Wat wordt er precies beter? Dat Psv geen kampioen wordt met een volledig nieuw, niet op elkaar ingespeeld team moge wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman binnen een paar dagen weg uit de Eredivisie.
HET WORDT BETER
idd net als Chelsea in 2004-2005 en bijvoorbeeld PSG vorig jaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Psv geen kampioen wordt met een volledig nieuw, niet op elkaar ingespeeld team moge wel duidelijk zijn.
Montpellier is geschrapt uit de uitslag, en doe niet zo kankerdom daar is het te warm voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd net als Chelsea in 2004-2005 en bijvoorbeeld PSG vorig jaar.
Ok:quote:
Raar dat Feyenoord ze niet huurt. Of te duur?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok:
Twente:
Fer, Cabral, Castaignos
Vitesse:
Leerdam, Ake
PSV:
Wijnaldum, Bruma, Rekik
En dan wijzelf nog:
Mulder, De Vrij, BMI, Nelom, Clasie, Vilhena, Boetius
Eredivisie wordt overspoeld met Feyenoordtalenten
madquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Montpellier is geschrapt uit de uitslag, en doe niet zo kankerdom daar is het te warm voor.
Einde bericht. Ik ben weer weg.
Geen idee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat Feyenoord ze niet huurt. Of te duur?
Waarom zou Feyenoord ze huren als ze nog genoeg spelers hebben?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat Feyenoord ze niet huurt. Of te duur?
Dat heet versterkingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord ze huren als ze nog genoeg spelers hebben?
Omdat ze betere spelers altijd kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord ze huren als ze nog genoeg spelers hebben?
Dat terwijl hij een maand geleden het als ziekte weigerde te zien, en absoluut geen media aandacht wilde...quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat terwijl hij een maand geleden het als ziekte weigerde te zien, en absoluut geen media aandacht wilde...
Dit heeft zeker weer zo'n roddelpersmannetje uit zijn mond geforceerd
Ze zijn allemaal bang voor de 4e titel op rij voor Ajax, terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:02 schreef Tyron het volgende:
HMF die in het PSV topic hun opeens een titel gunt, hopelijk heeft hij weer gauw een ban aan zijn broek.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:02 schreef Tyron het volgende:
HMF die in het PSV topic hun opeens een titel gunt, hopelijk heeft hij weer gauw een ban aan zijn broek.
Blijft mooi dit soort dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
O die HMF is dus een persoon... Duidelijk. Snapte er al niets van.
Ik dacht eerst 30 miljoen maar dat was blijkbaar te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
20.000.000 voor de Stroot, PSV casht weer aardig.
Sparta ook blij, neem ik aan...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
Ze nemen toch ook genoegen met 15 miljoen ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 30 miljoen maar dat was blijkbaar te hoog gegrepen.
Als alles doorgaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Voor een speler uit Nederland is dit ook een prima prijs, hoeveel heeft PSV nu totaal ontvangen eigenlijk met al die verkochte spelers?
En zelfs dan nog steeds niet de 50 miljoen terug die men van de gemeente gehad heeft, al komen ze aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als alles doorgaat
Mertens 9,5
Lens 9
Toivonen 5,5
Pieters 3,5
Strootman 15-20
Wie van hun had allemaal een 1 jarig contract?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als alles doorgaat
Mertens 9,5
Lens 9
Toivonen 5,5
Pieters 3,5
Strootman 15-20
HMF zei ook altijd 50 terwijl het 40 is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
En zelfs dan nog steeds niet de 50 miljoen terug die men van de gemeente gehad heeft, al komen ze aardig in de buurt..
HMFquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
En zelfs dan nog steeds niet de 50 miljoen terug die men van de gemeente gehad heeft, al komen ze aardig in de buurt..
Herinvesteren ze het however... Blijft het gemeenschapsgeld.
Toivonen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie van hun had allemaal een 1 jarig contract?
PSV krijgt 48 miljoen van gemeente voor stadion en Herdgangquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HMF zei ook altijd 50 terwijl het 40 is.
Bedankt, nu weet ik het zekerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:13 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
PSV krijgt 48 miljoen van gemeente voor stadion en Herdgang
http://www.omroepbrabant.(...)ion+en+Herdgang.aspx
Domme boer.
Welke act? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie je bent
Mooi hoe jij altijd niet lang je act kan volhouden als het over PSV gaat.
Dat riep je met je vorige kloon ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:14 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Welke act? Waar heb je het over?
Wat een raar mannetje ben jij zeg.
Jij bent niet goed bij je kokosnootquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat riep je met je vorige kloon ook.
Sjongejonge
Zolang het nog niet bewezen is, heb jij ongelijk Davy.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat riep je met je vorige kloon ook.
Sjongejonge
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang het nog niet bewezen is, heb jij ongelijk Davy.
quote:
Hij is voor PSV, die kennen geen jeugd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:16 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ben je vaak geslagen in je jeugd ofzo?
Nee, is zo geboren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:16 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ben je vaak geslagen in je jeugd ofzo?
Voor jouw doen inderdaad een van de betere in 2013....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
HAHAHAHAHA WAT EEN GOEDE GRAP
IK GIER LACH BRUL OM MEZELF WHAHAHAHAH
Mwah dit is toch een aardige foto:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:17 schreef Fargo het volgende:
Die Knoop in je Zakdoek-foto ook iedere keer bij elk bericht over Strootman
Nou zijn er weinig bruikbare foto's van de man, dat begrijp ik ook wel.
Allemaal even lachen, het begint een beetje zielig te wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:17 schreef Tyron het volgende:
HAHAHAHAHA WAT EEN GOEDE GRAP
IK GIER LACH BRUL OM MEZELF WHAHAHAHAH
Sjakiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Die negert die gewoon even naar shop gaatRockstar
Kankerhard
VraagenAanbodFok
Kun jij zelf nog een CC hosselen denk je? Ik heb nu twee cc's. Ik haal voor mezelf en voor Onlogisch, maar ik weet niet met hoeveel man Onlogisch gaat, als jullie samen gaan hoeft er geen cc meer bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:20 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Sjakie
Hebbie nog tickets voor Zwolle voor me pikkenbaas?
Dan gaan wij wel samen jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun jij zelf nog een CC hosselen denk je? Ik heb nu twee cc's. Ik haal voor mezelf en voor Onlogisch, maar ik weet niet met hoeveel man Onlogisch gaat, als jullie samen gaan hoeft er geen cc meer bij.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
Ik ga met mijn zus denk ik, die wil Pelle zien
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:27 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]Bazig, ga ik die zus van je eens ontmoeten
Die zus van je is lekkerder dan dat wijf met die dikke tetten hé?
Hoezo? Wie is het dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die ik aan mijn zus voorstel.
C'mon man, intelligente boy rijk dit dat ik ben geleid G swag dit dat je weet zelfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die ik aan mijn zus voorstel.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
C'mon man, intelligente boy rijk dit dat ik ben geleid G swag dit dat je weet zelf.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Iemand wiens blik jij niet eens waard bent.
Ik heb wel zin, al ben ik een beetje afhankelijk hoe ik geplanned sta met werk. Anders gaan we bier drinken pikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ja denk het wel man. Kuipie dit dat. Niets mis mee. Jij dan?
Wordt wel eens tijd hé! Laat ik je ook eens zien hoe je zuipt zonder het bier dood te laten slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, al ben ik een beetje afhankelijk hoe ik geplanned sta met werk. Anders gaan we bier drinken pik
Jij hoeft mij niet te laten zien hoe ik bier drink lieverd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:40 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd hé! Laat ik je ook eens zien hoe je zuipt zonder het bier dood te laten slaan.
O nee da's waar. Jij komt uit een boerenachterland.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niet te laten zien hoe ik bier drink lieverd.
Ik zat op mijn 16e niet in een keet te zuipen hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:42 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
O nee da's waar. Jij komt uit een boerenachterland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |