Aha. Maar wanneer werk je dan? Want je zit nu hier dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nein, nog 4 dagen werken en dan ben ik op 1 dag na 7 weken vrij
Ja, ik zat ff op FBquote:
Ik bedoel de mijne.quote:
Ach, zolang het maar binnen 5 minuten is dan is het nog niet zo erg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik zat ff op FBen had niet gezien dat ik LAPO had
Ja, voor een half uurtje ongeveer nog. Ik maak juist heel lange dagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Maar wanneer werk je dan? Want je zit nu hier dus.
Ik vergeef je jongenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik zat ff op FBen had niet gezien dat ik LAPO had
Nog nooit achter het stuur gezeten.quote:
Mensen liken het wel.quote:
rot opquote:
ahhahhaa wie weet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe er volgende week 1 dat je zwanger bent
hahahahahquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan doe ik reageren: dus toch?
Oh, dus je hebt nu een tussenuur ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor een half uurtje ongeveer nog. Ik maak juist heel lange dagen
Wat doe jij zoal dan?
Ik was al om 7.45am op mijn werk hoor
quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt nu een tussenuur ofzo?
Ik doe het rustig aan nog. Een beetje uitrusten en uitvinden wat ik precies wil en waar mijn interesses liggen.
quote:
methquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets ja
Dus je werkt niet en je zit niet op school![]()
Waar leef je van dan?
hahahahaha ja man. Mensen van werk liken het. Hopelijk zeggen ze er niks over ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat de felicitaties maar binnen stromen
Klopt, ik ben gestopt met school omdat die opleiding mij niet beviel. Ik ben wel naar werk aan het zoeken, maar er is hier maar weinig te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets ja
Dus je werkt niet en je zit niet op school![]()
Waar leef je van dan?
En er bij zetten dat je hoopt op een tweelingquote:
Beter zoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gestopt met school omdat die opleiding mij niet beviel. Ik ben wel naar werk aan het zoeken, maar er is hier maar weinig te vinden.
En ik heb wat spaargeld.
Dus je noemt jezelf in feite nu een hoerquote:
neeeheeee expres, ik zag het hier al snelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
HAHAH VA.
ben je erin getrapt. Of like je expres?
Ik kan wel werk vinden, maar ik heb geen auto dus daar heb ik niks aan. Voor de rest ligt het behoorlijk op z'n gat.quote:
Grapje moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je noemt jezelf in feite nu een hoer
Wat heeft een auto met werk te maken? Er rijden toch ook treinen en bussen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan wel werk vinden, maar ik heb geen auto dus daar heb ik niks aan. Voor de rest ligt het behoorlijk op z'n gat.
nimmer geld voor seksquote:
Grapjes kunnen gevaarlijk zijn thoughquote:
Dat kost geld?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft een auto met werk te maken? Er rijden toch ook treinen en bussen?
Benzine en wegenbelasting ookquote:
Ik bedoel dus dat honden graag ergens wonen en niet in het asiel ofzoquote:
Maar mijn ouders zullen er niet blij mee zijn aangezien ik toch met een jaar wel weg benquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat honden graag ergens wonen en niet in het asiel ofzo
Nou, dat ligt maar net aan de afstand en de auto die je hebt. Afschrijving, onderhoud, verzekering, benzinequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je dagelijks op en neer moet is dat wel goedkoper.
Dan moet je maar net een baas vinden die het wil. Ik heb sowieso nog geen werk en ik heb ook geen zin om al m'n geld uit te geven aan OV om alleen maar op m'n werk te kunnen komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Benzine en wegenbelasting ookReiskostenvergoeding bestaat natuurlijk ook
![]()
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar mijn ouders zullen er niet blij mee zijn aangezien ik toch met een jaar wel weg ben
En wat als je geld straks op is dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet je maar net een baas vinden die het wil. Ik heb sowieso nog geen werk en ik heb ook geen zin om al m'n geld uit te geven aan OV om alleen maar op m'n werk te kunnen komen.
Ik ben hier in de buurt gewoon werk aan het zoeken. Maar het is niet zo dat er meteen al van alles is. Je moet maar net wat tegenkomen.quote:
Wat is je opleidingsniveauquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben hier in de buurt gewoon werk aan het zoeken. Maar het is niet zo dat er meteen al van alles is. Je moet maar net wat tegenkomen.
En nee, ik ben niet kritisch. Ik neem alles wel aan, zolang het redelijk te doen is op de fiets en zolang het niet boven mijn opleidinsniveau is.
gewoon achter het station een nieuwe markt aanborenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben hier in de buurt gewoon werk aan het zoeken. Maar het is niet zo dat er meteen al van alles is. Je moet maar net wat tegenkomen.
En nee, ik ben niet kritisch. Ik neem alles wel aan, zolang het redelijk te doen is op de fiets en zolang het niet boven mijn opleidinsniveau is.
quote:
Wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben een bed en twee tuinstoelen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Wat wil een mens nog meer?
Oh, ik dacht dat jij dat verhaaltje in m'n fobo gelezen had. Daat stond het allemaal in namelijk. Ik vroeg me al af waarom je dit allemaal vroeg.quote:
Oooh, vergeten dan. Zal het nog wel eens lezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat verhaaltje in m'n fobo gelezen had. Daat stond het allemaal in namelijk. Ik vroeg me al af waarom je dit allemaal vroeg.
Leuke dingetjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat verhaaltje in m'n fobo gelezen had. Daat stond het allemaal in namelijk. Ik vroeg me al af waarom je dit allemaal vroeg.
Valt meequote:
Luie flikkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
Hallo schatten
Ik was vanochtend al eerder wakker maar ik vond het te vroeg dus ik ging maar weer slapen
lekker dingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
Hallo schatten
Ik was vanochtend al eerder wakker maar ik vond het te vroeg dus ik ging maar weer slapen
Not just a pretty facequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee
De helft is naar de spaarrekening hoor
Ik moet wel, die macbook heeft het aardig geleegdquote:
Dat geloof ik graag jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet wel, die macbook heeft het aardig geleegd
ja eigenlijk moet ik wel werk zoeken héquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luie flikker
Ga bloembollen pellen ofzo
Nee hoor, hoi
Als je centjes wilt verdienenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja eigenlijk moet ik wel werk zoeken hé
Oké, succes daarmeequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, vergeten dan. Zal het nog wel eens lezen
Nou ja weetje, heel veel werk in winkels enzo kan ik niet doen omdat je dan uren achter elkaar staat (vullen, spiegelen etc.), krijg ik heel veel last van mijn knieën en enkels. Ik heb nogal zwakke gewrichten. Meer dan 2, 3 uur achter elkaar staan of lopen is voor mij echt killing. Kan ik wel kassa gaan doen maar naar mijn ervaring (logisch ook) nemen bedrijven liever mensen aan die ''alles'' kunnen zeg maar.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die geloofd alles wel wat je zegt toch?
geloofTquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toto gelooft niet alles hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over mijn neppe rijbewijsquote:
JE MOEST WEL GLIMLACHEN HAHAHAAquote:
nooooitquote:
Frustrerend zeg. Ik had altijd gedacht dat meisjes achter de kassa alleen dat dedenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou ja weetje, heel veel werk in winkels enzo kan ik niet doen omdat je dan uren achter elkaar staat (vullen, spiegelen etc.), krijg ik heel veel last van mijn knieën en enkels. Ik heb nogal zwakke gewrichten. Meer dan 2, 3 uur achter elkaar staan of lopen is voor mij echt killing. Kan ik wel kassa gaan doen maar naar mijn ervaring (logisch ook) nemen bedrijven liever mensen aan die ''alles'' kunnen zeg maar.
de tietenversie van dat lied is beterquote:
Ik ben daarnaast ook heeeeeeel slecht in kassaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Frustrerend zeg. Ik had altijd gedacht dat meisjes achter de kassa alleen dat deden
ja ik ben er ook.quote:
Dat kun je natuurlijk leren. Wat kan er verder moeilijk aan zijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben daarnaast ook heeeeeeel slecht in kassa
Dat heb ik zo vaak joh, coudn't care lessquote:
Niet mensen voor hun neus stompenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk leren. Wat kan er verder moeilijk aan zijn?
je maakt ee l foutquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak joh, coudn't care less
Wat een agressiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet mensen voor hun neus stompen
dat is dus het verschil tussen een grammatica fout en een typoquote:
Kassameisjes die moeten toch altijd terugtellen zegmaar, bijvoorbeeld als iemand 7,30 moet betalen en betaalt met 10 euro dan moet je zo zeggen van ''met 70 cent maakt 8 en nog 2 euro maakt 10'' o.i.dquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk leren. Wat kan er verder moeilijk aan zijn?
in de oven?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is dus het verschil tussen een grammatica fout en een typo
Dit dus ook iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet mensen voor hun neus stompen
ja is lekker, dan worden ze niet zo vet als uit de frituurquote:
xPressie zekerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Toto69 het volgende:
Geslaagt voor mijn gymnasium dipplomma (L) (K)
Gefeliciteerd TOTOquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Toto69 het volgende:
Dat maakt het allemaal niet makkelijker helaasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kassameisjes die moeten toch altijd terugtellen zegmaar, bijvoorbeeld als iemand 7,30 moet betalen en betaalt met 10 euro dan moet je zo zeggen van ''met 70 cent maakt 8 en nog 2 euro maakt 10'' o.i.dMaar ik heb dyscalculie (het zit me allemaal niet mee hè
) dus ik ben nogal sloom wat dat betreft
Kan het idd wel leren maar ik word dan altijd helemaal nerveus en omg ze denken dat ik dom ben fdjnrekjghwlej
Heb wel kassa gedaan op m'n stageplek maar daar hebben ze me na 4 dagen weer vanafgehaald
Wooohooo gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Toto69 het volgende:
je bent geunbannedquote:
Daarom lijkt me het niks om in een winkel te werken. Ik heb precies datzelfde probleemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kassameisjes die moeten toch altijd terugtellen zegmaar, bijvoorbeeld als iemand 7,30 moet betalen en betaalt met 10 euro dan moet je zo zeggen van ''met 70 cent maakt 8 en nog 2 euro maakt 10'' o.i.dMaar ik heb dyscalculie (het zit me allemaal niet mee hè
) dus ik ben nogal sloom wat dat betreft
Kan het idd wel leren maar ik word dan altijd helemaal nerveus en omg ze denken dat ik dom ben fdjnrekjghwlej
Heb wel kassa gedaan op m'n stageplek maar daar hebben ze me na 4 dagen weer vanafgehaald
oh chillquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja is lekker, dan worden ze niet zo vet als uit de frituur
Succes manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot later mensen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
cheers m8quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
Doeidoeiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
luvvvvvquote:
welkequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
luvvvvv
van mijn engelse vrienden gekregen
danielquote:
je muzieksmaak godverdommequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
luvvvvv
van mijn engelse vrienden gekregen
slagharenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:08 schreef Toto69 het volgende:
"Ja hoor, al onderweg naar Slagharen met neefje lief! Wat een geluk dat we een autipas hebben voor m'n neefje met deze drukte"
gvd
crack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackquote:
Zo hey HALLOquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
crack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crackcrack crack crack
Ben net wakkerquote:
Heb ik nu een prei in mijn broek, of ben ik gewoon blij je te zien?quote:
Prei, hmmmmquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb ik nu een prei in mijn broek, of ben ik gewoon blij je te zien?
Nee, maar ik wil niet meteen 1000 uur slapen om bij te komenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prei, hmmmm
[..]
Nee, maar ik wil niet meteen 1000 uur slapen om bij te komen
Nou zeg, het zit jou wel errug diep hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
iewl reageerde helemaal op de verkeerde
Ging over aldo zijn ui
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ging over aldo zijn ui
Aha. Ja, dat is wel lastig dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil niet meteen 1000 uur slapen om bij te komen
Jij bent echt zielig zeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ging over aldo zijn ui
Oh, ga je nu ook al lopen dreigen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik er nu allemaal modjes bij halen?
gewoon je mond houden en niet zitten haten lijkt me een beterequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik zeg gewoon niks tegen haar en vanuit het niets begint ze weer te hatenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon je mond houden en niet zitten haten lijkt me een betereZo houden we het rustig hier
sla je slagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij hebben beide kemphaantjes gewoon eens een flinke neukbeurt nodig of zo.
Precies wat er altijd gebeurd als ik wat tegen jou zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ga je nu ook al lopen dreigen?
Maar ga je gang als jij dat nodig vindt. Ga de tijd van modjes maar verspillen dan.
gebeurt*quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies wat er altijd gebeurd als ik wat tegen jou zeg
Denk dat Anne hier niet ineens zomaar kwam.
Tsja, sommige mensen hebben dat nou eenmaal, moet je boven staanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik zeg gewoon niks tegen haar en vanuit het niets begint ze weer te haten? Wtf
.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou zeg, het zit jou wel errug diep hoor
Ik zal ze beide wel eens ff verwennenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij hebben beide kemphaantjes gewoon eens een flinke neukbeurt nodig of zo.
truequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beiden: wie wat dan ook zegt, maakt niet uit. Geruzie in de SC leidt nog eens tot een slotje
strak planquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal ze beide wel eens ff verwennen
Zo strak zullen ze daarna wel niet meer zijn hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo strak zullen ze daarna wel niet meer zijn hoor
oh jezusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En nu is de discussie voorbij hier. Dit is opzich een leuke SC en i kwil er geen slotje op
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon je mond houden en niet zitten haten lijkt me een betereZo houden we het rustig hier
Dit vind jij wel leuk ja?quote:
het is merkbaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
de rem is eraf, ik heb bier op
Ja, ik ga haar weer gewoon negeren. Heeft toch geen zin om daar op in te gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen hebben dat nou eenmaal, moet je boven staan
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beiden: wie wat dan ook zegt, maakt niet uit. Geruzie in de SC leidt nog eens tot een slotje
Wat je deed is gewoon ontzettend zielig, dus niet gaan janken dat iemand iets kuts tegen je zegt wanneer je zelf begint. Geen kleuterschooltje hier waar je je aan de tafel kunt stoten en dan de tafel de schuld kunt gevenquote:
BUUUUUUUUUUURNquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat je deed is gewoon ontzettend zielig, dus niet gaan janken dat iemand iets kuts tegen je zegt wanneer je zelf begint. Geen kleuterschooltje hier waar je je aan de tafel kunt stoten en dan de tafel de schuld kunt geven
Weg van FOKquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weg uit dit topic of weg als in vakantie?
Gedwongen 'vakantie'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weg uit dit topic of weg als in vakantie?
Jullie meningsverschil heeft niks met deze SC te maken. Mijn standpunt daar in ook niet.quote:
Of ab houdt gewoon die opmerking voor zich. Die persoon heeft mij al voor genoeg dingen uit gemaaktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat je deed is gewoon ontzettend zielig, dus niet gaan janken dat iemand iets kuts tegen je zegt wanneer je zelf begint. Geen kleuterschooltje hier waar je je aan de tafel kunt stoten en dan de tafel de schuld kunt geven
Oeh leuk, mag ik jou ook voor van alles uit maken dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of ab houdt gewoon die opmerking voor zich. Die persoon heeft mij al voor genoeg dingen uit gemaakt
kringspiermusketierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oeh leuk, mag ik jou ook voor van alles uit maken dan?
Vieze vuile smurf
quote:
Ja hoor, jij wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oeh leuk, mag ik jou ook voor van alles uit maken dan?
Vieze vuile smurf
Meid, jij zegt 'iehw'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of ab houdt gewoon die opmerking voor zich. Die persoon heeft mij al voor genoeg dingen uit gemaakt
Haten op ab doe ik sws wel. Opmerking of nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meid, jij zegt 'iehw'. Alsof ze een stuk afval is.. Leuk dat je haar reactie niet leuk vind, dikke prima.. Maar je mening dat je het niet leuk vindt slaat natuurlijk écht nergens op wanneer je het gewoon zelf ook doet en zelfs bent begonnen
. Stop daar dan eerst mee, en als zij dan iets stoms zegt out of nowhere, dan mag je haten. Nu niet.
Oke, leuk voor je. Hou dat lekker voor je en hou het dan even gezellig voor de rest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haten op ab doe ik sws wel. Opmerking of niet
Ik ben het Orakelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alleen maar goede uitspraken deze man
Geen blowjob voor Totoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Horen enkel en alleen in de keuken. verder mondje dicht houden
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdetyfushoerentering
Gewoon door blijven gaan he
Ga in Roffa wonenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef Crack_ het volgende:
IK WIL NIET IN ZOETERMEER WONEN GODVERKAKJE
Wie welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef Crack_ het volgende:
IK WIL NIET IN ZOETERMEER WONEN GODVERKAKJE
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullieik kom enkel in deze sc om te praten met Aldo
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullieik kom enkel in deze sc om te praten met Aldo
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
fuck this shit, i'm out.
ALs ik vanavond een slotje hier zie krijg ik van jullie allemaal een abo
je bent een goede broerquote:
Forum Opties | |