sigaretten naar 9 euro, benzine naar 2,50 btw naar 27% ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef 3-voud het volgende:
Smijt er wat uitkeringen tegenaan. Geld en politieke correctheid zat hier.
Overvloed zelfs als je sommigen mag geloven.
Weetikut... vraag het die wollensokkensandalen-moraalmafklappers waar ze het weghalen. Die smijten ermee als Robin Hood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
sigaretten naar 9 euro, benzine naar 2,50 btw naar 27% ?
mee eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef Matamalam het volgende:
Ik vind dat wachtgeld voor politici afgeschaft dient te worden. Iedereen dient flexibel te worden. Voor hun zou de gewone WW regeling moeten gelden bij het niet meteen kunnen vinden van een nieuwe baan en daarna dienen ze hun vermogen op te eten om vervolgens in de bijstand te belanden. Inmiddels in de bijstand moeten ze gewoon een hardwerkende schoonmaker worden en concurreren met Zuid- en Oost-Europeanen en overige mensen aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Zou mooi en bewonderenswaardig zijn, zie je voormalig leden van het kabinet/parlement zwaar werk verrichten op een transparante wijze
zolang er HAVO-ers en VWO-ers zijn blijft de kennis en kunde aanwezigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef DS4 het volgende:
En vervolgens krijg je niemand meer op die positie met enige kennis en kunde, want ja... idealisme is tot daar aan toe, maar je gezin wil je toch ook wel enige financiële ondersteuning kunnen bieden.
Grappig dat het voor jou algemeen bekend is terwijl mijn ervaringen en kennis in het land zelf (ik woon er reeds anderhalf jaar) en de mening en kennis van mijn vrienden anders liggen. maar goed, jouw algemene kennis zal wel waardevoller zijn..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Onzin, het is algemeen bekend dat de criminaliteit in de oostbloklanden is gedaald sinds ze hier de boel leegroven.
Ook als Bulgaar kan je gewoon in NL werken hoor, je wordt alleen wat meer tegengewerkt. Mijn ex-vriendin is 4 jaar lang manager geweest in Nederland.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef pinine het volgende:
Van de bulgaarse mannen heeft 67% een baan maar hoe kan dat dan als ze per 1 januari pas legaal mogen werken?, werken ze allemaal illigaal of zo?
Doet je duim al pijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:24 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Samenvattend is deze vorm van politiek een schoolvoorbeeld van hoe het neoliberalisme en de EU de natiestaat aan het uithollen zijn. Dit mag wat ongewenste effecten geven, maar het is voor het hogere doel om op de langere termijn de luiheid van de Nederlander te bestrijden.
Nee.quote:
Er is geen enkele politieke functie waarmee je het bedrag van de Balkenendenorm mee verdient en er zijn veel functies waarmee je slechts een fractie daarvan verdient.quote:Idealisme wordt aangevuld met de Balkenende norm waarmee je een gezin mee kan onderhouden.
Mooi!quote:Daarnaast zal het gemakkelijk zijn om een nieuwe baan te vinden gezien de flexibele arbeidsmarkt.
*zucht*quote:Je mag lezen hoe je maar wilt, gelukkig nog nooit een reïntegratietraject mee moeten maken, wellicht dat jij je ervaringen kan delen? Wellicht hebben mensen in zo'n traject wel reden tot klagen, geen idee. Of als je moeite hebt met het ophouden van je handen zoals bepaalde mensen noodgedwongen of niet moeten doen dan wil ik best wel je handje vasthouden. BOOOOOMMM!!
Je hebt geen idee hoe enorm voor lul je jezelf zet op deze manier...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:52 schreef sturmpie het volgende:
je hoeft er niet bijzonder slim voor te zijn. kijk naar Samsom
Nee hoor. Ben het wel met hem eens. Zoals ook vele politici trouwens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe enorm voor lul je jezelf zet op deze manier...
Diederik is juist een van de meest intelligente politici en niet omdat daar het gemiddelde IQ zo extreem laag is om die grap maar meteen te pareren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:36 schreef 3-voud het volgende:
Nee hoor. Ben het wel met hem eens. Zoals ook vele politici trouwens.
Denk jij ook wel maar het jeukt je dat Samsom als voorbeeld wordt gesteld. Wel objectief blijven he?
Dat je hem onnodig hoog hebt zitten voelde ik gelijk al. Ach, het klootjesvolk moet ook wat te kiezen hebben...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Diederik is juist een van de meest intelligente politici...
De leiding van de politiekorpsen in Oost en West zullen het inderdaad beter weten dan jou, daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig dat het voor jou algemeen bekend is terwijl mijn ervaringen en kennis in het land zelf (ik woon er reeds anderhalf jaar) en de mening en kennis van mijn vrienden anders liggen. maar goed, jouw algemene kennis zal wel waardevoller zijn..
Als student was hij slim, nu is het een verdwaasde flapuit die al tig keer problemen veroorzaakt heeft voor zijn kabinetje door dingen voor zijn beurt te roepen of eenzijdig rare plannen te lanceren. Ben het totaal niet met Zijlstra eens, maar die speelt het een stuk slimmer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, want van bovenaf komt altijd correcte informatie, zeker wanneer het gebieden betreft waar niemand geen reet van afweet en ook geen fuck om geeft!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:47 schreef Wokkel het volgende:
[..]
De leiding van de politiekorpsen in Oost en West zullen het inderdaad beter weten dan jou, daar ben ik van overtuigd.
De boel vanuit microperspectief bekijken en dat betrekken op het grotere geheel, dat zet zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, want van bovenaf komt altijd correcte informatie, zeker wanneer het gebieden betreft waar niemand geen reet van afweet en ook geen fuck om geeft!
Aandoenlijk is het wel
Het blijft cabaret: mensen die niets bijzonders presteren, die mensen die wel wat presteren weg proberen te zetten als te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef 3-voud het volgende:
Dat je hem onnodig hoog hebt zitten voelde ik gelijk al. Ach, het klootjesvolk moet ook wat te kiezen hebben...
Zeker niet meegekregen dat de Roemeense en Hongaarse politie vorige week alarm sloegen? Er is daar zo goed als geen crimineel te vinden. Volgens de politie daar is het merendeel naar Nederland en België vertrokken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig dat het voor jou algemeen bekend is terwijl mijn ervaringen en kennis in het land zelf (ik woon er reeds anderhalf jaar) en de mening en kennis van mijn vrienden anders liggen. maar goed, jouw algemene kennis zal wel waardevoller zijn..
Hij is wel eens te eerlijk, maar hé... als hij minder eerlijk wordt, dan kunnen we daar weer over zeiken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:49 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Als student was hij slim, nu is het een verdwaasde flapuit die al tig keer problemen veroorzaakt heeft voor zijn kabinetje door dingen voor zijn beurt te roepen of eenzijdig rare plannen te lanceren. Ben het totaal niet met Zijlstra eens, maar die speelt het een stuk slimmer.
Bron?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:10 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Zeker niet meegekregen dat de Roemeense en Hongaarse politie vorige week alarm sloegen? Er is daar zo goed als geen crimineel te vinden. Volgens de politie daar is het merendeel naar Nederland en België vertrokken.
Eerlijkheid is een gevaarlijk iets in de politiek. Heb liever een effectief dan een eerlijk iemand.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij is wel eens te eerlijk, maar hé... als hij minder eerlijk wordt, dan kunnen we daar weer over zeiken.
mwaah, het is en blijft een beroep die 99% bezet word door mensen die niet slaagden in het bedrijfsleven, en zich bezig zijn gaan houden met politiek wetende dat het goed betaald en simpel werk is. daar is helemaal niks mis mee, maar begin niet over dat, politiek, kunde en kennis in huis hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
precies, als de politiek kennis en kunde zou bezitten dan was de Nederlandse markt beschermd voor welke financiele crisis dan ook. de politiek laat het corrupte bankensysteem toe en laat de boel ontploffen. het is de politiek die de financiele instellingen alle macht heeft gegeven. de financiele lobby gaat over lijken en de politiek is er onderdeel van. als de politiek kunde en kennis zou bezitten zou men strikte regels hanteren mbt hypotheken en de werking van banken. fractionair bankieren zou verboden worden en men zou op zeker spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het blijft cabaret: mensen die niets bijzonders presteren, die mensen die wel wat presteren weg proberen te zetten als te dom om te poepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |