Tja, van de andere die in 2010 bergop beter waren als Porte en Mollema is ook weinig meer over of zijn zelfs gestopt.... (Danielson, Vinokoerov, Arroyo, Basso, Cunego, Gadret:')) of doen niet mee deze Tour (Nibali, Scarponi, ).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schleck naar huis rijden als referentie nemen
*fap* *fap* *fap*quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:31 schreef Syntix het volgende:
Nogmaals: Sky gebruikt geen doping stelletje pseudo-wetenschappers. Ze zijn daar gewoon wetenschappelijk iets beter dan de rest van de teams. Daarnaast waarom zou je nu nog doping gebruiken in deze tijd? Zodat je 3 jaar in de boeken kan komen te staan en nadat je betrapt wordt voor altijd als dopingzondaar in de boeken blijft staan? Lijkt me niet dat iemand nog dat risico gaat nemen.
Conclusie: Froome (Sky) gebruikt geen doping.
Harm, ben jij het?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:31 schreef Syntix het volgende:
Nogmaals: Sky gebruikt geen doping stelletje pseudo-wetenschappers. Ze zijn daar gewoon wetenschappelijk iets beter dan de rest van de teams. Daarnaast waarom zou je nu nog doping gebruiken in deze tijd? Zodat je 3 jaar in de boeken kan komen te staan en nadat je betrapt wordt voor altijd als dopingzondaar in de boeken blijft staan? Lijkt me niet dat iemand nog dat risico gaat nemen.
Conclusie: Froome (Sky) gebruikt geen doping.
"That's how the game is played"quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Klopkoek het volgende:
De hele US Postal affaire is juist één grote aanmoediging geweest om lekker te doperen. Je wordt immers enkel betrapt als een rancuneuze oud ploegmaat en justitie ermee gaan bemoeien. Van de UCI en ASO moet het niet komen, noch van de dopinglabs, die overruled kunnen worden als het moet.
Bovendien blijf je dik multimiljonair. Of ze je titels nou afpakken of niet.
Dit topic kunnen we net zo goed voorzetten in het normale doping topic ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:46 schreef Kingstown het volgende:
Deel 2 alweer en dat terwijl er nog niemand gepakt is in deze Tour.
BNW zou er trots op zijn.
Een soort Landis up en down qua prestatie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Fides het volgende:
Zal Porte vandaag weer expres niet zo hard rijden zodat hij ons allemaal voor de gek houdt?
Wat is de gedachte daarachter dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Fides het volgende:
Zal Porte vandaag weer expres niet zo hard rijden zodat hij ons allemaal voor de gek houdt?
Zou best kunnen, deed Froome ook tot de Vuelta van 2011 en moet je nu zien...quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Fides het volgende:
Wat is jouw mening over Froome?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het wordt wel een beetje vervelend dat tegenwoordig bij elke prestatie een wiki wordt opentrokken met alle voorafgaande prestaties om even snel te beslissen of het kan of niet (vrij irrelevant of het dan over Froome gaat of niet).
Ik ga er vanuit dat nog steeds meer dan de helft aan de doping zit en zo'n Froome zit daar uiteraard zeker tussen.quote:
Of van Gewiss?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Zelva het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar de scan van dat artikel waar de prestaties van US Postal werden verklaard door dat ze zo revolutionair bezig waren?
Die van Gewiss kan ik me nog wel voor de geest halen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:01 schreef Zelva het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar de scan van dat artikel waar de prestaties van US Postal werden verklaard door dat ze zo revolutionair bezig waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |