Benzine en wegenbelasting ookquote:
Ik bedoel dus dat honden graag ergens wonen en niet in het asiel ofzoquote:
Maar mijn ouders zullen er niet blij mee zijn aangezien ik toch met een jaar wel weg benquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat honden graag ergens wonen en niet in het asiel ofzo
Nou, dat ligt maar net aan de afstand en de auto die je hebt. Afschrijving, onderhoud, verzekering, benzinequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je dagelijks op en neer moet is dat wel goedkoper.
Dan moet je maar net een baas vinden die het wil. Ik heb sowieso nog geen werk en ik heb ook geen zin om al m'n geld uit te geven aan OV om alleen maar op m'n werk te kunnen komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Benzine en wegenbelasting ookReiskostenvergoeding bestaat natuurlijk ook
![]()
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar mijn ouders zullen er niet blij mee zijn aangezien ik toch met een jaar wel weg ben
En wat als je geld straks op is dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet je maar net een baas vinden die het wil. Ik heb sowieso nog geen werk en ik heb ook geen zin om al m'n geld uit te geven aan OV om alleen maar op m'n werk te kunnen komen.
Ik ben hier in de buurt gewoon werk aan het zoeken. Maar het is niet zo dat er meteen al van alles is. Je moet maar net wat tegenkomen.quote:
Wat is je opleidingsniveauquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben hier in de buurt gewoon werk aan het zoeken. Maar het is niet zo dat er meteen al van alles is. Je moet maar net wat tegenkomen.
En nee, ik ben niet kritisch. Ik neem alles wel aan, zolang het redelijk te doen is op de fiets en zolang het niet boven mijn opleidinsniveau is.
gewoon achter het station een nieuwe markt aanborenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben hier in de buurt gewoon werk aan het zoeken. Maar het is niet zo dat er meteen al van alles is. Je moet maar net wat tegenkomen.
En nee, ik ben niet kritisch. Ik neem alles wel aan, zolang het redelijk te doen is op de fiets en zolang het niet boven mijn opleidinsniveau is.
quote:
Wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben een bed en twee tuinstoelen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Wat wil een mens nog meer?
Oh, ik dacht dat jij dat verhaaltje in m'n fobo gelezen had. Daat stond het allemaal in namelijk. Ik vroeg me al af waarom je dit allemaal vroeg.quote:
Oooh, vergeten dan. Zal het nog wel eens lezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat verhaaltje in m'n fobo gelezen had. Daat stond het allemaal in namelijk. Ik vroeg me al af waarom je dit allemaal vroeg.
Leuke dingetjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat verhaaltje in m'n fobo gelezen had. Daat stond het allemaal in namelijk. Ik vroeg me al af waarom je dit allemaal vroeg.
Valt meequote:
Luie flikkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
Hallo schatten
Ik was vanochtend al eerder wakker maar ik vond het te vroeg dus ik ging maar weer slapen
lekker dingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
Hallo schatten
Ik was vanochtend al eerder wakker maar ik vond het te vroeg dus ik ging maar weer slapen
Not just a pretty facequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee
De helft is naar de spaarrekening hoor
Ik moet wel, die macbook heeft het aardig geleegdquote:
Dat geloof ik graag jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet wel, die macbook heeft het aardig geleegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |