Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:
Ik had het echt niet door.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn post tactisch gepost.
Wedstrijd afkijken en erna etenquote:
Haha die doelpunt kwam totaal onverwacht vond ik. Hopelijk houden ze het vol!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yesh. Wedstrijd is nu gewoon veel belangrijker. Dit is veel spannender dan toen het 0-0 stond
Dat gaat heel lastig worden. Ze maken teveel van die kleine foutjes die ze misschien de kop gaan kosten. Maar 1 doelpunt er bij maakt het al wat makkelijk om de komende 45 minuten vol te houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha die doelpunt kwam totaal onverwacht vond ik. Hopelijk houden ze het vol!
Okee mooi! Al Jazeera Sport doet het de laatste tijd vreemd op de Dreambox hier dus kan er nog naar kijken gelukkig.quote:
Klopt inderdaad. Als ze maar minimaal gelijkspel kunnen houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat gaat heel lastig worden. Ze maken teveel van die kleine foutjes die ze misschien de kop gaan kosten. Maar 1 doelpunt er bij maakt het al wat makkelijk om de komende 45 minuten vol te houden.
Ik ben van plan krachttraining/boksen een uur voor iftaar te doen anders word het, denk ik, mij te moeilijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef hezdunnah het volgende:
hoe doen jullie dat met sport en niet eten
wat is iftaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben van plan krachttraining/boksen een uur voor iftaar te doen anders word het, denk ik, mij te moeilijk.
ok lastig met sporten, je prestaties zullen er wel onder lijdenquote:
Ben net terug van de sportschool, mag over een uur eten en drinken dus no problemo. Voortaan uur voor de iftar gaan maar wil de eerste iftar niet missenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef hezdunnah het volgende:
hoe doen jullie dat met sport en niet eten
das toch kut, hoe heb je dan energie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben net terug van de sportschool, mag over een uur eten en drinken dus no problemo. Voortaan uur voor de iftar gaan maar wil de eerste iftar niet missen.
Uurtje niks intensiefs doen voldoet prima.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
das toch kut, hoe heb je dan energie?
Ik heb nog een goede stream van Al-jazeera als je wiltquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Okee mooi! Al Jazeera Sport doet het de laatste tijd vreemd op de Dreambox hier dus kan er nog naar kijken gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Als ze maar minimaal gelijkspel kunnen houden.
و بعد شوي تشريب![]()
oo wat doe je dan in de gym? kletsen met de rest?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Uurtje niks intensiefs doen voldoet prima.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb nog een goede stream van Al-jazeera als je wiltBoh, heerlijk! Shokran habibi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
.![]()
Arabisch voetbal zonder Arabisch commentaar is geen Arabisch voetbal.
Het uurtje tussen thuiskomst van de gym en wachten tot het vasten breken had ik het over. In de gym doe ik gewoon de oefeningen volgens mijn schema.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo wat doe je dan in de gym? kletsen met de rest?
oo ok. ik zou dan naar de tering gaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het uurtje tussen thuiskomst van de gym en wachten tot het vasten breken had ik het over. In de gym doe ik gewoon de oefeningen volgens mijn schema.
Ik heb ook stekende kop- en spierpijn, maar wil de eerste avond met het gezin niet missen. Vanaf morgen uurtje voor het breken trainen in de gym, daar het vasten breken met dadels en shake en thuiskomen voor een heerlijke maaltijdquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo ok. ik zou dan naar de tering gaan
ok succesquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook stekende kop- en spierpijn, maar wil de eerste avond met het gezin niet missen. Vanaf morgen uurtje voor het breken trainen in de gym, daar het vasten breken met dadels en shake en thuiskomen voor een heerlijke maaltijd.
ja lol heb niet verder nu. vroeg me af want leek me dat je toch wel wat energie voor en na het trainen nodig hebtquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dank je wel man! Als je vragen hebt moet je ze gewoon stellen.
Ben je aan het bodybuilden ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook stekende kop- en spierpijn, maar wil de eerste avond met het gezin niet missen. Vanaf morgen uurtje voor het breken trainen in de gym, daar het vasten breken met dadels en shake en thuiskomen voor een heerlijke maaltijd.
Het was dat, of gezamenlijk met Karim en Mo karatelessen volgen in het buurthuis hier.quote:
Neem alleen shakes. Gebruik zelf Whey Perfection van de B&F-shop. Waag mij voorlopig niet aan creatine.quote:
Je zal geen koude pizza eten, prima tijdstip.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe laat is iftar vandaag? Mijn pizza komt om 10 uhr..
Voor mij geen probleem, ik kan gelijk beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je zal geen koude pizza eten, prima tijdstip.
Haten op hariraquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ous je gaat je maag toch niet vullen met shakes?
Net als mensen die soep eten voor hun maaltijd.
Sorry abi.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Haten op harira
Je begeeft je op zwaar glad ijs.
Wilde zometeen nog naar de Simit Sarayi fietsen om wat te halen, maar jij demotiveert mij gewoon om vanavond Turks naar binnen te werken.quote:
Simit Sarayi is dan ook niet geschikt voor iftar...het is meer iets voor sahur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wilde zometeen nog naar de Simit Sarayi fietsen om wat te halen, maar jij demotiveert mij gewoon om vanavond Turks naar binnen te werken.
Soms show ik gewoon mijn temperament, net als ieder ander volk aan de Middellandse Zee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ous is daar te lief voor. Oussie gebruikt geweld alleeen wanneer het echt nodig is.
Niet dan, Oussie?
Nietus, jij niet. Jij bent een knuffelmarokkaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Soms show ik gewoon mijn temperament, net als ieder ander volk aan de Middellandse Zee.
Daarom juist wilde ik er naar iftar heen fietsen, ablacim.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Simit Sarayi is dan ook niet geschikt voor iftar...het is meer iets voor sahur.
Ik kan ook niks goed doen he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom juist wilde ik er naar iftar heen fietsen, ablacim.
Ik ga gewoon weer voor de Marokkaanse bakker vanavond, is goed met jou.
Ik wil juist van die imago af. Niemand neemt mij zo serieus als ik boos ben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nietus, jij niet. Jij bent een knuffelmarokkaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef o.us2.0 het volgende:
In ieder geval alvas teen prettige maaltijd gewenst allen.
Ik eet nog wat later dan iedereen denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gaan jullie nog steeds eerst die wedstrijd afkijken en daarna pas eten?
B'saha khooya.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef o.us2.0 het volgende:
In ieder geval alvas teen prettige maaltijd gewenst allen.
Op dit soort momenten vind ik het echt jammer dat er geen 24/7 gym in Rotterdam is (of er moet eentje zijn die ergens verstopt zit want ik heb zoveel research gedaanquote:
Vrouwen en zelfs je eigen kinderen slaan mag niet meer in NL dus dan maar zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Echt iedereen gaat naar de gym wat is dit.
Ous was met jou?! Ik zie een kant van jou die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik begin bang te worden....quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen en zelfs je eigen kinderen slaan mag niet meer in NL dus dan maar zo.
Komt door het trainen. Ik lijk lief op het internet en ik lijk heel popijopi op FB maar eigenlijk ben ik gewoon zo'n froeze moker met weinig vrienden. Daarom zit ik op FOK!.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ous was met jou?! Ik zie een kant van jou die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik begin bang te worden....
Je hebt mij op facebook en dat is alles wat je nodig hebt in het leven!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Komt door het trainen. Ik lijk lief op het internet en ik lijk heel popijopi op FB maar eigenlijk ben ik gewoon zo'n froeze moker met weinig vrienden. Daarom zit ik op FOK!.
Nee hoor. Zonder eten en drinken ga je gewoon doodquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt mij op facebook en dat is alles wat je nodig hebt in het leven!
Almere: 365 dagen, 24 uur, hamam, douche, boksen, ruimte voor vrouwen apart, TV in cardio apparaten, gratis eet- en trainschema''s voor 20 eu. Come at me!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten vind ik het echt jammer dat er geen 24/7 gym in Rotterdam is (of er moet eentje zijn die ergens verstopt zit want ik heb zoveel research gedaan). Zou ideaal zijn met de Ramadan.
Je hebt ze in Amsterdam, Den Haag, Utrecht en zelfs in bloody Zoetermeer en Almere. Maar niet in Rotterdam!
quote:
Het is alleen jammer dat almere een ekte vieze pauperstad is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Almere: 365 dagen, 24 uur, hamam, douche, boksen, ruimte voor vrouwen apart, TV in cardio apparaten, gratis eet- en trainschema''s voor 20 eu. Come at me!
Klopt. Vroegâh was het beter. Den Haag is trouwens wel leuk en gezelligquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat almere een ekte vieze pauperstad is.
Hoelaat stoppen jullie met eten, 3 uur?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Almere: 365 dagen, 24 uur, hamam, douche, boksen, ruimte voor vrouwen apart, TV in cardio apparaten, gratis eet- en trainschema''s voor 20 eu. Come at me!
[..]
Alleen jammer dat het in Almere is en dat Almere überhaupt bestaat. Maar ik gun het jou van harte, khoya.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[..]
True true. Alleen best apart dat ze het niet in Rotterdam hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het in Almere is en dat Almere überhaupt bestaat. Maar ik gun het jou van harte, khoya.
Mijn familie is een mix, remember. Ene dag Shia-way andere dag Sunna-wayquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoelaat stoppen jullie met eten, 3 uur?
Met jullie bedoelde ik echt gewoon 'jullie' stromingvrij, gewoon jullie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
True true. Alleen best apart dat ze het niet in Rotterdam hebben.
[..]
Mijn familie is een mix, remember. Ene dag Shia-way andere dag Sunna-way
Ah die ''jullie''. Geen idee, ik werd alleen wakker voor het gebed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met jullie bedoelde ik echt gewoon 'jullie' stromingvrij, gewoon jullie.
That's the wayquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
True true. Alleen best apart dat ze het niet in Rotterdam hebben.
[..]
Mijn familie is een mix, remember. Ene dag Shia-way andere dag Sunna-way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |