je maakt ee l foutquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak joh, coudn't care less
Wat een agressiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet mensen voor hun neus stompen
dat is dus het verschil tussen een grammatica fout en een typoquote:
Kassameisjes die moeten toch altijd terugtellen zegmaar, bijvoorbeeld als iemand 7,30 moet betalen en betaalt met 10 euro dan moet je zo zeggen van ''met 70 cent maakt 8 en nog 2 euro maakt 10'' o.i.dquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk leren. Wat kan er verder moeilijk aan zijn?
in de oven?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is dus het verschil tussen een grammatica fout en een typo
Dit dus ook iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet mensen voor hun neus stompen
ja is lekker, dan worden ze niet zo vet als uit de frituurquote:
xPressie zekerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Toto69 het volgende:
Geslaagt voor mijn gymnasium dipplomma (L) (K)
Gefeliciteerd TOTOquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Toto69 het volgende:
Dat maakt het allemaal niet makkelijker helaasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kassameisjes die moeten toch altijd terugtellen zegmaar, bijvoorbeeld als iemand 7,30 moet betalen en betaalt met 10 euro dan moet je zo zeggen van ''met 70 cent maakt 8 en nog 2 euro maakt 10'' o.i.dMaar ik heb dyscalculie (het zit me allemaal niet mee hè
) dus ik ben nogal sloom wat dat betreft
Kan het idd wel leren maar ik word dan altijd helemaal nerveus en omg ze denken dat ik dom ben fdjnrekjghwlej
Heb wel kassa gedaan op m'n stageplek maar daar hebben ze me na 4 dagen weer vanafgehaald
Wooohooo gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef Toto69 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |