Euhm.. Sinds ik na een nachtelijke uitbraak van een ledikant overging naar een groot bed. Weet niet welke leeftijd dat ongeveer is, maar enorm lang zekerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
OMG Lut, je dekbed![]()
hoe lang heb je hem al?
quote:
Oh jeequote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Verstandig geweest op de vrijwilligersavond. Niet meegedaan aan de shotjesronde met dobbelsteen. Een vriend wel, geen idee in welke plantenbak/greppel of bankje hij ligt. Ik was toen allang weg.
Daar stelt hij gelukkig een hoop andere gewoontes en habits tegenover.quote:
leuke finale gemistquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:25 schreef Lutte het volgende:
Lag buiten op de schommelbank de Tour te kijken en hoorde ineens dat de kopgroep al lang en breed binnen was. Ergens mis ik een uurtje of anderhalf
Ik bied 50! (En zal er niet op stampen, beloofd.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste foto vind ik heel tof Baafquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:27 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb wat foto's van Berlijn online gezet, hier staat alvast een voorproefje: FOT / Concertfotografie - Part XII
Ben daar ook 2x geweest, erg leuk daar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest ook lachen om die hondenruil.
Vanmorgen/middag lang rondgeslenterd op de Kofferbakmarkt in Apeldoorn. Gewoon een grote rommelmarkt. Helemaal blij met de dvd's die ik voor een prikkie gekocht heb.
Nu wel vermoeid. Ook omdat ik niet uit heb geslapen.
quote:
Kan het ook niet vindenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek voor een prijsvraag het antwoord op de vraag hoe vaak een zebra per dag poept, ik krijg het echt niet gevonden op google
Dan zou ik gaan kijken bij winkels als Bristol en Scapino.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:22 schreef Lutte het volgende:
Nu het een terugkerende thema wordt op zoek naar goede hardloopschoenen voor een bescheiden prijs. Het hoeven niet de beste aerodynamische shockabsorb fancy shoes te zijn, maar gewoon voor een recreatief rondje.
Loop momenteel op m'n dagelijkse schoenen, zijn prima gympen hoor, maar echt praktisch is het niet. Vaduz, Bos, tips?
Die zitten hier sowieso en wil ook nog graag naar de Decathlon, en in Uden zit nog de Aktiesport en zo. Vroeg me meer af of er bepaalde dingen zijn waar ik op moet letten, behalve dat ze gewoon fijn zitten natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan kijken bij winkels als Bristol en Scapino.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef Popolo het volgende:
En ik maar hier een auto theorieboek door ploeteren.((((
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |