Oh, ik dacht dat jij dat verhaaltje in m'n fobo gelezen had. Daat stond het allemaal in namelijk. Ik vroeg me al af waarom je dit allemaal vroeg.quote:
Oooh, vergeten dan. Zal het nog wel eens lezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat verhaaltje in m'n fobo gelezen had. Daat stond het allemaal in namelijk. Ik vroeg me al af waarom je dit allemaal vroeg.
Leuke dingetjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij dat verhaaltje in m'n fobo gelezen had. Daat stond het allemaal in namelijk. Ik vroeg me al af waarom je dit allemaal vroeg.
Valt meequote:
Luie flikkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
Hallo schatten
Ik was vanochtend al eerder wakker maar ik vond het te vroeg dus ik ging maar weer slapen
lekker dingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
Hallo schatten
Ik was vanochtend al eerder wakker maar ik vond het te vroeg dus ik ging maar weer slapen
Not just a pretty facequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee
De helft is naar de spaarrekening hoor
Ik moet wel, die macbook heeft het aardig geleegdquote:
Dat geloof ik graag jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet wel, die macbook heeft het aardig geleegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |