strega!
Ow jammer voor die brokken had ik me ook opgegeven, niks gehoord![]()
Kijk, zo ontroerend, ze waren echt samen aan het hollen die twee![]()
[ afbeelding ]
Uurtje langs de Maas gelopen vanuit kantoor, frietjes gehaald, ff lekker bankgehangen, Thessa fietst elke dag kilometers met haar nieuwe crossfiets, dus die was moe, nu zijn ze naar huis, en mijn avond moet nog beginnen
Nee, geen smeersels, maar ik heb al eens Clinique en Estee Lauder gehad, dus ik hoef niet bepaald te klagen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon leuk om je dieren iets nieuws/anders dan normaal aan te bieden
Mag je ook die smeerseltjes?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:58 schreef Lutte het volgende:
Zal eens een foto maken/zoeken, maar nu eerst met oma naar de bingo!
Gelukkig!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef Strega het volgende:
Nou, net berichtje van haar, geen embolie, ze mag eerst naar huis. Wat het wel is moet nog uitgezocht worden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een tijd terug zo'n regenwatermeterdingesbuis voor in de grond gekocht, bij de Action, maar die was afgebroken, zat te ver in de grond. Action had hem niet meer, vandaag bij de Wibra gevonden, zo blij meeLekker water meten.
Oh wat leukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik had bij de wibra vorige week van die inktvisjes voor in een fles water gekocht, 50 cent per stuk, Thessa kreeg er net een, ik geloof dat ie mee naar bed gaat
quote:
Kijk dan maar niet in mijn gereedschapskistquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook nog zo'n ouderwetse duimstok gekocht, 50 cent, ik heb met gereedschap dezelfde fascinatie als met kantoorspullen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh, yes pleasequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het stelt echt niks voor dat ding maar t kind is er zo blij mee!
Ik heb er nog een paar, wil je er ook een?
Ik watertand al bij voorbaat, denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kijk dan maar niet in mijn gereedschapskist
Schaafjes, beitels, houten hamer etcquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik watertand al bij voorbaat, denk ik
Heb je ook een mooie werktafel toevallig?quote:
quote:
Werkbank in de garage van mijn pa.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook een mooie werktafel toevallig?
Wat een schatje!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb deze vanmiddag gekocht, echt één van de meest toffe stofjes bij de kinderafdeling van H&M ooit
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V27%200160135%20010%2013%202770%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wowquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb deze vanmiddag gekocht, echt één van de meest toffe stofjes bij de kinderafdeling van H&M ooit
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V27%200160135%20010%2013%202770%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hahahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een tijd terug zo'n regenwatermeterdingesbuis voor in de grond gekocht, bij de Action, maar die was afgebroken, zat te ver in de grond. Action had hem niet meer, vandaag bij de Wibra gevonden, zo blij meeLekker water meten.
Deze dus:
[ afbeelding ]
AAHWWWquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ja driekwart is fakequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Die Baaf dude heeft gvd meer FB vrinden dan ik man!
Hij is gewoon als gast en trad ff mee opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja driekwart is fake
Wist je niet dat ie kwam of kon je er niet heen?
Wat dat betreft wel ja. Toch jammer!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar als ik het had geweten had ik toch niet kunnen gaan want ik kan geen vrij hebben omdat een collega vakantie heeft, dus tis maar beter zo
AWWW Die blikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:09 schreef oh-oh het volgende:
OMG OMG Pis, kiek noe dan, hier ter adoptie bij diezelfde instelling waar Ynske dr leashond van heeft:
[ afbeelding ]
Lutte en lang in éen zin.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
OMG Lut, je dekbed![]()
hoe lang heb je hem al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Verstandig geweest op de vrijwilligersavond. Niet meegedaan aan de shotjesronde met dobbelsteen. Een vriend wel, geen idee in welke plantenbak/greppel of bankje hij ligt. Ik was toen allang weg.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:03 schreef Pagan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat is idd wel een 'fijn goedemorgenmoment' ja
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Euhm.. Sinds ik na een nachtelijke uitbraak van een ledikant overging naar een groot bed. Weet niet welke leeftijd dat ongeveer is, maar enorm lang zekerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
OMG Lut, je dekbed![]()
hoe lang heb je hem al?
quote:
Oh jeequote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Verstandig geweest op de vrijwilligersavond. Niet meegedaan aan de shotjesronde met dobbelsteen. Een vriend wel, geen idee in welke plantenbak/greppel of bankje hij ligt. Ik was toen allang weg.
Daar stelt hij gelukkig een hoop andere gewoontes en habits tegenover.quote:
leuke finale gemistquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:25 schreef Lutte het volgende:
Lag buiten op de schommelbank de Tour te kijken en hoorde ineens dat de kopgroep al lang en breed binnen was. Ergens mis ik een uurtje of anderhalf
Ik bied 50! (En zal er niet op stampen, beloofd.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste foto vind ik heel tof Baafquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:27 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb wat foto's van Berlijn online gezet, hier staat alvast een voorproefje: FOT / Concertfotografie - Part XII
Ben daar ook 2x geweest, erg leuk daar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest ook lachen om die hondenruil.
Vanmorgen/middag lang rondgeslenterd op de Kofferbakmarkt in Apeldoorn. Gewoon een grote rommelmarkt. Helemaal blij met de dvd's die ik voor een prikkie gekocht heb.
Nu wel vermoeid. Ook omdat ik niet uit heb geslapen.
quote:
Kan het ook niet vindenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek voor een prijsvraag het antwoord op de vraag hoe vaak een zebra per dag poept, ik krijg het echt niet gevonden op google
Dan zou ik gaan kijken bij winkels als Bristol en Scapino.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:22 schreef Lutte het volgende:
Nu het een terugkerende thema wordt op zoek naar goede hardloopschoenen voor een bescheiden prijs. Het hoeven niet de beste aerodynamische shockabsorb fancy shoes te zijn, maar gewoon voor een recreatief rondje.
Loop momenteel op m'n dagelijkse schoenen, zijn prima gympen hoor, maar echt praktisch is het niet. Vaduz, Bos, tips?
Die zitten hier sowieso en wil ook nog graag naar de Decathlon, en in Uden zit nog de Aktiesport en zo. Vroeg me meer af of er bepaalde dingen zijn waar ik op moet letten, behalve dat ze gewoon fijn zitten natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan kijken bij winkels als Bristol en Scapino.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef Popolo het volgende:
En ik maar hier een auto theorieboek door ploeteren.((((
Ik zou wel adviseren om een wat bekender merk te kiezen en dan zoeken naar afgeprijsde artikelen. Decathlon is volgens mijn trainer een prima winkel. Hij raadde wel af daar schoenen te kopen, maar dat is meer omdat wij voor wedstrijden worden getraind en daarvoor beter even langs een echte hardloopwinkel te gaan, waar je even de loopband op gaat voor een test. Maar als je zo als jij even recreatief beginnend bezig bent, lijken me goedkopere Reeboks, Adidasjes, Nike's wel primaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die zitten hier sowieso en wil ook nog graag naar de Decathlon, en in Uden zit nog de Aktiesport en zo. Vroeg me meer af of er bepaalde dingen zijn waar ik op moet letten, behalve dat ze gewoon fijn zitten natuurlijk.
Ja ik loop nu dus op Nikes en heb geen klachten, maar wil ook op de lange termijn niks slopen natuurlijk. Toen ik een keertje op m'n oude gympen voor schoolgym had gelopen voelde ik het wel meteen, voor mij een teken dat ze zo slecht niet zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou wel adviseren om een wat bekender merk te kiezen en dan zoeken naar afgeprijsde artikelen. Decathlon is volgens mijn trainer een prima winkel. Hij raadde wel af daar schoenen te kopen, maar dat is meer omdat wij voor wedstrijden worden getraind en daarvoor beter even langs een echte hardloopwinkel te gaan, waar je even de loopband op gaat voor een test. Maar als je zo als jij even recreatief beginnend bezig bent, lijken me goedkopere Reeboks, Adidasjes, Nike's wel prima
Hahahah, toevallig dat ik zo´n vraag op facebook eergisteren las. ( ik spiek nu niet )quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik leef met je meeHoe herken e een militaire colonne?
Goed gelukt Baaf.!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:27 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb wat foto's van Berlijn online gezet, hier staat alvast een voorproefje: FOT / Concertfotografie - Part XII
Ze zijn niet onder de indruk als je bumperkleeft en als je ze afsnijdt schieten zequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik leef met je meeHoe herken e een militaire colonne?
Op de rijbaan een bestuurder. Op een wandelpad was het een voetganger geweest. Toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Popolo het volgende:
Vraagje voor jou:
en gehandicapte met een gehandicaptevoertuig op de rijbaan is:
A bestuurder
B voetganger
Fixed!quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Popolo het volgende:
Vraagje voor jou:
en gehandicapte met een gehandicaptevoertuig op de rijbaan is:
A bestuurder
B voetganger
C Sitting Duck
quote:Op zondag 14 juli 2013 03:06 schreef Barbaaf het volgende:
van hun laatste EP: "My beaver likes wood"![]()
Jup, maar als de gehandicapte van voetpad naar voetpad rijd via de weg is het alsnog een voetganger.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op de rijbaan een bestuurder. Op een wandelpad was het een voetganger geweest. Toch?
De dolfijnen neem ik aan?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mijn ouders hebben met dolfijnen gezwommen in Lovina, lucky bastards!
Dat zou ik ook denken wanneer er een examinator langs me zit. Het programma zegt trouwens A, volop op de remmen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:40 schreef Miniem het volgende:
Gas loslaten zou ik doen. Je weet niet hoe breed die auto de bocht neemt, en je rijdt al 30 dus je kan altijd nog remmen als het nodig is.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig rijdt dat programma zelf niet dan.
Gevaar op e weg jij, vast en zeker ook remmen als je 80 meter verder een drempel met 20km/u.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:52 schreef Lutte het volgende:
Ik had geremd. Maar dat is ook wel mijn stylo. Kan ook heel goed mensen eindeloos voorrang geven
Moet nog beginnen met praktijk (over twee weken eerste lesquote:Op zondag 14 juli 2013 20:54 schreef Popolo het volgende:
[..]
Gevaar op e weg jij, vast en zeker ook remmen als je 80 meter verder een drempel met 20km/u.
laat ff weten als je t ergens vindtquote:Op zondag 14 juli 2013 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
O. M. G. dit zoek ik al mijn halve leven
[ afbeelding ]
Gister bij visite geproefd, alleen een ander merk, en incl. glazuur (wel erg hard), maar oh nom nom nom
Dit ga ik zoeken in de winkel![]()
Echt een hekel aan.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:52 schreef Lutte het volgende:
Ik had geremd. Maar dat is ook wel mijn stylo. Kan ook heel goed mensen eindeloos voorrang geven
Eenmaal achter het stuur komt je pittigheid wel naar voren.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet nog beginnen met praktijk (over twee weken eerste les), dus m'n instructeur mag dat er meteen uitrammen.
Tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef Strega het volgende:
Pisc, ik ben je zaadjes aan het verzamelen, stuur je het mengsel eind van de week toe!![]()
Hier staat alles er echt zo goed bij, heb al diverse tomaten, paprka's, pepers en aubergines die bijna rijp zijn!De kruisbessen moeten nog een weekje en de blauwe bes zit ze vol, en begint al wat te verkleuren.
Ja! Lijkt me haske leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er wel eens over zitten denken om zo een volkstuin te huren, dat kost amper wat he![]()
Maar je hebt dan sociale verplichtingen op die tuin, dat trek ik niet
Ghehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er wel eens over zitten denken om zo een volkstuin te huren, dat kost amper wat he![]()
Maar je hebt dan sociale verplichtingen op die tuin, dat trek ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |