Wat je deed is gewoon ontzettend zielig, dus niet gaan janken dat iemand iets kuts tegen je zegt wanneer je zelf begint. Geen kleuterschooltje hier waar je je aan de tafel kunt stoten en dan de tafel de schuld kunt gevenquote:
BUUUUUUUUUUURNquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat je deed is gewoon ontzettend zielig, dus niet gaan janken dat iemand iets kuts tegen je zegt wanneer je zelf begint. Geen kleuterschooltje hier waar je je aan de tafel kunt stoten en dan de tafel de schuld kunt geven
Weg van FOKquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weg uit dit topic of weg als in vakantie?
Gedwongen 'vakantie'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weg uit dit topic of weg als in vakantie?
Jullie meningsverschil heeft niks met deze SC te maken. Mijn standpunt daar in ook niet.quote:
Of ab houdt gewoon die opmerking voor zich. Die persoon heeft mij al voor genoeg dingen uit gemaaktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat je deed is gewoon ontzettend zielig, dus niet gaan janken dat iemand iets kuts tegen je zegt wanneer je zelf begint. Geen kleuterschooltje hier waar je je aan de tafel kunt stoten en dan de tafel de schuld kunt geven
Oeh leuk, mag ik jou ook voor van alles uit maken dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of ab houdt gewoon die opmerking voor zich. Die persoon heeft mij al voor genoeg dingen uit gemaakt
kringspiermusketierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oeh leuk, mag ik jou ook voor van alles uit maken dan?
Vieze vuile smurf
quote:
Ja hoor, jij wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oeh leuk, mag ik jou ook voor van alles uit maken dan?
Vieze vuile smurf
Meid, jij zegt 'iehw'quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of ab houdt gewoon die opmerking voor zich. Die persoon heeft mij al voor genoeg dingen uit gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |