Wij, broeder, zijn zeldzaam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit sowieso. Cake enzo is wel leuk en aardig maar echt koken ben ik chef
Oke afgesproken. Niet huilen als ik win.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oke na de ramadan kookwedstrijdmeet.
K.O.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het feit dat er meer bekende mannelijke koks zijn dan vrouwelijke zegt genoeg toch.
Dat klopt, maar het zijn altijd de moeders die lekker kunnen koken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het feit dat er meer bekende mannelijke koks zijn dan vrouwelijke zegt genoeg toch.
Iedereen vindt dat van zijn/haar eigen moeder, dus dat is niet bepaald objectief.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het zijn altijd de moeders die lekker kunnen koken.
Liefquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben geen moslim en doe dan ook zeker niet mee aan de Ramadan, maar ik wil iedereen die wel mee doet enorm veel succes wensen. Ik vind het echt heel knap dat mensen het zo goed vol kunnen houden! Ook dat mag wel eens gezegd worden.
Dankjewel. Vandaag was een hele moeilijk dag voor mij. Ben blij als ik zo mag eten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben geen moslim en doe dan ook zeker niet mee aan de Ramadan, maar ik wil iedereen die wel mee doet enorm veel succes wensen. Ik vind het echt heel knap dat mensen het zo goed vol kunnen houden! Ook dat mag wel eens gezegd worden.
mag ik dan proevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Oke na de ramadan kookwedstrijdmeet.
Ik heb daar ook zo'n hekel aan. Mijn opa weigert om zijn medicijnen tegen diabetici in te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef dotKoen het volgende:
Zorgen jullie dat opa's en oma's wel gewoon de nodige medicijnen blijven gebruiken? Altijd jammer om Ramadanslachtoffers te moeten opnemen
lol medicijnen tegen diabeticiquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo'n hekel aan. Mijn opa weigert om zijn medicijnen tegen diabetici in te nemen.
Zat drie kwartier geleden nog in mijn auto te scheuren om op tijd te zijn voor iftar, ga zo weer op pad naar de moskeequote:
Diabetes, ik weet. Soms typ ik te snel. Maar waarom doe je dit djako? Je haalt mij onder uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Che_ het volgende:
als ik nu een stoot in me buik krijg ga ik dood
[..]
lol medicijnen tegen diabetici
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Che_ het volgende:
als ik nu een stoot in me buik krijg ga ik dood
[..]
lol medicijnen tegen diabetici
Nee man, het idee is alleen grappig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Diabetes, ik weet. Soms typ ik te snel. Maar waarom doe je dit djako? Je haalt mij onder uit.
Ging mij om de spelfout, habibi. Zo wreed en gevoelloos ben ik ook weer niet.quote:
Het is jullie vergeven habibi. Het boeide me eigenlijk niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ging mij om de spelfout, habibi. Zo wreed en gevoelloos ben ik ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |