Sokken in sandalen Huh.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk is die driekwart het enige dat ik voor mannen erg vind, verder kan ik niks bedenken.
mwah, loop op vakantie weleens in een soort van 3/4 trainingsbroek. Zit lekker en niets mis mee hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook! Maar ik trek die kledingkeus van Lut niet in twijfel.Driekwarts bij mannen kan niet nee, bij kinderen wel.
Ik draag vaak een zwarte legging, ook onder een rok. Dan vallen die steunkousen niet op. (Gelukkig zijn die er in zwart, sinds twee jaar, daarvoor waren ze van dat would be huidkleur roze)quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Heel leuk en toevallig![]()
Ik doe gewoon geen leggingsen ook geen driekwart broeken ,want met mijn lengte zijn die net te kort om voor normale lengte door te gaan en is het gewoon hoogwater
nee dat kan echt nooit. Nooitquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
En idd, die superkorte broekjes, ala hotpants, die echt in de bilnaad zit.
Nou ja, als je 18 bent kan het ook wel.
Truestory.quote:
Dat zijn geweldige ontwikkelingen inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik draag vaak een zwarte legging, ook onder een rok. Dan vallen die steunkousen niet op. (Gelukkig zijn die er in zwart, sinds twee jaar, daarvoor waren ze van dat would be huidkleur roze)
en de hele weg naar huis waren je ogen gevangen hequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Toen pa en ik dinsdag na het voetbal naar huis liepen, liep er iemand voor ons met een rokje/broekje die nog maar net over de billen kwam. Echt zo not done/sletterig vind ik dat
Nou niet naar die damequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:37 schreef gomi het volgende:
[..]
en de hele weg naar huis waren je ogen gevangen he
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:37 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh, wat ben je toch een lieverd! Wat een enorm leuk en lief kadootje!![]()
![]()
Geweldig, zo mooi!
![]()
![]()
En dan dat BettyBoop inpakpapier. Ik maak straks even een foto, echt wat een gaaf mooi dingetje!
![]()
![]()
Ja ik snap dat echt niet. Ik ben niet preuts of zo, loop gewoon in bikini over het strand, geen probleem. Maar kleren ruim over de bips en ook geen gigantisch decolleté, dan een hemdje eronder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Toen pa en ik dinsdag na het voetbal naar huis liepen, liep er iemand voor ons met een rokje/broekje die nog maar net over de billen kwam. Echt zo not done/sletterig vind ik dat
Echt heweldig!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja die lagen zomaar bij de Xenos toen ik laatst in de stad was, die kon ik echt niet laten liggen hoor!
t gaat er Imo eigenlijk om dat t een beetje klasse uit moet kunnen stralen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik snap dat echt niet. Ik ben niet preuts of zo, loop gewoon in bikini over het strand, geen probleem. Maar kleren ruim over de bips en ook geen gigantisch decolleté, dan een hemdje eronder.
Maar jij hebt een flinke boezem, dan staat het anders natuurlijk. Om níks te laten zien moet je een coltrui aanquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja doei, ik laat mijn beste assets zien wanneer ik dat wil hoor
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar jij hebt een flinke boezem, dan staat het anders natuurlijk. Om níks te laten zien moet je een coltrui aan
Nee, Pa loopt niet meer zo snel dus dat ging nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, je hebt d'r dus maar snel ingehaald zodat je uitzicht niet we vervuild?
ah k. Ga je eigenlijk vaak met je vader naar PSV?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Pa loopt niet meer zo snel dus dat ging niet
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef gomi het volgende:
Oh ja, m'n vakantie was super. Leuk dat je erom vraagt
Oh kolere, ja zeg, niet eens door dat je alweer terug was, veel mensen posten ook vanaf vakantie hequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef gomi het volgende:
Oh ja, m'n vakantie was super. Leuk dat je erom vraagt
Boejakaquote:
hehe, beetje bruiner idd. Paar tripjes naar de jungle gemaakt. Minder diep dan vorig jaar, maar m'n vriendin was voor t eerst mee. Wilde t dus niet al te basic maken, maar ook zij heeft t geweldig naar d'r gehad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar vertelNog bruiner dan je al was?
We hebben alletwee een scc, maar zitten niet naast elkaar. We zijn tegelijk als SCC-er begonnen in 1989 (quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. Ga je eigenlijk vaak met je vader naar PSV?
Zo'n mini broek (mits goed lijf en geen vetrollen) kan prima met blouse en net kapsel enzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef gomi het volgende:
[..]
t gaat er Imo eigenlijk om dat t een beetje klasse uit moet kunnen stralen.
Sommige mensen kiezen echter gewoon voor cheap ass uitstraling en ik vind dat dus gewoon totaal geen gezicht.
ben een weekje terugquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kolere, ja zeg, niet eens door dat je alweer terug was, veel mensen posten ook vanaf vakantie heHoe was het in de jungle??
idd, maar t moet nooit in de bilnaad kruipen. Dat is te hequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n mini broek (mits goed lijf en geen vetrollen) kan prima met blouse en net kapsel enzo.
Anita op de Sita en met tijgerprint en 'Anita' in het goud om de nek, en tieten uit het hemdje, dan wordt die korte broek teveel ja
Er zijn zo weinig mensen die daar mee wegkomen dat we ze toch beter preventief verbieden die broeken hoor...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Vrij kort, maar best degelijk.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/V26_0019_014R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.75]&set=key[width],value[3834]&set=key[height],value[4483]&set=key[x],value[632]&set=key[y],value[115]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zie genoeg jong grut van 18, dat er met gemak met maatje 34 in past, maar helaas doen de dikkere vriendinnen dan ook mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er zijn zo weinig mensen die daar mee wegkomen dat we ze toch beter preventief verbieden die broeken hoor...
Och de helft van de bevolking klaagt nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, maar t moet nooit in de bilnaad kruipen. Dat is te he
Tof, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, beetje bruiner idd. Paar tripjes naar de jungle gemaakt. Minder diep dan vorig jaar, maar m'n vriendin was voor t eerst mee. Wilde t dus niet al te basic maken, maar ook zij heeft t geweldig naar d'r gehad.
De sterrenhemel vanuit de jungle blijft echt super. Geen last van licht, maar gewoon echt donker met t licht van de sterren.
En deze keer ben ik m'n fototoestel niet kwijtgeraakt. Das ook wel lekker
Zal van de week een paar foto's op fb zetten.
Tof!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:13 schreef Lutte het volgende:
27 juli om 8.00 m'n eerste rijles. Dan is het nog lekker rustig op de weg. Ik mag die vent wel.
Ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.hm.com/nl/summer-black
Deze broek legging, ik ben benieuwd wie hem zo gaat dragen
Ja, echt wat een enorm lief kadoo!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind die pin-up stijl sowieso erg leuk.
Oh en die buttons, daar kocht ik een heel vel van in Nijmegen laatst, die vond ik zo cute
Wat een mooi plekkie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:45 schreef Strega het volgende:
http://goo.gl/maps/VPfKv
Als het goed werkt, is dit ons huis, ook via Google maps
Goed bezig!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:13 schreef Lutte het volgende:
27 juli om 8.00 m'n eerste rijles. Dan is het nog lekker rustig op de weg. Ik mag die vent wel.
O wat wonen jullie mooi daarquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:45 schreef Strega het volgende:
http://goo.gl/maps/VPfKv
Als het goed werkt, is dit ons huis, ook via Google maps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |