toto gelooft niet alles hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die geloofd alles wel wat je zegt toch?
Over mijn neppe rijbewijsquote:
JE MOEST WEL GLIMLACHEN HAHAHAAquote:
nooooitquote:
Frustrerend zeg. Ik had altijd gedacht dat meisjes achter de kassa alleen dat dedenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou ja weetje, heel veel werk in winkels enzo kan ik niet doen omdat je dan uren achter elkaar staat (vullen, spiegelen etc.), krijg ik heel veel last van mijn knieën en enkels. Ik heb nogal zwakke gewrichten. Meer dan 2, 3 uur achter elkaar staan of lopen is voor mij echt killing. Kan ik wel kassa gaan doen maar naar mijn ervaring (logisch ook) nemen bedrijven liever mensen aan die ''alles'' kunnen zeg maar.
de tietenversie van dat lied is beterquote:
Ik ben daarnaast ook heeeeeeel slecht in kassaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Frustrerend zeg. Ik had altijd gedacht dat meisjes achter de kassa alleen dat deden
ja ik ben er ook.quote:
Dat kun je natuurlijk leren. Wat kan er verder moeilijk aan zijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben daarnaast ook heeeeeeel slecht in kassa
Dat heb ik zo vaak joh, coudn't care lessquote:
Niet mensen voor hun neus stompenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk leren. Wat kan er verder moeilijk aan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |