Likewise, khoya, likewise.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:57 schreef rakotto het volgende:
Kol sana wo into tayebeenRamadan kareem ya awlaad.
[ afbeelding ]
Ga je windows excel eten? wat is macroquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:06 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ga voortaan salades eten met genoeg macro'sMijn maag trekt het warme eten niet na een lange tijd niets te hebben gegeten.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga je windows excel eten? wat is macro
I would if I couldquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ook aan de workout?quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I would if I could![]()
Macro's zijn eiwitten, koolhydraten en vetten.
Yupquote:
Okequote:Op donderdag 11 juli 2013 03:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I would if I could![]()
Macro's zijn eiwitten, koolhydraten en vetten.
Het is ideaal eigenlijk. Als je sport terwijl je een lange tijd niets hebt gegeten, spreekt je lichaam je vetcellen aan. Het is gewoon een kwestie van wennen.quote:
Het idd best lastigquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke
ik dacht ik ga veel eten enzo net..kon alleen water drinkentoen maar wat watermeloen geklaard.
Tuurlijk wel. Maar heb ook 3 glazen water gedronken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:31 schreef Che_ het volgende:
Jij gaat zwaar dorst krijgen. Of zat er geen suiker in?
En daarna je spieren toch? Dat is wel een nadeel eraan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is ideaal eigenlijk. Als je sport terwijl je een lange tijd niets hebt gegeten, spreekt je lichaam je vetcellen aan. Het is gewoon een kwestie van wennen.
Gister niet eens opgestaan dus kan niet veel erger zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar heb ook 3 glazen water gedronken.
Jij gaat zwaaar honger krijgen.
Al regent het vuurvonkjes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef fiskejet het volgende:
Ik vroeg me dus af, je mag niet eten en drinken. Maar als het nou echt warm is buiten, mag je dan ook geen water?
Jij hebt ook IF gedaan? Dacht dat het voor vrouwen niet aan te raden wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:36 schreef G.R.S. het volgende:
Trusten!
Ik zal in de middag een onderzoek hier neerplempen over Intermittent Fasting en trainen
Is goed te doen. Gewoon genoeg water drinken wanneer je wel eten en drinken mag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef fiskejet het volgende:
Ik vroeg me dus af, je mag niet eten en drinken. Maar als het nou echt warm is buiten, mag je dan ook geen water?
Blijf je niet onnodig buiten (in de zon).quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef fiskejet het volgende:
Ik zeg ook altijd ''bil sham's''.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf je niet onnodig buiten (in de zon).
'In de zon' is echt raar. Nederlands is raar.
Billen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd ''bil sham's''.
Kikkerbillen als fitaar.quote:
.. Tijdens de ramadan slaap ik wel iets langer ja. Maar dat komt ook doordat ik tussen iftar en suhoor nauwelijks kan slapen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef Arcadia het volgende:
Mijn zusje slaapt halverwege tot iftar.
ik kan ook nauwelijks slapen tussen de shor en ftar,ik blijf dan gewoon wakkerquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Emm16 het volgende:
[..]
.. Tijdens de ramadan slaap ik wel iets langer ja. Maar dat komt ook doordat ik tussen iftar en suhoor nauwelijks kan slapen.
Hehe, dat is wel slim ja, misschien ga ik dat ook eens een keer doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik kan ook nauwelijks slapen tussen de shor en ftar,ik blijf dan gewoon wakker,maar vandaag,na de shor kon ik niet slapen,dus ik maakte maar een wandeling om 4u 's ochtens
Ik zorg wel dat ik een paar liter binnenkrijg ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoel ook tijdens suhoor
Eerste dag? Is Nederland een dag later begonnen met het vasten?quote:
Nee, was ongesteld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Eerste dag? Is Nederland een dag later begonnen met het vasten?
Aaah okay. Dacht ff dat Nederland weer apart wou doen.quote:
Krijg je van zout juist geen dorst?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef Ambipur het volgende:
Je moet wat zout in je mond nemen en dat wegspoelen met water. Dat zorgt ervoor dat je lichaam vocht vasthoudt en het lichaam minder naar water verlangt.
Sahur tijd dus.
Haha ga je het echt maken?quote:
Ik was eerst van plan om alleen alle weekenden mee te doen maar het gaat nu best goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aaah okay. Dacht ff dat Nederland weer apart wou doen.
Ik maak soms van die kant en klare cake waar je alleen water bij moet doen, maar dat verknal ik ook altijdquote:
Het is allemaal moeilijker dan je denkt. Heel vaak staat er bij '100ml water bij X hoeveelheid meel'. Maar ik zie meteen al dat het niet genoeg kan zijn. Dan doe ik er extra water bij, VERPESTquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
'Skills': boodschappen doen, kunnen lezen en het recept volgen.
Was het maar zo makkelijk jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
'Skills': boodschappen doen, kunnen lezen en het recept volgen.
Of er staat theelepel, maar ja je hebt grote en kleine theelepels.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is allemaal moeilijker dan je denkt. Heel vaak staat er bij '100ml water bij X hoeveelheid meel'. Maar ik zie meteen al dat het niet genoeg kan zijn. Dan doe ik er extra water bij, VERPEST
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is allemaal moeilijker dan je denkt. Heel vaak staat er bij '100ml water bij X hoeveelheid meel'. Maar ik zie meteen al dat het niet genoeg kan zijn. Dan doe ik er extra water bij, VERPEST
Hahaha ik heb echt hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
2 dagen geleden nog geprobeerd pannenkoeken te maken, compleet mislukt
Dat is makkelijker dan een ei bakkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. Kan alleen shoarma maken.
Niet iedereen is zo getalenteerd als jij met cakes, taart en koek.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, n00bz.
Dit is echt een van de makkelijkste caken ooit. Ja je moet even alle ingredienten bij elkaar rapen maar that's it. Het maken van de cake is 10 minuten of zo.
Dit sowieso. Cake enzo is wel leuk en aardig maar echt koken ben ik chefquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik klaar je wel met koken, dus kom niet stoer doen.
Cake zonder suiker?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef Beach het volgende:
De echte truc is om iets lekkers te bakken zonder bergen suiker.
Wij, broeder, zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit sowieso. Cake enzo is wel leuk en aardig maar echt koken ben ik chef
Oke afgesproken. Niet huilen als ik win.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oke na de ramadan kookwedstrijdmeet.
K.O.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het feit dat er meer bekende mannelijke koks zijn dan vrouwelijke zegt genoeg toch.
Dat klopt, maar het zijn altijd de moeders die lekker kunnen koken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het feit dat er meer bekende mannelijke koks zijn dan vrouwelijke zegt genoeg toch.
Iedereen vindt dat van zijn/haar eigen moeder, dus dat is niet bepaald objectief.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het zijn altijd de moeders die lekker kunnen koken.
Liefquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben geen moslim en doe dan ook zeker niet mee aan de Ramadan, maar ik wil iedereen die wel mee doet enorm veel succes wensen. Ik vind het echt heel knap dat mensen het zo goed vol kunnen houden! Ook dat mag wel eens gezegd worden.
Dankjewel. Vandaag was een hele moeilijk dag voor mij. Ben blij als ik zo mag eten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben geen moslim en doe dan ook zeker niet mee aan de Ramadan, maar ik wil iedereen die wel mee doet enorm veel succes wensen. Ik vind het echt heel knap dat mensen het zo goed vol kunnen houden! Ook dat mag wel eens gezegd worden.
mag ik dan proevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oke na de ramadan kookwedstrijdmeet.
Ik heb daar ook zo'n hekel aan. Mijn opa weigert om zijn medicijnen tegen diabetici in te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef dotKoen het volgende:
Zorgen jullie dat opa's en oma's wel gewoon de nodige medicijnen blijven gebruiken? Altijd jammer om Ramadanslachtoffers te moeten opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |