abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 9 juli 2013 @ 11:49:20 #101
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_128752563
Smijt er wat uitkeringen tegenaan. Geld en politieke correctheid zat hier.
Overvloed zelfs als je sommigen mag geloven.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_128752587
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef 3-voud het volgende:
Smijt er wat uitkeringen tegenaan. Geld en politieke correctheid zat hier.
Overvloed zelfs als je sommigen mag geloven.
sigaretten naar 9 euro, benzine naar 2,50 btw naar 27% ?
  † In Memoriam † dinsdag 9 juli 2013 @ 11:51:27 #103
341203 3-voud
pi_128752629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:50 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

sigaretten naar 9 euro, benzine naar 2,50 btw naar 27% ?
Weetikut... vraag het die wollensokkensandalen-moraalmafklappers waar ze het weghalen. Die smijten ermee als Robin Hood.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:52:03 #104
396386 sturmpie
for night & nature
pi_128752653
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef Matamalam het volgende:
Ik vind dat wachtgeld voor politici afgeschaft dient te worden. Iedereen dient flexibel te worden. Voor hun zou de gewone WW regeling moeten gelden bij het niet meteen kunnen vinden van een nieuwe baan en daarna dienen ze hun vermogen op te eten om vervolgens in de bijstand te belanden. Inmiddels in de bijstand moeten ze gewoon een hardwerkende schoonmaker worden en concurreren met Zuid- en Oost-Europeanen en overige mensen aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Zou mooi en bewonderenswaardig zijn, zie je voormalig leden van het kabinet/parlement zwaar werk verrichten op een transparante wijze :)
mee eens ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef DS4 het volgende:
En vervolgens krijg je niemand meer op die positie met enige kennis en kunde, want ja... idealisme is tot daar aan toe, maar je gezin wil je toch ook wel enige financiële ondersteuning kunnen bieden.
zolang er HAVO-ers en VWO-ers zijn blijft de kennis en kunde aanwezig
politiek is voor de groep die het hard werken te zwaar vinden, je hoeft er niet bijzonder slim voor te zijn. kijk naar Samsom, al wat ie zegt slaat de plank mis, hij hoeft alleen maar te lachen en iedereen vind het best, krijgt niks voor elkaar en loopt braaf met Rutte mee, en ondertussen heeft hij een interessante dagbesteding met een riant salaris. politiek is ouwejongens krentenbrood, handjes boven het hoofd houden en het spelletje spelen. je hoeft daar niet bijzonder slim voor te zijn.

kennis en kunde vind je bij de vakmensen, mannen en vrouwen die weten waar ze mee bezig zijn. die ambieren geen baan in de politiek want mensen met kennis en kunde houden van nut en efficientie, eerlijkheid en rechtvaardigheid. dat is nou net wat de politiek niet is. politiek is geldverslindende vertraging der vooruitgang.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:19:44 #105
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_128753540
Overigens heb ik het sterke vermoeden dat van de 50% werkloos toch wel een groot gedeelte zwart zijn taakjes heeft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:23:39 #106
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_128753673
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:56 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Onzin, het is algemeen bekend dat de criminaliteit in de oostbloklanden is gedaald sinds ze hier de boel leegroven.

Grappig dat het voor jou algemeen bekend is terwijl mijn ervaringen en kennis in het land zelf (ik woon er reeds anderhalf jaar) en de mening en kennis van mijn vrienden anders liggen. maar goed, jouw algemene kennis zal wel waardevoller zijn.. :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:25:31 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_128753735
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef pinine het volgende:
Van de bulgaarse mannen heeft 67% een baan maar hoe kan dat dan als ze per 1 januari pas legaal mogen werken?, werken ze allemaal illigaal of zo?
Ook als Bulgaar kan je gewoon in NL werken hoor, je wordt alleen wat meer tegengewerkt. Mijn ex-vriendin is 4 jaar lang manager geweest in Nederland.

Verdiende twee keer modaal en werd nog steeds als Bulgaarse hoer gezien. Nederlanders :')
pi_128753902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:24 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Samenvattend is deze vorm van politiek een schoolvoorbeeld van hoe het neoliberalisme en de EU de natiestaat aan het uithollen zijn. Dit mag wat ongewenste effecten geven, maar het is voor het hogere doel om op de langere termijn de luiheid van de Nederlander te bestrijden.
Doet je duim al pijn?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_128753988
Betalen voor werkloze Bulgaren _O_
pi_128753998
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef Matamalam het volgende:

Is overbodig,
Nee.

quote:
Idealisme wordt aangevuld met de Balkenende norm waarmee je een gezin mee kan onderhouden.
Er is geen enkele politieke functie waarmee je het bedrag van de Balkenendenorm mee verdient en er zijn veel functies waarmee je slechts een fractie daarvan verdient.

quote:
Daarnaast zal het gemakkelijk zijn om een nieuwe baan te vinden gezien de flexibele arbeidsmarkt.
Mooi!

quote:
Je mag lezen hoe je maar wilt, gelukkig nog nooit een reïntegratietraject mee moeten maken, wellicht dat jij je ervaringen kan delen? Wellicht hebben mensen in zo'n traject wel reden tot klagen, geen idee. Of als je moeite hebt met het ophouden van je handen zoals bepaalde mensen noodgedwongen of niet moeten doen dan wil ik best wel je handje vasthouden. BOOOOOMMM!!
*zucht*
pi_128754043
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:52 schreef sturmpie het volgende:
je hoeft er niet bijzonder slim voor te zijn. kijk naar Samsom
Je hebt geen idee hoe enorm voor lul je jezelf zet op deze manier...
  † In Memoriam † dinsdag 9 juli 2013 @ 12:36:21 #112
341203 3-voud
pi_128754109
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ben het wel met hem eens. Zoals ook vele politici trouwens.
Denk jij ook wel maar het jeukt je dat Samsom als voorbeeld wordt gesteld. Wel objectief blijven he?
pi_128754215
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:36 schreef 3-voud het volgende:

Nee hoor. Ben het wel met hem eens. Zoals ook vele politici trouwens.
Denk jij ook wel maar het jeukt je dat Samsom als voorbeeld wordt gesteld. Wel objectief blijven he?
Diederik is juist een van de meest intelligente politici en niet omdat daar het gemiddelde IQ zo extreem laag is om die grap maar meteen te pareren.

Maar laat maar, het is weer een zeiktopic aan het worden.

Dood aan alle Bulgaren, het zijn allemaal boeven! Zoiets.
  † In Memoriam † dinsdag 9 juli 2013 @ 12:43:42 #114
341203 3-voud
pi_128754384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Diederik is juist een van de meest intelligente politici...
Dat je hem onnodig hoog hebt zitten voelde ik gelijk al. Ach, het klootjesvolk moet ook wat te kiezen hebben...
pi_128754498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Grappig dat het voor jou algemeen bekend is terwijl mijn ervaringen en kennis in het land zelf (ik woon er reeds anderhalf jaar) en de mening en kennis van mijn vrienden anders liggen. maar goed, jouw algemene kennis zal wel waardevoller zijn.. :')
De leiding van de politiekorpsen in Oost en West zullen het inderdaad beter weten dan jou, daar ben ik van overtuigd.
pi_128754576
quote:

[..]

Als student was hij slim, nu is het een verdwaasde flapuit die al tig keer problemen veroorzaakt heeft voor zijn kabinetje door dingen voor zijn beurt te roepen of eenzijdig rare plannen te lanceren. Ben het totaal niet met Zijlstra eens, maar die speelt het een stuk slimmer.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:56:49 #117
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_128754776
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:47 schreef Wokkel het volgende:

[..]

De leiding van de politiekorpsen in Oost en West zullen het inderdaad beter weten dan jou, daar ben ik van overtuigd.
Ja, want van bovenaf komt altijd correcte informatie, zeker wanneer het gebieden betreft waar niemand geen reet van afweet en ook geen fuck om geeft! _O-

Aandoenlijk is het wel :*
pi_128754805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja, want van bovenaf komt altijd correcte informatie, zeker wanneer het gebieden betreft waar niemand geen reet van afweet en ook geen fuck om geeft! _O-

Aandoenlijk is het wel :*
De boel vanuit microperspectief bekijken en dat betrekken op het grotere geheel, dat zet zoden aan de dijk.
pi_128755207
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef 3-voud het volgende:

Dat je hem onnodig hoog hebt zitten voelde ik gelijk al. Ach, het klootjesvolk moet ook wat te kiezen hebben...
Het blijft cabaret: mensen die niets bijzonders presteren, die mensen die wel wat presteren weg proberen te zetten als te dom om te poepen.
pi_128755224
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Zeker niet meegekregen dat de Roemeense en Hongaarse politie vorige week alarm sloegen? Er is daar zo goed als geen crimineel te vinden. Volgens de politie daar is het merendeel naar Nederland en België vertrokken.
60 HRC
pi_128755247
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:49 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

Als student was hij slim, nu is het een verdwaasde flapuit die al tig keer problemen veroorzaakt heeft voor zijn kabinetje door dingen voor zijn beurt te roepen of eenzijdig rare plannen te lanceren. Ben het totaal niet met Zijlstra eens, maar die speelt het een stuk slimmer.
Hij is wel eens te eerlijk, maar hé... als hij minder eerlijk wordt, dan kunnen we daar weer over zeiken.
pi_128755253
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:10 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Zeker niet meegekregen dat de Roemeense en Hongaarse politie vorige week alarm sloegen? Er is daar zo goed als geen crimineel te vinden. Volgens de politie daar is het merendeel naar Nederland en België vertrokken.
Bron?
pi_128755373
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij is wel eens te eerlijk, maar hé... als hij minder eerlijk wordt, dan kunnen we daar weer over zeiken.
Eerlijkheid is een gevaarlijk iets in de politiek. Heb liever een effectief dan een eerlijk iemand.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:22:18 #124
396386 sturmpie
for night & nature
pi_128755625
quote:

[..]

mwaah, het is en blijft een beroep die 99% bezet word door mensen die niet slaagden in het bedrijfsleven, en zich bezig zijn gaan houden met politiek wetende dat het goed betaald en simpel werk is. daar is helemaal niks mis mee, maar begin niet over dat, politiek, kunde en kennis in huis hebben.

het is zo dat we niet allemaal topondernemer kunnen worden, er is een beperkte plaats voor toppers, daarom zijn het toppers, zij waren in staat om de beste keuzes te maken binnen een bepaalde periode om zich te kunnen opwerken tot hun toppositie. maar dat is hetzelfde als met drugsdealers, er zijn een beperkt aantal kingpins, simpelweg omdat we niet allemaal kingpin kunnen worden :) oftewel status is ook relatief. ben jij het niet, dan word een ander het wel. legaal of illegaal, eerlijk of oneerlijk. toppers zullen er altijd zijn, zelfs binnen het communisme.

zo zijn er ook toppers, die om uiteenlopende redenen kiezen voor een politieke loopbaan. men doet connecties op, men krijgt een vinger in de pap, en een leuk salaris. waarom niet.

maar begin niet over "kunde en kennis" binnen de politiek !!! het gaat zoals het gaat, en het kan altijd beter.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:31:41 #125
396386 sturmpie
for night & nature
pi_128755982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het blijft cabaret: mensen die niets bijzonders presteren, die mensen die wel wat presteren weg proberen te zetten als te dom om te poepen.
precies, als de politiek kennis en kunde zou bezitten dan was de Nederlandse markt beschermd voor welke financiele crisis dan ook. de politiek laat het corrupte bankensysteem toe en laat de boel ontploffen. het is de politiek die de financiele instellingen alle macht heeft gegeven. de financiele lobby gaat over lijken en de politiek is er onderdeel van. als de politiek kunde en kennis zou bezitten zou men strikte regels hanteren mbt hypotheken en de werking van banken. fractionair bankieren zou verboden worden en men zou op zeker spelen.

de financiele lobby heeft de vinger in de pap als het om financien gaat, het enige wat de minister kan doen is zich zo goed mogelijk inleven in de situatie en proberen erger te voorkomen. dan nog loopt hij tegen een kilometers dikke muur op als hij beperkingen zou willen opleggen en wordt dit hem onmogelijk gemaakt. de financiele lobby is een levensechte afperser en indirekt huurmoordenaar voor de grootste financiele instellingen ter wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')