SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Muis84 op 09-07-2013 22:01:41 ]![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:23 schreef Muis84 het volgende:
@Yur, wil je dit toevoegen in OP héél erg alsjeblieft????
[ code verwijderd ]
en deze
[ code verwijderd ]
I'm coming over to the dark side geloof ik...![]()
![]()
![]()
![]()
Bradelierloop in De Lier , hoe komt het dat die loop zo populair is hier?![]()
Ik woon er in principe vlakbij, laatste weekend van mijn vakantie eventueel nog eens knallen op de 5
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:12 schreef Jumparound het volgende:
tja... of ik er bij ben is een 2deGedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging sneller dan ik dacht, helaas.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
dat mag je dus zelf doen in het nieuwe deel
![]()
![]()
Jij woont dichtbij de Lier?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Bradelierloop in De Lier , hoe komt het dat die loop zo populair is hier?![]()
Ik woon er in principe vlakbij, laatste weekend van mijn vakantie eventueel nog eens knallen op de 5![]()
Half uurtje met de auto. Ik kom wel regelmatig in Maasland.quote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Daar werk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Half uurtje met de auto. Ik kom wel regelmatig in Maasland.
F means you're fucked![]()
Gedaan. Excuus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je mij dan nog bij de Vooroeverloop toevoegt is het lijstje helemaal compleet!![]()
Hey, dan moet je vaker naar een Westlands loopje komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Half uurtje met de auto. Ik kom wel regelmatig in Maasland.Die zijn zo leuk
![]()
![]()
Ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
oh sorry, ik zal mn startbewijs gelijk verkopenquote:
het is dichter bij mij dan bij jou in de buurt
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Vooroever lijkt me voorlopig nog veel te hoog gegrepen. Dus nu maar in september, oktober en november braaf 5 km lopen. Ook leuk.![]()
![]()
Das dan ook wel weer zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oh sorry, ik zal mn startbewijs gelijk verkopen
het is dichter bij mij dan bij jou in de buurt![]()
Ja sorry, ik wil wel weer eens een haring eten in Enkhuizen.quote:
En in Medemblik gaan kijken waar ik als ministippelstreepje heb leren zeilen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 13:41:38 ]![]()
Nee, hardlopen is voor mietjes. Ik fiets liever.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:12 schreef Jumparound het volgende:
tja... of ik er bij ben is een 2deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ah kon ook niet anders dan dat je op het water bent opgegroeid met zo'n morsecode naamquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wil wel weer eens een haring eten in Enkhuizen.
En in Medemblik gaan kijken waar ik als ministippelstreepje heb leren zeilen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind het ook een mooie omgeving daar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, dan moet je vaker naar een Westlands loopje komenDie zijn zo leuk
Dat Molenhoeks Makkie klinkt leuk Muis! Die zet ik ook in mijn agenda. Even met Gogo overleggen wat we allemaal gaan doen in oktober
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Iemand de Losse Veter app al op de iPad gezet om het nieuwste nummer (vier) te kunnen lezen? Ik vind het een beetje traag, maar volgens mij is het wel lezenswaardig.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef mosselmossel het volgende:
Dat Molenhoeks Makkie klinkt leuk Muis! Die zet ik ook in mijn agenda. Even met Gogo overleggen wat we allemaal gaan doen in oktoberDat vond ik ook al! Geen shirt of medaille, maar je kan wel een ge-wel-di-ge muts bestellen.
![]()
Ze hebben 5 en 10 km. Leek me wel grappig.![]()
En je kan hem op je air max's lopenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef mosselmossel het volgende:
Dat Molenhoeks Makkie klinkt leuk Muis! Die zet ik ook in mijn agenda. Even met Gogo overleggen wat we allemaal gaan doen in oktober
Wel leuk ja...
Maar dan ben ik net terug van vakantie...
Jetlagged and untrained (al moet er dan natuurlijk wel een hoop biertjes uitgelopen worden)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
dat molenhoeks makkie is voglens mij verre van makkelijk
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Is met heuvels en zo.... En voor sommige mensen is vlak lopen voor een paar km ook al een uitdaging hoor.![]()
![]()
Dan loop jij 5k met gemak weg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef Muis84 het volgende:
Is met heuvels en zo.... En voor sommige mensen is vlak lopen voor een paar km ook al een uitdaging hoor.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Klopt ja. Maar wel even een lekkere training nog, zo drie weken voor de 7^^quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef Jumparound het volgende:
dat molenhoeks makkie is voglens mij verre van makkelijkZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat hoop ik wel, maar die in Molenhoek is met heuvels. En het is zo mooi daar.quote:![]()
Als dat nu ontzettend 'makkelijk' zou gaan (wat ik echt niet verwacht) dan kan ik overwegen om de 7^^ om te zetten naar 10km, als dat überhaupt mogelijk is dan...
Maar ik wil eerst zelfvertrouwen (bij gebrek aan een betere omschrijving) opbouwen met 5km, en een 'wedstrijd' in september, oktober en november leek me wel een goede manier.![]()
![]()
Ik loop ook die Vooroeverloop niet hoor, gewoon op vakantie dan.
Veel te warm ook voor een hm, als het net zo als van het weekend is qua temp.
Jack does it in real time...![]()
Back in Holland!
Hoe ging het met de FOK!-teams bij de Ekiden?![]()
Ik zag al wat toffe nieuwe profielfoto's op Endomondo.![]()
Een leuke dag met gezellige mensen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Back in Holland!
Ik zag al wat toffe nieuwe profielfoto's op Endomondo.
Het was warm dus de één liep goed en de ander totaal niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beetje naar je zin gehad op RW?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Back in Holland!
Ik zag al wat toffe nieuwe profielfoto's op Endomondo.
Ekiden was top. Alle Fok!teams een prestatie van formaat neergezet![]()
Qua lopen niet het beste weer, maar het was heerlijk toeven naast de baan aan de Fok! partytent met alle nerds en zolderautistenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Twinky komt supporteren zag ik net!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie neemt er een partytent en een BBQ mee?Die neemt haar busje mee waar we lekker voor kunnen zitten!
![]()
![]()
Was echt een onwijs leuke dag! Met zn allen genoten van heerlijk weer, bier en bbq! Voor het lopen was het iets te warm, maar dat mocht de pret niet drukken!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Back in Holland!
Ik zag al wat toffe nieuwe profielfoto's op Endomondo.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een leuke dag met gezellige mensen.
Het was warm dus de één liep goed en de ander totaal niet.Klinkt goed! Gezelligheid is zeker net zo belangrijk als de prestatiesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Beetje naar je zin gehad op RW?
Ekiden was top. Alle Fok!teams een prestatie van formaat neergezet![]()
Qua lopen niet het beste weer, maar het was heerlijk toeven naast de baan aan de Fok! partytent met alle nerds en zolderautisten![]()
![]()
Lopen was bijzaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Was echt een onwijs leuke dag! Met zn allen genoten van heerlijk weer, bier en bbq! Voor het lopen was het iets te warm, maar dat mocht de pret niet drukken!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Staat erbij!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Twinky komt supporteren zag ik net!Die neemt haar busje mee waar we lekker voor kunnen zitten!
![]()
![]()
Whaha! Oeps, sorry Twinky!quote:
Volgens mij zit je er nu aan vast! Nou ja, tijdens de ekiden was het ook heel gezellig dus dat komt helemaal goed!
![]()
Dat was wel zo ongeveer de gedachte erachter ja. En ik ben er niet, dus blijf buiten schot.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Whaha! Oeps, sorry Twinky!
Volgens mij zit je er nu aan vast! Nou ja, tijdens de ekiden was het ook heel gezellig dus dat komt helemaal goed!
![]()
![]()
MoMa is verre van makkelijk maar wel een heel gaaf parcours. Ik ga 'm niet lopen een week na Eindhoven maar aangezien ik vlakbij het parcours woon kom ik wel even kijken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 16:24:38 ]![]()
Als ik hem ga lopen ga ik vijf doen.. Het lijkt me wel een heel leuk loopje. Maar ik denk dat ik 10 km een beetje veel van het goede vind als ik zo dat parcours bekijk.![]()
Dat was dus ook mijn idee. Ik denk dat de 5km daar ook al een uitdaging is, voor mij dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef Gogo83 het volgende:
Als ik hem ga lopen ga ik vijf doen.. Het lijkt me wel een heel leuk loopje. Maar ik denk dat ik 10 km een beetje veel van het goede vind als ik zo dat parcours bekijk.Maar het lijkt me echt heel erg leuk! Gaan we samen hobbelen??
![]()
Ik zie zoveel leuke evenementen voorbij komen, dat ik het serieus bijna jammer vind dat ik weg ga.. Aan de andere kant, kan ik zorgvuldig gaan bedenken en plannen wat ik volgend jaar ga doen, als ik wat getrainder ben
Wát een saaie etappe van de tour zeg..![]()
![]()
Met jouw tempo kan ik je na 2 minuten al niet meer zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn idee. Ik denk dat de 5km daar ook al een uitdaging is, voor mij dan.Maar het lijkt me echt heel erg leuk! Gaan we samen hobbelen??
![]()
![]()
Ken je dat, werkdagen waarop je de hele inboedel naar buiten wilt gooien? Dat dus![]()
En mijn trein vertrekt over "enkele minuten"![]()
![]()
Dat moest ik afleren, toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Met jouw tempo kan ik je na 2 minuten al niet meer zien.Mooie gelegenheid.
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef Quoi het volgende:
Ken je dat, werkdagen waarop je de hele inboedel naar buiten wilt gooien? Dat dus![]()
En mijn trein vertrekt over "enkele minuten"Komt wel goed?
![]()
Ik sluit niet uit dat ik de man die naast me de krant leest in de trein en tegen me aan zit straks een hengst verkoop. En dan ook het bestuur van de hardloopclub maar. Oja, en mijn werkgever...
Komt wel goed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Iemand nog een dosis teveel aan temperament nodig; gratis over te nemen)![]()
Ik kan nog wel wat gebruikenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:48 schreef Quoi het volgende:
Ik sluit niet uit dat ik de man die naast me de krant leest in de trein en tegen me aan zit straks een hengst verkoop. En dan ook het bestuur van de hardloopclub maar. Oja, en mijn werkgever...
Komt wel goed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Iemand nog een dosis teveel aan temperament nodig; gratis over te nemen)F means you're fucked![]()
What the fuuuuuuuck, gebeurde daar nou in de Tour? Cavendish die op 60 - 65 km/u een andere renner van z`n fiets duwt nét voor de eindsprint?![/offtopic]
![]()
Mwoa, niet helemaal. Veelers lette niet helemaal meer op en kwam zelf ook wat naar rechts. Cav kwam naar links, et voila.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef Levitas het volgende:
What the fuuuuuuuck, gebeurde daar nou in de Tour? Cavendish die op 60 - 65 km/u een andere renner van z`n fiets duwt nét voor de eindsprint?![/offtopic]
Dit. Niks aan het handje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa, niet helemaal. Veelers lette niet helemaal meer op en kwam zelf ook wat naar rechts. Cav kwam naar links, et voila.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
True, hij keek om, ging iets naar rechts. Maar de manier waarop Cavendish z`n fiets naar links 'gooide' zegt me dat het niet helemaal per ongeluk gingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa, niet helemaal. Veelers lette niet helemaal meer op en kwam zelf ook wat naar rechts. Cav kwam naar links, et voila.![]()
![]()
Ach ja...het zal er wel bij horenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
True, hij keek om, ging iets naar rechts. Maar de manier waarop Cavendish z`n fiets naar links 'gooide' zegt me dat het niet helemaal per ongeluk ging
Thanks! Eens kijken of er wat leven in me komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
*hier!
Jongens, dat zou onze Cav toch nooit doen!
Dude, je mag wel hier blijven, ga ik wel voor jou in het land van Oz lopenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef Levitas het volgende:
Ik zie zoveel leuke evenementen voorbij komen, dat ik het serieus bijna jammer vind dat ik weg ga.. Aan de andere kant, kan ik zorgvuldig gaan bedenken en plannen wat ik volgend jaar ga doen, als ik wat getrainder ben
Wát een saaie etappe van de tour zeg..![]()
Schenen had ik zondag helemaal geen last van en voet voelde ik vandaag niets meer van. Morgen 5km als test en dan vrijdag LDL van 2 uur.quote:![]()
![]()
zit met een koelpack op mijn voet
Pijnlijke, beetje rode plek boven op mijn voet. Hoop niet dat dit serieus is hoor
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
zit met een koelpack op mijn voet
Pijnlijke, beetje rode plek boven op mijn voet. Hoop niet dat dit serieus is hoor
![]()
Door het lopen van gisteren?![]()
Weet niet.. misschien wel, maar kreeg er vandaag last van met wandelen. Had eerder wel eens een beetje pijn op die plek tijdens wandelen bij een rare of harde stap of zo, maar nu blijft het echt zeer doen.quote:![]()
Klinkt goed weer!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schenen had ik zondag helemaal geen last van en voet voelde ik vandaag niets meer van. Morgen 5km als test en dan vrijdag LDL van 2 uur.
Ik mag morgen ook weer. 6mijl, waarvan 4 een seconde of 15 boven wedstrijdtempo. Wordt pittig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan hoop ik dat het na wat koelen weer een stuk beter voelt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Weet niet.. misschien wel, maar kreeg er vandaag last van met wandelen. Had eerder wel eens een beetje pijn op die plek tijdens wandelen bij een rare of harde stap of zo, maar nu blijft het echt zeer doen.![]()
Ik ook.. vind dit niet leuk meerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:27 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het na wat koelen weer een stuk beter voelt.![]()
![]()
Dan zal het wel niet door het lopen (alleen) komen, anders had je dat al voor het wandelen gevoeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet niet.. misschien wel, maar kreeg er vandaag last van met wandelen. Had eerder wel eens een beetje pijn op die plek tijdens wandelen bij een rare of harde stap of zo, maar nu blijft het echt zeer doen.
Hoop dat het snel over isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Sunny
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe heten die multifunctionele doeken ook alweer? Die dingen die je om kan doen als een sjaal of kan vouwen naar een mondkapje, als bandana of gewoon als bootje?
Ik zit met de naam 'mof' in mijn hoofd..
Buff?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hoe heten die multifunctionele doeken ook alweer? Die dingen die je om kan doen als een sjaal of kan vouwen naar een mondkapje, als bandana of gewoon als bootje?
Ik hoop maar dat het niet het wandelen in mijn vakantie gaat verpesten![]()
![]()
Ah dat zou het best eens kunnen wezen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Buff?
Ik hoop maar dat het niet het wandelen in mijn vakantie gaat verpestenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ah dat zou het best eens kunnen wezen!Weer even rustig aan doen. Zit, denk ik, weinig anders op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Buff?
Ik hoop maar dat het niet het wandelen in mijn vakantie gaat verpesten![]()
Ik hoop het niet voor je, een keer was al teveel dit jaar, laat staan een tweede keerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het niet het wandelen in mijn vakantie gaat verpesten
Ja, nu gaan we niet echt een wandelvakantie doen, mede omdat eerder dus, maar ik wil wel graag naar het terrasje kunnen wandelen voor een biertjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je, een keer was al teveel dit jaar, laat staan een tweede keeren stukjes door het bos lopen en zo
![]()
![]()
Gelukkig is het wel wat koeler.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klinkt goed weer!
Ik mag morgen ook weer. 6mijl, waarvan 4 een seconde of 15 boven wedstrijdtempo. Wordt pittig.![]()
@ de harderbos trailers....
Ik ga toch niet mee. De week erna heb ik de Corio trail en dan 2 weken later de HM.
Even goed naar mijn lichaam luisteren.![]()
zal ik doen.. misschien ook maar even naar laten kijken als het morgen nog dikkig en pijnlijk is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
even de komende 2 dagen om de paar uur koelen.![]()
Is het ook dik?? Heb je misschien (onbewust) je voet omgezwikt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zal ik doen.. misschien ook maar even naar laten kijken als het morgen nog dikkig en pijnlijk is.![]()
Ja een klein beetje, maar het is niet op een 'zwik-plek', maar zit bovenop mijn voet. Heel vreemd eigenlijk..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is het ook dik?? Heb je misschien (onbewust) je voet omgezwikt?![]()
Dan houd mijn kennis op. Sterkte en succes ermee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja een klein beetje, maar het is niet op een 'zwik-plek', maar zit bovenop mijn voet. Heel vreemd eigenlijk..![]()
![]()
Muis, mag ik ook in de OP "bijgezet" worden?
1
2[b]21 september 2013 - [url=http://www.vredesloopdenhaag.nl]Vredesloop (Den Haag)[/url][/b]
[*] Guard - 10km
Thanks
Wat voor schoenen had je aan? van die lichte met een mesh top? of A/B oid?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja een klein beetje, maar het is niet op een 'zwik-plek', maar zit bovenop mijn voet. Heel vreemd eigenlijk..
Wellicht dat het een of andere rare beet of zo is...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
A/B categorie idd. Maar aangezien ik daar al wel eens eerder 'iets' heb gevoeld denk ik niet aan een beet eigenlijk, maar het zou kunnen. De ader die daar loopt is helemaal paars nu trouwensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat voor schoenen had je aan? van die lichte met een mesh top? of A/B oid?
Wellicht dat het een of andere rare beet of zo is...ziet er niet fraai uit..
![]()
Dan lijkt een beet me ook niet waarschijnlijk, met een A/B...of je moet waspzilla tegen zijn gekomen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
A/B categorie idd. Maar aangezien ik daar al wel eens eerder 'iets' heb gevoeld denk ik niet aan een beet eigenlijk, maar het zou kunnen. De ader die daar loopt is helemaal paars nu trouwensziet er niet fraai uit..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan lijkt een beet me ook niet waarschijnlijk, met een A/B...of je moet waspzilla tegen zijn gekomen...lol, nee, niet gezien
Had wel een mooie daas op mijn arm, dat wel
![]()
![]()
Done.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef Guard het volgende:
[ code verwijderd ]
Thanks![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef Guard het volgende:
[ code verwijderd ]
Thanks![]()
Gezellig!
(en we houden nog contact over het vervoer)
![]()
Buff besteld. Heb ik verdiend
Welke heb je?quote:
Ik gebruik hem bijna altijd. Meestal als zweetband om mijn pols (zoals bij ekiden) maar bij de LDL is het ook lekker als muts en dan daar water overheen te gooien.![]()
Muis, kan je mij ook even toevoegen aan de OP?
1
2[b] 13 oktober 2013 - [url=http://www.marathoneindhoven.nl]Marathon Eindhoven (Eindhoven)[/url][/b]
[*] CRX_master - 5km![]()
Ja die zag ik bij je! Ik wil hem voornamelijk gebruiken als bandana, inderdaad makkelijk te koelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik gebruik hem bijna altijd. Meestal als zweetband om mijn pols (zoals bij ekiden) maar bij de LDL is het ook lekker als muts en dan daar water overheen te gooien.
Maar multifunctioneel dus leuk!
Deze besteld
Lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Gezellig!
(en we houden nog contact over het vervoer)
Thanksquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef CRX_master het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Nice!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja die zag ik bij je! Ik wil hem voornamelijk gebruiken als bandana, inderdaad makkelijk te koelen.
Maar multifunctioneel dus leuk!
Deze besteld
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk staat op de verpakking hoe je hem allemaal kan gebruiken.Dan kom ik jou daar aanmoedigen. Ik doe niet mee maar kom wel kijken!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef CRX_master het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Filmpje uit mijn hoofd lerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nice!!
Waarschijnlijk staat op de verpakking hoe je hem allemaal kan gebruiken.
of bij de geheime dienst heb gezetenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:57 schreef Guard het volgende:
[..]
ah kon ook niet anders dan dat je op het water bent opgegroeid met zo'n morsecode naam
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ik heb er eentje van een ander merk maar gebruik hem als muts..voordeel daarbij vind ik dan het gat in de bovenkant waardoor je toch wat ventileerquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nice!!
Waarschijnlijk staat op de verpakking hoe je hem allemaal kan gebruiken.
[..]
Dan kom ik jou daar aanmoedigen. Ik doe niet mee maar kom wel kijken!![]()
![]()
Ja echt een allerhande ding, komt altijd van pas.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb er eentje van een ander merk maar gebruik hem als muts..voordeel daarbij vind ik dan het gat in de bovenkant waardoor je toch wat ventileerIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo, lekker warm!
Dit keer niet alleen gelopen, maar Mo ging gezellig mee!
En ze was tevens waterdrager.![]()
Ging toch een stuk beter dan de vorige keer. Laatste stukje ging niet zo soepel meer (7:30/km ongeveer), maar verder dit keer wel volgehouden. Maar de warmte helpt niet om de snelheid er in te kunnen houden.
Maar dit keer dus wel weer succesvol 3 minuten warmgelopen en 4 keer 7:30 gerend, telkens met een minuut rust tussendoor.
Geen bekertjes, maar dat hoeft ook niet per se met dit weer.
http://www.endomondo.com/workouts/214031992/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
over deze race is al eens meer gepost maar het blijft iets magisch...
The Race That Eat Its Young....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een benauwde warmte!Maar ben wel lekker met Wolve meegehobbeld. En dit keer heeft hij 't netjes volgemaakt
De held. Voor mij was 't weer even een fijne inkomer.
http://www.endomondo.com/workouts/214039267/881511
Een stuk minder regelmatig dan die van hemheb 'n beetje om 'm heen gerend
![]()
Ja doei.![]()
Heerlijk stukje met mijn zusje gelopen, dan is het veel makkelijker een langzamer tempo aan te nemen dan wanneer ik alleen loop vind ik.
http://www.endomondo.com/workouts/214042594/7801854![]()
http://pacebands.3dcartstores.com/
slim idee maar wat is er mis met een dikke stift en je onderarm?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat is er mis met gewoon rennenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://pacebands.3dcartstores.com/
slim idee maar wat is er mis met een dikke stift en je onderarm?![]()
Ja doei.![]()
Ik blijf die eerste 3 foto's erg vet vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
over deze race is al eens meer gepost maar het blijft iets magisch...
The Race That Eat Its Young....![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik blijf die eerste 3 foto's erg vet vinden.
en gewoon geen web site hebben...aanwijzigen volgen en proberen uit te vinden wanneer je sowieso kan inschrijven..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik denk dat de meeste M-runners toch wel een split-lijstje in hun achterhoofd hebben...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, ik zag niet dat er splittijden opstondenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste M-runners toch wel een split-lijstje in hun achterhoofd hebben...dacht vooral 'die 4.15 kun je toch wel onthouden'?
Ja doei.![]()
ze zijn wel wat voorbarig met het op de markt brengen van dat bandje..ze hebben alleen bandjes met M split tijden terwijl volgens mij de meeste lopers een 10km of HM lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En het is alleen in miles splittijden, niet in km. En het lijkt rubber. En dat vind ik niet lekker, van die rubber bandjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
ze zijn wel wat voorbarig met het op de markt brengen van dat bandje..ze hebben alleen bandjes met M split tijden terwijl volgens mij de meeste lopers een 10km of HM lopen
En ik ga toch geen M lopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gave buff! DK
ik ga denk ik ook nog een buffje bestellen. heb er al 1 en vind ze ideaal!
thankxs voor de tips Jeronimo en tarahumara.
dan denk ik dat ik ze toch blijf dragen. de grote teen en de tweede teen zitten gewoon goed.
ik wil het heel rustig opbouwen. ik loop meestal op sneakers of blootsvoets thuis. maar hardloop nog op schoenen met een hoogteverschil en demping.
dus blijf ze ernaast gebruiken voor ultra korte afstanden en voor het wandelen en dan langzaam opbouwen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
volgens mij qua commercie juist welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar een 10K en een HM stellen niets voor.duh.
5km in leuke kekke kleurtjes voor Patries en de dinnetjes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Joehoe, zijn we weer. Net pas tijd gehad om al jullie Ekidenverhalen te lezen en die waren erg leuk. Goede prestaties, maar geweldig al die foto's om te zien wie wie is, en dat zullen jullie nog wel meer hebben in het echt.
Zelf nog niet helemaal hersteld van vier dagen Rock Werchter, maar morgen moet een rondje zeker wel weer lukken. Nu nog wat brak van vier dagen bier, roken, af en toe zelfs blowen, springen, dansen en veel wandelen. Wat een sfeer en wat veel goede bands gezien en gehoord. En in het kader van de oudjes doen het nog best een aanrader: Depeche Mode!
Ook leuk om te zien dat ik dankzij mijn steeds beter worden conditie het springen op sommige dancebands langer vol hield dat mijn neefje/nichtjes. Ik ben nu officieel uitgeroepen tot Tilf!![]()
Ja, maar zo'n merk is natuurlijk alleen voor bikkelsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij qua commercie juist wel
5km in leuke kekke kleurtjes voor Patries en de dinnetjes
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij qua commercie juist wel
5km in leuke kekke kleurtjes voor Patries en de dinnetjesWat is er mis met 5k?
![]()
quote:
niets mis met een 5k, maar daar heb je toch geen pace band voor nodig
Maar ja eentje in een kekke kleur is wel een musthave natuurlijk
Met glitters!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Guard het volgende:
Maar ja eentje in een kekke kleur is wel een musthave natuurlijk
Ja doei.![]()
In dat geval: ubermietje meldt zich weerquote:
Net 3,5 km op relaxed tempo. Scheenbenen ging. Goed, rond 3 km wat pijntjes. Liep wat ongemakkelijk, weet niet waarom maar ik kon er niet echt inkomen. Maar al met al toch blij dat ik weer gegaan ben na m'n week rust. Lopen is leuker dan stilzitten.
Die race met maar 35 deelnemers, ben benieuwd hoe dat gegaan is/ gaat nadat de docu op tv is geweest. Sommige dingen moeten geheim blijven.![]()
Coming soon, ze zijn de splits nog aan het berekenen voor de 5k..
lastig hoor die kill-o-metersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb net ook weer 5km gerend. Mijn derde, 2 minuten van mijn vorige tijd afgesnoept. Natuurlijk wil ik uiteindelijk ook 10km kunnen rennen maar aangezien ik 3 maanden geleden nog half spugend en hijgend langs de kant van de weg stond na 5 minuten lopen ben ik een tevreden ei.![]()
![]()
http://dutch69.vdx.nl/~admin175/
Dat vind ik nou een leuk initiatief. Gewoon de mogelijkheid om met een groep iedere donderdag een wedstrijdje te lopen over het strand. Kosten zijn laag, fun is hoog.
Even kijken of ik as donderdag al mee kan doen of dat het de donderdag er op gaat worden!
Moet zelf ook nog voor de eerste keer de 10 aantikken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Ik heb net ook weer 5km gerend. Mijn derde, 2 minuten van mijn vorige tijd afgesnoept. Natuurlijk wil ik uiteindelijk ook 10km kunnen rennen maar aangezien ik 3 maanden geleden nog half spugend en hijgend langs de kant van de weg stond na 5 minuten lopen ben ik een tevreden ei.
Gaat deze week nog gebeuren
inderdaad.... welcome to the school of hard knocksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is niet anders. Ik heb 't niet bedacht.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tenzij je Patries of een dinnetje bent dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Guard het volgende:
Maar ja eentje in een kekke kleur is wel een musthave natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:53 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://dutch69.vdx.nl/~admin175/
Dat vind ik nou een leuk initiatief. Gewoon de mogelijkheid om met een groep iedere donderdag een wedstrijdje te lopen over het strand. Kosten zijn laag, fun is hoog.
Even kijken of ik as donderdag al mee kan doen of dat het de donderdag er op gaat worden!inderdaad leuk initiatief!
nee helaas! Ik wil heel graag maar ben de dag erna jarig en vier het de 11e met een speurtocht!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Twinky komt supporteren zag ik net!Die neemt haar busje mee waar we lekker voor kunnen zitten!
![]()
![]()
Kijk Patries dan...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Tenzij je Patries of een dinnetje bent dan.
http://www.nagelstudiopatries.nl/
WTF...ze ziet er ook echt uit als een Patries!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Kijk Patries dan...
http://www.nagelstudiopatries.nl/
Ik gebruik ook een buff. Heb er een met een Kustmarathon Zeeland-motiefje
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb de neiging om morgen al 2 uur te gaan lopen, maar laat ik toch maar eerst voorzichtig kijken hoe m'n voet zich houdt.![]()
En een mossel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ik gebruik ook een buff. Heb er een met een Kustmarathon Zeeland-motiefje![]()
Je kan er inderdaad ook je eigen ontwerp op laten zetten. Maakt het wel uniek.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef winterstorm666 het volgende:
gekke slofjes!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
gekke slofjes!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
niet gek voor de prijs wat ik ervoor betaald heb!(25 euro ipv 75 tot 100)
alleen even 5 minuten wurmen om al mijn tenen op zijn plek te krijgen.
sommige tenen wilden perse samenwonen.
hardhandig op andere gedachten gezet.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
25?! Waar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef winterstorm666 het volgende:
niet gek voor de prijs wat ik ervoor betaald heb!(25 euro ipv 75 tot 100)
alleen even 5 minuten wurmen om al mijn tenen op zijn plek te krijgen.
sommige tenen wilden perse samenwonen.
hardhandig op andere gedachten gezet.![]()
mazzeltje op marktplaats.
vrouwtje had ze gekocht en waren haar te klein. 1 keer gepast dus!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Lopen ging waardeloos. Te kort na het eten, te weinig gedronken. Na een kilometer of 10 ging het allemaal wat makkelijker en begon ik er heuvelop zowaar lol in te krijgen. Enfin, kilometertjes weer gemaakt en zelfs onderweg nog wat overstekend wild op de foto kunnen zetten.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 22:28:29 ]![]()
ah van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef winterstorm666 het volgende:
vrouwtje had ze gekocht en waren haar te klein. 1 keer gepast dus!
Het was intervallenavond.
4 x 1000 met 2 minuten pauze herstel. In totaal ruim 10 kilometer hobbeldehobbel.
Volgens Garmin Connect gingen de kilometers in 4:33, 4:35, 4:37 en 4:29. Die laatste was mijn snelste kilometer ooit.
Strava beweert zelfs 4:27 en Endomondo 4:28. Hoogst irritant. Maar ik houd GC aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gekke slofjes!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
![]()
Ah das mazzel hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef winterstorm666 het volgende:
vrouwtje had ze gekocht en waren haar te klein. 1 keer gepast dus!![]()
Heb voor mijn VFF ca ¤120 betaald en laatst in Amerika slechts $80. Heb ze daar ook nog voor $40 gezien, helaas niet in mijn maat.
Al op gerend?![]()
Oeh goeie... Ik ga ook nog naar de states later dit jaar, eens de lokale hardloopwinkel inwandelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ah das mazzel hebben![]()
Heb voor mijn VFF ca ¤120 betaald en laatst in Amerika slechts $80. Heb ze daar ook nog voor $40 gezien, helaas niet in mijn maat.
Al op gerend?
Amerika is wat hardloopschoenen echt spotgoedkoop inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ah das mazzel hebben![]()
Al op gerend?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat valt inderdaad mee ja!
nog niet op gerend maar heb ze wel aan. strakkies even wandelen met ze.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:38 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat moest ik afleren, toch?Mooie gelegenheid.
![]()
![]()
Oef, moe. Wat voor het hardlopen zo'n goed plan leek is nu echt het slechtste plan ooit. De was ophangen... Maar, ben blij, als ik naar de cijfertjes kijk loop ik lekker en m'n trainer zei: je loopt technisch goed.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Al loop ik nog niet hard, lees nog trouw mee. Vandaag wel flink gewandeld, maar liefs 19 km en dat gaat goed met de knie. Helaas voel ik heel soms nog iets dus moet nog steeds uitkijken, maar.....ik ga vooruit...
Blij, heb net kaarten Beth Hart besteld, 29 november Paradiso. Misschien iets voor Gogo?;-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Je was er behoorlijk ondersteboven van?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lopen ging waardeloos. Te kort na het eten, te weinig gedronken. Na een kilometer of 10 ging het allemaal wat makkelijker en begon ik er heuvelop zowaar lol in te krijgen. Enfin, kilometertjes weer gemaakt en zelfs onderweg nog wat overstekend wild op de foto kunnen zetten.
[ afbeelding ]![]()
Je bent alvast aan het kijken waar levitas straks heen gaat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]Of ben je bij RD op de koffie?
Die zijn nog iets soepeler dan mijn beide VFF's denk ik! Leuk! Gewoon lekker rustig aan beginnen inderdaad en heel veel plezier er mee hebben! 25 euro is wel een ontzettend goede deal ja! De Spyridons van mij waren 140..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef winterstorm666 het volgende:
gekke slofjes!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
Ben benieuwd hoe jij het vind lopen!
![]()
![]()
Nee???quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Je was er behoorlijk ondersteboven van?![]()
@Winterstorm: een 5fingerloper erbij! Ben benieuwd!
@Slacker: positief! Opeten die B2B.
Vanavond intensieve heuveltraining gedaan. Het ging goed! Korte snelle kniehefachtige pasjes... Verder super gelopen, oa ook gewoon dwars over Sound of Music-achtige heuvels (we hebben gezongen!) Dus: sfeer was goed en alle negatieve energie is eruit![]()
En mijn Garmin, die ben ik gewoon vergeten aan te zetten![]()
![]()
Ik heb eerst een foto van bovenaf gemaakt. Maar dan denk je: Hé een bezem!.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je bent alvast aan het kijken waar levitas straks heen gaat?Of ben je bij RD op de koffie?
[..]![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Het was intervallenavond.
4 x 1000 met 2 minuten pauze herstel. In totaal ruim 10 kilometer hobbeldehobbel.
Volgens Garmin Connect gingen de kilometers in 4:33, 4:35, 4:37 en 4:29. Die laatste was mijn snelste kilometer ooit.
Strava beweert zelfs 4:27 en Endomondo 4:28. Hoogst irritant. Maar ik houd GC aan.Yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes hoor! Mooie snelheden voor de kilometers en gefeliciteerd met je snelste kilometer ooit!
![]()
![]()
Maar nu staat 'ie gewoon op de kopquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb eerst een foto van bovenaf gemaakt. Maar dan denk je: Hé een bezem!., bij jou niet dan?
![]()
Dat hoe dan ook!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee bij mij staat ie rechtop, met z'n neus naar rechts.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar nu staat 'ie gewoon op de kop, bij jou niet dan?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 22:56:57 ]![]()
Dat is dat konijn van afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dit is de vanbovenaf foto:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch niet uit als iets levends?![]()
![]()
hier zo direkt, om toch in beweging te blijven, ook een 12km wandeling voor de boegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef Lula het volgende:
Al loop ik nog niet hard, lees nog trouw mee. Vandaag wel flink gewandeld, maar liefs 19 km en dat gaat goed met de knie. Helaas voel ik heel soms nog iets dus moet nog steeds uitkijken, maar.....ik ga vooruit...
Blij, heb net kaarten Beth Hart besteld, 29 november Paradiso. Misschien iets voor Gogo?;-)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee bij mij staat ie rechtop, met z'n neus naar rechts.
Zo zie ik hem..![]()
![]()
zo zie ik alles op Fok!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Soort stekelvleermuis?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]Ja doei.![]()
Merkwaardig:quote:
[ afbeelding ]
[/quote]Hier idem, ik zie 'm upside down, bij tinypic ook. Doe eens een reload.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oooooooo ik had een drukke dag, en wil naar bed.
Maar ik moet nog hardlopen.
Komop Twinks, je kunt het.
ooooooooooo![]()
Oh ja Beth, die staat de avond ervoor in 013, heb ik toch met potlood even opgeschreven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef Lula het volgende:
Blij, heb net kaarten Beth Hart besteld, 29 november Paradiso. Misschien iets voor Gogo?;-)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga pitten. Als ik wakker word is de aarde weer een stukje gedraaid en dan staat ie heus wel weer rechtop.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 23:07:43 ]![]()
Gaan we jou gewoon supporterenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef Twinky het volgende:
ooooooooooo
![]()
![]()
Go Twinky
![]()
![]()
Jij loopt ook nog laat. Viel mij laatst al paar keer op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef Twinky het volgende:
ooooooooooo
En dan ook nog een route langs de kanaalweg en de europalaan. Daar zou ik 's avonds ook niet alleen willen lopen als vrouw zijnde.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Goed bezig. Beter iets dan niets. Vond het vandaag geen straf om te wandelen. Ik zag er een paar rennen en die hadden het zwaar. Was dan wel het heetst van de dag. Ik mis het hardlopen wel.... Ik hoop toch zo dat ik volgende week weer wat minuutjes kan rennen. Zo niet dan blijf ik wel wandelen. Zwemmen is niets voor mij en ik haat fietsen :-)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier zo direkt, om toch in beweging te blijven, ook een 12km wandeling voor de boegThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Dat is een geldige reden om het niet te doen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
nee helaas! Ik wil heel graag maar ben de dag erna jarig en vier het de 11e met een speurtocht!Even proberen te onthouden, kunnen we hier voor je zingen
.
En nu naar buiten voor je rondje!!!![]()
![]()
Wat heb jij toch met dat zingen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is een geldige reden om het niet te doen!Even proberen te onthouden, kunnen we hier voor je zingen
.
En nu naar buiten voor je rondje!!!
thankxs leek me een goede vff om op te beginnen. het zit wel gek hahaha!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je bent alvast aan het kijken waar levitas straks heen gaat?Of ben je bij RD op de koffie?
[..]
Die zijn nog iets soepeler dan mijn beide VFF's denk ik! Leuk! Gewoon lekker rustig aan beginnen inderdaad en heel veel plezier er mee hebben! 25 euro is wel een ontzettend goede deal ja! De Spyridons van mij waren 140..![]()
Ben benieuwd hoe jij het vind lopen!
tenen hebben een beetje last van verlatingsangst denk ik.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
nou, ik loop niet langs de Europalaan want daar staan al genoeg damesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Jij loopt ook nog laat. Viel mij laatst al paar keer op.
En dan ook nog een route langs de kanaalweg en de europalaan. Daar zou ik 's avonds ook niet alleen willen lopen als vrouw zijnde.wel langs het kanaal inderdaad, op de terugweg. En eigenlijk ook omdat daar nog wel mensen zijn, want als het helemaal uitgestorven is, is ook niet fijn. Het is ook maar een klein stukje, eigenlijk alleen van mijn keerpunt/de brug denk ik zo'n 200 meter waar ze rijden tot de afwerkplekken, en daar ga ik meestal wel wat sneller om niet van mijn sokken te worden gereden
Maar vandaag is de socratesbrug afgesloten dus moet ik een rondje om het park.
En zo laat doe ik omdat het dan lekker fris is en donker en er minder mensen buiten zijn (want teveel hardlopers voel ik me bekeken) en omdat ik 'moet' op een dag en dat het allerlaatste moment is dat ik kan
![]()
![]()
ik heb dus een vriendengroep met leerkrachten. Moet je dat eens meemaken op een verjaardag van één van onsquote:![]()
![]()
Maarja, daar loopt dan ook alles en iedereen op handloopschoenen. Ook onder een pak...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Amerika is wat hardloopschoenen echt spotgoedkoop inderdaad
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
het is hier prachtig winterweer dus...de paden op, de lanen in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Lula het volgende:
[..]
Goed bezig. Beter iets dan niets. Vond het vandaag geen straf om te wandelen. Ik zag er een paar rennen en die hadden het zwaar. Was dan wel het heetst van de dag. Ik mis het hardlopen wel.... Ik hoop toch zo dat ik volgende week weer wat minuutjes kan rennen. Zo niet dan blijf ik wel wandelen. Zwemmen is niets voor mij en ik haat fietsen :-)
En voor mij is zwemmen een noodzakelijk kwaad en een fiets heb ik niet dus ja, weinig andere opties'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo. Bedtijd. En ik ben klaar voor de volgende week van Evy! 5+7+7+5 zit erin, dus donderdag 8+10+8!
http://www.endomondo.com/workouts/214095689/8778461
http://ikkanhetlekkerwel.(...)ter-sore-than-sorry/
enpeptalks
[ Bericht 10% gewijzigd door Twinky op 10-07-2013 00:27:56 ]![]()
Jero: wat ik me nog afvroeg. Heb jij ooit dat je probleemloos rent? Zoals ik fiets, zegmaar, moeiteloos, tralala?
Want op mijn blogje typ ik dat wel, en achteraf voelt het ook zo, maar dat vroeg ik me af tijdens het rennen. Het kost me zoveel moeite elke keer en doet zeer en weet ik hetgaat dat over?
![]()
Dat gaat over, maar dat betekent niet dat je dan altijd soepel rent. Er zijn ook dagen dat je niet vooruit te branden bent, ook als je grotere afstanden loopt, maar er zijn ook dagen dat 't voelt alsof je zo nog uren door kunt rennen en het echt jammer is als je stoppen moet. Maar dat kwam bij mij pas toen ik echt soepel die 5km kon lopen en écht serieus door ging trainen naar de 10
Ja doei.![]()
Wat moblo zegt inderdaad, soms heb je gewoon echt lekkere loopjes er tussen zitten. Maar soms ook niet. Ik loop nu ook alweer 3 weken met pijntjes, dus deze week weer een rustweek. Maar ik hoop dat ik ook snel weer pijnvrij kan rennen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef Twinky het volgende:
Jero: wat ik me nog afvroeg. Heb jij ooit dat je probleemloos rent? Zoals ik fiets, zegmaar, moeiteloos, tralala?
Want op mijn blogje typ ik dat wel, en achteraf voelt het ook zo, maar dat vroeg ik me af tijdens het rennen. Het kost me zoveel moeite elke keer en doet zeer en weet ik hetgaat dat over?
Bij jou komt het ook echt wel goed, alleen waarschijnlijk heeft jouw lichaam gewoon iets meer tijd nodig om aan te passen en zodoende aan te sterken dat je de krachten goed kan opvangen. Dit vergt gewoon een beetje tijd. Maar komt zeker helemaal goed!Ook goed je oefeningen enzo blijven doen, wat ik eigenlijk ook hoor te doen
.
![]()
Het lijkt me zo leuk, als rennen geen moeite meer kostaf en toe heb ik een paar stappen die ineens zo voorbij zijn
En vandaag viel me toevallig ook op hoe snel ik weer op adem was (dat was zondag in de hitte wel anders).
Maar alsnog ben ik bij elke minuut weer blij dat die weer voorbij isen lijkt het alsof ik nog zooooveeeel moet ( zoals vandaag dat ik na de eerste 5 nog 19 minuten moest in totaa) en weet ik niet waar ik het vandaan moet halen.
En hoe het me dan uiteindelijk lukt weet ik ook niet maar is voor mij wel een teken dat mijn lijf meer kan dan ik denk![]()
![]()
Maar als je nu al vergelijkt hoe het in het begin ging, je hebt toen nog een tijd gewandeld voor je naar les 1 van Evy ging, dan heb je toch ook al enorm veel vooruitgang geboekt en daarmee je lichaam ook sterker gemaakt! En dat proces gaat natuurlijk alleen maar door hoe verder je komt.
half drie al weer, de hoogste tijd!
![]()
Ik vind t vooral heel stoer om te lezen dat lopers die het minder makkelijk hebben toch gemotiveerd blijven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:00 schreef Twinky het volgende:
Het lijkt me zo leuk, als rennen geen moeite meer kost
En hoe het me dan uiteindelijk lukt weet ik ook niet maar is voor mij wel een teken dat mijn lijf meer kan dan ik denk ;
Dat geeft mij ook weer redenen om zelf ook mijn best te blijven doen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Zeker iets voor Gogo, maar even geen geld. Vakantie in het vooruitzicht en net kaartjes voor de Editors besteld. Hopelijk verkoopt 013 of Paradiso niet snel uit en kan ik na mijn vakantie nog kaarten kopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef Lula het volgende:
Blij, heb net kaarten Beth Hart besteld, 29 november Paradiso. Misschien iets voor Gogo?;-)
Fijn dat het wandelen goed gaat, 19 km is een flinke afstand! Doe ik je niet na.![]()
![]()
Je kunt hetquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit klaar. Vind het een beetje eng
Niks engs aan. Het enige dat kan gebeuren is dat je lichaam echt heel erg zeer gaat doen, maar dat is goed.![]()
Dat heet doorzettingsvermogen en karakter, en je hebt beidequote:Op woensdag 10 juli 2013 01:00 schreef Twinky het volgende:
En hoe het me dan uiteindelijk lukt weet ik ook niet
Zo, vanochtend les 13 van Renate 15km gelopen. Op 2 februari j.l. liep ik deze les ook, kort daarna moest ik stoppen vanwege een blessure.
Ik ging naar buiten in de veronderstelling dat ik 4x5 minuten moest lopen, maar het bleek 8x 4+2 minuten te zijn.Het ging desondanks buitengewoon goed.
Ik heb eergisteren trouwens een korte hardloopbroek gekocht. Inmiddels twee keer in korte broek gelopen, wat is dat toch fijn...Al die tijd (ook in de zomer) in een - dunne - lange broek gelopen.
![]()
![]()
????quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit klaar. Vind het een beetje engIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
gooo swets!!!!!!!!!![]()
![]()
ik ben weer terug van een 7km tempoloop
wat is het hier warm en benauwd nog.
de mizuno gaan steeds wel beter lopen gelukkig.
7km in 39.35home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Succes!quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit klaar. Vind het een beetje eng![]()
![]()
Oooh egeltjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat heet doorzettingsvermogen en karakter, en je hebt beide![]()
Rechtopquote:
Op iPhone is ie rechtop
Heel apart, ik zit nu op de ipad en daar staat ie gewoon rechtop.quote:
Ik pak mijn gsm (android) en daar staat ie op zijn kop.
Anyway.. Wat is een goed alternatief voor een 50 min tempoloop?![]()
Goed bezig Sylvesterrr!Hopelijk blijft het deze keer goed gaan en kun je volgend jaar revanche nemen op de CPC.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Conclusiequote:Op woensdag 10 juli 2013 08:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Heel apart, ik zit nu op de ipad en daar staat ie gewoon rechtop.
Ik pak mijn gsm (android) en daar staat ie op zijn kop.
Anyway.. Wat is een goed alternatief voor een 50 min tempoloop?
http://www.appletips.nl/camera-app-foutieve-foto-weergave-bug/quote:Camera app: Foutieve foto weergave (bug)
Wanneer je regelmatig foto’s maakt met je iPhone in liggende weergave dan zal het je vast al eens zijn opgevallen dat wanneer je de foto doorstuurt met behulp van e-mail, de foto ondersteboven worden weergegeven. Dit is erg vreemd want in de filmrol wordt de afbeelding correct weergegeven.
Dit probleem is al enige tijd aanwezig in iOS en wordt blijkbaar (nog) niet herkend als bug. Toch is het mogelijk om dit min of meer te vermijden door foto’s te maken op de correcte wijze. Volg hiervoor onderstaande stappen:
Open de camera applicatie en draai je iPhone een kwart zodat je een liggende foto kan maken. Let erop dat volumeknoppen zich aan de onderkant bevinden en maak vervolgens de foto.
Dit kun je doen met behulp van de + volumeknop of met de sluimerknop op het iPhone scherm. Wanneer je de afbeelding nu doorstuurt naar andere via de mail applicatie zal de foto in correcte weergave worden doorgestuurd. Wanneer je dus een foto maakt waarbij de volumeknoppen zich aan de bovenkant bevinden zal de foto verkeerd worden doorgestuurd.![]()
Aaaaaaaa een Furbyquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:02 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.appletips.nl/camera-app-foutieve-foto-weergave-bug/
Wat heb ik een hekel aan die dingen gekregen door mijn zusje.![]()
Nou, dat had in dit geval niet goed geweestquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Niks engs aan. Het enige dat kan gebeuren is dat je lichaam echt heel erg zeer gaat doen, maar dat is goed.Ik heb me zondag verstapt bij het verlaten van de baanquote:Had een behoorlijke blessure aan m'n voet, maar 2 dagen later was dat goed weggetrokken.
Maar.... Ik had geen pijn met lopen
Nou ja... alles deed me pijn, enkels, schenen, knieen, rug, longen... maar m'n voet niet![]()
![]()
Lol dat heb ik echt nog nooit gehadmaar met egels is Apple keigoed!!
Ik dacht dat je toch besloten had om vandaag die LDL te gaan doen, vandaar! Maar goed nieuws verder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, dat had in dit geval niet goed geweest![]()
Tja, hoe bedoel je? Welk doel wil je bereiken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:55 schreef streamnl het volgende:
Anyway.. Wat is een goed alternatief voor een 50 min tempoloop?![]()
Aha! Dat laatste is herkenbaar. M'n voet heb ik nagenoeg geen last van, maar m'n schenen en knie'en zijn aandachtspunten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb me zondag verstapt bij het verlaten van de baanHad een behoorlijke blessure aan m'n voet, maar 2 dagen later was dat goed weggetrokken.
Maar.... Ik had geen pijn met lopen
Nou ja... alles deed me pijn, enkels, schenen, knieen, rug, longen... maar m'n voet nietIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Straks weer even mezelf in het zweet werken, m'n warmte-trauma is ondertussen alweer een beetje weggezakt.![]()
![]()
Potverdorie. Ging lekker. Ging stuk, maar kon het tempo net aan vasthouden. Alleen de laatste mijl uitlopen gewandeld ipv dribbelen. Kwam vast ook door de temperatuur.
http://www.endomondo.com/workouts/214221068/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hallo, egels?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daar steken kangoeroes, koala's en wombats over.
![]()
Om maar niet te spreken van de krokodillen, spinnen, schorpioenen en andere stekende dodelijke beestenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hallo, egels?!Daar steken kangoeroes, koala's en wombats over.
![]()
![]()
Nog nooit een krokodil of schorpioen over zien steken. Andere dieren die ik noemde welquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef Arquero het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van de krokodillen, spinnen, schorpioenen en andere stekende dodelijke beesten![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nog nooit een krokodil of schorpioen over zien steken. Andere dieren die ik noemde wel![]()
![]()
![]()
Goed voor je PB op de 10km, zo'n bord! Ga je vanzelf wel een stukje harder lopenquote:
Volgend mijn schema moet ik dit lopen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef Saysem het volgende:
[..]
Tja, hoe bedoel je? Welk doel wil je bereiken?
Alleen daar heb ik geen zin in. Dus ik zocht een alternatief ipv een tempoloop.![]()
Ik mag vandaag nog steeds niet lopen. Gisteren bijna geen eten naar binnen gekregen en vandaag is honger nog steeds ver te zoeken, dus te weinig brandstof. Binnenkort misschien maar eens langs de huisarts, want m'n lijf doet de laatste tijd wel erg stom. En m'n hoofd ook. Blegh.![]()
Niet miepen, lopen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgend mijn schema moet ik dit lopen.
Alleen daar heb ik geen zin in. Dus ik zocht een alternatief ipv een tempoloop.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je bent wel een beetje aan het kwakkelen hequote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag vandaag nog steeds niet lopen. Gisteren bijna geen eten naar binnen gekregen en vandaag is honger nog steeds ver te zoeken, dus te weinig brandstof. Binnenkort misschien maar eens langs de huisarts, want m'n lijf doet de laatste tijd wel erg stom. En m'n hoofd ook. Blegh.![]()
![]()
Getsquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag vandaag nog steeds niet lopen. Gisteren bijna geen eten naar binnen gekregen en vandaag is honger nog steeds ver te zoeken, dus te weinig brandstof. Binnenkort misschien maar eens langs de huisarts, want m'n lijf doet de laatste tijd wel erg stom. En m'n hoofd ook. Blegh.
Ja doei.![]()
Hmmquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag vandaag nog steeds niet lopen. Gisteren bijna geen eten naar binnen gekregen en vandaag is honger nog steeds ver te zoeken, dus te weinig brandstof. Binnenkort misschien maar eens langs de huisarts, want m'n lijf doet de laatste tijd wel erg stom. En m'n hoofd ook. Blegh.Klinkt wel als wat anders als loopdipje
![]()
Intervallen, misschien?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgend mijn schema moet ik dit lopen.
Alleen daar heb ik geen zin in. Dus ik zocht een alternatief ipv een tempoloop.
Zo, ik heb m`n core stability oefeningen weer gedaan. Grappig hoe onstabiel ik de oefeningen uitvoer. De "bridge" bijvoorbeeld, waarbij je op rug ligt, je kont omhoog duwt en omstebeurt een been strekt, voel m`n lichaam steeds een beetje zijwaarts bewegen. Genoeg reden dus om door te gaan met deze oefeningen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag vandaag nog steeds niet lopen. Gisteren bijna geen eten naar binnen gekregen en vandaag is honger nog steeds ver te zoeken, dus te weinig brandstof. Binnenkort misschien maar eens langs de huisarts, want m'n lijf doet de laatste tijd wel erg stom. En m'n hoofd ook. Blegh.Hoop dat het snel beter met je gaat!
Ik zit een beetje te WOGgen. Stiekem rondgekeken op de website van de Amsterdam Marathon. Als het lopen op vakantie goed gaat dan zou het in theorie moeten kunnen om in oktober een HM te lopen (volgens schema in september zelfs al). Hmm. Aan de ene kant wil ik het, maar aan de andere kant ben ik best bang![]()
![]()
Ik mag vandaag nog steeds niet lopen. Gisteren bijna geen eten naar binnen gekregen en vandaag is honger nog steeds ver te zoeken, dus te weinig brandstof. Binnenkort misschien maar eens langs de huisarts, want m'n lijf doet de laatste tijd wel erg stom. En m'n hoofd ook. Blegh.minder...
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef Miezziej het volgende:
Aan de ene kant wil ik het, maar aan de andere kant ben ik best bangquote:Op zondag 17 februari 2013 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
if your dreams don't scare you, they aren't big enough![]()
True thatquote:
Gewoon zweten aan de andere kant van de aardbol, als die mensen daar het kunnen, kan ik het ook![]()
Het shirt is wel oranje, ik hou niet zo van oranje bij mezelf(Het leek me leuk om voor mijn eerste HM het shirt erbij te doen, beetje speciaal enzo
)
![]()
Een helmcasuarius! Toch? Wat is daar eigenlijk eng aan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:14 schreef Quoi het volgende:
Ik was in Australië het meest bang voor het oversteken van deze grote vriend:
[ afbeelding ]![]()
die klauwen van dat beest wel eens gezien? Of als ie gaat trappen... brrr...quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een helmcasuarius! Toch? Wat is daar eigenlijk eng aan?
Net een dinosaurus dat beestMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ze schoppenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een helmcasuarius! Toch? Wat is daar eigenlijk eng aan?![]()
In het regenwoud kregen we een half uur instructies wát we moesten doen in case of
Zoek maar op YouTube: Cassowary attack.
Ontopic: ik voel een heerlijke spierpijn in mijn bovenbenen. Heuveltraining![]()
![]()
Oh ja, nu we het toch over dieren hebben. Even naar het "Hollands Wildhuis", voor een paar stukken kangoeroe biefstuk voor op de barbecue vanavondquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een helmcasuarius! Toch? Wat is daar eigenlijk eng aan?Heerlijk vlees en nog eens gezond ook!
![]()
Ik mag vandaag nog steeds niet lopen. Gisteren bijna geen eten naar binnen gekregen en vandaag is honger nog steeds ver te zoeken, dus te weinig brandstof. Binnenkort misschien maar eens langs de huisarts, want m'n lijf doet de laatste tijd wel erg stom. En m'n hoofd ook. Blegh.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Struisvogel is ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh ja, nu we het toch over dieren hebben. Even naar het "Hollands Wildhuis", voor een paar stukken kangoeroe biefstuk voor op de barbecue vanavondHeerlijk vlees en nog eens gezond ook!
![]()
![]()
Het gaat ook wel weer iets beter dan gisteren hoor, maar ik was vorige week ook al ziek en dat valt wel onder de noemer "te vaak". Ik vond m'n armpjes op de foto's van zaterdag ook wel erg dun trouwens, volgens mij zijn die wel eens "dikker" geweest, dus niet eten kan eigenlijk gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kijk! Je krijgt al weer trek! Dat is een goed teken..
Nouja, m'n benen vinden nog wat extra rust vast ook niet erg. Dan zaterdag maar weer lopen.![]()
Vrijdag is intervaldagquote:
Ik ga ook lopen. Ik was alleen benieuwd naar andere mogelijkheden ipv tempoloop.quote:quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef hatsaflats het volgende:
Sterkte.
(En naar de huisarts gaan, is waarschijnlijk een goed idee)![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:12 schreef hatsaflats het volgende:
Het gaat ook wel weer iets beter dan gisteren hoor, maar ik was vorige week ook al ziek en dat valt wel onder de noemer "te vaak". Ik vond m'n armpjes op de foto's van zaterdag ook wel erg dun trouwens, volgens mij zijn die wel eens "dikker" geweest, dus niet eten kan eigenlijk gewoon helemaal niet.
Nouja, m'n benen vinden nog wat extra rust vast ook niet erg. Dan zaterdag maar weer lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, Stream, fartlekken is leuk! Gewoon naar buiten gaan en doen waar je zin in hebtOeh, een lantaarnpaal! Rennen!!! Dat soort dingen.
En huisarts zegt waarschijnlijk bloedprikken en dan val ik flauwquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Heus niet voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kut Hats...
Ik zou wel even naar de huisarts gaan, kunnen zoveel dingen zijn, dan heb je tenminste wat uitsluitsel.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Wij lopen altijd snelquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Lopen jullie zo snel naar de huisarts ja....?![]()
Flauw...
Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de huisarts.![]()
'Zo snel'? Optelsom van verschillende ongemakkelijkheden/klachten kun je best even na laten kijken m.i.. Zolang je geen 10-rittenkaart verbruikt per half jaar gewoon een kwestie van gezond verstand gebruiken.Ja doei.![]()
Ik kom nooit bij de huisarts. Laatste keer is een jaar of 3 geleden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Lopen jullie zo snel naar de huisarts ja....?
En wat MoBlo zegt. En ik betaal niet voor jandoedoel 100zoveel euro per maand aan m'n zorgverzekering.![]()
Ik wil het ook niet bagatelliseren, als jij een gevoel hebt er zit iets niet goed en dat is al langer en daar moet iets aan gedaan worden moet je zeker gaan. Vooral als je iemand bent die niet voor ieder wissewasje naar de huisarts gaat.
Maar ik erger me er vaak aan hoe snel mensen bij de huisarts zitten, sommigen wel vijf keer per jaar. Als ze een keer kuchen of een muggenbult hebben gaan ze al naar de huisarts en dan laten ze het liefst meteen bij het ziekenhuis foto's maken. En maar klagen dat de zorg zo duur is.
Maar dat was even een persoonlijke frustratie en is op jou helemaal niet van toepassing hoor! Excuses als dat zo over kwam.![]()
Vanmorgen weer heerlijk hardgelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/214214481/811632
5 bekertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, Hats de huisarts is zeker een goed idee als je je er niet lekker bij voelt!Dan weet je in ieder geval daarna of er wel of niet iets aan de hand is!
![]()
Ik loop mijn LDL rond de 18k en wil een HM doen. Ik ben er niet bang voor ofzo. Ik zie het gewoon als LDL alleen dan zou die vast wat sneller gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]Hoop dat het snel beter met je gaat!
Ik zit een beetje te WOGgen. Stiekem rondgekeken op de website van de Amsterdam Marathon. Als het lopen op vakantie goed gaat dan zou het in theorie moeten kunnen om in oktober een HM te lopen (volgens schema in september zelfs al). Hmm. Aan de ene kant wil ik het, maar aan de andere kant ben ik best bangJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Idd. In zo'n geval zou ik wel naar een huisarts gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:40 schreef Arquero het volgende:
[..]
HmmKlinkt wel als wat anders als loopdipje
Je wil ook niet thuis komen te zitten met een burnout of iets van die trant.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik loop 'm ook! Kun je best!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]Hoop dat het snel beter met je gaat!
Ik zit een beetje te WOGgen. Stiekem rondgekeken op de website van de Amsterdam Marathon. Als het lopen op vakantie goed gaat dan zou het in theorie moeten kunnen om in oktober een HM te lopen (volgens schema in september zelfs al). Hmm. Aan de ene kant wil ik het, maar aan de andere kant ben ik best bang![]()
Sterkte Hats. klinkt niet cool!
Zat zelf nog even te kijken naar mijn loopje van vanmorgen, maar ik liep zeker 13 seconden per kilometer te hard. Zat daardoor onder m'n wedstrijdtempo op de 10k en kon dat desondanks vrij aardig vasthouden gedurende 6,5 km. Ik heb het idee dat ik echt in vorm raak of ben. Zaterdag was, gezien de temperaturen, ook al een toploopje.
Komende zaterdag staat er een LDL van 11km op het schema. Ga weer lekker in Arnhem lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hmmja, ik heb nu 13 gelopen, volgende week 14,4. Het schema loopt tot 17,6km voor de LDL. Als ik "vroeg" klaar ben, kan ik natuurlijk gewoon zelf steeds de afstand uitbreiden. Misschien heb ik er dan wat meer vertrouwen inquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik loop mijn LDL rond de 18k en wil een HM doen. Ik ben er niet bang voor ofzo. Ik zie het gewoon als LDL alleen dan zou die vast wat sneller gaan.![]()
![]()
Hoe lang moet je ongeveer rekenen qua trainingstijd om van een halve naar een hele marathon te komen? Ik deed de hm in 1.54 en wil de hele dan wel onder de 4 uur lopen, met ongeveer 3a4 keer trainen.. Half jaar of zo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier ook een medetwijfelgenoot. Zou ook stiekem best graag de HM van Amsterdam lopen maar heb mezelf voorgenomen eerst af te wachten hoe de Dam tot Dam gaat. Het is toch een aardig stuk verder. Misschien leg ik de lat ook wel te hoog voor mezelf. Als ik een HM wil lopen heb ik ook het streven om onder de 2:00 uur te finishen.![]()
![]()
Je kwam mooi stuk over de streepquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:10 schreef mosselmossel het volgende:
Sterkte Hats. klinkt niet cool!
Zat zelf nog even te kijken naar mijn loopje van vanmorgen, maar ik liep zeker 13 seconden per kilometer te hard. Zat daardoor onder m'n wedstrijdtempo op de 10k en kon dat desondanks vrij aardig vasthouden gedurende 6,5 km. Ik heb het idee dat ik echt in vorm raak of ben. Zaterdag was, gezien de temperaturen, ook al een toploopje.
Komende zaterdag staat er een LDL van 11km op het schema. Ga weer lekker in Arnhem lopen.
Haha, dat heb ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:12 schreef Tazzy24 het volgende:
Hier ook een medetwijfelgenoot. Zou ook stiekem best graag de HM van Amsterdam lopen maar heb mezelf voorgenomen eerst af te wachten hoe de Dam tot Dam gaat. Het is toch een aardig stuk verder. Misschien leg ik de lat ook wel te hoog voor mezelf. Als ik een HM wil lopen heb ik ook het streven om onder de 2:00 uur te finishen.
Maar denk dat 2:10 ofzo realistischer is voor mij.![]()
Bij onze club zeggen ze: loop eerst eens 3 goede hm's in een jaar. Dan kun je klaar zijn om voor een M te trainenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe lang moet je ongeveer rekenen qua trainingstijd om van een halve naar een hele marathon te komen? Ik deed de hm in 1.54 en wil de hele dan wel onder de 4 uur lopen, met ongeveer 3a4 keer trainen.. Half jaar of zo?F means you're fucked![]()
Dat is zo lekker hè? Jezelf compleet stuk lopen. Ik hou wel van de 5km, omdat je die een soort van kan sprinten. Op de 10 kom ik nooit zo kapot over de streep, omdat ik dan meer aan het temporiseren ben. En dan heb ik na zo'n 5 even een paar minuten nodig om bij te komen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt? Dat lijkt mij heel extreem.ik heb een uitgebreid sportverleden, en andere mensen die ik ken die dat ook hebben zijn in 6-10 maanden van lopen voor de lol naar een hele marathon gegaan. Is de reden dat je het beter kunt indelen als je drie hm s hebt gelopen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij onze club zeggen ze: loop eerst eens 3 goede hm's in een jaar. Dan kun je klaar zijn om voor een M te trainenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Inhoud opbouwenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Echt? Dat lijkt mij heel extreem.ik heb een uitgebreid sportverleden, en andere mensen die ik ken die dat ook hebben zijn in 6-10 maanden van lopen voor de lol naar een hele marathon gegaan. Is de reden dat je het beter kunt indelen als je drie hm s hebt gelopen?
Maar als je mensen kent die dat hebben gedaan, dan kun jij dat toch ook?F means you're fucked![]()
Shit. Ik ken iemand die vanuit het niet een HM deed...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Inhoud opbouwen
Maar als je mensen kent die dat hebben gedaan, dan kun jij dat toch ook?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoppa!quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Shit. Ik ken iemand die vanuit het niet een HM deed...F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: