SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Gelukkig niet.quote:
ja, daar was ik al bang voor, dan heb je dus totaal geen beeld van wat Woensel echt isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Maar ken het van dat nummer en de serie probleemwijken.
Idd, als je aan de goede kant woont is het een plezierige wijk (mijn mening, maar ik heb dan ook alleen maar in Woensel en de Bennekel gewoond)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar was ik al bang voor, dan heb je dus totaal geen beeld van wat Woensel echt is
Mensen die het niet kennen denken namelijk nogal snel dat Woensel een soort tokkiepauperwijk vol hoeren en junken is
Woensel beslaat ongeveer 60% van Eindhoven, en maar een heul klein deeltje daarvan is inderdaad tokkiebuurtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:03 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Idd, als je aan de goede kant woont is het een plezierige wijk (mijn mening, maar ik heb dan ook alleen maar in Woensel en de Bennekel gewoond)
Dat bedoel ik. Woon nu in Oude Gracht en dat is toch echt geen slecht gedeelte dacht ik zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woensel beslaat ongeveer 60% van Eindhoven, en maar een heul klein deeltje daarvan is inderdaad tokkiebuurt
De Bennekel... ja dan snap ik wel dat je Woensel prettig vindt
Oude Gracht is inderdaad not too bad. Ik kom daar nog wel ooit met de hond van mijn ouders. Al zou ik er zelf nog steeds niet willen wonen, maar dat hangt voornamelijk samen met mijn voorliefde voor oude stadswijkjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Woon nu in Oude Gracht en dat is toch echt geen slecht gedeelte dacht ik zo.
Ik kom nog geregeld in de Bennekel. Mijn schoonouders wonen daar nog steeds.
Strijp is ook nogal groot he, je kan niet zo'n groot stadsdeel in zijn geheel wegstrepen als zijnde tokkie / achterstands-ishquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Woon nu in Oude Gracht en dat is toch echt geen slecht gedeelte dacht ik zo.
Ik kom nog geregeld in de Bennekel. Mijn schoonouders wonen daar nog steeds.
Strijp vind ik een stuk erger qua tokkiebuurt
Dat valt wel meequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar was ik al bang voor, dan heb je dus totaal geen beeld van wat Woensel echt is
Mensen die het niet kennen denken namelijk nogal snel dat Woensel een soort tokkiepauperwijk vol hoeren en junken is
yoghurtijsjes in mn vriezert.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
hier kwam net iemand langs met festini's
Zelfgemaakt yoghurtijs? Ik ga vanavond nog een batch aardbeienijs maken, mijn man kreeg er geen genoeg vanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
yoghurtijsjes in mn vriezert.
O 2 spelt appelstroop
T bakje meloen/aardbei
L 2 spelt vegapate, cherrytomaatjes, komkommer. En roggebrood met kaas
T rijstwafel. Peer
D bietensalade & aardappels
T iets lekkers want S is wandeling naar de bloedbank op en neer + half litertje bloed doneren.
Hoe heb je je aardbeienijs gemaakt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zelfgemaakt yoghurtijs? Ik ga vanavond nog een batch aardbeienijs maken, mijn man kreeg er geen genoeg van
En is dat ver lopen? Trek je dat op de terugweg?
aardbeien en vanilleyoghurt in de blender en een klein beetje suiker er bij, en dan in de ijsmachine of in de Zokuquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe heb je je aardbeienijs gemaakt?
Al ik van die pastasalades koop in de winkel vind ik het ook echt niet lekker! Maar zo versgemaakt vind ik het heerlijk met dit weer.. Heb er nu paprika, ui, augurk, mais, doperwtjes en kip doorheen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind koude pasta altijd zo smerig. Ik begrijp niet dat anderen dat zo lekker vinden!
op vakantie heb ik altijd honger, maar als het warm is op een kantoordag taal ik nergens naarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind eigenlijk alles lekker met dit weer. Ik geloof dat mijn eetlust immuun is voor temperatuurschommerlingen. Ik verlang er wel eens naar iemand te zijn die een gebrek aan eetlust kan ervaren door stress, warmte of ziekte. Maar helaas.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin me steeds zieliger te voelen. Volgens mij ga ik zo janken![]()
Sperma
Ik zit nog op kantoor. Denk niet dat dat nog lang duurt, mijn vriend kan me zo naar huis brengen gelukkig. Kutzooi. Aardbeien zijn wel een goed plan, die heb ik thuis in de koelkast.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ga iets fijns doen. En eet aardbeien. Aardbeien zijn goed.
Of maak punchquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zit nog op kantoor. Denk niet dat dat nog lang duurt, mijn vriend kan me zo naar huis brengen gelukkig. Kutzooi. Aardbeien zijn wel een goed plan, die heb ik thuis in de koelkast.
wanneer ging de knoop er ook al weer in?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin me steeds zieliger te voelen. Volgens mij ga ik zo janken![]()
Sperma
is een roerbakmaaltijd geen gewoon etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:24 schreef Sugarsnap het volgende:
Toch geen wokkie vanavond. J wilde toch weer 'gewoon' eten. Maar dan wel op mijn manier. Kipkluifjes onder de grill, aardappelblokjes en sperzieboontjes!
En ik heb voor nu een bakje choco-ijs meegenomenen een bak kersen uit de Bonus
Straks naar de huisarts. Ik heb een rare blaas op mijn 2e teentje zitten en nu wordt mijn voet ook rood en pijnlijk. Het trekt door naar mijn onderbeenMaar even naar laten kijken.
quote:
Morgen uroloog bellen. Asap wat ons betreft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer ging de knoop er ook al weer in?
'gewoon' eten is idd volgens hem AGV, macaroni of spaghetti kan ook nog, maar een roerbakje of iets dergelijks is al anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is een roerbakmaaltijd geen gewoon eten
Of is gewoon eten standaard alleen maar AGV bij hem
Sterkte!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb inmiddels een emmertje op schoot, just in case. Ik sluit de boel hier af en laat me naar huis taxien. Tot later peepz.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb inmiddels een emmertje op schoot, just in case. Ik sluit de boel hier af en laat me naar huis taxien. Tot later peepz.
oh wat ergquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
'gewoon' eten is idd volgens hem AGV, macaroni of spaghetti kan ook nog, maar een roerbakje of iets dergelijks is al anders.
Wat dat betreft een saaie boerenl*l
Die van mij vreet alles.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh wat erg![]()
![]()
Naja, de mijnes vreet dan weer liever geen hollandse kost, ander uiterste
Een paar keer per week mag ik eens iets anders proberen. Maar helaas eet hij ook geen vis, anders was het wel een pastasalade met tonijn of zalm geworden vanavond.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh wat erg![]()
![]()
Jup @ dat laatste! Daarom eet ik ook hoogstens 2 keer per jaar stamppot.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:35 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Een paar keer per week mag ik eens iets anders proberen. Maar helaas eet hij ook geen vis, anders was het wel een pastasalade met tonijn of zalm geworden vanavond.
Zaterdag heeft hij BBQ met een paar vrienden en dan gaan de kinderen en ik ons te buiten aan vis denk ik
(ik heb een hekel aan aparte dingen koken ipv iedereen hetzelfde, vandaar niet wij vis en hij iets anders)
nou, ik zou het ook niet fijn vinden als hij mij dingen door mijn strot zou forceren die ik echt niet wil eten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Lonaa het volgende:
Maar, kerels moeten gewoon niet zo zeuren toch?
Idd, en hij eet echt wel alles, maar we hebben de laatste paar dagen al 'anders/makkelijk' gegeten in zijn ogen, dus vandaag moest er AGV komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik zou het ook niet fijn vinden als hij mij dingen door mijn strot zou forceren die ik echt niet wil eten?
ben jij een troll?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef Braddie het volgende:
Wat vervelend.
Eet ik om 11 uur 2 sneetjes brood en 3 crackertjes, heb ik 10 minuten geleden wéér honger. Dus hup, nog maar 4 sneetjes brood met leverpastei.
Nu maar even een kilometer of 4-5 wandelen.
Die van mij vindt AGV (hij noemt dat geloof ik 'meat and double vegetable') ook het saaiste dat er is en wil het liever niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
oh wat erg![]()
![]()
zo niet dan tochquote:
Dat je na 4 uur weer honger/trek hebt is niet zo gek hoor? Maar dat kun je tussendoor beter wat anders eten als 4 sneetjes brood. Misschien tussen de middag in plaats van die crackers nog wat brood erbij.. En smiddags een bakje kwark. Dat vult goed, en zo krijg je ook wat eiwitten binnen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef Braddie het volgende:
Wat vervelend.
Eet ik om 11 uur 2 sneetjes brood en 3 crackertjes, heb ik 10 minuten geleden wéér honger. Dus hup, nog maar 4 sneetjes brood met leverpastei.
Nu maar even een kilometer of 4-5 wandelen.
Nou dat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Want je komt niet serieus over, op alle fronten, en daar erger ik me kapot aan.
Standaard Braddie op heel FOK! dus ik vrees dat hij het zo meent.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Standaard Braddie op heel FOK! dus ik vrees dat hij het zo meent.
Dat idee heb ik ook, maar ben niet zeker.. In Gezond Slank hangt er nu ook een rond. Daar is Braddie niets bij..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Twee zelfsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat idee heb ik ook, maar ben niet zeker.. In Gezond Slank hangt er nu ook een rond. Daar is Braddie niets bij..
Dat is handig voor als ik m'n snacks afweegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Ik heb de Action Weegschaal gekocht voor 6 euro's en hij gaat tot 5 kilo ipv 3
Ja, misschien wel meerquote:
kijk maar uit met wat je zegt, voor je het weet komen onze anabolenvrienden weer buitenspelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel meerDan hebben we het hier eigenlijk nog wel rustig
Haha ik sherlockte mezelf gisterenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk maar uit met wat je zegt, voor je het weet komen onze anabolenvrienden weer buitenspelen
5 kilo ijs of 5 kilo m&m's of....de mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is handig voor als ik m'n snacks afweeg
Joh!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ik sherlockte mezelf gisterenWij worden besproken in "The Gym"!
Mooie postquote:Op maandag 8 juli 2013 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb er liever wat tussenin![]()
Nee maar ik kijk echt helemaal NOOIT naar lichaam... Het koppie spreekt mij aan of niet.
Eigenlijk interesseert het mij helemaal niet hoe een ander eruit ziet.
Ken iemand met een verminkt verbrand gezicht maar met een sprankelende ogen en een open blik, vind hem mooi .
Gewicht doet er zo niet toe eigenlijk het is meer met wat je met je leven doet.
Sarabi met haar mooie buik (en dansen) , alle hardlopers, alle sporters.. DAT telt
Yoghurt had ik aan moeten denken ja, hebben we liggenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat je na 4 uur weer honger/trek hebt is niet zo gek hoor? Maar dat kun je tussendoor beter wat anders eten als 4 sneetjes brood. Misschien tussen de middag in plaats van die crackers nog wat brood erbij.. En smiddags een bakje kwark. Dat vult goed, en zo krijg je ook wat eiwitten binnen!
Fietsen is goed trouwens!
ik ging mezelf sherlockenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ik sherlockte mezelf gisterenWij worden besproken in "The Gym"!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben niet populairen op mijn oude username ga ik maar niet zoeken
ow, nieuwe usernaamquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:57 schreef Mokkels het volgende:
Mijn stomme username word voor allerlei dingen gebruikt. Wat ik tegen ben gekomen: website's, lekkere mokkels, duitse mokkels, dikke mokkels, toffe mokkels.
Dus ik heb er niet zoveel aan dat ik ga zoeken op m'n username. Ik ga denk ik ooit nog eens een nieuwe maken.. ik heb een hekel aan deze naam.
Dat was hier in de dieetclub wel erg extreem iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ow, nieuwe usernaamIk raak mensen met een nieuwe usernaam altijd helemaal kwijt, dan vergeet ik wie het ook alweer was. Behalve Sarabi (en jagartrut!)
Henkpietklaaswim, laiveneertiekje, kwakzor...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:00 schreef Isabeau het volgende:
En helicopter herinner ik nog wie het was!
Dido!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Henkpietklaaswim, laiveneertiekje, kwakzor...
Ik heb gewoon een toffe meisjesnaam gekozenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:03 schreef Mokkels het volgende:
Ik zit eventjes te denken om een nieuwe maar ik ben daar zo slecht in. En wat ik altijd 'was' op andere forums, spellen etc zijn allemaal bezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |