In Eindhoven hebben we deze grapjas: http://www.octocopter.tv/quote:
Deze bijna-winnende prutsfoto is ook gemaakt met een compact. Al die stemmers hebben er geen verstand van zeg ik je.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. maar ik zie ook zat foto's die met een compact zijn gemaakt die gewoon qua compositie en kracht boeiender zijn om naar te kijken dan alles wat EdwinMartens op z'n portfolio heeft staan.
Je humor lijkt op je foto'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef EdwinMartens het volgende:
volgens mij loopt ie erachter maar goed
Om heel eerlijk te zijn, daar is ook niet zo heel veel voor nodig..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. maar ik zie ook zat foto's die met een compact zijn gemaakt die gewoon qua compositie en kracht boeiender zijn om naar te kijken dan alles wat EdwinMartens op z'n portfolio heeft staan.
Record staat op 5 minuten ofzo dus we hebben nog een lange weg te gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:09 schreef EdwinMartens het volgende:
Toch weer een topic vol in anderhalve dag...
klacht: merken van foto's heeft niks met water te makenquote:
Misschien zijn die mensen net iets te vaak in hun reet genaaid door mensen die hun foto's 'gratis' hebben gebruikt. Ik heb er eentje op Flickr wiens foto's (toevallig van een van mijn favo bandjes Eagles of death metal) zijn gebruikt om een complete lijn t-shirts te drukken, zonder zijn medeweten.quote:
Claim achteraan sturen? Ik zal iig niet snel watermerken toepassen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien zijn die mensen net iets te vaak in hun reet genaaid door mensen die hun foto's 'gratis' hebben gebruikt. Ik heb er eentje op Flickr wiens foto's (toevallig van een van mijn favo bandjes Eagles of death metal) zijn gebruikt om een complete lijn t-shirts te drukken, zonder zijn medeweten.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:14 schreef Danny het volgende:
Klacht:
mensen die zich fotograaf noemen en dan in hun online portfolio meerdere keren 2x dezelfde foto hebben staan, maar dan anders gecropt.
terechte klachtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef Stefan het volgende:
Waarom is deze niet gereekst of als dat wel zo is waarom staat ie niet in mn MyAt
Moet je aan je vrouw vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef Stefan het volgende:
Waarom is deze niet gereekst of als dat wel zo is waarom staat ie niet in mn MyAt
DAT vind ik dus ASO !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien zijn die mensen net iets te vaak in hun reet genaaid door mensen die hun foto's 'gratis' hebben gebruikt. Ik heb er eentje op Flickr wiens foto's (toevallig van een van mijn favo bandjes Eagles of death metal) zijn gebruikt om een complete lijn t-shirts te drukken, zonder zijn medeweten.
De foto was met een compact gemaakt. Dus het was eigenlijk geen foto. Niks om je druk over te maken.quote:
Een gele speedo!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef Stefan het volgende:
Ik begrijp al dat ik op 1 januari met mn 5D en mn speedo het water in moet om niet voor lul te lopen
je hebt geen 5D, dáárom.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef Stefan het volgende:
Wat? Geen drone? Je bent dit subforum onwaardigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:07 schreef x-tremed het volgende:
WiFi is makkelijker dan een remote trigger, met WiFi heb ik ook liveview
plus kostentechnisch heul veul goedkoper dan een drone
Als je nou een foto hebt genomen, MET fullframe dslr + fullframe lens. Dan heb je ECHT een foto. Maar als je daar vervolgens ongeveer de helft vanaf snijdt. Heb je dan een tweede foto? Of is die tweede geen foto? Of wat?quote:
staat al in een hoekje zich te schamenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat? Geen drone? Je bent dit subforum onwaardig
Foto-inceptionquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je nou een foto hebt genomen, MET fullframe dslr + fullframe lens. Dan heb je ECHT een foto. Maar als je daar vervolgens ongeveer de helft vanaf snijdt. Heb je dan een tweede foto? Of is die tweede geen foto? Of wat?
Ik heb nergens 2 keer dezelfde foto op mijn site hoor ( ja als menu knop)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je nou een foto hebt genomen, MET fullframe dslr + fullframe lens. Dan heb je ECHT een foto. Maar als je daar vervolgens ongeveer de helft vanaf snijdt. Heb je dan een tweede foto? Of is die tweede geen foto? Of wat?
ik zie dat je ook kraamfotografie doet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Ik heb nergens 2 keer dezelfde foto op mijn site hoor ( ja als menu knop)
Ik vond 't wel een mooie! En anders hebben de FOT mods niets te doen.quote:
Zeg ik van wel dan? Ik vraag me gewoon af hoe je tegenover croppen en nabewerken staat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Ik heb nergens 2 keer dezelfde foto op mijn site hoor ( ja als menu knop)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:27 schreef x-tremed het volgende:
[..]
ik zie dat je ook kraamfotografie doet?
Ik verkoop op de jaarlijkse inzameldag van het bejaardentehuis hier zelfgemaakte appeltaart met een marktkraam, wat kost dat nou een reportage van mijn kraam?
Heb je die wel in een gasoven gebakken? Als 'ie is gebakken in zo'n elektrisch geval is het natuurlijk geen echte appeltaart. Net zoals een appeltaart gebakken in een houtoven nog geen echte appeltaart is, dat is een voorloper daarvan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:27 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Ik verkoop op de jaarlijkse inzameldag van het bejaardentehuis hier zelfgemaakte appeltaart met een marktkraam, wat kost dat nou een reportage van mijn kraam?
stiekem zijn ze gestoomd in de sauna, blijven ze malsen en sappiger vanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Heb je die wel in een gasoven gebakken? Als 'ie is gebakken in zo'n elektrisch geval is het natuurlijk geen echte appeltaart. Net zoals een appeltaart gebakken in een houtoven nog geen echte appeltaart is, dat is een voorloper daarvan.
Als croppen een betere compositie oplevert, of op een andere manier de foto beter maakt.. waarom niet ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef Danny het volgende:
- edit - is idd iets anders
[..]
Zeg ik van wel dan? Ik vraag me gewoon af hoe je tegenover croppen en nabewerken staat.
maar waarom zou croppen de foto beter maken dan die geweldige camera en lens al doen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:31 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Als croppen een betere compositie oplevert, of op een andere manier de foto beter maakt.. waarom niet ?
Ik snap het al, meneer heeft zijn eigen foto bedrijfje...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:27 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Ja ja, dus de klant betaalt zich blauw en de lekker goedkope student/stagiaire mag voor een habbekrats het werk doen... Die zie je in de IT wereld ook wel.quote:Fotografie is de basis van vrijwel al onze dienstverleningen. Met zo’n 30 freelance fotografen verspreid over Nederland zijn wij in staat om voor u de juiste dienst aan te leveren. Naast deze 30 freelance fotografen maken wij regelmatig gebruik van stagiaires en studenten, met een vaardigheid in fotografie, zodat wij ook de grootste evenementen voor u kunnen verzorgen. Wij werken enkel met kwalitatieve apparatuur om elke klus vakkundig aan te pakken.
nee ik heb me gewoon bij de KvK ingeschreven zodat ik chickies kan overtuigen dat ik echt een pro fotograaf ben en ik ze succesvol kan maken als ze een leuke fotoshoot bij me komen doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Ik snap het al, meneer heeft zijn eigen foto bedrijfje...
[..]
Omdat er soms iets in de weg staat.. of omdat je niet de uitsnede kan maken die je wil op het moment van fotograferenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
maar waarom zou croppen de foto beter maken dan die geweldige camera en lens al doen?
Als de klant tevreden is, is dat niet waar het om gaat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Ik snap het al, meneer heeft zijn eigen foto bedrijfje...
[..]
Ja ja, dus de klant betaalt zich blauw en de lekker goedkope student/stagiaire mag voor een habbekrats het werk doen... Die zie je in de IT wereld ook wel.
Owja die foto van die racekar is echt bagger
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:37 schreef x-tremed het volgende:
[..]
nee ik heb me gewoon bij de KvK ingeschreven zodat ik chickies kan overtuigen dat ik echt een pro fotograaf ben en ik ze succesvol kan maken als ze een leuke fotoshoot bij me komen doen.
Die ik dan wel weer met een 6D schiet dus eigenlijk mag ik het geen fotoshoot noemen
Da's mij te kort door de bocht (oeh een auto referentie). Met een auto kun je teruggaan, maar bijvoorbeeld je trouwdag doe je niet over. Verder is het er maar op vertrouwen dat het bedrijf je een portfolio kan tonen of toont van de fotograaf die jij toegewezen krijgt. Tricky business.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:40 schreef Stefan het volgende:
Als de klant tevreden is, is dat niet waar het om gaat?
Of de klant moet vragen om een bepaalde fotograaf maar als hij gewoon vraagt om fotos dan koopt ie een bepaalde kwaliteit die het bedrijf biedt, dan maakt t toch niet uit wie de foto maakt
Als ik mijn auto een grote beurt laat geven boeit t toch ook niet of de stagiere de beurt geeft. Als ik niet tevreden ben kom ik wel weer terug en anders tot de volgende beurt
eerst eens het verschil tussen laster en smaad begrijpen, en daarnaast leren begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk een schuine lijn is mooi...
maar hier is het die lijn die de boel een beetje , ja hoe zal ik het zeggen "Aan het oog onttrekt..."
overigens .. kijk even uit met suggestieve opmerkingen, ik ben bepaald niet grappig als het om laster en / of smaad gaat
Doe je dat ook met film ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef x-tremed het volgende:
[..]
eerst eens het verschil tussen laster en smaad begrijpen, en daarnaast leren begrijpend lezen?
of ben ik bezig met laster als ik zelfspot bedrijf? En kan ik dan ook mijzelf aanklagen en een schadevergoeding van mijzelf eisen?
En ja die foto is ook niet met een fullframe genomen dus niet fotowaardig, maar geeft wel de mogelijkheden van een greenscreen studio aan
Als er iets in de weg staat loop je een stukje. Even je camera bewegen en voila, het staat niet meer in de weg. Zo zou je bv bij die foto van die hond op je site een klein stukje naar rechts kunnen gaan zodat er geen boom voor z'n oog zit. En zou je bij die foto van die snelweg een centimeter of vier naar links of recht kunnen om te zorgen dat bij die (geparkeerde?) auto geen lantaarnpaal uit z'n dak groeit. en zou je (enz. enz.)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:37 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Omdat er soms iets in de weg staat.. of omdat je niet de uitsnede kan maken die je wil op het moment van fotograferen
Je bent sowieso niet grappig, maar begint nu wel lachwekkend te worden. En dreigen houden we hier niet zo van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef EdwinMartens het volgende:
overigens .. kijk even uit met suggestieve opmerkingen, ik ben bepaald niet grappig als het om laster en / of smaad gaat
ik ben wel weer toe aan een leuk verzetje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent sowieso niet grappig, maar begint nu wel lachwekkend te worden. En dreigen houden we hier niet zo van.
Ik dreig niet, ik waarschuw waar voor mij de grens ligt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent sowieso niet grappig, maar begint nu wel lachwekkend te worden. En dreigen houden we hier niet zo van.
En als die wordt overschreden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Ik dreig niet, ik waarschuw waar voor mij de grens ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |