Ik mis Muravyev in die lijst.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:31 schreef Redefine het volgende:
L'Equipe die Andy als uitdager van Froome zietMocht Ray K soms zijn eerste stukje voor L'Equipe schrijven...
Tom Veelers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis Muravyev in die lijst.
Was een reportage van Zembla ofzo. Daar werden een aantal controleurs gevolgd. Ram bleef beweren dat de bezochte sporters in die reportage niet op de hoogte waren van die controle, maar de sporters vertelden dat ze van te voren werden gebeld. Uiteindelijk gaf Ram dit ook toe (na 600x liegen).quote:
Hoe moeilijker de naam, des te vaker hij het goed doet. Rein uitgezonderd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
Mart spreekt Kwiatkowski gewoon goed uit.
Hehe wat een idioot. Zegt genoeg...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Was een reportage van Zembla ofzo. Daar werden een aantal controleurs gevolgd. Ram bleef beweren dat de bezochte sporters in die reportage niet op de hoogte waren van die controle, maar de sporters vertelden dat ze van te voren werden gebeld. Uiteindelijk gaf Ram dit ook toe (na 600x liegen).
Lers Bok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe moeilijker de naam, des te vaker hij het goed doet. Rein uitgezonderd.
Mart mag ALLES zeggen he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
''Froome is een buitenklasser''
Mag Mart dat zeggen? Nee, dat mag hij niet zeggen.
Ja, dat mag hij wel zeggen WANT hij is DeMart. En jij niet, en hij wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
''Froome is een buitenklasser''
Mag Mart dat zeggen? Nee, dat mag hij niet zeggen.
Martin en Sagan spreekt hij negen van de tien keer op zijn Frans uitquote:
Dat is het beste aan de Tour. Camerawerk is zoveel keer beter dan in de Giro en vooral Vuelta.quote:
Mensen met een duistere kant mogen niet de hemel in worden geprezen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, dat mag hij wel zeggen WANT hij is DeMart. En jij niet, en hij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thijsquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Froome als mager scharminkel die bijna aan de tijd komt van een Duitse beer als Martin ... in Vive le Velo werden er nog wat vragen over gesteld, al ging dat ook niet van harte, hoe zou dat nu zijn?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ajacied422, die kent u niet.tong80, die kent u niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het verschil in het snel laten zien van de uitslag is zelfs nog groterquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is het beste aan de Tour. Camerawerk is zoveel keer beter dan in de Giro en vooral Vuelta.
En dan heeft hij nog een keer vol in de remmen gemoeten omdat een auto hem afsneed.quote:
Ja klopt net met Froome hoe ze dat deden met die Kerk/Kasteel zag er famtastisch uitlquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is het beste aan de Tour. Camerawerk is zoveel keer beter dan in de Giro en vooral Vuelta.
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef reddevil1408 het volgende:
Mart doet weer eens alsof Limburg een belastingvrije staat is in het verre oosten.
Dat is ook pas sinds dit jaar volgens mij, dat ze zo snel zoveel namen hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het verschil in het snel laten zien van de uitslag is zelfs nog groterNou ja, ten opzichte van de Giro dan. In de Vuelta kunnen ze dat weer wel.
Echt een verrassing is het niet. Maar na vandaag is het nog steeds 5-3 in het voordeel van Piti.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Valverde verliest van Mollema, internationaal een verrassing!"
Eh nee, Mart, over het algemeen rijdt Mollema sowieso betere tijdritten dan Valverde.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam gaat Contador even slopen
Bij de Vuelta zijn ze juist snel. Vooral met de verwerking van het algemeen klassement. En dan ook gelijk de top twintig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is ook pas sinds dit jaar volgens mij, dat ze zo snel zoveel namen hebben.
Maar goed, ik heb ook wel eens een Spaans wedstrijdje gezien waar de top 10 uitslag live binnenkwam op het scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |