Discriminatie, jeweettochquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:00 schreef Specularium het volgende:
Die foto,.
Heeft Gerard Willy het weer gedaan?
Lol, was niet mijn intentie,maar daar zorgen deze Bulgaren wel voor inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:55 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Geweldige gratis campagne voor Wilders trouwens zo op deze manier met dat ondersteunend geblèr en getetter in je oor .
Mag dus niet van Europaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 04:47 schreef d4v1d het volgende:
2 maanden de tijd geven om een baan te vinden.. Anders terug naar je eigen land.
Probleem opgelost
Dat is vaak wel het gevolg ja. Een hoop Polen kost het al jaren geld ipv dat ze geld naar Polen op kunnen sturen. Een hoop gaan uiteindelijk met hangende pootjes terug naar huis, de rest vervalt geheel of gedeeltelijk in de criminaliteit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:31 schreef LXIV het volgende:
Hoe kunnen ze hier blijven als ze geen werk hebben? Vervallen ze dan niet automatisch in de criminaliteit?
Over het algemeen is dat inderdaad het geval. Ik geef niet graag de kost aan werkschuwe autochtone Nederlanders die geen flikker uitvoeren, maar wel om het hardst staan te roepen dat er een economische crisis is en dat we een kut-regering hebben. Doorgeslagen welvaart is het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:33 schreef sturmpie het volgende:
zij vervullen de banen waarvoor de Nederlander niet uit zijn bed komt
Ik ga het gewoon even met jou eens zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef Elfletterig het volgende:
Over het algemeen is dat inderdaad het geval. Ik geef niet graag de kost aan werkschuwe autochtone Nederlanders die geen flikker uitvoeren, maar wel om het hardst staan te roepen dat er een economische crisis is en dat we een kut-regering hebben. Doorgeslagen welvaart is het.
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat inderdaad het geval. Ik geef niet graag de kost aan werkschuwe autochtone Nederlanders die geen flikker uitvoeren, maar wel om het hardst staan te roepen dat er een economische crisis is en dat we een kut-regering hebben. Doorgeslagen welvaart is het.
Je zou toch denken, nav de titel en inhoud van de OP, dat 50% werkloosheid nou niet een indicatie is van een enorme werklust. Blijkbaar roept elk bericht over buitenlanders en werk een reactie op dat Nederlanders te lui zijn om bepaald werk te doen (wat de Bulgaren ook niet doen, blijkt, maar never mind).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je blind, die Bulgaren zijn werkloos of werken weinig uren en doen dus helemaal geen werk dat Nederlanders ook niet doen.quote:
Dat kan ook niets te maken hebben met het feit dat ze een tewerkstellingsvergunning nodig hebben...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ben je blind, die Bulgaren zijn werkloos of werken weinig uren en doen dus helemaal geen werk dat Nederlanders ook niet doen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Als ik werk zou kunnen doen waarmee ik 5x mijn hypotheek in eigen land kan betalen, dan zou ik het grootste kutwerk lachend doen. Maar zelfs dat gebeurd amper, omdat ook de Bulgaren en Roemenen hier nauwelijks aan de bak komen.quote:
Sowieso mag al dat geklaag wel een paar tandjes minder. Ongeacht of iemand de hand ophoudt of niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En verder moeten die autochtonen die elke maand hun handje ophouden maar wel over alles klagen zich inderdaad kapot schamen.
Waarom zijn ze hier dan? Feit blijft dat de helft niet werkt en een deel van de rest minder uren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat kan ook niets te maken hebben met het feit dat ze een tewerkstellingsvergunning nodig hebben...
De kans dat het per 1 januari zal veranderen is groot, aangezien dan de beperking wegvalt voor Roemenen en Bulgaren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Ben je blind, die Bulgaren zijn werkloos of werken weinig uren en doen dus helemaal geen werk dat Nederlanders ook niet doen.
In de hoop dat ze werk kunnen vinden waarvoor tewerkstellingsvergunningen afgegeven worden, om illegaal te werken, te roven, op vakantie, omdat hun vriendje ook ging, om te tippelen, vanwege onze mooie vergezichten, enz.quote:
Wat niets zegt over hun motivatie en over welk werk ze aan willen nemen.quote:Feit blijft dat de helft niet werkt en een deel van de rest minder uren.
Ok. Maar over Europa klagen die deze walgelijk scheve situatie gecreëerd heeft en elke kritiek daarop onmogelijk heeft gemaakt is in mijn ogen volledig terecht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sowieso mag al dat geklaag wel een paar tandjes minder. Ongeacht of iemand de hand ophoudt of niet.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:37 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
zij vervullen de banen die Nederlanders wel zouden willen doen als er voldoende werd betaald.
naast doorgeslagen welvaart is het een normale ontwikkeling mbt het ontwikkelen van de EU arbeidsmarkt en de nivellering.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook in Bulgarije heb je luie, werkschuwe mensen die liever niks doen en toch geld willen vangen. Als Nederland zo gek is om ze dat geld te geven, geef ze dan eens ongelijk. Ik zie niet zo gek veel verschil tussen werkschuwe Bulgaren en werkschuwe Nederlanders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:34 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je zou toch denken, nav de titel en inhoud van de OP, dat 50% werkloosheid nou niet een indicatie is van een enorme werklust. Blijkbaar roept elk bericht over buitenlanders en werk een reactie op dat Nederlanders te lui zijn om bepaald werk te doen (wat de Bulgaren ook niet doen, blijkt, maar never mind).
Typische onderbuikgevoelens die naar boven komen terwijl anderen wel genuanceerd naar de feiten kijken.
Straks krijg je nog slogans om onze werklozen straatmuziek te laten maken. Dit populisme moet stoppen mensen.
Klagen over Europa is ook ernstig doorgeslagen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ok. Maar over Europa klagen die deze walgelijk scheve situatie gecreëerd heeft en elke kritiek daarop onmogelijk heeft gemaakt is in mijn ogen volledig terecht.
Ja, er zitten enkele goede tussen. Zelfs hoger opgeleide wiens kennis bijzonder welkom is. Maar het merendeel zorgt slechts voor grote ellende in Nederland. Bewust of onbewust, en met dank aan Europa.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
In de hoop dat ze werk kunnen vinden waarvoor tewerkstellingsvergunningen afgegeven worden, om illegaal te werken, te roven, op vakantie, omdat hun vriendje ook ging, om te tippelen, vanwege onze mooie vergezichten, enz.
Zoiets denk ik.
[..]
Wat niets zegt over hun motivatie en over welk werk ze aan willen nemen.
Een normale ontwikkeling zou ik het niet willen noemen. Normaal zou zijn dat landen langzamerhand naar elkaar toe groeien qua beleid. Normaal is niet dat groepen Bulgaren hier zitten te niksen en hun hand ophouden. En het draagt ook aan de ontwikkeling van de EU niks bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:47 schreef sturmpie het volgende:
[..]
naast doorgeslagen welvaart is het een normale ontwikkeling mbt het ontwikkelen van de EU arbeidsmarkt en de nivellering.
Maar waarom ben je het dan eens met iemand die zegt dat ze werk doen waar Nederlanders te lui voor zijn? Het blijft gewoon onlogisch. Hoogstens kun je zeggen dat ze aan fraude, straatmuziek en prostitutie doen waar Nederlanders te lui of onwillig voor zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook in Bulgarije heb je luie, werkschuwe mensen die liever niks doen en toch geld willen vangen. Als Nederland zo gek is om ze dat geld te geven, geef ze dan eens ongelijk. Ik zie niet zo gek veel verschil tussen werkschuwe Bulgaren en werkschuwe Nederlanders.
Welke grote ellende. Ik woonde voorheen in een gemeente met heel erg veel arbeidsmigranten, w.o. ook heel erg veel Bulgaren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, er zitten enkele goede tussen. Zelfs hoger opgeleide wiens kennis bijzonder welkom is. Maar het merendeel zorgt slechts voor grote ellende in Nederland. Bewust of onbewust, en met dank aan Europa.
Het vrije verkeer van personen mag inderdaad wel eens onder de loep als het gaat om uitkeringstoerisme. Daar zou een betere regeling voor mogen komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
Een normale ontwikkeling zou ik het niet willen noemen. Normaal zou zijn dat landen langzamerhand naar elkaar toe groeien qua beleid. Normaal is niet dat groepen Bulgaren hier zitten te niksen en hun hand ophouden. En het draagt ook aan de ontwikkeling van de EU niks bij.
Grote ellende is overdreven en ik ben persoonlijk ook niet bang voor sterk banenverlies. Ik vraag me alleen wel sterk af of we er als land baat bij hebben. Wat is het nationaal belang hiervan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke grote ellende. Ik woonde voorheen in een gemeente met heel erg veel arbeidsmigranten, w.o. ook heel erg veel Bulgaren.
Om nou te zeggen dat ik grote ellende zag? Nee. Ok, ik heb in mijn leven nergens zo vaak auto's in een sloot zien liggen. De mores mbt afval is wezenlijk anders kennelijk. En zo zijn er nog wel wat zaken. Maar grote ellende? Dat is gewoon een idiote overdrijving. Ok, ik vond het minder dat een groep Roemenen mijn huis leeg heeft gehaald. Maar in Utrecht was het een onvervalste Hollander die binnen probeerde te komen. Dat was gelukkig een prutser, want hij had alleen maar het raam kapot gemaakt en niets mee kunnen nemen.
Hoe dan ook: die grote ellende wordt overdreven.
Omdat dat nu eenmaal zo is. En niet alleen Nederlanders, zelfs de vroegere arbeidsmigrantengroepen (Turken, Marokkanen, enz.) halen de neus er voor op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Maar waarom ben je het dan eens met iemand die zegt dat ze werk doen waar Nederlanders te lui voor zijn?
Export van welvaart zorgt voor economische groei in de toekomst EN stabiliteit in de regio.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Grote ellende is overdreven en ik ben persoonlijk ook niet bang voor sterk banenverlies. Ik vraag me alleen wel sterk af of we er als land baat bij hebben. Wat is het nationaal belang hiervan?
Het één sluit het ander toch niet uit? De groep Bulgaren die hier wél werkt voor hun centen, doet doorgaans werk waarvoor de luie, werkschuwe uitkeringstrekker zijn bed niet uitkomt. Regelmatig is het vies en zwaar werk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Maar waarom ben je het dan eens met iemand die zegt dat ze werk doen waar Nederlanders te lui voor zijn? Het blijft gewoon onlogisch. Hoogstens kun je zeggen dat ze aan fraude, straatmuziek en prostitutie doen waar Nederlanders te lui of onwillig voor zijn.
Je hebt je nooit verdiept in de huidige praktijk van de bijstand denk ik. Mensen moeten voor reintegratie al plantsoenen bijhouden, inpakwerk doen en afval opruimen in veel gemeenten. Waarom dat dan niet verder uitbouwen? Zo hoog zijn die uitkeringen ook niet, tenzij er kinderen in het spel zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat dat nu eenmaal zo is. En niet alleen Nederlanders, zelfs de vroegere arbeidsmigrantengroepen (Turken, Marokkanen, enz.) halen de neus er voor op.
En de reden is simpel: hoge uitkeringen in NL gekoppeld aan grote vrijblijvendheid.
Heb als bijbanen regelmatig zwaar en vies werk gedaan, daar zag je alleen maar Nederlanders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Regelmatig is het vies en zwaar werk.
Tijd om te emigreren, net als de Bulgaren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:58 schreef LXIV het volgende:
Ja. Als je je werk kwijtraakt en niks meer krijgt omdat via allerlei constructies Polen goedkoper zijn, als je woonomgeving onherkenbaar verandert zodat je je niet meer thuis voelt in je eigen wijk, als je financiële zekerheid steeds verder ondermijnt wordt, is dat inderdaad een ramp.
Nou, toch wel hoor...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:00 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Je hebt je nooit verdiept in de huidige praktijk van de bijstand denk ik.
Kijk, dat die stappen zijn gezet is prima, maar het is steeds een beperkte groep die daarmee wordt benaderd en als je je daartegen verzet kom je er bijzonder vaak mee weg. Rechters zijn steeds zeer kritisch, wat overigens weer een gevolg is van dat de wetgeving op dat punt niet slim is opgezet.quote:Mensen moeten voor reintegratie al plantsoenen bijhouden, inpakwerk doen en afval opruimen in veel gemeenten. Waarom dat dan niet verder uitbouwen? Zo hoog zijn die uitkeringen ook niet, tenzij er kinderen in het spel zijn.
Een deel van de Bulgaren doet het weldegelijk en een deel van de banen waar Nederlanders de neus voor ophalen is gewoon niet beschikbaar voor Bulgaren.quote:Hoofdpunt blijft dat de Bulgaren het ook niet doen, misschien in de toekomst, misschien ook wel niet. Wie zal het zeggen, de tijd zal het leren. Lekker solide basis voor beleid.
Is al zwaar versoberd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef Matamalam het volgende:
Ik vind dat wachtgeld voor politici afgeschaft dient te worden.
En vervolgens krijg je niemand meer op die positie met enige kennis en kunde, want ja... idealisme is tot daar aan toe, maar je gezin wil je toch ook wel enige financiële ondersteuning kunnen bieden.quote:Iedereen dient flexibel te worden. Voor hun zou de gewone WW regeling moeten gelden bij het niet meteen kunnen vinden van een nieuwe baan en daarna dienen ze hun vermogen op te eten om vervolgens in de bijstand te belanden.
Lees ik hier tussen de regels het klagen van een handophouder die in een reïntegratietraject terecht is gekomen?quote:Inmiddels in de bijstand moeten ze gewoon een hardwerkende schoonmaker worden en concurreren met Zuid- en Oost-Europeanen en overige mensen aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Zou mooi en bewonderenswaardig zijn, zie je voormalig leden van het kabinet/parlement zwaar werk verrichten op een transparante wijze
Tewerkstellingsvergunning...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef pinine het volgende:
Van de bulgaarse mannen heeft 67% een baan maar hoe kan dat dan als ze per 1 januari pas legaal mogen werken?, werken ze allemaal illigaal of zo?
Is overbodig, kan dus volledig worden afgeschaft want er is al een dergelijke regeling hetgeen de WW heet.quote:
Idealisme wordt aangevuld met de Balkenende norm waarmee je een gezin mee kan onderhouden. Daarnaast zal het gemakkelijk zijn om een nieuwe baan te vinden gezien de flexibele arbeidsmarkt.quote:[..]
En vervolgens krijg je niemand meer op die positie met enige kennis en kunde, want ja... idealisme is tot daar aan toe, maar je gezin wil je toch ook wel enige financiële ondersteuning kunnen bieden.
Je mag lezen hoe je maar wilt, gelukkig nog nooit een reïntegratietraject mee moeten maken, wellicht dat jij je ervaringen kan delen? Wellicht hebben mensen in zo'n traject wel reden tot klagen, geen idee. Of als je moeite hebt met het ophouden van je handen zoals bepaalde mensen noodgedwongen of niet moeten doen dan wil ik best wel je handje vasthouden. BOOOOOMMM!!quote:[..]
Lees ik hier tussen de regels het klagen van een handophouder die in een reïntegratietraject terecht is gekomen?
1800 euro is een modaal inkomen. Waar werk je dan nog voor?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:43 schreef arjan1212 het volgende:
de bijstand in nederland is geen 650 euro
als je alle toeslagen enz meerekent kom je op 1000 euro voor een alleenstaande 1400 euro voor een bijstandsmoeder met 2 kinderen en 1800 euro voor een compleet gezin
iemand die 1600 euro verdiend met zijn baan, krijgt ook toeslagen enz. zodat ie eigenlijk 2300 euro verdiendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef Skwish het volgende:
[..]
1800 euro is een modaal inkomen. Waar werk je dan nog voor?
sigaretten naar 9 euro, benzine naar 2,50 btw naar 27% ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef 3-voud het volgende:
Smijt er wat uitkeringen tegenaan. Geld en politieke correctheid zat hier.
Overvloed zelfs als je sommigen mag geloven.
Weetikut... vraag het die wollensokkensandalen-moraalmafklappers waar ze het weghalen. Die smijten ermee als Robin Hood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
sigaretten naar 9 euro, benzine naar 2,50 btw naar 27% ?
mee eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef Matamalam het volgende:
Ik vind dat wachtgeld voor politici afgeschaft dient te worden. Iedereen dient flexibel te worden. Voor hun zou de gewone WW regeling moeten gelden bij het niet meteen kunnen vinden van een nieuwe baan en daarna dienen ze hun vermogen op te eten om vervolgens in de bijstand te belanden. Inmiddels in de bijstand moeten ze gewoon een hardwerkende schoonmaker worden en concurreren met Zuid- en Oost-Europeanen en overige mensen aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Zou mooi en bewonderenswaardig zijn, zie je voormalig leden van het kabinet/parlement zwaar werk verrichten op een transparante wijze
zolang er HAVO-ers en VWO-ers zijn blijft de kennis en kunde aanwezigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef DS4 het volgende:
En vervolgens krijg je niemand meer op die positie met enige kennis en kunde, want ja... idealisme is tot daar aan toe, maar je gezin wil je toch ook wel enige financiële ondersteuning kunnen bieden.
Grappig dat het voor jou algemeen bekend is terwijl mijn ervaringen en kennis in het land zelf (ik woon er reeds anderhalf jaar) en de mening en kennis van mijn vrienden anders liggen. maar goed, jouw algemene kennis zal wel waardevoller zijn..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Onzin, het is algemeen bekend dat de criminaliteit in de oostbloklanden is gedaald sinds ze hier de boel leegroven.
Ook als Bulgaar kan je gewoon in NL werken hoor, je wordt alleen wat meer tegengewerkt. Mijn ex-vriendin is 4 jaar lang manager geweest in Nederland.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef pinine het volgende:
Van de bulgaarse mannen heeft 67% een baan maar hoe kan dat dan als ze per 1 januari pas legaal mogen werken?, werken ze allemaal illigaal of zo?
Doet je duim al pijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:24 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Samenvattend is deze vorm van politiek een schoolvoorbeeld van hoe het neoliberalisme en de EU de natiestaat aan het uithollen zijn. Dit mag wat ongewenste effecten geven, maar het is voor het hogere doel om op de langere termijn de luiheid van de Nederlander te bestrijden.
Nee.quote:
Er is geen enkele politieke functie waarmee je het bedrag van de Balkenendenorm mee verdient en er zijn veel functies waarmee je slechts een fractie daarvan verdient.quote:Idealisme wordt aangevuld met de Balkenende norm waarmee je een gezin mee kan onderhouden.
Mooi!quote:Daarnaast zal het gemakkelijk zijn om een nieuwe baan te vinden gezien de flexibele arbeidsmarkt.
*zucht*quote:Je mag lezen hoe je maar wilt, gelukkig nog nooit een reïntegratietraject mee moeten maken, wellicht dat jij je ervaringen kan delen? Wellicht hebben mensen in zo'n traject wel reden tot klagen, geen idee. Of als je moeite hebt met het ophouden van je handen zoals bepaalde mensen noodgedwongen of niet moeten doen dan wil ik best wel je handje vasthouden. BOOOOOMMM!!
Je hebt geen idee hoe enorm voor lul je jezelf zet op deze manier...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:52 schreef sturmpie het volgende:
je hoeft er niet bijzonder slim voor te zijn. kijk naar Samsom
Nee hoor. Ben het wel met hem eens. Zoals ook vele politici trouwens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe enorm voor lul je jezelf zet op deze manier...
Diederik is juist een van de meest intelligente politici en niet omdat daar het gemiddelde IQ zo extreem laag is om die grap maar meteen te pareren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:36 schreef 3-voud het volgende:
Nee hoor. Ben het wel met hem eens. Zoals ook vele politici trouwens.
Denk jij ook wel maar het jeukt je dat Samsom als voorbeeld wordt gesteld. Wel objectief blijven he?
Dat je hem onnodig hoog hebt zitten voelde ik gelijk al. Ach, het klootjesvolk moet ook wat te kiezen hebben...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Diederik is juist een van de meest intelligente politici...
De leiding van de politiekorpsen in Oost en West zullen het inderdaad beter weten dan jou, daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig dat het voor jou algemeen bekend is terwijl mijn ervaringen en kennis in het land zelf (ik woon er reeds anderhalf jaar) en de mening en kennis van mijn vrienden anders liggen. maar goed, jouw algemene kennis zal wel waardevoller zijn..
Als student was hij slim, nu is het een verdwaasde flapuit die al tig keer problemen veroorzaakt heeft voor zijn kabinetje door dingen voor zijn beurt te roepen of eenzijdig rare plannen te lanceren. Ben het totaal niet met Zijlstra eens, maar die speelt het een stuk slimmer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe enorm voor lul je jezelf zet op deze manier...
Ja, want van bovenaf komt altijd correcte informatie, zeker wanneer het gebieden betreft waar niemand geen reet van afweet en ook geen fuck om geeft!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:47 schreef Wokkel het volgende:
[..]
De leiding van de politiekorpsen in Oost en West zullen het inderdaad beter weten dan jou, daar ben ik van overtuigd.
De boel vanuit microperspectief bekijken en dat betrekken op het grotere geheel, dat zet zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, want van bovenaf komt altijd correcte informatie, zeker wanneer het gebieden betreft waar niemand geen reet van afweet en ook geen fuck om geeft!
Aandoenlijk is het wel
Het blijft cabaret: mensen die niets bijzonders presteren, die mensen die wel wat presteren weg proberen te zetten als te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef 3-voud het volgende:
Dat je hem onnodig hoog hebt zitten voelde ik gelijk al. Ach, het klootjesvolk moet ook wat te kiezen hebben...
Zeker niet meegekregen dat de Roemeense en Hongaarse politie vorige week alarm sloegen? Er is daar zo goed als geen crimineel te vinden. Volgens de politie daar is het merendeel naar Nederland en België vertrokken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig dat het voor jou algemeen bekend is terwijl mijn ervaringen en kennis in het land zelf (ik woon er reeds anderhalf jaar) en de mening en kennis van mijn vrienden anders liggen. maar goed, jouw algemene kennis zal wel waardevoller zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |