SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topicBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Misschien logistiek onhandig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Waarom mogen ze eigenlijk niet meer zonder helm de slotklim op??
Voor als ze onderuit worden gehaald door meerenners.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Waarom mogen ze eigenlijk niet meer zonder helm de slotklim op??
Stel dat er nog een Cavendish rondrijdt of zo met weinig richtingsgevoel en losse schouders...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor als ze onderuit worden gehaald door meerenners.
Die helmplicht was mede het gevolg van de van van Kivilev in 2003 en in 2004 kwamen ze ook op beklimmingen al met helm aan. Bekijk die sprint tussen Armstrong en Klöden bijvoorbeeld maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef Redefine het volgende: [..] Bij een bergop finish mocht dat lange tijd nog.
Die stapte gewoon af zodra die de brug van St. Nazaire zag.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat haar van Van Hummel is een beetje een ultieme poging om een krullenbol te voorkomen
Ach, de soap Contador - Armstrong maakte veel goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:06 schreef Redefine het volgende:
Tsja 2009 was het jaar, dat we het moesten doen met de 8e plaatsen van Albert Timmer als hoogtepunt.
Die was altijd de bus chauffeur van de grote groepquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:07 schreef reddevil1408 het volgende:
Abdoesjaparov......die stapte voor het viaduct al af.
Ik heb toen zelfs een skill shirt gekocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hummeltje was toen een cultheld in Nederland
Ik doelde op de Nederlanders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, de soap Contador - Armstrong maakte veel goed.
Ja dat begreep ikquote:
Tijntje moet wel zijn eigen niveau bewaren hèquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Een item over SRM aankondigen en dan maakt Tijntje een item over alles behalve SRM.
Een quoten dan maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Adriaan wint morgen gooi ik mn laptop uit het raam.
Dan weet jij niet dat het eigenlijk Tony Adriaan Martin is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Adriaan wint morgen gooi ik mn laptop uit het raam.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wel "gedopeerd" met dos calvados.
Gelukkig wint Chris 'Bassie' Froome.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weet jij niet dat het eigenlijk Tony Adriaan Martin is.
Je hebt die van zondag duidelijk niet gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef Pffrrt het volgende:
Gelukkig het is afgelopen, de langzaamste aflevering ooit Pfffrrt
Die haalde Parijs wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:07 schreef reddevil1408 het volgende:
Abdoesjaparov......die stapte voor het viaduct al af.
Mocht Mart dat zeggen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Laat ons........ ik durf het niet te zeggen, blij zijn!"
Mart
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die haalde Parijs wel.
Kijk hier eens naar de resultaten in de grote rondes:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaan_Kirsipuu
Gregorz Adrianusz Kwiatkowski.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig wint Chris 'Bassie' Froome.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Een item over SRM aankondigen en dan maakt Tijntje een item over alles behalve SRM.
Meer vallen het op.twitter:erbenwennemars twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:07:38@hendriksmj voorbeelden van argos wetenschapper heeft niks met srm te maken. Srm is wattage en voorbeelden gingen over hoogte en positie reageer retweet
Is de crisis opgelost?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef rubbereend het volgende:
omg, er zit misschien olie onder de zee en Nederland doet al alsof het schip met goud binnen is
Zelfde als met Belkin toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef rubbereend het volgende:
omg, er zit misschien olie onder de zee en Nederland doet al alsof het schip met goud binnen is
we worden allemaal sjeiksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef rubbereend het volgende:
En je vond die van zondag serieus niet nog trager dan deze?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Pffrrt het volgende:
Redefine, ik kijk alle afleveringen, desnoods in de herhaling, vanaf a.s. vrijdag ga ik het pas missen, dan zitten we met z'n allen in Frankrijk
Leave Tijntje alonequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]Meer vallen het op.twitter:erbenwennemars twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:07:38@hendriksmj voorbeelden van argos wetenschapper heeft niks met srm te maken. Srm is wattage en voorbeelden gingen over hoogte en positie reageer retweet
En viel er ook een keer op legendarische wijze.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Abdou won zelfs een keer op de Champs.
Nou en!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik vind dat ook niet btw, meer een aantal in het Belkin-topique.
hebben die olie gevonden?quote:
Nee. Wel wifi.quote:
Fietsen die?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef Pffrrt het volgende:
Want net als Zalm en Bos zal Dijsselbloem de Nederlander uitknijpen en ons decimeren tot minimale Belastingbetalers die onder de Balkenende-norm moeten blijven, behalve zichzelf
Hondoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Argos zit toch in olie, die kunnen straks een derde duitse sprinter betalen.
Von Hoemel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Ciolek er bij, dan is het compleet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Van Hummel terughalen. Hem voor Cavendish gooien is toch minder zonde dan Veelers opofferen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Zal Mart ook kunnen zingen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zozo na een walgelijk optreden van Dries Roelvink nu lekker zuipen met Mart
Die film dr voor is geniaal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo, even nieuwsuur op en dan naar de avondetappe.
Thijs heeft het gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal het gaan over Cavendish die in de zeik is gezet?
zou het een positief plasje zijn geweest?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal het gaan over Cavendish die in de zeik is gezet?
Die heeft Plasterk zijn voicerecorder al ingepikt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavendish houdt niet van de norm van Plasterk.
Zei Boogerd het of was het een ander? Had ik denk ik net even gemist.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
Volgens Thijs hadden de laatste renners voordeel, bij Tour du Jour was het andersom.
dirk hofman?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Thijs Zonneveld, dat is de man die allerlei caravans beheert en verhuurt langs de kust van Bretagne.
Ik heb inmiddels alle vormen van ranzigheid wel afgeveegd of opgeruimd, maar kots en kwijl tijdens het eten trek ik niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het gelukkig nietWas net even met iets anders bezig.
Ik ook niet. Rare kaak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij? Ik vind haar nou niet zo lekker.
Net een kerel met dat kakementje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen, de stouterd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom mag Boogie nooit meer bij de Nos komen ?
Die heeft gespoten...dat mag niet van Mart.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom mag Boogie nooit meer bij de Nos komen ?
Inderdaad... ben ik de enige die meteen denkt testosteronhoofdquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
goed lichaam, niet zo knap,neequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Mart spuit ook toch? In Ria.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft gespoten...dat mag niet van Mart.
Mart spuit anders zelf ook op zn oud Schaats collega.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft gespoten...dat mag niet van Mart.
Je bent in de war met Gonnie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Redefine het volgende:
Is zij een verlaat Oost-Duits experiment?
Politiek correct etc etcquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
Waarom besteden we aandacht aan de vrouwenvarianten van welke sport dan ook. Het gaat er toch om dat je kwalitatief het beste wilt zien.
Nou, als ik naar die kaak en bijna baardgroei kijkquote:
idd, all for tvquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Herman Ram die glashard zat te liegen bij een reportage over dopingcontroles.
Wat wie waar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Herman Ram die glashard zat te liegen bij een reportage over dopingcontroles.
Ik mis Muravyev in die lijst.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:31 schreef Redefine het volgende:
L'Equipe die Andy als uitdager van Froome zietMocht Ray K soms zijn eerste stukje voor L'Equipe schrijven...
Tom Veelers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis Muravyev in die lijst.
Was een reportage van Zembla ofzo. Daar werden een aantal controleurs gevolgd. Ram bleef beweren dat de bezochte sporters in die reportage niet op de hoogte waren van die controle, maar de sporters vertelden dat ze van te voren werden gebeld. Uiteindelijk gaf Ram dit ook toe (na 600x liegen).quote:
Hoe moeilijker de naam, des te vaker hij het goed doet. Rein uitgezonderd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
Mart spreekt Kwiatkowski gewoon goed uit.
Hehe wat een idioot. Zegt genoeg...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Was een reportage van Zembla ofzo. Daar werden een aantal controleurs gevolgd. Ram bleef beweren dat de bezochte sporters in die reportage niet op de hoogte waren van die controle, maar de sporters vertelden dat ze van te voren werden gebeld. Uiteindelijk gaf Ram dit ook toe (na 600x liegen).
Lers Bok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe moeilijker de naam, des te vaker hij het goed doet. Rein uitgezonderd.
Mart mag ALLES zeggen he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
''Froome is een buitenklasser''
Mag Mart dat zeggen? Nee, dat mag hij niet zeggen.
Ja, dat mag hij wel zeggen WANT hij is DeMart. En jij niet, en hij wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
''Froome is een buitenklasser''
Mag Mart dat zeggen? Nee, dat mag hij niet zeggen.
Martin en Sagan spreekt hij negen van de tien keer op zijn Frans uitquote:
Dat is het beste aan de Tour. Camerawerk is zoveel keer beter dan in de Giro en vooral Vuelta.quote:
Mensen met een duistere kant mogen niet de hemel in worden geprezen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, dat mag hij wel zeggen WANT hij is DeMart. En jij niet, en hij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thijsquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Froome als mager scharminkel die bijna aan de tijd komt van een Duitse beer als Martin ... in Vive le Velo werden er nog wat vragen over gesteld, al ging dat ook niet van harte, hoe zou dat nu zijn?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ajacied422, die kent u niet.tong80, die kent u niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het verschil in het snel laten zien van de uitslag is zelfs nog groterquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is het beste aan de Tour. Camerawerk is zoveel keer beter dan in de Giro en vooral Vuelta.
En dan heeft hij nog een keer vol in de remmen gemoeten omdat een auto hem afsneed.quote:
Ja klopt net met Froome hoe ze dat deden met die Kerk/Kasteel zag er famtastisch uitlquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is het beste aan de Tour. Camerawerk is zoveel keer beter dan in de Giro en vooral Vuelta.
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef reddevil1408 het volgende:
Mart doet weer eens alsof Limburg een belastingvrije staat is in het verre oosten.
Dat is ook pas sinds dit jaar volgens mij, dat ze zo snel zoveel namen hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het verschil in het snel laten zien van de uitslag is zelfs nog groterNou ja, ten opzichte van de Giro dan. In de Vuelta kunnen ze dat weer wel.
Echt een verrassing is het niet. Maar na vandaag is het nog steeds 5-3 in het voordeel van Piti.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Valverde verliest van Mollema, internationaal een verrassing!"
Eh nee, Mart, over het algemeen rijdt Mollema sowieso betere tijdritten dan Valverde.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam gaat Contador even slopen
Bij de Vuelta zijn ze juist snel. Vooral met de verwerking van het algemeen klassement. En dan ook gelijk de top twintig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is ook pas sinds dit jaar volgens mij, dat ze zo snel zoveel namen hebben.
Maar goed, ik heb ook wel eens een Spaans wedstrijdje gezien waar de top 10 uitslag live binnenkwam op het scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |