Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Muis84 op 09-07-2013 22:01:41 ]
Bradelierloop in De Lier , hoe komt het dat die loop zo populair is hier? Ik woon er in principe vlakbij, laatste weekend van mijn vakantie eventueel nog eens knallen op de 5
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Op dinsdag 9 juli 2013 13:26 schreef De_kluizenaar het volgende: Bradelierloop in De Lier , hoe komt het dat die loop zo populair is hier? Ik woon er in principe vlakbij, laatste weekend van mijn vakantie eventueel nog eens knallen op de 5
oh sorry, ik zal mn startbewijs gelijk verkopen het is dichter bij mij dan bij jou in de buurt
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Iemand de Losse Veter app al op de iPad gezet om het nieuwste nummer (vier) te kunnen lezen? Ik vind het een beetje traag, maar volgens mij is het wel lezenswaardig.
Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef mosselmossel het volgende: Dat Molenhoeks Makkie klinkt leuk Muis! Die zet ik ook in mijn agenda. Even met Gogo overleggen wat we allemaal gaan doen in oktober
Dat vond ik ook al! Geen shirt of medaille, maar je kan wel een ge-wel-di-ge muts bestellen. Ze hebben 5 en 10 km. Leek me wel grappig.
Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef mosselmossel het volgende: Dat Molenhoeks Makkie klinkt leuk Muis! Die zet ik ook in mijn agenda. Even met Gogo overleggen wat we allemaal gaan doen in oktober
En je kan hem op je air max's lopen Wel leuk ja... Maar dan ben ik net terug van vakantie... Jetlagged and untrained (al moet er dan natuurlijk wel een hoop biertjes uitgelopen worden)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
dat molenhoeks makkie is voglens mij verre van makkelijk
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef Muis84 het volgende: Is met heuvels en zo.... En voor sommige mensen is vlak lopen voor een paar km ook al een uitdaging hoor.
Dan loop jij 5k met gemak weg.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Dat hoop ik wel, maar die in Molenhoek is met heuvels. En het is zo mooi daar. Als dat nu ontzettend 'makkelijk' zou gaan (wat ik echt niet verwacht) dan kan ik overwegen om de 7^^ om te zetten naar 10km, als dat überhaupt mogelijk is dan... Maar ik wil eerst zelfvertrouwen (bij gebrek aan een betere omschrijving) opbouwen met 5km, en een 'wedstrijd' in september, oktober en november leek me wel een goede manier.
Ik zag al wat toffe nieuwe profielfoto's op Endomondo.
Beetje naar je zin gehad op RW? Ekiden was top. Alle Fok!teams een prestatie van formaat neergezet Qua lopen niet het beste weer, maar het was heerlijk toeven naast de baan aan de Fok! partytent met alle nerds en zolderautisten
Ik zag al wat toffe nieuwe profielfoto's op Endomondo.
Was echt een onwijs leuke dag! Met zn allen genoten van heerlijk weer, bier en bbq! Voor het lopen was het iets te warm, maar dat mocht de pret niet drukken!
Beetje naar je zin gehad op RW? Ekiden was top. Alle Fok!teams een prestatie van formaat neergezet Qua lopen niet het beste weer, maar het was heerlijk toeven naast de baan aan de Fok! partytent met alle nerds en zolderautisten
Klinkt goed! Gezelligheid is zeker net zo belangrijk als de prestaties
Was echt een onwijs leuke dag! Met zn allen genoten van heerlijk weer, bier en bbq! Voor het lopen was het iets te warm, maar dat mocht de pret niet drukken!
Lopen was bijzaak.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
MoMa is verre van makkelijk maar wel een heel gaaf parcours. Ik ga 'm niet lopen een week na Eindhoven maar aangezien ik vlakbij het parcours woon kom ik wel even kijken.
Als ik hem ga lopen ga ik vijf doen.. Het lijkt me wel een heel leuk loopje. Maar ik denk dat ik 10 km een beetje veel van het goede vind als ik zo dat parcours bekijk.
Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef Gogo83 het volgende: Als ik hem ga lopen ga ik vijf doen.. Het lijkt me wel een heel leuk loopje. Maar ik denk dat ik 10 km een beetje veel van het goede vind als ik zo dat parcours bekijk.
Dat was dus ook mijn idee. Ik denk dat de 5km daar ook al een uitdaging is, voor mij dan. Maar het lijkt me echt heel erg leuk! Gaan we samen hobbelen??
Ik zie zoveel leuke evenementen voorbij komen, dat ik het serieus bijna jammer vind dat ik weg ga.. Aan de andere kant, kan ik zorgvuldig gaan bedenken en plannen wat ik volgend jaar ga doen, als ik wat getrainder ben
Dat was dus ook mijn idee. Ik denk dat de 5km daar ook al een uitdaging is, voor mij dan. Maar het lijkt me echt heel erg leuk! Gaan we samen hobbelen??
Met jouw tempo kan ik je na 2 minuten al niet meer zien.
Ik sluit niet uit dat ik de man die naast me de krant leest in de trein en tegen me aan zit straks een hengst verkoop. En dan ook het bestuur van de hardloopclub maar. Oja, en mijn werkgever...
Komt wel goed (Iemand nog een dosis teveel aan temperament nodig; gratis over te nemen)
Op dinsdag 9 juli 2013 17:48 schreef Quoi het volgende: Ik sluit niet uit dat ik de man die naast me de krant leest in de trein en tegen me aan zit straks een hengst verkoop. En dan ook het bestuur van de hardloopclub maar. Oja, en mijn werkgever...
Komt wel goed (Iemand nog een dosis teveel aan temperament nodig; gratis over te nemen)
What the fuuuuuuuck, gebeurde daar nou in de Tour? Cavendish die op 60 - 65 km/u een andere renner van z`n fiets duwt nét voor de eindsprint?! [/offtopic]
Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef Levitas het volgende: What the fuuuuuuuck, gebeurde daar nou in de Tour? Cavendish die op 60 - 65 km/u een andere renner van z`n fiets duwt nét voor de eindsprint?! [/offtopic]
Mwoa, niet helemaal. Veelers lette niet helemaal meer op en kwam zelf ook wat naar rechts. Cav kwam naar links, et voila.
Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef Levitas het volgende: Ik zie zoveel leuke evenementen voorbij komen, dat ik het serieus bijna jammer vind dat ik weg ga.. Aan de andere kant, kan ik zorgvuldig gaan bedenken en plannen wat ik volgend jaar ga doen, als ik wat getrainder ben
Wát een saaie etappe van de tour zeg..
Dude, je mag wel hier blijven, ga ik wel voor jou in het land van Oz lopen
Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef Sunnythesun het volgende: zit met een koelpack op mijn voet Pijnlijke, beetje rode plek boven op mijn voet. Hoop niet dat dit serieus is hoor
Weet niet.. misschien wel, maar kreeg er vandaag last van met wandelen. Had eerder wel eens een beetje pijn op die plek tijdens wandelen bij een rare of harde stap of zo, maar nu blijft het echt zeer doen.
Weet niet.. misschien wel, maar kreeg er vandaag last van met wandelen. Had eerder wel eens een beetje pijn op die plek tijdens wandelen bij een rare of harde stap of zo, maar nu blijft het echt zeer doen.
Dan hoop ik dat het na wat koelen weer een stuk beter voelt.