Waarom ga jij gebukt voorover staan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Gebukt voorover zie je daar niets van.
Dat is nogal zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het een PLORK is
Was weer een top cliffhanger ja, op het moment dat het VI-bericht over Strootman al all over the internet was. Manmanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat houdt Rik ons weer in spanning.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 14:27:38#PSV op weg om de vierde grote financiële klapper van dit seizoen te realiseren. Later meer. reageer retweet
Wat boeit dat nou wie er het eerste mee komt. Interessanter is dat hij gaat. En of ze de 20 miljoen gaan betalen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Was weer een top cliffhanger ja, op het moment dat het VI-bericht over Strootman al all over the internet was. Manman
13 miljoen betalen, 30 miljoen ontvangen, niet verkeerd nee.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 15:11:05Twee jaar geleden was er forse kritiek op #PSV. Strootman en Mertens zouden te duur zijn. Club gaat nu mega-winst maken. reageer retweet
Zeker niet verkeerd, alleen wat heeft het PSV op het geld na opgeleverd ? Geen klote. Ja een Amstel Cupquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
13 miljoen betalen, 30 miljoen ontvangen, niet verkeerd nee.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 15:11:05Twee jaar geleden was er forse kritiek op #PSV. Strootman en Mertens zouden te duur zijn. Club gaat nu mega-winst maken. reageer retweet
Ik vind er echt geen moer aan, maar ok....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tetten ook
[ afbeelding ]
Melanie van der Zee heet ze, chickie van Maher dus.
No shit dat er kritiek wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Misschien als ze toen ook wat meer in de verdediging hadden geïnvesteerd. Wat betreft het moment van vertrekken geef ik je gelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker niet verkeerd, alleen wat heeft het PSV op het geld na opgeleverd ? Geen klote. Ja een Amstel Cup
Als Brands slim was dan deed hij er alles aan om Strootman nog een jaar bij PSV te laten voetballen. Met het WK van 2014 in aantocht zou het me niets verbazen als hij zich in de kijker speelt bij meer clubs, dus meer concurrentie, dus meer transferinkomsten.
Wat hij nu gaat doen is op sportief vlak echt triest.
Ik vraag me af of je meer dan 20 miljoen gaat krijgen hoor na het WK. Dat lijkt mij vrij stug.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker niet verkeerd, alleen wat heeft het PSV op het geld na opgeleverd ? Geen klote. Ja een Amstel Cup
Als Brands slim was dan deed hij er alles aan om Strootman nog een jaar bij PSV te laten voetballen. Met het WK van 2014 in aantocht zou het me niets verbazen als hij zich in de kijker speelt bij meer clubs, dus meer concurrentie, dus meer transferinkomsten.
Wat hij nu gaat doen is op sportief vlak echt triest.
De vraag is of ze nu ook 20 miljoen krijgen van AS ROMA. Lijkt mij erg sterk....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je meer dan 20 miljoen gaat krijgen hoor na het WK. Dat lijkt mij vrij stug.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Jouw glas is ook half leeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
No shit dat er kritiek wasHet was een grote gok, nu valt het dubbeltje toevallig de goede kant op maar het had ook een groot fiasco kunnen worden. Maarja Rik Elfrink... Master of the obvious.
Ik denk dat de prijs dichterbij de 20 gaat liggen dan de 15. PSV heeft al heel veel verkocht, geen absolute noodzaak en Strootman is de belangrijkste/beste speler die er nog over is van de basis van vorig jaar. PSV gaat denk ik gewoon voet bij stuk houden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De vraag is of ze nu ook 20 miljoen krijgen van AS ROMA. Lijkt mij erg sterk....
Sinds wanneer betalen die zoveel voor een speler ?
20 miljoen en overname na seizoen 2013-2014 lijkt me een goede dealquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat de prijs dichterbij de 20 gaat liggen dan de 15. PSV heeft al heel veel verkocht, geen absolute noodzaak en Strootman is de belangrijkste/beste speler die er nog over is van de basis van vorig jaar. PSV gaat denk ik gewoon voet bij stuk houden.
Uh, nee. Als je de media gewoon bekijkt zie je dat het andersom was.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Baje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Omdat hij voor Psv kiest ziet ajaks opeens af haha.
Dat boeit ook niet. Maar het is wel een beetje dom om te doen alsof je een scoop hebt (later meer.. oh oh wat zou het toch zijn!), terwijl iedereen al lang en breed weet dat het om Strootman, AS Roma en een vraagprijs van 20 miljoen gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou wie er het eerste mee komt. Interessanter is dat hij gaat. En of ze de 20 miljoen gaan betalen.
Ik hoop nu echt zoooo erg dat het om Marcelo gaat die naar Anzhi vertrekt voor 12,5 miljoen. Alleen om jou te dissen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet. Maar het is wel een beetje dom om te doen alsof je een scoop hebt (later meer.. oh oh wat zou het toch zijn!), terwijl iedereen al lang en breed weet dat het om Strootman, AS Roma en een vraagprijs van 20 miljoen gaat.
Je hoopt het niet alleen daarom, dat moet je toegeven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt zoooo erg dat het om Marcelo gaat die naar Anzhi vertrekt voor 12,5 miljoen. Alleen om jou te dissen.
Hiddink die nog even en handje helpt vanuit Rusland. Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt zoooo erg dat het om Marcelo gaat die naar Anzhi vertrekt voor 12,5 miljoen. Alleen om jou te dissen.
Prolongeren kan alleen Ajax doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Ik wil even de groeten doen aan Doublepain, mijn grote vriend.. Veel succes met je club komend jaar jongen, dat ofwel wij, ofwel PSV in ieder geval dit jaar maar eens de titel mag prolongeren.
Who the fuck is Doublepain?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Ik wil even de groeten doen aan Doublepain, mijn grote vriend.. Veel succes met je club komend jaar jongen, dat ofwel wij, ofwel PSV in ieder geval dit jaar maar eens de titel mag prolongeren.
Prolongeren? Dat zal behalve Ajax niemand kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Je hebt gelijk. Scherp. Ik bedoelde meer in de zin 'wederom een titel pakken'. Maar prolongeren betekent 'verlengen': scherp dus.quote:
Ja. Het niveau hier ligt schrikbarend hoog.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Scherp. Ik bedoelde meer in de zin 'wederom een titel pakken'. Maar prolongeren betekent 'verlengen': scherp dus..
Hoger dan in het Feijenoordtopic in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Het niveau hier ligt schrikbarend hoog.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee. Als je de media gewoon bekijkt zie je dat het andersom was.
Maar het zal ongetwijfeld je minderwaardigheidscomplex strelen door deze feiten te negeren.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee. Als je de media gewoon bekijkt zie je dat het andersom was.
Maar het zal ongetwijfeld je minderwaardigheidscomplex strelen door deze feiten te negeren.
Salarisplafond van Utrecht ligt op 250.000, Derijck verdient bij PSV veel meer. Zal dus enorm moeten inleveren om daar te gaan spelen. Zou inderdaad mooi zijn, maar ben benieuwd of ie dat gaat doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al langs gekomen?
Dat zou mooi zijn. Wij weer een CV kwijt en Derijck lijkt me prima geschikt voor een club als Utrecht, zal ze ook nooit veel geld kosten.
Misschien ook geen slechte optie om te verhuren waarbij PSV licht blijft betalen. Hij stond onder Advocaat in de pikorde nog onder Marcelo, je weet nooit wat Cocu van plan is maar bij Utrecht komt hij in ieder geval veel aan spelen toe. Wellicht zit er dan wat minder druk op en kan hij groeienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Salarisplafond van Utrecht ligt op 250.000, Derijck verdient bij PSV veel meer. Zal dus enorm moeten inleveren om daar te gaan spelen. Zou inderdaad mooi zijn, maar ben benieuwd of ie dat gaat doen.
Ik blijf lachen om die Bakkaldeal die Feijenoord en PSV sloten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien ook geen slechte optie om te verhuren waarbij PSV licht blijft betalen.
Dat zou kunnen. Al mag hij van mij ook wel blijven en dat we dan Marcelo verkopen. Derijck is als back-up nog best bruikbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien ook geen slechte optie om te verhuren waarbij PSV licht blijft betalen. Hij stond onder Advocaat in de pikorde nog onder Marcelo, je weet nooit wat Cocu van plan is maar bij Utrecht komt hij in ieder geval veel aan spelen toe. Wellicht zit er dan wat minder druk op en kan hij groeienContract tot 2016, is daarna nog steeds wat waard.
Is goed HMF.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:54 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien ook geen slechte optie om te verhuren waarbij PSV licht blijft betalen.
Ik blijf lachen om die Bakkaldeal die Feijenoord en PSV sloten.
quote:
Kan HMF niet zijn, die gunt PSV niks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Hij komt iedere keer op een andere manier terug. Nu doet ie net alsof ie PSV niet zo'n erge club vindt. 100% dat het HMF is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Kan HMF niet zijn, die gunt PSV niks.
O die HMF is dus een persoon... Duidelijk. Snapte er al niets van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Kan HMF niet zijn, die gunt PSV niks.
Laat ze maar kletsen, er is een beperkt aantal users dat nog netjes blijft hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
O die HMF is dus een persoon... Duidelijk. Snapte er al niets van.
Waar is je Ajax UI?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij komt iedere keer op een andere manier terug. Nu doet ie net alsof ie PSV niet zo'n erge club vindt. 100% dat het HMF is.
Ga je nog aan je weddenschap doen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij komt iedere keer op een andere manier terug. Nu doet ie net alsof ie PSV niet zo'n erge club vindt. 100% dat het HMF is.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
3/10quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Daar heb ik wel een dis voor overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 17:07:06#PSV wil om 19.00 beginnen met: Tyton; Manolev, Marcelo, Hendrix, Willems; Van Ooijen, Hiljemark, Toivonen; Locadia, Matavz, Bakkali #psvein reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |