abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128826521
Maar de meest ideale manier om dat bloedpaspoort te ontlopen is natuurlijk door één of andere aandoening die je hoeveelheid hermatocriet of rode bloedlichaampjes aantast.

O wacht die ziekte bestaat!

O en de beste renner van dit moment heeft die ziekte!

_O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_128826578
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar de meest ideale manier om dat bloedpaspoort te ontlopen is natuurlijk door één of andere aandoening die je hoeveelheid hermatocriet of rode bloedlichaampjes aantast.

_O_
_O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_128826579
Ik dacht juist dat hij ervan genezen was en daardoor zo hard fietste ineens ;) Althans is de roddel.
Haters gonna hate.
pi_128826620
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik dacht juist dat hij ervan genezen was en daardoor zo hard fietste ineens ;) Althans is de roddel.
Bij Sky beweren ze logischerwijs dat de parasiet niet valt uit te roeien en de ziekte zo nu en dan kan terugkeren. Als Froome dan schommelende bloedwaarden heeft kunnen ze daar op terugvallen.
Ook door zeer onduidelijk te zijn over wanneer de ziekte bij Froome is begonnen kunnen controleurs nooit zeker weten wat de natuurlijke waarden horen te zijn.
pi_128826785
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef Ericr het volgende:

[..]

http://www.cyclingnews.co(...)ays-for-omega-pharma

Weer net even een ander verhaal over zijn schistosomiasis, iets wat hij heeft opgelopen in zijn Sky-tijd (in 2010) maar zoals Corti het vertelt lijkt het er op dat hij zijn 'grote talent' niet eerder kon etaleren omdat hij last had van die parasieten.
Toch vrij bizar dat schistosomiasis ook door deze kenner als een virus wordt benoemd. Ik hoorde het de Nederlandse commentatoren ook al telkens over een virus hebben. Hoe komen mensen daar toch bij? Qua omvang toch een factor 1000 verschil.
pi_128826810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

_O_
Beetje zoals Claudia Pechstein met haar sferocytose.
pi_128827030
Dan zou hij als hij er weer last van zou krijgen slechter moeten gaan rijden.
Haters gonna hate.
pi_128827140
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Dan zou hij als hij er weer last van zou krijgen slechter moeten gaan rijden.
Zou je wel zeggen ja, maar er gebeuren wel meer vreemde dingen in het wielrennen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 10:33:01 #134
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_128827586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Zou je wel zeggen ja, maar er gebeuren wel meer vreemde dingen in het wielrennen.
Met voldoende kennis zijn die dingen niet vreemd meer!
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_128827624
Wat bedoel je precies?
  donderdag 11 juli 2013 @ 10:36:01 #136
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_128827669
Dan zijn die vreemde dingen niet vreemd meer.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_128828862
WADA heeft helemaal niets te maken met dopingtests in de TdF.

Alle monsters gaan naar het lab van de het AFLD. Echter zijn de monsters nu compleet anoniem gemaakt omdat het monster van Contador toen uitlekte naar de media via iemand op dat lab daar.

Bloedpaspoort van de UCI staat los van wat het WADA doet. UCI heeft een panel met experts die de gegevens analyseren. Het kan zijn dat die data wel een keer uit een WADA-lab komen.
Dat panel is dat panel waar Ashenden toen uitgestapt is.
Alle bloedwaardes gaan eerst een softwareprogramma in. Als deze dan als 'verdacht' aangemerkt worden gaan delen van dat paspoort anoniem naar dit panel. Die vertellen de UCI dan of ze deze data ook echt verdacht vinden,

Er is nog helemaal niemand gepakt met het biopaspoort van de UCI en het aantal tests om datapunten te genereren neemt per jaar af.

Het is wel zo dat USADA en TNA nadat ze toevallig het biopaspoortgegevens in handen kregen renners hebben geschorst. En dit waren renners die niet zo heel hoog scoorden op de verdachtheidslijst. En dan Barredo die eerst door het team geschorst was en daarna maar met pensoen ging. Bij Menchov ging het nog zachter. Daar is het nu nog steeds niet duidelijk of hij nu wel of niet 'gepakt' is op zijn biopaspoort.

Als er trouwens geen wind kwam op het einde van de tijdrit had Froome de tijdrit ook gewonnen.

Trouwens zijn gemiddelde snelheden van een TT vergelijken niet zo betrouwbaar. Bochten, heuveltjes, wind enzo spelen een erg grote rol. Dus daarom vergelijkt men verticale meters. Die kun je namelijk veel beter vergelijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Pandarus op 11-07-2013 11:57:09 ]
pi_128829783
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:31 schreef Syntix het volgende:
Nogmaals: Sky gebruikt geen doping stelletje pseudo-wetenschappers. Ze zijn daar gewoon wetenschappelijk iets beter dan de rest van de teams. Daarnaast waarom zou je nu nog doping gebruiken in deze tijd? Zodat je 3 jaar in de boeken kan komen te staan en nadat je betrapt wordt voor altijd als dopingzondaar in de boeken blijft staan? Lijkt me niet dat iemand nog dat risico gaat nemen.

Conclusie: Froome (Sky) gebruikt geen doping.
Dit. Alsof mensen tegenwoordig niet meer uit mogen blinken :')
pi_128830092
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:51 schreef shaderon het volgende:

[..]

Mag wel. Alleen verleden heeft wel aangetoond dat sporters die zo extreem uitblinken dat niet helemaal van nature doen.

Maar goed, ik heb jouw posticon nog vrij weinig gezien dus verwacht dat je wielrennen te weinig volgt om een doordacht antwoord te geven ;)
pi_128830209
Omdat ik op dit forumdeel niet post weet ik niets van wielrennen? :')
Dat is wel een hele debiele conclusie. Zie hier team sky niet posten dus die zullen wel niets er vanaf weten toch
pi_128830342
Nee meer omdat je Sky vertrouwt op basis van geen enkel argument heb ik het idee dat je geen verstand van wielrennen hebt. :P
pi_128830468
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:51 schreef shaderon het volgende:

[..]

Precies. Bij Sky trainen ze gewoon op een manier dat ze (allemaal) kunnen uitblinken.
Wat natuurlijk wel een terechte vraag is hoeveel invloed die "ziekte" van Froome heeft op zijn vorm en resultaten.

Wordt hier overigens dan niet de vraag gesteld waarom Mollema en Ten Dam opeens zo goed zijn?
pi_128830675
Ja, die discussie is hier ook gaande Syntix.
Maar als jij Froome al vertrouwt ben ik benieuwd welke redenen je hebt om ElTieDie en Bauke te wantrouwen.
Want Froome werd ook opeens zo goed.
pi_128830798
Alle topspoters trainen ongeveer hetzelfde. Je kunt niet zomaar 'harder' gaan trainen.

LTD en Mollema zijn naar mijn idee ook verdacht.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:24:51 #145
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_128830830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:13 schreef Syntix het volgende:

[..]

Precies. Bij Sky trainen ze gewoon op een manier dat ze (allemaal) kunnen uitblinken.
Wat natuurlijk wel een terechte vraag is hoeveel invloed die "ziekte" van Froome heeft op zijn vorm en resultaten.

Wordt hier overigens dan niet de vraag gesteld waarom Mollema en Ten Dam opeens zo goed zijn?
Volgens mij zijn de klimtijden van Bauke niet heel erg omhoog gegaan hoor. Een contador of rodriquez rijdt gewoon stukken langzamer dan voorheen. Kreuziger maakte bergop de indruk stuk harder te kunnen en als je de rijders van vorig jaar als nibali en wiggens meeneemt dan staat Bauke rond een 8e plek. Dat is niks nieuws.
Het enthousiasme is leuk en je merkt dat de sfeer er goed in zit, maar een top 5 plek zie ik nog steeds lastig worden voor Bauke.
Ltd vind ik wel moeilijker ja.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_128830908
Mwah, Mollema is toch netjes langzaamaan gegroeid? Van groot talent, naar 12e in de Giro in 2010, 4e + Puntenklassement in Vuelta in 2011, nu goed in de Tour.....
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:30:33 #147
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_128831016
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja, die discussie is hier ook gaande Syntix.
Discussie vind ik enigszins flatterend. Het wordt hier en daar vermeld onder het motto "ja, dat is ook niet helemaal koosjer", maar daar is toch een vrij grote mantel der liefde aanwezig. Of daar gaan er een hoop plots "out-of-character" en moet er toch plaats gemaakt worden voor de nuance.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:31:38 #148
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_128831052
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Discussie vind ik enigszins flatterend. Het wordt hier en daar vermeld onder het motto "ja, dat is ook niet helemaal koosjer", maar daar is toch een vrij grote mantel der liefde aanwezig.
En de hype is ook groter dan de prestatie.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:37:19 #149
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128831185
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Discussie vind ik enigszins flatterend. Het wordt hier en daar vermeld onder het motto "ja, dat is ook niet helemaal koosjer", maar daar is toch een vrij grote mantel der liefde aanwezig.
In welk opzicht is het presteren van Mollema dan verdacht te noemen? Dan kun je bij iedere wielrenner vraagtekens plaatsen. Overigens moet je niet vergeten dat een stuk of 8 toppers (Contador, Schleck (2x), VDB2, Rolland, Van Garderen, Evans, Nibali, Uran, Wiggins) nu zwaar tegenvallen of niet mee doen. Met die toprenners zou Mollema nu "gewoon" 9e staan.

Ten Dam is trouwens wel heel opmerkelijk.
  Redactie Sport donderdag 11 juli 2013 @ 12:43:19 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_128831336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:27 schreef Fides het volgende:
Mwah, Mollema is toch netjes langzaamaan gegroeid? Van groot talent, naar 12e in de Giro in 2010, 4e + Puntenklassement in Vuelta in 2011, nu goed in de Tour.....
Die gaat nog wel ja, maar Ten Dam :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')