Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:
Ik had het echt niet door.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn post tactisch gepost.
Wedstrijd afkijken en erna etenquote:
Haha die doelpunt kwam totaal onverwacht vond ik. Hopelijk houden ze het vol!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yesh. Wedstrijd is nu gewoon veel belangrijker. Dit is veel spannender dan toen het 0-0 stond
Dat gaat heel lastig worden. Ze maken teveel van die kleine foutjes die ze misschien de kop gaan kosten. Maar 1 doelpunt er bij maakt het al wat makkelijk om de komende 45 minuten vol te houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha die doelpunt kwam totaal onverwacht vond ik. Hopelijk houden ze het vol!
Okee mooi! Al Jazeera Sport doet het de laatste tijd vreemd op de Dreambox hier dus kan er nog naar kijken gelukkig.quote:
Klopt inderdaad. Als ze maar minimaal gelijkspel kunnen houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat gaat heel lastig worden. Ze maken teveel van die kleine foutjes die ze misschien de kop gaan kosten. Maar 1 doelpunt er bij maakt het al wat makkelijk om de komende 45 minuten vol te houden.
Ik ben van plan krachttraining/boksen een uur voor iftaar te doen anders word het, denk ik, mij te moeilijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef hezdunnah het volgende:
hoe doen jullie dat met sport en niet eten
wat is iftaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben van plan krachttraining/boksen een uur voor iftaar te doen anders word het, denk ik, mij te moeilijk.
ok lastig met sporten, je prestaties zullen er wel onder lijdenquote:
Ben net terug van de sportschool, mag over een uur eten en drinken dus no problemo. Voortaan uur voor de iftar gaan maar wil de eerste iftar niet missenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef hezdunnah het volgende:
hoe doen jullie dat met sport en niet eten
das toch kut, hoe heb je dan energie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben net terug van de sportschool, mag over een uur eten en drinken dus no problemo. Voortaan uur voor de iftar gaan maar wil de eerste iftar niet missen.
Uurtje niks intensiefs doen voldoet prima.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
das toch kut, hoe heb je dan energie?
Ik heb nog een goede stream van Al-jazeera als je wiltquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Okee mooi! Al Jazeera Sport doet het de laatste tijd vreemd op de Dreambox hier dus kan er nog naar kijken gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Als ze maar minimaal gelijkspel kunnen houden.
و بعد شوي تشريب![]()
oo wat doe je dan in de gym? kletsen met de rest?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Uurtje niks intensiefs doen voldoet prima.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb nog een goede stream van Al-jazeera als je wiltBoh, heerlijk! Shokran habibi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
.![]()
Arabisch voetbal zonder Arabisch commentaar is geen Arabisch voetbal.
Het uurtje tussen thuiskomst van de gym en wachten tot het vasten breken had ik het over. In de gym doe ik gewoon de oefeningen volgens mijn schema.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo wat doe je dan in de gym? kletsen met de rest?
oo ok. ik zou dan naar de tering gaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het uurtje tussen thuiskomst van de gym en wachten tot het vasten breken had ik het over. In de gym doe ik gewoon de oefeningen volgens mijn schema.
Ik heb ook stekende kop- en spierpijn, maar wil de eerste avond met het gezin niet missen. Vanaf morgen uurtje voor het breken trainen in de gym, daar het vasten breken met dadels en shake en thuiskomen voor een heerlijke maaltijdquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo ok. ik zou dan naar de tering gaan
ok succesquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook stekende kop- en spierpijn, maar wil de eerste avond met het gezin niet missen. Vanaf morgen uurtje voor het breken trainen in de gym, daar het vasten breken met dadels en shake en thuiskomen voor een heerlijke maaltijd.
ja lol heb niet verder nu. vroeg me af want leek me dat je toch wel wat energie voor en na het trainen nodig hebtquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dank je wel man! Als je vragen hebt moet je ze gewoon stellen.
Ben je aan het bodybuilden ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook stekende kop- en spierpijn, maar wil de eerste avond met het gezin niet missen. Vanaf morgen uurtje voor het breken trainen in de gym, daar het vasten breken met dadels en shake en thuiskomen voor een heerlijke maaltijd.
Het was dat, of gezamenlijk met Karim en Mo karatelessen volgen in het buurthuis hier.quote:
Neem alleen shakes. Gebruik zelf Whey Perfection van de B&F-shop. Waag mij voorlopig niet aan creatine.quote:
Je zal geen koude pizza eten, prima tijdstip.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe laat is iftar vandaag? Mijn pizza komt om 10 uhr..
Voor mij geen probleem, ik kan gelijk beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je zal geen koude pizza eten, prima tijdstip.
Haten op hariraquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ous je gaat je maag toch niet vullen met shakes?
Net als mensen die soep eten voor hun maaltijd.
Sorry abi.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Haten op harira
Je begeeft je op zwaar glad ijs.
Wilde zometeen nog naar de Simit Sarayi fietsen om wat te halen, maar jij demotiveert mij gewoon om vanavond Turks naar binnen te werken.quote:
Simit Sarayi is dan ook niet geschikt voor iftar...het is meer iets voor sahur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wilde zometeen nog naar de Simit Sarayi fietsen om wat te halen, maar jij demotiveert mij gewoon om vanavond Turks naar binnen te werken.
Soms show ik gewoon mijn temperament, net als ieder ander volk aan de Middellandse Zee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ous is daar te lief voor. Oussie gebruikt geweld alleeen wanneer het echt nodig is.
Niet dan, Oussie?
Nietus, jij niet. Jij bent een knuffelmarokkaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Soms show ik gewoon mijn temperament, net als ieder ander volk aan de Middellandse Zee.
Daarom juist wilde ik er naar iftar heen fietsen, ablacim.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Simit Sarayi is dan ook niet geschikt voor iftar...het is meer iets voor sahur.
Ik kan ook niks goed doen he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom juist wilde ik er naar iftar heen fietsen, ablacim.
Ik ga gewoon weer voor de Marokkaanse bakker vanavond, is goed met jou.
Ik wil juist van die imago af. Niemand neemt mij zo serieus als ik boos ben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nietus, jij niet. Jij bent een knuffelmarokkaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef o.us2.0 het volgende:
In ieder geval alvas teen prettige maaltijd gewenst allen.
Ik eet nog wat later dan iedereen denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gaan jullie nog steeds eerst die wedstrijd afkijken en daarna pas eten?
B'saha khooya.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef o.us2.0 het volgende:
In ieder geval alvas teen prettige maaltijd gewenst allen.
Op dit soort momenten vind ik het echt jammer dat er geen 24/7 gym in Rotterdam is (of er moet eentje zijn die ergens verstopt zit want ik heb zoveel research gedaanquote:
Vrouwen en zelfs je eigen kinderen slaan mag niet meer in NL dus dan maar zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Echt iedereen gaat naar de gym wat is dit.
Ous was met jou?! Ik zie een kant van jou die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik begin bang te worden....quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen en zelfs je eigen kinderen slaan mag niet meer in NL dus dan maar zo.
Komt door het trainen. Ik lijk lief op het internet en ik lijk heel popijopi op FB maar eigenlijk ben ik gewoon zo'n froeze moker met weinig vrienden. Daarom zit ik op FOK!.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ous was met jou?! Ik zie een kant van jou die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik begin bang te worden....
Je hebt mij op facebook en dat is alles wat je nodig hebt in het leven!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Komt door het trainen. Ik lijk lief op het internet en ik lijk heel popijopi op FB maar eigenlijk ben ik gewoon zo'n froeze moker met weinig vrienden. Daarom zit ik op FOK!.
Nee hoor. Zonder eten en drinken ga je gewoon doodquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt mij op facebook en dat is alles wat je nodig hebt in het leven!
Almere: 365 dagen, 24 uur, hamam, douche, boksen, ruimte voor vrouwen apart, TV in cardio apparaten, gratis eet- en trainschema''s voor 20 eu. Come at me!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten vind ik het echt jammer dat er geen 24/7 gym in Rotterdam is (of er moet eentje zijn die ergens verstopt zit want ik heb zoveel research gedaan). Zou ideaal zijn met de Ramadan.
Je hebt ze in Amsterdam, Den Haag, Utrecht en zelfs in bloody Zoetermeer en Almere. Maar niet in Rotterdam!
quote:
Het is alleen jammer dat almere een ekte vieze pauperstad is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Almere: 365 dagen, 24 uur, hamam, douche, boksen, ruimte voor vrouwen apart, TV in cardio apparaten, gratis eet- en trainschema''s voor 20 eu. Come at me!
Klopt. Vroegâh was het beter. Den Haag is trouwens wel leuk en gezelligquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat almere een ekte vieze pauperstad is.
Hoelaat stoppen jullie met eten, 3 uur?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Almere: 365 dagen, 24 uur, hamam, douche, boksen, ruimte voor vrouwen apart, TV in cardio apparaten, gratis eet- en trainschema''s voor 20 eu. Come at me!
[..]
Alleen jammer dat het in Almere is en dat Almere überhaupt bestaat. Maar ik gun het jou van harte, khoya.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[..]
True true. Alleen best apart dat ze het niet in Rotterdam hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het in Almere is en dat Almere überhaupt bestaat. Maar ik gun het jou van harte, khoya.
Mijn familie is een mix, remember. Ene dag Shia-way andere dag Sunna-wayquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoelaat stoppen jullie met eten, 3 uur?
Met jullie bedoelde ik echt gewoon 'jullie' stromingvrij, gewoon jullie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
True true. Alleen best apart dat ze het niet in Rotterdam hebben.
[..]
Mijn familie is een mix, remember. Ene dag Shia-way andere dag Sunna-way
Ah die ''jullie''. Geen idee, ik werd alleen wakker voor het gebed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met jullie bedoelde ik echt gewoon 'jullie' stromingvrij, gewoon jullie.
That's the wayquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
True true. Alleen best apart dat ze het niet in Rotterdam hebben.
[..]
Mijn familie is een mix, remember. Ene dag Shia-way andere dag Sunna-way
Likewise, khoya, likewise.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:57 schreef rakotto het volgende:
Kol sana wo into tayebeenRamadan kareem ya awlaad.
[ afbeelding ]
Ga je windows excel eten? wat is macroquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:06 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ga voortaan salades eten met genoeg macro'sMijn maag trekt het warme eten niet na een lange tijd niets te hebben gegeten.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga je windows excel eten? wat is macro
I would if I couldquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ook aan de workout?quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I would if I could![]()
Macro's zijn eiwitten, koolhydraten en vetten.
Yupquote:
Okequote:Op donderdag 11 juli 2013 03:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I would if I could![]()
Macro's zijn eiwitten, koolhydraten en vetten.
Het is ideaal eigenlijk. Als je sport terwijl je een lange tijd niets hebt gegeten, spreekt je lichaam je vetcellen aan. Het is gewoon een kwestie van wennen.quote:
Het idd best lastigquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke
ik dacht ik ga veel eten enzo net..kon alleen water drinkentoen maar wat watermeloen geklaard.
Tuurlijk wel. Maar heb ook 3 glazen water gedronken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:31 schreef Che_ het volgende:
Jij gaat zwaar dorst krijgen. Of zat er geen suiker in?
En daarna je spieren toch? Dat is wel een nadeel eraan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is ideaal eigenlijk. Als je sport terwijl je een lange tijd niets hebt gegeten, spreekt je lichaam je vetcellen aan. Het is gewoon een kwestie van wennen.
Gister niet eens opgestaan dus kan niet veel erger zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar heb ook 3 glazen water gedronken.
Jij gaat zwaaar honger krijgen.
Al regent het vuurvonkjes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef fiskejet het volgende:
Ik vroeg me dus af, je mag niet eten en drinken. Maar als het nou echt warm is buiten, mag je dan ook geen water?
Jij hebt ook IF gedaan? Dacht dat het voor vrouwen niet aan te raden wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:36 schreef G.R.S. het volgende:
Trusten!
Ik zal in de middag een onderzoek hier neerplempen over Intermittent Fasting en trainen
Is goed te doen. Gewoon genoeg water drinken wanneer je wel eten en drinken mag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef fiskejet het volgende:
Ik vroeg me dus af, je mag niet eten en drinken. Maar als het nou echt warm is buiten, mag je dan ook geen water?
Blijf je niet onnodig buiten (in de zon).quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef fiskejet het volgende:
Ik zeg ook altijd ''bil sham's''.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf je niet onnodig buiten (in de zon).
'In de zon' is echt raar. Nederlands is raar.
Billen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd ''bil sham's''.
Kikkerbillen als fitaar.quote:
.. Tijdens de ramadan slaap ik wel iets langer ja. Maar dat komt ook doordat ik tussen iftar en suhoor nauwelijks kan slapen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef Arcadia het volgende:
Mijn zusje slaapt halverwege tot iftar.
ik kan ook nauwelijks slapen tussen de shor en ftar,ik blijf dan gewoon wakkerquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Emm16 het volgende:
[..]
.. Tijdens de ramadan slaap ik wel iets langer ja. Maar dat komt ook doordat ik tussen iftar en suhoor nauwelijks kan slapen.
Hehe, dat is wel slim ja, misschien ga ik dat ook eens een keer doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik kan ook nauwelijks slapen tussen de shor en ftar,ik blijf dan gewoon wakker,maar vandaag,na de shor kon ik niet slapen,dus ik maakte maar een wandeling om 4u 's ochtens
Ik zorg wel dat ik een paar liter binnenkrijg ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoel ook tijdens suhoor
Eerste dag? Is Nederland een dag later begonnen met het vasten?quote:
Nee, was ongesteld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Eerste dag? Is Nederland een dag later begonnen met het vasten?
Aaah okay. Dacht ff dat Nederland weer apart wou doen.quote:
Krijg je van zout juist geen dorst?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef Ambipur het volgende:
Je moet wat zout in je mond nemen en dat wegspoelen met water. Dat zorgt ervoor dat je lichaam vocht vasthoudt en het lichaam minder naar water verlangt.
Sahur tijd dus.
Haha ga je het echt maken?quote:
Ik was eerst van plan om alleen alle weekenden mee te doen maar het gaat nu best goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aaah okay. Dacht ff dat Nederland weer apart wou doen.
Ik maak soms van die kant en klare cake waar je alleen water bij moet doen, maar dat verknal ik ook altijdquote:
Het is allemaal moeilijker dan je denkt. Heel vaak staat er bij '100ml water bij X hoeveelheid meel'. Maar ik zie meteen al dat het niet genoeg kan zijn. Dan doe ik er extra water bij, VERPESTquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
'Skills': boodschappen doen, kunnen lezen en het recept volgen.
Was het maar zo makkelijk jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
'Skills': boodschappen doen, kunnen lezen en het recept volgen.
Of er staat theelepel, maar ja je hebt grote en kleine theelepels.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is allemaal moeilijker dan je denkt. Heel vaak staat er bij '100ml water bij X hoeveelheid meel'. Maar ik zie meteen al dat het niet genoeg kan zijn. Dan doe ik er extra water bij, VERPEST
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is allemaal moeilijker dan je denkt. Heel vaak staat er bij '100ml water bij X hoeveelheid meel'. Maar ik zie meteen al dat het niet genoeg kan zijn. Dan doe ik er extra water bij, VERPEST
Hahaha ik heb echt hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
2 dagen geleden nog geprobeerd pannenkoeken te maken, compleet mislukt
Dat is makkelijker dan een ei bakkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. Kan alleen shoarma maken.
Niet iedereen is zo getalenteerd als jij met cakes, taart en koek.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, n00bz.
Dit is echt een van de makkelijkste caken ooit. Ja je moet even alle ingredienten bij elkaar rapen maar that's it. Het maken van de cake is 10 minuten of zo.
Dit sowieso. Cake enzo is wel leuk en aardig maar echt koken ben ik chefquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik klaar je wel met koken, dus kom niet stoer doen.
Cake zonder suiker?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef Beach het volgende:
De echte truc is om iets lekkers te bakken zonder bergen suiker.
Wij, broeder, zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit sowieso. Cake enzo is wel leuk en aardig maar echt koken ben ik chef
Oke afgesproken. Niet huilen als ik win.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oke na de ramadan kookwedstrijdmeet.
K.O.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het feit dat er meer bekende mannelijke koks zijn dan vrouwelijke zegt genoeg toch.
Dat klopt, maar het zijn altijd de moeders die lekker kunnen koken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het feit dat er meer bekende mannelijke koks zijn dan vrouwelijke zegt genoeg toch.
Iedereen vindt dat van zijn/haar eigen moeder, dus dat is niet bepaald objectief.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het zijn altijd de moeders die lekker kunnen koken.
Liefquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben geen moslim en doe dan ook zeker niet mee aan de Ramadan, maar ik wil iedereen die wel mee doet enorm veel succes wensen. Ik vind het echt heel knap dat mensen het zo goed vol kunnen houden! Ook dat mag wel eens gezegd worden.
Dankjewel. Vandaag was een hele moeilijk dag voor mij. Ben blij als ik zo mag eten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben geen moslim en doe dan ook zeker niet mee aan de Ramadan, maar ik wil iedereen die wel mee doet enorm veel succes wensen. Ik vind het echt heel knap dat mensen het zo goed vol kunnen houden! Ook dat mag wel eens gezegd worden.
mag ik dan proevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oke na de ramadan kookwedstrijdmeet.
Ik heb daar ook zo'n hekel aan. Mijn opa weigert om zijn medicijnen tegen diabetici in te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef dotKoen het volgende:
Zorgen jullie dat opa's en oma's wel gewoon de nodige medicijnen blijven gebruiken? Altijd jammer om Ramadanslachtoffers te moeten opnemen
lol medicijnen tegen diabeticiquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo'n hekel aan. Mijn opa weigert om zijn medicijnen tegen diabetici in te nemen.
Zat drie kwartier geleden nog in mijn auto te scheuren om op tijd te zijn voor iftar, ga zo weer op pad naar de moskeequote:
Diabetes, ik weet. Soms typ ik te snel. Maar waarom doe je dit djako? Je haalt mij onder uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Che_ het volgende:
als ik nu een stoot in me buik krijg ga ik dood
[..]
lol medicijnen tegen diabetici
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Che_ het volgende:
als ik nu een stoot in me buik krijg ga ik dood
[..]
lol medicijnen tegen diabetici
Nee man, het idee is alleen grappig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Diabetes, ik weet. Soms typ ik te snel. Maar waarom doe je dit djako? Je haalt mij onder uit.
Ging mij om de spelfout, habibi. Zo wreed en gevoelloos ben ik ook weer niet.quote:
Het is jullie vergeven habibi. Het boeide me eigenlijk niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ging mij om de spelfout, habibi. Zo wreed en gevoelloos ben ik ook weer niet.
nou ja zegquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je al een stoot in je buik gekregen?
scheer je weg a ongelovigequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
Ben van de week aan spartacus begonnen, best bazige serie. Alleen kan het niet overdag kijken omdat het een verkapte pornofilm is
Vandaag telde je ramadan-dag voor mij dus.quote:
's Avonds ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
Ben van de week aan spartacus begonnen, best bazige serie. Alleen kan het niet overdag kijken omdat het een verkapte pornofilm is
Dan zou ik maar game of thrones gaan kijken. Tip van een broeder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
Pardon?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vandaag telde je ramadan-dag voor mij dus.
Nee hoor, waar slaat dat opquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Telt voor mij als extra dag, want je disst me enzo.
o dan is het je vergeven, is die moeite toch nog waard geweestquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee hoor, waar slaat dat opik toonde gewoon interesse!
Ik ben nog niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
o dan is het je vergeven, is die moeite toch nog waard geweest
Que?quote:
Dat is net spartacus alleen dan de mildere vorm van porn. Is weer een jaar wachten op een afleveringquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan zou ik maar game of thrones gaan kijken. Tip van een broeder.
Astagfirallahquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen.
Welke stroming is nog niet begonnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ligt aan de stroming die ik volg, doh!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was een grapje omdat sjiiet en alles.
En is het dezelfde? Turken doen het sneller.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zat drie kwartier geleden nog in mijn auto te scheuren om op tijd te zijn voor iftar, ga zo weer op pad naar de moskee![]()
Dit keer naar een Pakistaanse op verzoek van m'n beste maat die een Pako is, geen idee wat ik er van moet verwachten. Schijnt dat ze wel 20x de taraweh lezen maar I'll see.
Che en ik zijn beiden Soenniet, he'll drop you like a nasty habbit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik heb het bij Che________ gevonden~
Maakt me geen donder uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Che en ik zijn beiden Soenniet, he'll drop you like a nasty habbit.
Uhuhquote:
quote:12 jul 2013 @ 00:24:13
Klinkerbotsing Triggershot
Fuck Che_________________, give me some luvvvvv baby
Ze heeft overduidelijk Band of Brothers niet gekeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De smeerpijp wil gewoon tussen ons bro's komen.
Uh ja?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij denkt 's middags mag het niet en 's avonds wel?
Leg eens uitgebreid uit dan. Dan kan ik wat leren.quote:
Het is niet zo dat na iftar het opeens geoorloofd wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Leg eens uitgebreid uit dan. Dan kan ik wat leren.
Overigens je kijkt niet (althans ik) naar spartacus met de intentie om blote vrouwen e.d. te zien, dat begrijp je neem ik aan?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TR gemacht, zomaar plaats je mn dm hier. Bah soennies
Ik ga echt niet leren van een sjiiet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat me ik ben labielkan ambi nog iets van leren.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat me ik ben labielkan ambi nog iets van leren.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga echt niet leren van een sjiiet.
Mijn plek van labiel zijn geef ik aan niemand.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was grapje #2 deze avond, jij staat op nummer één hoor
doe komt vrij normaal overquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn plek van labiel zijn geef ik aan niemand.![]()
Ik deel die met Ayca.
Daar zorgen alevietjes altijd voorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe komt vrij normaal over
Help wat is dit voor desillusie
Pako's doen het 18xquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
En is het dezelfde? Turken doen het sneller.Hier doen we het 8x na de isha.
Ik volg Diyanet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 04:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.risallah.com/islam/gebedstijden.php#eindhoven
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 04:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
o lekker voor de makkelijkste manier kiezen he
Ja dat verbaasde mij dus ook gisteren....Turkse vriend zei dat Fadjr 04.00u is bij hun.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan zou ik maar game of thrones gaan kijken. Tip van een broeder.
18x bidden alsin: 18x opnieuw 4x rekaat of 3x4 en 1x2 rekaat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Pako's doen het 18xBen nu pas thuis
Iedereen keek mij ook aan van "Bhaisaab, wat doet deze mocro hier?"
Het is maar hoe je het uitrekent. Ik ga uit van 12 graden zon onder de horizon. Zij gaan dan uit van 10 graden zon onder de horizon wat heel goed kan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ja dat verbaasde mij dus ook gisteren....Turkse vriend zei dat Fadjr 04.00u is bij hun.
Ken toch nie.....
Ik vind het verschil van bijna een uur toch wel heel groot?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het uitrekent. Ik ga uit van 12 graden zon onder de horizon. Zij gaan dan uit van 10 graden zon onder de horizon wat heel goed kan.
Met een uurtje zijn ze hier klaar. Half 12 tot half 1.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
Tot hoelaat hebben jullie gebeden gister?
Doen ze snel dan...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:17 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Met een uurtje zijn ze hier klaar. Half 12 tot half 1.
Nederland ligt ook heel hoog op de aarde (de aarde is een bol, dus Nederland ontvangt zonlicht met een grote hoek), daardoor worden schemeringen langer. De astronomische schemering begint bijvoorbeeld in Nederland rond deze tijden gewoon niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik vind het verschil van bijna een uur toch wel heel groot?
Weet ik niet, want ik heb niet gebeden in de moskee. Dat is mij te laat als je de volgende dag weer vroeg uit je nest moet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Isha' + 8x2 Taraweh. Hoe laat bij jou dan?
Hmmmz oke. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nederland ligt ook heel hoog op de aarde (de aarde is een bol, dus Nederland ontvangt zonlicht met een grote hoek), daardoor worden schemeringen langer. De astronomische schemering begint bijvoorbeeld in Nederland rond deze tijden gewoon niet.
Sinds de Ramadan slaap ik 's nachts max 5 uren....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet ik niet, want ik heb niet gebeden in de moskee. Dat is mij te laat als je de volgende dag weer vroeg uit je nest moet.
alles tranquiloquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:35 schreef expans het volgende:
Marokkanen/Arabieren bidden imo echt sloom (weet ik nog van die ene keer bij de Marokkaanse moskee). Toen een stel bekenden bij de Turkse moskee gingen bidden noemden ze het een cardio sessie
Somaliers bidden pas langzaam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:35 schreef expans het volgende:
Marokkanen/Arabieren bidden imo echt sloom (weet ik nog van die ene keer bij de Marokkaanse moskee). Toen een stel bekenden bij de Turkse moskee gingen bidden noemden ze het een cardio sessie
Vandaag meer honger om de een of andere reden, dunno why.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
alles tranquilo
[/quot[quote]Op vrijdag 12 juli 2013 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
alles tranquilo
Soms vind ik dat wij Turken ook best langzaam zijn, maar dat komt dan door de aanwezige imam.quote:
Ik heb eerder last van slaap op dergelijke momenten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:44 schreef expans het volgende:
[..]
Soms vind ik dat wij Turken ook best langzaam zijn, maar dat komt dan door de aanwezige imam.
Bij de een weet je gewoon dat je last gaat krijgen van je benen omdat die extra sloom moet reciteren :p.
Ik van concentratieverlies, dan ga ik altijd afdwalen in m'n gedachten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van slaap op dergelijke momenten.
Haha, 1 minuut 3 van het filmpje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:46 schreef expans het volgende:
[..]
Ik van concentratieverlies, dan ga ik altijd afdwalen in m'n gedachten.
Ik vind het sowieso best irritant om te bidden in de moskee, te benauwd, te weinig wind/airco, mensen (meestal arabs, no offence) die harder schreeuwen dan de imam zelf.
Die beginner mistakes, vVroeger wel eens gehad als kind met bayram/eid, hoor je iedereen zo z'n lach inhouden en half grinniken. Oops.quote:
Moest echt lachenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HAHHAHAH. Dat kan niet echt zijn omg...
Die imam verdient zeker klappen! Dit slaat toch nergens op....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef Mathemaat het volgende:
Deze hoort hier thuis.
Voor de niet-Turkssprekende de cemaat heeft de imam in elkaar geslagen, omdat hij te snel bad.
Oh jaaaaaaa, jet imam.... Deze is heel oud of niet? 12 jaar terug of wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef Mathemaat het volgende:
Deze hoort hier thuis.
Voor de niet-Turkssprekende de cemaat heeft de imam in elkaar geslagen, omdat hij te snel bad.
De imam is zo hard aan het bidden, omdat hij vermoedt klappen te krijgen van de gemeenschapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Die imam verdient zeker klappen! Dit slaat toch nergens op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |