Aha. Maar wanneer werk je dan? Want je zit nu hier dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nein, nog 4 dagen werken en dan ben ik op 1 dag na 7 weken vrij
Ja, ik zat ff op FBquote:
Ik bedoel de mijne.quote:
Ach, zolang het maar binnen 5 minuten is dan is het nog niet zo erg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik zat ff op FBen had niet gezien dat ik LAPO had
Ja, voor een half uurtje ongeveer nog. Ik maak juist heel lange dagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Maar wanneer werk je dan? Want je zit nu hier dus.
Ik vergeef je jongenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik zat ff op FBen had niet gezien dat ik LAPO had
Nog nooit achter het stuur gezeten.quote:
Mensen liken het wel.quote:
rot opquote:
ahhahhaa wie weet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe er volgende week 1 dat je zwanger bent
hahahahahquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan doe ik reageren: dus toch?
Oh, dus je hebt nu een tussenuur ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor een half uurtje ongeveer nog. Ik maak juist heel lange dagen
Wat doe jij zoal dan?
Ik was al om 7.45am op mijn werk hoor
quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt nu een tussenuur ofzo?
Ik doe het rustig aan nog. Een beetje uitrusten en uitvinden wat ik precies wil en waar mijn interesses liggen.
quote:
methquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets ja
Dus je werkt niet en je zit niet op school![]()
Waar leef je van dan?
hahahahaha ja man. Mensen van werk liken het. Hopelijk zeggen ze er niks over ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat de felicitaties maar binnen stromen
Klopt, ik ben gestopt met school omdat die opleiding mij niet beviel. Ik ben wel naar werk aan het zoeken, maar er is hier maar weinig te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets ja
Dus je werkt niet en je zit niet op school![]()
Waar leef je van dan?
En er bij zetten dat je hoopt op een tweelingquote:
Beter zoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gestopt met school omdat die opleiding mij niet beviel. Ik ben wel naar werk aan het zoeken, maar er is hier maar weinig te vinden.
En ik heb wat spaargeld.
Dus je noemt jezelf in feite nu een hoerquote:
neeeheeee expres, ik zag het hier al snelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
HAHAH VA.
ben je erin getrapt. Of like je expres?
Ik kan wel werk vinden, maar ik heb geen auto dus daar heb ik niks aan. Voor de rest ligt het behoorlijk op z'n gat.quote:
Grapje moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je noemt jezelf in feite nu een hoer
Wat heeft een auto met werk te maken? Er rijden toch ook treinen en bussen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan wel werk vinden, maar ik heb geen auto dus daar heb ik niks aan. Voor de rest ligt het behoorlijk op z'n gat.
nimmer geld voor seksquote:
Grapjes kunnen gevaarlijk zijn thoughquote:
Dat kost geld?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft een auto met werk te maken? Er rijden toch ook treinen en bussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |